-> StepaNoFUN:
Já tuhle za Hanyšem vlek viděl.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> David29: jen desetihrnek atmosféra,ale jede pěkně
-> StepaNoFUN: To samozřejmě vím, že se vzdáleností ta nosnost klesá. Ale tady místo bylo a přímo na asfaltu. Už pár let má Hanyš základnu přímo v HK za Ternem, ale tenkrát asi nikde blíž nic takovýho nebylo. Vápeník má jenom Tatru a koukám, že dokonce jenom 16t, nemá větší jeřáb.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ono taky jde o to, jak daleko od toho musí ten jeřáb stát. Když jsme v praze nakládali příhradovej jeřáb (váha 24t) tak jsme tam měli 100t jeřáb od Švestky a měl toho plný brejle (málem lehnul a běžně jsme se pohybovali mezi 110 - 140% nosnosti, lehá to prej kolem 160-170%), protože i 100tuna má těch 24t asi do 8m od základny a my potřebovali minimálně 12m... U nás nám to skládal 28t na tatře, ale tak, že to zvednul těsně za sebou, a návěs odjel. Pak jsme to po půl metru s přejížděním a přepatkováváním odsunuli ty 2m do boku co jsme potřebovali.
mimochodem 40 (nebo 60t) jeřáb stojí i v panelárně vedle Ditonu. Ale jestli ho tam měli už před 8mi lety nevím. A Vápeník snad už má taky 40t, případně Radek Lorenc z Černilova má 30t...
Takže asi potřebovali aby mohl stát dost daleko, protože to rohodně nebyla levná sranda. Za tu 100t jsme platili cca 350kč/1km (musej jet 2 auta, protože druhý mu veze závaží - vlek za jeřáb jim zakázali a na sobě ho výzt nemůže - pobouchaly by mu zadní kola) a 3500,- za hodinu práce (bez DPH).
mimochodem 40 (nebo 60t) jeřáb stojí i v panelárně vedle Ditonu. Ale jestli ho tam měli už před 8mi lety nevím. A Vápeník snad už má taky 40t, případně Radek Lorenc z Černilova má 30t...
Takže asi potřebovali aby mohl stát dost daleko, protože to rohodně nebyla levná sranda. Za tu 100t jsme platili cca 350kč/1km (musej jet 2 auta, protože druhý mu veze závaží - vlek za jeřáb jim zakázali a na sobě ho výzt nemůže - pobouchaly by mu zadní kola) a 3500,- za hodinu práce (bez DPH).
-> David29: Jestli z něj něco vypadlo si už nepamatuju. Ale na 14t by se nečekalo půl dne na Hanyše až dojede z Prahy, to by to zvednul buď Němeček nebo Vápeník s AD20 Tatrou (dvě firmy co nejčastěji volají policajti na odtahy a vyprošťování).
-> Jarda/felda: To u nás taky máme jeden buben do foroty
A v Mladý boleslavy na Frishbetonu taky jeden donedávna byl

-> Rapid135 - doktor: Tak ta je hodně pěkná... Dobrá práce
Dvanáctiválcová atmosféra?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No, Holcim koupil Cemex - bejvalej Readymix.
Že na fotce nevidím vylitej beton? Jinak pozor, ono i prázdný auto má asi 14t
Jinak jestli to převrátil naloženej - tak musel jet jako ultra prase. Jak se ten buben točí, tak beton ti jde nalevou stranu

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No, Holcim koupil Cemex - bejvalej Readymix.
Že na fotce nevidím vylitej beton? Jinak pozor, ono i prázdný auto má asi 14t
Jinak jestli to převrátil naloženej - tak musel jet jako ultra prase. Jak se ten buben točí, tak beton ti jde nalevou stranu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 01.04.16 22:57:48: to je ještě dobrý, tady vyvalil loni do příkopu tatru mix a buben utrhnul
do dneška jezdim okolo betonárky a ten buben tam stále je danej bokem





-> David29: Auto po autu položili celou firmu. :)
Ano, příznávám, fotka je z roku 2008. Chtěl jsem jen trochu poškádlit nejen D29. Za celý den to byl můj jediný aprílový vtípek.
Je to zde: goo.gl/maps/HqbyrMGvMW82 Na to místo, kde ležel, se doklouzal. Je to po táhlé a utažené zatáčce, navíc tam byly vlny jak se kříží doprava po okruhu s tranzitní, která odbočuje. Takže nepřiměřená rychlost a pak už stačilo málo k převrácení. Prázdný nebyl, tenkrát to bylo celé odpoledne až do večera uzavřené, neboť se čekalo, až přijede z Prahy Hanyš, nikde blíž nebyl jeřáb s potřebnou nosností. Uvázali to kolem bubnu, zvedli nahoru a auto se se zhoupnutím srovnalo na kola.
Ano, příznávám, fotka je z roku 2008. Chtěl jsem jen trochu poškádlit nejen D29. Za celý den to byl můj jediný aprílový vtípek.

Je to zde: goo.gl/maps/HqbyrMGvMW82 Na to místo, kde ležel, se doklouzal. Je to po táhlé a utažené zatáčce, navíc tam byly vlny jak se kříží doprava po okruhu s tranzitní, která odbočuje. Takže nepřiměřená rychlost a pak už stačilo málo k převrácení. Prázdný nebyl, tenkrát to bylo celé odpoledne až do večera uzavřené, neboť se čekalo, až přijede z Prahy Hanyš, nikde blíž nebyl jeřáb s potřebnou nosností. Uvázali to kolem bubnu, zvedli nahoru a auto se se zhoupnutím srovnalo na kola.
dočista sem zapoměl dat fotku po celým lednu tvrdé práce kdy sme s kolegy dřeli o 106
-> Syny: Řekl bych, že je to starší foto... Holcim už není :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak se zrcátkama by to šlo. Ale jelikož se museli sklopit, tak jsem jel defakto po slepu
Dělník to tam zastavil a děda prej na něj najel. Nevím jestli byl slepej, nebo ho ignoroval
-> ZZ__Top: Tak to netvrdne nějak rychle, kor jak se to míchá. Jo, bejt to beton typu C55/60, tak to by byl jinej level. Ale většinou se vozí sračky C20/22 apod, což je v klidu. Kor při těhlech teplotách, ve 30 je to rychlejší no
Jinak mixem, dělali tam podlahy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To musel jet jako prase, zvrhl to na "blbou" stranu. S hustým betonem to jde snadno, ale nalevo
Dělník to tam zastavil a děda prej na něj najel. Nevím jestli byl slepej, nebo ho ignoroval
-> ZZ__Top: Tak to netvrdne nějak rychle, kor jak se to míchá. Jo, bejt to beton typu C55/60, tak to by byl jinej level. Ale většinou se vozí sračky C20/22 apod, což je v klidu. Kor při těhlech teplotách, ve 30 je to rychlejší no
Jinak mixem, dělali tam podlahy
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To musel jet jako prase, zvrhl to na "blbou" stranu. S hustým betonem to jde snadno, ale nalevo
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Pockej, to je Davidovo pace a nebo je to zas nejaky april? 

-> Jarda/felda: tak kdo ví jak dlouho se tam David točil 

-> ZZ__Top 01.04.16 15:55:27: i když se netočí tak beton tuhne několik hodin 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To je David? :-D
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : aha jsem nevěděl. Nikdy jsem s tím neměl co do činění. Ani se stavebnictvím. No a myslel jsem, že je na to určitý čas a pak to ztuhne i v točícím se mixu. Nebo možná, že to neztuhne úplně ale i tak hodně že je to k ničemu.
-> David29: Pořád čekám, kdy se přidáš tyhle fotky a ono nic... 

-> ZZ__Top: Však dokud se to točí, tak to neztuhne. 

-> David29: na tohle bych neměl nervy ani koule. Všude lezou zmrdi, malé to je a nevím to jsi jel s mixem? Jak dlouho na tu cestu máš? Bych se bál, že mi to ještě ztuhne
-> Sejki: však zákaz byl až za ním a on stál před ním 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nejlepsi je jak mu pri prujezdu tam ukazoval, v hube cigaro a za sebou zakaz koureni, monitorovano kamerou :-D
-> David29: Hezký no. Tady je ta asistence vyloženě nutná. A co měl za problém v tom Golfu? :)
-> Matt-110Rten druhej:
Tak a to jsem si myslel, že už jsem zažil leccos. Ale přijet na vykládku o rok dřív??








-> Bukaj: z toho by si měli vzít příklad třeba stavitelé Blanky a rekonstrukce D1 

Tady zase já, stavba obalovny v Týništi nad Orlicí, spletly objednávku strojů a místo v únoru 2017 jsem dovezl hotové mašiny ze Švycarska už v únoru 2016 do obalovného závodu který ještě nestojí a teprve hrabání přípojky na inženýrské sytě, tak me vyrobili cestu, stroj za 7,5mil hodily dobláta jeřábem, který kvůli me jel až z Brna a byl klid. Prej se uvidí. At žijí dotace z EU 

Tak se zase malinko pokročilo :-) někdo se ptal, jak to děláme s papirama. Přestavba na tahač návěsu je u tehlech "větších" aut bezproblémová a legální :-)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak to musím říct, že jsem tenkrák na Avii měl asi velkou kliku
Jinak dobrej mazec
Zažít bych nechtěl.


Jinak dobrej mazec

-> Mr._Nosferatu: třeba. Vzpomněl jsem si na film Vykoupení z věznice Shawshank tam měl malé geologické kladívko a jak se s ním prokutal ven
-> ZZ__Top: kladivo a majzlik ?
-> David29: škoda čekal sem něco lepšího 

-> ZZ__Top: Sbíječkou vzduchovou - ono to celý povolí a upadne. Pak se to musí rozmlátit, aby to šlo ven. Ale byl to anhydrit, tak jsem si pučil velký kango
-> David29: a jak jsi to likvidoval? Jednou jsem to viděl v Boříčích jak to likvidovali. I s autem teda.
A likvidoval jsem tam tohle... Nějaký dobrák kolega mi to tam nechal
Někdo byl zvědavej, jak to vypadá uvnitř mixu... Tak prosím
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : sklápěcí návěsy s ložnou plochou nad 11mají opěrné nohy,u sil nad 8m délky jsou taky nhy,ale tam je to jiné,sice absolutně suchý a syoký náklad,ale také někdy t je 2 hodiny zvednuté na maximum
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 26.02.16 20:08:27: to by mohli jenže to je váha navíc o kterou by mohli vozit méně 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Když nejsi debil a vykládáš a přemejšlíš nad tím, težko to zvrhneš.
Pokud to někdo zvedne, stojí na místě - nebo to zvedá i když se nic nesype, tak je prostě vůl
Pokud to někdo zvedne, stojí na místě - nebo to zvedá i když se nic nesype, tak je prostě vůl
-> Enggik: No právě, kdyby se to sklápělo doboku, tak je to jedno. Ale takhle čím delší, tím vyšší těžiště při zvednutí a vyšší riziko převrácení do strany (navíc i větší plocha, do které se může opřít boční vít), to je prostá fyzika. Se divím, že nedělají třeba nějaké výsuvné podpěry do boku jako u jeřábu.
-> Matt-110Rten druhej: pekna stavba
A tady zas něco od nás smrtelníků, letiště Halle, nakládka antonovu do ruska :-)