skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Videa na youtube
prohledat
5633 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 28.03.2009 do 10.05.2025, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Eidy 20.11.23 21:38:43: Jojo, to už jsem viděl dříve. Mají těch akčních filmů hodně. 

-> ajok: měl jsem tu od něj knížku, horký volant nebo tak něco, četli jsem to před 20 lety.
-> Eidy 09.10.23 20:56:34: vzal bych jiný nástroj
-> Eidy 09.10.23 20:56:34: vzal bych jiný nástroj

-> Matthes, záškodník z TechWebu: skoda-virt.cz/cz/.../1185
7-panku-skoda-120-ej20-sub
aru
-> Matthes, záškodník z TechWebu: odla mňa to bude ten čo je na virte.
-> dragon_cb_cz 24.10.23 17:36:55: p.Stepanek rikal, ze jen resi potkany motory s jednoradym retezem, ale jak rikas -muze se to potkavat kvuli necemu jinymu v tom rozvodu, treba kvuli tomu debilnimu hydronapinaku, kterej uz jsem vymenil za origo mechanickej s aretaci a je to ted po kolegove travelu (ktery ma najeto asi 6tis.km) nejtissi zigul motor, ktery znam...
Jinak zacal jsem pridavat todle ceskedily.cz/aditiva-do-m otoroveho-oleje-liqui-moly -8342?utm_source... do oleje kvuli vacce a rozvodum...
Jinak zacal jsem pridavat todle ceskedily.cz/aditiva-do-m otoroveho-oleje-liqui-moly -8342?utm_source... do oleje kvuli vacce a rozvodum...
-> ajok: Ano, zvetsuje se vule mezi cepem a vnitrnim clankem, tim jak se to tam odírá. Teoreticky ten duplex je odolnější, to je fakt, ale zase díky tomu je celý ten rozvodový mechanismus výrazně těžší atd.
Já jsem o žádném motoru s řetězem, který by se při 200t pravidelně potkával teda ještě neslyšel, ale možná mám jen štěstí. Z aut co mi prošly s řetězem, tak u 9-5 Aero jsme na původních rozvodech měli při prodeji asi 360t a byť ten motor na ně nakonec u dalšího majitele "umřel", tak to nebylo řetězem, ale nějakou prasklou a vzpříčenou vodící lištou nebo tak něco. Honda co jsem měl šla potom kamarádovi a od něj pak dál s asi 330t km na původních rozvodech. SX4 má teď u bráchy něco k těm 200t, můžu zjistit, ale rozvody se určitě dělat nechystá - co jsem se tak vyptával já, tak je u toho motoru u Suzuki pořádně nikdo nikdy nedělal, protože to ani po 300t nebývá potřeba (a to s tím najede málokdo).
Já jsem o žádném motoru s řetězem, který by se při 200t pravidelně potkával teda ještě neslyšel, ale možná mám jen štěstí. Z aut co mi prošly s řetězem, tak u 9-5 Aero jsme na původních rozvodech měli při prodeji asi 360t a byť ten motor na ně nakonec u dalšího majitele "umřel", tak to nebylo řetězem, ale nějakou prasklou a vzpříčenou vodící lištou nebo tak něco. Honda co jsem měl šla potom kamarádovi a od něj pak dál s asi 330t km na původních rozvodech. SX4 má teď u bráchy něco k těm 200t, můžu zjistit, ale rozvody se určitě dělat nechystá - co jsem se tak vyptával já, tak je u toho motoru u Suzuki pořádně nikdo nikdy nedělal, protože to ani po 300t nebývá potřeba (a to s tím najede málokdo).
-> dragon_cb_cz 24.10.23 17:04:56: ale, co jsem slysel, tak s jednoradym se potka okolo 200tis.km vetsina tech motoru a ze by se potkal s duplexem jsem jeste neslysel... no a jak vznika? ze se nenatahnou pasovinky, ale vulema?, tak pri stejnym materialu ten duplex musi byt odolnejsi

-> ajok: Na vytahani zrovna to, jestli to je duplex nebude mit moc vliv, kdyz se zamyslil, jak vlastne to "vytahani" retezu vznika (protoze to samozrejme zadne "vytahani" neni. A měl jsem doma hned dva motory s nájezdem přes 300t, kde byl jednoduchý řetěz...
-> palinator 24.10.23 14:23:13: nemohli se rozhodnout... za me lepsi OHV, ze pri sundani hlavy clovek jeste nemusi jeste resit rozvody, ktere ja tak nerad delam, prijde mi to jako zbytecna prace, proto me i rus nastval, kdyz duplex retez nahradil jednoradym retizkem, ktery sice predepsanou vymenu nema, ale vic jak 120tis.km ho osobne nechavat nehodlam, kdyz pri cca 300tis.km mam vytahanej i ten duplex.
-> Bukaj 24.10.23 08:33:55: moskvitch spis oplu, ale zas opel a bawo je jedna pakaz...
-> Bukaj 24.10.23 08:33:55: moskvitch spis oplu, ale zas opel a bawo je jedna pakaz...
-> Bukaj 23.10.23 20:08:14:
Je to zajímavý. Ital 124 má OHV, z něj vycházející Žigul OHC
Ital 125 má OHC, z něj vycházející 125p má OHV.
Je to zajímavý. Ital 124 má OHV, z něj vycházející Žigul OHC
Ital 125 má OHC, z něj vycházející 125p má OHV.

-> darklord: Tak Moskvič byl kopie BMW, na to asi můj jmenovec narážel...

-> Jakub M.: bmw m10 ani nahodou
-> Bukaj:
Moskvič 412 nebo BMW M10 ...
Moskvič 412 nebo BMW M10 ...
-> Bukaj 23.10.23 20:08:14: o tom uz jsme se kdysi prece bavili, ze je zigul OHC, ale toto mi uplne jako zigul neprijde
todle ma na druhe strane starter, jine viko ventilu, na druhe strane svicky atd. cele to je nejake prehazene proti zigulu :)

todle ma na druhe strane starter, jine viko ventilu, na druhe strane svicky atd. cele to je nejake prehazene proti zigulu :)
-> Eidy 23.10.23 18:48:02: No doporučuju si na tom kanále prohlidnout vic animací. Jsou perfektní 

-> MVM: To je hodně velká paráda.
Vim, že dneska, co je Ruský je strašně moc špatný a všechno z EU a USA je strašně moc dobrý
Ale tyhle naučný videa jsou pěkně udělaný
https://youtube.com/@Sany aTsvay?si=MZz7lBL0dwhrXkVj

Ale tyhle naučný videa jsou pěkně udělaný
https://youtube.com/@Sany aTsvay?si=MZz7lBL0dwhrXkVj
-> Eidy:



-> isti: Hnal bych ji vidlema pryč.
-> Jirik_Tuňák1983: Ajo.. tak sorry. Ja to sledoval na YouTube.. tady mi to uniklo. Jinak bych to sem nedával. To je jasný. 

-> David R 23.09.23 22:07:08: Asi takhle, já bych se nezlobil za jakékoliv z téhle trojice. 
-> MVM 23.09.23 22:11:41: Ta hmotnost je fascinující. Ale ten motor je fakt drahokam.

-> MVM 23.09.23 22:11:41: Ta hmotnost je fascinující. Ale ten motor je fakt drahokam.
-> Eidy 23.09.23 22:04:59: Za mě Escort.

-> David R 23.09.23 21:54:57: Za mě Alfa.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Mne to nevadí,pozerám na jeden HU kanál v podobnom štýle
-> ajok: Aj mne ale tých aut je ešte dosť.
-> ajok: Aj mne ale tých aut je ešte dosť.
-> isti 20.09.23 20:12:40: lito mi je te cabrio ameriky, na kterou najela ta prerostla vejtraska :)
-> Jirik_Tuňák1983: dobrej peklostroj
