skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
Takhle jezděj přeložený, tak na co delší.
To je to samý jako u mixu. Větší buben než mám, je prostě zbytečnej
To je to samý jako u mixu. Větší buben než mám, je prostě zbytečnej
-> Enggik 15.02.16 22:49:15: foukne vítr z boku a je to hned 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Proč by se to mělo při větší délce převrátit, když bude delší
Sklápí dozadu, né do stran
A sklápěčky v délce plachťáku už jsem taky potkal 




-> afro100: Celkem běžná vana. Když vozí něco těžkýho, tak to ani delší nepotřebuje. Akorát by se mu to převrátilo při vyklápění.
-> Enggik: To by to tam asi trochu rozšířil.
-> Enggik: To by to tam asi trochu rozšířil.

-> Enggik: som sa dival akurat, ze to je nejaky detsky naves :D
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To se mu to machruje, s takovou délkou :-D Mít plachtu, tak je v



-> Mr._Nosferatu: Jenom by to víc drhlo.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ale chtěl bych ho vidět se spuštěnejma nápravama...
-> Matt-110Rten druhej 11.12.15 20:14:53: jak se potom řeší legislativa ?
Tady už hotové zkrácené šasko pro stavbu tahače, dnes už má hotové nápravy a roztahany vzduch, vše co jde sehnat nové bude nové :-)
Tak se vám pochlubim čím se u nás krátí čas, trojková legendární V8 500 Topline, měla též odplout do Afriky ale nakonec jsme ji zachránili
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 05.12.15 14:40:49: nejen na kabině, jiný sou blaníky atd a to nejduležitější, origo S1 měla delší šasí než "kolos", vojáci ho ho na jedné z nástaveb jezdily také , ale která to byla už si nepamatuju, jinak v silnicích čáslav byla korba z S1čky, kupoval ji kamarád, někde prozměnu vyštrachal torzo podvozku , jak je na tom auto ted, nevim
-> Matt-110Rten druhej: Díky (y)
-> Stepan FUN: 813 je nádherný auto, jel jsem s tím jenom jednou, byl to vojenskej valnik ale je to bomba, ale ve Chvaleticích v tom hornim lomu jsem jednu dvakrát za sebou potkal, byl v tom takovej hrozne fousatej pán a mela tusim jestě žluté SPZ, potkal jsem ji pokaždé v tom padáku do jámy, kdy se on snažil vyjet kopec a já ho naopak s brandejsákem dobrzdit :D takže jsem si ji nikdy nestihl prohlednout pořádně..
Jinak co se kusů týče, tak sklopek jakožto originálu bylo opravdu na kusy, 813 byla vytvořena jako těžký tahač do terénu a proto i civilních verzy nesklopnych bylo málo, v civilu nebyla moc využitelná. A sílu taky dvakrát neměla. Ale jinak je to parádní vůz :)
Jinak co se kusů týče, tak sklopek jakožto originálu bylo opravdu na kusy, 813 byla vytvořena jako těžký tahač do terénu a proto i civilních verzy nesklopnych bylo málo, v civilu nebyla moc využitelná. A sílu taky dvakrát neměla. Ale jinak je to parádní vůz :)
-> mischicka: tady je to vidět lépe :) škoda že se žadnej nedochoval, teď stavime starou trojkovou V8 na srazy a k tomu by se hodil :)
-> mischicka: nevim jak v ČSAD ale tenhle pralowdeck byl docela rozšířenej, taky jsme jich pár měl
Dotaz na znalé - jak moc byl rozšířen tenhle tyo návěsů v podnicích ČSAD, popř. v kterých?
Podle dobových fotek jsem našel auta se značkami okresů AB, AT, BE, CB, DC.
Podle dobových fotek jsem našel auta se značkami okresů AB, AT, BE, CB, DC.
-> Luky: Určitě vpředu jiná maska, chybí držák rezervy...
-> Luky 05.12.15 18:37:23: tomuto vravím poriadna Tatra.....by ma zaujímalo kolko je takýchto dumprov 813 v normálnej cestnej prevádzke v čechách
Nemáte někdo foto toho předělány ho kolose, pro porovnání ?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : a podle nábojů kol hlavně :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 05.12.15 14:40:49: zbytečně velký auto pro který nebylo tolik využití
-> Luky: Jo to se přestavovaly. Na kabině je to poznat na první pohled. Proto by mě zajímalo, kolik bylo těch originálů. Proč jich vlastně bylo tak málo?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : já myslím že doslova jednotky kusů. Kolosy se pak ale asi přestavovaly i na sklápěče
-> Stepan FUN: A kolik těhle "drtikolů" vlastně bylo? Asi podstatně méně, než těch vojenských kolosů, co?
Za volant se mi to nepoštěstí, tak vam to kluci delam aspon hezký
-> Stepan FUN: Pane drtikol.....

Tak jsem teď koukal na pohádku... Stejně to bylo krásný auto... www.pmht.net/foto/.../Tat
ra813S1.jpg
-> Matt-110Rten druhej: pekne si postupil :)
A po krátké návštěvě v MD Logistika, jsem přešel do firmy Stera Pardubice a tady si plnim svůj detskej sen, jezdit dálky a mít Scanii :) tak to je vše, za par let se zase na fóru zastavim :D
Pak přišela éra Hydraulickejch ruk a já šel zprava doleva
Tak to tady trošku zaspamujem :-) tak tady jsou moje řidičské začátky.. První za co jsem sedal byl MTS po kámošce :D nojo dejte ženský auto a barvičky a je hotovo :D
-> Matt-110Rten druhej: jsem zpozorněl - dnes se u nás betonuje a jezdí mix za mixem. Ale ne z Prahy

-> Milan 136: Neměl jsem fotku, takže nemám... Ale chci tam zas vlézt, tak vyfotím
Jinak ony se ulamovali celý monolity, vážící třeba 60kg. Ale takovej kus nedostaneš ven - takže kladivo, a párkrát do toho fláknout a rozdrobit
Ono to celkem jde, ten povrch je hladkej. Jak se odbouchaj kraje, trochu zajet pikovačkou mezi plech a beton a kus upadne
Jinak buben víceméně po téhle akci čistej. A celej den v trapu
Jinak nedělá se to nijak často, max. 1x do roka. Pokud teda nejsi debil a vyplachuješ. Pokud někdo přijede, a nechá to dvě hodiny stát (kor v létě), tak bys to mohl dělat každej měsíc
Jinak ony se ulamovali celý monolity, vážící třeba 60kg. Ale takovej kus nedostaneš ven - takže kladivo, a párkrát do toho fláknout a rozdrobit
Ono to celkem jde, ten povrch je hladkej. Jak se odbouchaj kraje, trochu zajet pikovačkou mezi plech a beton a kus upadne
Jinak buben víceméně po téhle akci čistej. A celej den v trapu

Jinak nedělá se to nijak často, max. 1x do roka. Pokud teda nejsi debil a vyplachuješ. Pokud někdo přijede, a nechá to dvě hodiny stát (kor v létě), tak bys to mohl dělat každej měsíc
-> David29: a dostaneš to z toho nějak rozumně, nebo tam stejně něco zbyde? Ideální pracovní podmínky teda. Nemáš fotku jak to vypadá vevnitř?