
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Stepan FUN: jak to myslíš stahovat tachografy to jako že zaměstnavatel si pozve firmu co vymámí z tachografu všechny data a on si je pak uschová pro případnou kontrolu? já teda jednou za měsíc vytisknu všechno a stočený do ruličky odevzdám.chudák ten co to rozmotá 

-> David29: to přesně nevím jak to kdy nůžeš použít ale říkal mě borec z odtahovky co u nás vyzvedával bagr na odvoz že to používá když má pohotovost a jezdí od odtahu k odtahu.byl to teda kamion-odtahovka tak bych to nazval prostě to mělo návěs s navijákem a takový ty věci okolo
-> Stepan FUN: Jo, Tagra DIGI a Combi docela jde, s předchozím VDO to nejde srovnat, to bylo jako dorozumívání ve dvojkové soustavě.
Jinak zase další kravina, co si servisům strojů, osobních a nákladních aut, pneu, MiniTanku, Webdispečinku přibírám mimo práci.
Jinak zase další kravina, co si servisům strojů, osobních a nákladních aut, pneu, MiniTanku, Webdispečinku přibírám mimo práci.
-> David29: S OUT režimem není radno si moc zahrávat. Pokud jsi mimo pozemní komunikace, tak v něm jet můžeš, ale zase v tu chvíli podléháš zákoníku práce, takže si moc nepomůžeš... A pokud vyjíždíš i mimo, tak OUT se Ti počítá do ostatní práce a tudíž do výkonu... ;-) Režim OUT je hlavně pro servisní (provedený mechanikem a nikoli zaměstnancem majitele vozidla) a podobný jízdy...
Jinak na kolečku musí bejt i jméno i příjmení a to celý, nepřepínání režimů je taky na větší pokutu, atd...
-> Hurdis: No vidíš to... Ta poslední verze Tagry docela chodí. Tak hlavně nezapomínej stahovat tachografy. To je prej za 50 na místě a nikdo se s Tebou nebaví... A bohužel je poslední stažení dat skoro první údaj na výpisu... A na každý odpojení baterek dělat denní tisk. :-/
Jinak na kolečku musí bejt i jméno i příjmení a to celý, nepřepínání režimů je taky na větší pokutu, atd...
-> Hurdis: No vidíš to... Ta poslední verze Tagry docela chodí. Tak hlavně nezapomínej stahovat tachografy. To je prej za 50 na místě a nikdo se s Tebou nebaví... A bohužel je poslední stažení dat skoro první údaj na výpisu... A na každý odpojení baterek dělat denní tisk. :-/
-> David29: Asi pro vozidlo nebo řidiče nepodléhající AETRu.
-> Rapid135 - doktor: Jak to je stim režimem OUT? To je když třeba sklopkou poskakuješ po stavbě - tj. mimo pozemní komunikaci?
-> Enggik: no co,bagrista za volantem....AETRu nehovim,kotoučky nemáme,tachograf nad 40kmh nevyleze,technický stav vozu "funkční")))...
.jen s tou novou tatramatkou je to cajk ale na ní se moc nedostanu
myschaak AZNP K.Hora 15.04.12 08:30:46 napsal: → Rapid135 – doktor: .... a z toho občas je to stejně z 90% na flastr takže asi tak





-> Rapid135 - doktor: já se svezu jen občas a z toho občas je to stejně z 90% na flastr takže asi tak

-> myschaak AZNP K.Hora: no tu mám zrovna v avii ale taky je to k něčemu dobrý,máš aspoň čas se v klidu najest.já bych teoreticky mouhl přepnout tachograf do OUT ale jestli to není jen pro zemědělství,silničáře a takový co potřebujou jezdit pořád
-> Rapid135 - doktor: a proto zavedli karty

-> David29: co já vím tak se tam píše celý jméno.jeden čas když sem měl eště kolečko tak sem to psal pořád na sebe akorát jeden den když mě to nevycházelo sem měl kolečko vypsaný jinou rukou ale na to samý jméno neboť já a taťka se jmenujem naprosto stejně takže no problem on to řídít mohl kdyby došlo na věc 

-> Hurdis: Tam má bejt jméno? To je dobrý, já odjakživa píšu jen příjmení



-> Stepan FUN 14.04.12 14:47:35: Jo bubák se začíná zvětšovat, tento týden jsem byl kupovat a zprovozňovat TAGRU s novým vybavením. www.tdt.cz/
Oblíbenou story je pokuta 20 000,- za chybějící křestní jméno na kolečku.
Oblíbenou story je pokuta 20 000,- za chybějící křestní jméno na kolečku.
-> vhml: Odebrání řidičáku na rok je myslíš adekvátní trest? No nevím. Otázkou je, do jaký míry o tom mohl řidič před jízdou vědět. Nicméně už bohužel zmizelo z toho zákona "dojezd do místa nejbližší opravy"... Takže např. můj případ před pár lety. Kousek za Prahou (domů cca 70km) mi prasknul měch na návěsu. Tak jsem pod to vlezl, vyhodil zátežáky (regulace výšky a nikoli brzd) a rychlostí do 50km/hod (víc se jet nedalo) jsem myslím si bezpečně dojel domů, složil a pustil se do opravy. Na místě bych to asi nedal, protože jsem ten původní měch musel povolovat po ohřátí autogenem, některý matky řezat, něco navářet... Podle toho, co je teď bych to tam měl odstavit (na nejbližším možným místě), sehnat nějakej nakladač, jinej návěs, vyklopit to, přeložit, návěs naložit na podval a odvézt ho na servis...
-> vhml: To je jasny ale kolikrát je vedení jiného názoru :o(
-> Stepan FUN: mě připadá prasklej kotouč nebo odpružení jako dostatečná závada k adekvátnímu trstu
Tak jsem dneska absolvoval školení řidičů... Školil nás člověk, kterej jezdí s policajtama na silniční kontroly kvůli kolečkům, kartám a podobnejm věcem. Je to docela mazec. A ty pokuty nejsou zrovna malý. Nejvetší sranda je, že když narazíš na blba, tak jsi za prasklej kotouč, listový pero, případně i za chybějící poklice na přední nápravě (všude tam, kde šrouby přesahujou z kola ven - ostrá hrana), tak jsi na rok bez papírů... O pokutách (a v některejch případech i bodech) za doby řízení, nepřepínání tachografů, nedodržení dvoutýdení doby řízení (vyrazíš v neděli před půlnocí a jsi v pr...) a dalších blbostech nemluvím. Běžně je to prej 50tis... :-/
EDIT: Pro ty, co nemaj profesáky a maj řidičák vydanej před rokem 2009 (přesnej datum by se nechal zjistit) je jedna dobrá zpráva - nemusí se dělat celej, ale stačí absolvovat 35 hodin školení (třeba v 5ti dnech za sebou) a profesák jim na základě toho vydaj, tudíž není potřeba absolvovat celejch 160 hodin školení v ceně kolem 20ti tis...
Druhá dobrá zpráva je, že zrušili povinnost EEG, takže teď už stačej psychotesty.
EDIT: Pro ty, co nemaj profesáky a maj řidičák vydanej před rokem 2009 (přesnej datum by se nechal zjistit) je jedna dobrá zpráva - nemusí se dělat celej, ale stačí absolvovat 35 hodin školení (třeba v 5ti dnech za sebou) a profesák jim na základě toho vydaj, tudíž není potřeba absolvovat celejch 160 hodin školení v ceně kolem 20ti tis...
Druhá dobrá zpráva je, že zrušili povinnost EEG, takže teď už stačej psychotesty.
-> myschaak AZNP K.Hora: takhle vypadá zasloužileji než kdyby byl olakovaný:)
dneska jsem dal deset fůr s jedním nekrasavcem,ale je cajk,maká jak má,olej nekápne,jen se mu pověnovat trochu zvenku)
-> Jožynek : To si můžeš dát klidně i na svoje auto. Ale nezbavuje tě to povinnosti mít řádně čitelnou oficiální RZ umístěnou na místě předepsaném výrobcem vozidla/nástavby. 

-> Jožynek : ukrajinci a i rusáci plus ty jejich odnože to vozej normálně na všem co je větší než transit,viděl sem to i na BUSech
-> Jožynek : Tohle je zcela běžné,Poláci a ted si nejsem jist jestli ještě Ukrajinci to tak mají na vanách a vůbec na sklopkách,ale u nás se to nevede...
Poliaci majú nejaké nové značenie návesov?
Normálne mal ŠPZ pod vaňou a toto na čele, celkom dobrý nápad..

-> Rapid135 - doktor: Super,díky moc
Nafoť co vše co půjde


-> bibendum30: jak se k ní zas dostanu tak ti udělám fotku
-> pinokio110: Máš pravdu je to VD 6
www.anabelka.cz/images/.. ./MM14340.JPG
www.tatraprehled.com/148/ .../1486vd6.jpg
www.anabelka.cz/images/.. ./MM14340.JPG
www.tatraprehled.com/148/ .../1486vd6.jpg
-> bibendum30: to hej
-> Rapid135 - doktor: Fakt?Jestli tě můžu poprosit nafoť jí a pošli mi to na mail
Díky předem
-> castrol: Nejsi jedinej,to zná jak tak koukám málokdo
-> Enggik: To bys byl hodnej

-> castrol: Nejsi jedinej,to zná jak tak koukám málokdo
-> Enggik: To bys byl hodnej

-> bibendum30 07.04.12 10:55:32: Zajímavý
pokud ti Seifert neodepíše, tak dej vědět. Na burze s ním občas prohodím pár slov, tak bych se ho mohl zeptat, zda neví o dalším osudu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A co takhle jí udělat z Atlas collections ?


-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A co takhle jí udělat z Atlas collections ?
-> pinokio110:
Proč Tatra a E5 utopie?!
Proč Tatra a E5 utopie?!

-> bibendum30: krása,od vojny jsem to neviděl-označení myslím VD6,místo sklápěcí korby tahle vana se šnekem,proti mixu pakárna jak s...a,hlavně v létě,rychle to tuhlo a šílený čištění
Euro5 dělá třeba Scania s AD Blue,nebo bez-tam je to řešený přes EGR ventil
Tatra a E5-utopie

Euro5 dělá třeba Scania s AD Blue,nebo bez-tam je to řešený přes EGR ventil
Tatra a E5-utopie

-> Stepan FUN:
A prodává je bez SCR? Protože firemní materiály o AdBlue mluvěj.
A prodává je bez SCR? Protože firemní materiály o AdBlue mluvěj.
-> palinator: I EURO4 by je mělo mít. Ale Tatra udělala co jsem četl EURO4 bez nich a tvrdila, že dokáže s rezervou EURO5... Na klasickým čerpadle. Asi těžili z vyšší pracovní teploty motoru...
-> bibendum30 07.04.12 10:55:32: vidim poprve 

-> Stepan FUN:
EURO 5 je se chcankama a E4 už taky ne?
EURO 5 je se chcankama a E4 už taky ne?
-> bibendum30: tady takovou nástavbu vozí T815 z VHS Břeclav potkávám ju celkem často.když sem to před letama viděl tak si říkám co to je za divné mix
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Užjsem tam psal...tak uvidíme jestli odpoví

-> bibendum30: To by chtělo lepší a víc fotek. Škoda, že MS nedělal (a dělat předpokládám ani nebude, protože moc nových modelů nevymýšlí a když už tak ne ČS) tyhle staré Tatry, bylo by to hned snazší.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : nebo si jí postavit jako model...aspoň

-> bibendum30: Leda zjistit, kde se nachází ta na fotce a zrenovovat... jestli už se neobrátila v prach.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ptal jsem se i myschaak-a....taky nevěděl oč jde.Tímhle jsem se vozíval jako malej u babičky na Průmstavu,auto mix...to byl standart,ale vana...to byl vždy svátek když jsem se mohl svízt z betonárky na stavbu a zpět
Bohužel asi se v ČR ani jedna nedochovala,a to je moc velká škoda...je to něco "jinýho"

-> bibendum30: Nikde jsem to neviděl. Předpokládám, že se to pohybovalo jen na nějakých velkých betonových stavbách jako přehrady apod.
Máte někdo v okolí tenhle přepravník betonu???Ve své době jich moc nebylo,zajímalo by mě jestli se někde nějaký životaschopný dochoval ?
www.pohledyseifert.cz/alb um/.../tatra-148-6x6-prepr avnik-betonu-vanovy-zepred u-jpg
www.pohledyseifert.cz/alb um/.../tatra-148-6x6-prepr avnik-betonu-vanovy-zepred u-jpg
-> palinator: Tak proč by vyráběli vzducháče, který s rezervou splňujou na klasickým čerpadle EURO5 bez chcanek, když do toho můžou cpát tyhle poruchový pokusy o motory, který jsou narvaný elektronikou...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty dvě dřevotatry s návěsama Umikov jsem předjížděl ve středu v podvečer mezi Prostějovem a Olomoucí na převozkách, vypadaly krásně 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 04.04.12 19:33:23:
Budík teploty chladící kapaliny na Tatře - to je zvrhlost!

Budík teploty chladící kapaliny na Tatře - to je zvrhlost!


-> venni: No tyhle soupravy kde stačí plivnout pod kolo a už to nejede je docela odvaha ale když je pole suché tak proč ne.....
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> venni:
Ikdyž znám družstvo kde maj Liánu s dvouhrbem :o))

-> venni: Demence no. Pak obrovskej traktor rve dlatovej kypric pro hlubokou orbu, kterej ma pomalu mensi zaber nez je sirka traktoru a nafta leti kominem uplne nahovno. No a nebo se na to vyprdnout a pak se divit, proc na tom poli nic neroste 
