-> Jirik_Tuňák1983:
Záleží jak velký je to "v podstatě".
Neznám tehdejší strukturu k.p. Škoda Plzeň, ale minimálně Transportation a Electric z ní zbylo a myslim, že je vcelku úspěšná v segmentu, na který se nakonec zaměřila. Dokonce i ty trhy má tak nějak pořád stejné
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
, většinou tuzemsko nebo vyváží do zemí bývalého východního bloku. Na západ něco málo taky.
Škoda Auto - o tom se snad nedá říct, že by to byla jen montovna ne? Spousta lidí je v ní nebo obecně v automotive, kde dělají vývoj komponent.
Tesla - spousta jejich pohrobků je aktivní, některý i celkem slušně - třeba dnes propírané ON Semiconductor.
Tatra - v lepší kondici nebyla od revoluce a dokonce asi vyrábí i mnohem konkurenceschopnější auta, než tenkrát (protože DAF)
Ono je sice hezký vyzdvihovat, že se tenkrát vyrábělo všechno a že bylo hodně vynálezů a patentů. Ale ty šly za pár málo podnikama, který fungovaly celkem obstojně. Ono totiž druhym dechem se muselo dodat, že na spoustu výroby kdyby se vysrali 20 let před revolucí, tak by udělali jedině dobře.