skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
-> Stepan FUN: "Tu prostřední řiditelnou nápravu (s jednomontáží) měly Liazky celkem běžně"to ano,ale ne na sklopkách....valníky,kuka
čky hodně ale sklopku jsem s tím neviděl
-> Enggik: Fake to není fotil jsem to na stavbě
-> myschaak AZNP K.Hora: motor jsem neviděl ale zvukem bych tipoval Liazáckej,jestli to nebylo jen výfukem,ten byl z Liazky
-> myschaak AZNP K.Hora: motor jsem neviděl ale zvukem bych tipoval Liazáckej,jestli to nebylo jen výfukem,ten byl z Liazky
Tu prostřední řiditelnou nápravu (s jednomontáží) měly Liazky celkem běžně. Např. na Kuka vozech jsem to vídal hodně. Ale jak se píše v tom odkazu - Je to víc MAN, než LIAZ... Každopádně vypadá to celkem zajímavě. :-)
myschaak AZNP K.Hora 27.04.12 22:16:07 napsal: → Enggik: „nevyrovnal se s novým vozem“
dej sem akt fotku tvýho mana!!!
Nee, pro je MAN 1. *4* No dobrá, rovnoceně s TATROU *1* LIAZ je až na 2. místě *70* *70* *3* *3*
Navíc MAN=VW=ŠKODA *3* *3* Co víc si přát. V podstatě v tý Škodovce jezdím pořád *3* *3* *3*
-> myschaak AZNP K.Hora: Tady máš nejaktuálnější *1* mimochodem důvod nutnosti rozpřahání soupravy po příjezdu k rampě, mi nikdo logicky nedokázal vysvětlit *41* *41* Údajně bezpečnostní opatření *71* *71*










Navíc MAN=VW=ŠKODA *3* *3* Co víc si přát. V podstatě v tý Škodovce jezdím pořád *3* *3* *3*
-> myschaak AZNP K.Hora: Tady máš nejaktuálnější *1* mimochodem důvod nutnosti rozpřahání soupravy po příjezdu k rampě, mi nikdo logicky nedokázal vysvětlit *41* *41* Údajně bezpečnostní opatření *71* *71*
-> Enggik: "nevyrovnal se s novým vozem"
dej sem akt fotku tvýho mana!!!







-> myschaak AZNP K.Hora: Taky bych si to tak tipnul, jak říkáš. A nebo byl řidič velkej patriot a nevyrovnal se s novým vozem. Ten podvozek je 100% MAN



-> bibendum30 26.04.12 19:40:46: Tak se nakonec ozval. No ten osud se dal celkem čekat 

-> Enggik: někdo trefil mana a v garáži měl zbytky po liazce tak tam narval nárazník,napasoval masku a nazdar)))
-> Enggik: ta prostřední jednomontáž se mi taky nezdá
-> Chali: Není to spíš FAKE ???? Ale nevypadá to špatně.
-> Stepan FUN: Tohle bych spíš řekl že bude podvozek MAN (zadní náprava, tvar tlumiče výfuku, umístění vzduchojemů), navíc moc LIAZáckejch sklopkovejch podvozků s prostřední jednoduchou nápravou jsem neviděl.
-> Stepan FUN: Tohle bych spíš řekl že bude podvozek MAN (zadní náprava, tvar tlumiče výfuku, umístění vzduchojemů), navíc moc LIAZáckejch sklopkovejch podvozků s prostřední jednoduchou nápravou jsem neviděl.
-> Chali: hustý,to jsem ještě neviděl
-> Chali: Už jsem to viděl (v reálu, ale nevím kde) a že by to byla ta samá se mi nezdá... Kabina jestli se nepletu je MAN, ale zbytek LIAZ...
Taky jsem to četl
-> jok3r: tatra umí vše

-> J.T.: joo povidali tam ze tohle tatra umoznuje, by me zajimalo jestli to tak fakt automobilka resila aby to vzdycky vsude dojelo nebo to je kec zkusenyho ridice co se mu to nestalo poprve 

seifret mi odepsal TOTO :
Vážený pane ,
omlouvám se Vám, že z časových důvodů odepisuji až nyní. Auto na snímku bylo foceno v druhé polovině 90. let v Bohuslavicích poblíž Nového Města nad Metují a určitě se nedochovalo. Už v době focení to byl vrak, který sloužil pouze k odběru náhradních dílů na jinou pojízdnou T 148. Souhlasím s tím, že se takový vůz asi nedochoval, sběratelé nákladních aut začínali většinou T 805, potom přišli do obliby T 111 a T813, autobusáci začali od Š706 RTO, nyní je už záběr dále u nákladních aut začali už Praga S5T, u autobusů Karosa ř. Š11, a tak to postupuje k T 138, T148, zatím převažují sklápěče....
S pozdravem
Jakub Seifert
Vážený pane ,
omlouvám se Vám, že z časových důvodů odepisuji až nyní. Auto na snímku bylo foceno v druhé polovině 90. let v Bohuslavicích poblíž Nového Města nad Metují a určitě se nedochovalo. Už v době focení to byl vrak, který sloužil pouze k odběru náhradních dílů na jinou pojízdnou T 148. Souhlasím s tím, že se takový vůz asi nedochoval, sběratelé nákladních aut začínali většinou T 805, potom přišli do obliby T 111 a T813, autobusáci začali od Š706 RTO, nyní je už záběr dále u nákladních aut začali už Praga S5T, u autobusů Karosa ř. Š11, a tak to postupuje k T 138, T148, zatím převažují sklápěče....
S pozdravem
Jakub Seifert
Jen taková perlička od majitele..ač má vyjímku MD platí každej měsíc 2000Kč za to že jezdí s nadrozměrem
Prostě jen tak jim narve do chřtánu 24 000kč ročně za nic(de facto).To nemluvě o jiných poplatcích který platí každý nákl.auto zcela běžně

Z tohodle Freihta jsem dneska ráno vyndal 18 palet Ditonu (obrubníky,ztrac.bednění atp.)
Při odjezdu mi krásně zahoukal na pozdrav-no prostě parádička,o zvuku motoru ani nemluvim


-> bibendum30: Rekl bych husty, ale jelikoz to nemas rad, tak reknu pekny :-)
Minulý týden u nás byla předváděčka nářadí De Walt..a tohle přijelo

-> Jarda/felda: Pokud budeš popojíždět po stavbě a nevyjedeš z ní ven na silnici, tak jsi v režimu OUT celou dobu a vztahuje se na Tebe jenom zákoník práce a nikoli zákon 561/2006 a nebo AETR.
Pokud z tý stavby vyjíždíš ven, tak se na Tebe 561ka vztahuje. Tím pádem i když přepneš při vjezdu na stavbu do OUT, tak se Ti to sice nepočítá do doby řízení, ale do ostatní práce a tudíž i do celkovýho denního výkonu.
Denní výkon je max. 13 hodin po kterých musí následovat 11 hodin pauza (lze 3x za 2 týdny zkrátit na 9 hodin a lze dělit na 3+9 hodin - nikoli opačně).
Pokud se v denním výkonu povede udělat 3 hodiny pauzu (ale opravdu pauzu a nikoli OUT), lze výkon prodloužit na 15 hodin celkem , po němž následuje pauza 9 hod a počítá se to jako běžná doba řízení + přestávka 11 hodin.
Pokud z tý stavby vyjíždíš ven, tak se na Tebe 561ka vztahuje. Tím pádem i když přepneš při vjezdu na stavbu do OUT, tak se Ti to sice nepočítá do doby řízení, ale do ostatní práce a tudíž i do celkovýho denního výkonu.
Denní výkon je max. 13 hodin po kterých musí následovat 11 hodin pauza (lze 3x za 2 týdny zkrátit na 9 hodin a lze dělit na 3+9 hodin - nikoli opačně).
Pokud se v denním výkonu povede udělat 3 hodiny pauzu (ale opravdu pauzu a nikoli OUT), lze výkon prodloužit na 15 hodin celkem , po němž následuje pauza 9 hod a počítá se to jako běžná doba řízení + přestávka 11 hodin.
nevíte jak se řeší když budu jezdit po stavbě a čekat na nakládku počítá se to do pracovního času ?
-> Stepan FUN 16.04.12 17:28:35: jo tohle měli u kamaráda na firmě 36dní bez pauzy
no pokuta 3500,- pro firmu asi měl známosti






dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 18.04.12 15:42:14 napsal:
→ afro100: Taková tady jezdí taky. treba ke dvoru
→ afro100: Taková tady jezdí taky. treba ke dvoru

-> afro100: Taková tady jezdí taky.
Vo vnutri je normalne velky tank, foto bohuzial nie je, nebude.
Skrinova cisterna prazdroja, jak sme sa tu o tom davnejsie bavili ..
Firma Cola - transport z Brna ..
Firma Cola - transport z Brna ..
-> Bobesh: Taky dělám servis pro jednu firmu a kdybych s některým z těch aut měl jet, tak to půl dne uklízím... To jsem neměl ani když se jezdilo s vanou pro uhlí a obilí. A z toho je velkej bordel...
-> Rapid135 - doktor: Tak já tohle mám potvrzený od toho chlapa, co nás školil. Botička a hotovo. I když u našich dopravců to není pravidlem. To bys musel bejt moc drzej. Spíš se to prej aplikuje u cizinců, nebo u megaprůserů...
-> Rapid135 - doktor: Tak já tohle mám potvrzený od toho chlapa, co nás školil. Botička a hotovo. I když u našich dopravců to není pravidlem. To bys musel bejt moc drzej. Spíš se to prej aplikuje u cizinců, nebo u megaprůserů...
-> Stepan FUN: tak přesně o tomto sem slyšel že auto nepustí dál dokud nedostanou zaplacenou pokutu.takový to klasický ''tady máte klíče a nechte si to'' už dneska na nikoho asi nezabere.horší ale je co chudák šofér když je daleko od domova a pokutu nikdo ne a ne zaplatit .....
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tovíš...
-> Stepan FUN: No,sice to mělo půlmega odlítáno ale i jetý auta se snad můžou uklízet a udržovat. Takovej chlív bych nestrpěl ani v Avii...

-> Stepan FUN: No,sice to mělo půlmega odlítáno ale i jetý auta se snad můžou uklízet a udržovat. Takovej chlív bych nestrpěl ani v Avii...
-> Bobesh: Tak hlavně že si české ručičky poradí. 

-> Rapid135 - doktor: Tohle ignorování předpisů je přesně do prvního průseru... Pak si to většina firem rozmyslí. Ono mít 10 aut a platit za každý pokutu 50tis (nemusí to bejt ani na silnici, občas přijdou i na kontrolu do firmy jako takový), to už se jim vyplatí dát odhadem 20tis za Tagru se čtečkou a trochu se o to starat... Je tam měsíčně vyčtení karty a jednou za 3 měsíce tachograf, takže nic tragickýho.
Nebo zodpovědný osoby (např. vedoucího dopravy, případně majitele) nahnat na takový školení, jako jsem teď byl. On když jim tam ukáže pár fotek a z hlavy sype jaký pokuty se dávaj za jaký přestupky (občas i jmenovitě kde a kdo tu pokutu dostal, protože u těch kontrol opravdu asistuje), tak to pro ty zodpovědný minimálně k zamyšlení je... Není prej vyjímkou botička a auto stojí do zaplacení pokuty na místě...
Nebo zodpovědný osoby (např. vedoucího dopravy, případně majitele) nahnat na takový školení, jako jsem teď byl. On když jim tam ukáže pár fotek a z hlavy sype jaký pokuty se dávaj za jaký přestupky (občas i jmenovitě kde a kdo tu pokutu dostal, protože u těch kontrol opravdu asistuje), tak to pro ty zodpovědný minimálně k zamyšlení je... Není prej vyjímkou botička a auto stojí do zaplacení pokuty na místě...
-> Stepan FUN: takže jak se tak dívám tak je skoro lepší jít k lopatě,sednout si do skladu a nebo do kolchozu na traktor 

-> Bobesh: Hele nejsi Ty z těch funglovek nějakej rozmazlenej??? :-D
-> Rapid135 - doktor: Pokud Tebe zastavěj, tak Ty v tu chvíli zastupuješ firmu a tudíž budeš mít problém Ty... Sice to pak zaplatí firma, ale Tebe nenechaj odjet, dokud někdo nezaplatí pokutu (většinou prej 50tis).
-> Enggik: no pravdu nestačí,většinou spotřebuju půl druhé.pokud mám normální pracovní den tak jedna denní páska má okolo70cm.dycky u toho 2hodinky sedím a tisknu.jen je blbý že po vytisknutí nějakýho dne to skočí zpátky na ''dneska'' .
-> Rapid135 - doktor: To vždycky dáváš vytisknout celej měsíc???
Kdyť na to ti snad ani jedna rulička toho papíru nemůže vystačit, ne???





A takhle slavila opět naše česká lidová tvořivost úspěch v Marseille,když se ráno kolega probudil a zjistil,že akumulátorům z klinické smrti nepomohlo ani půldne provozu. Zkuste shánět startkabely ve francii,žabožroutsky neuměje. Nouzové řešení spočívalo ve sprznění spirálkabelů na návěs,odcvaknutí koncovek,oholení konců a finální propojení.
Převoz jetejch Stralisů ve francii z Lyonu do Marseille. Hrozná veteš,všechno umolousaný,na sedadle asfalt,divže to blechy nemělo. A řadit s vyšlochtaným dvojitým háčkem,taky pěknej voser.
-> Hurdis: no tak to je mazec.můžu z toho mít něco já když on to nedělá?
-> Rapid135 - doktor: Provozovatel má povinnost každých 28 dní stahovat data z karet řidičů a po 90 dnech stahovat data z vozidlových tachografů. Tato pak uchovávat nejméně po 12 měsíců ke kontrole, vyhodnocovat chyby a na vytištěném protokolu písemně upozornit řidiče na jeho pochybení s poučením o nápravě.