skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
22:33:23
24.02.2011
24.02.2011
David29
-> Enggik: A to uchladíš s tou plachtou v létě v pohodě?
22:30:22
24.02.2011
24.02.2011
haso
a jak to je...po kolkych hodinach sa musi robit pauza? ako dlho? kolko je minimalna povinnost spat? ak ide 1 sofer, pripadne ak idu 2... iba tak pre zaujimavost...
22:19:06
24.02.2011
24.02.2011
afro100
-> Enggik 24.02.11 22:18:49:
22:18:49
24.02.2011
24.02.2011
Enggik
-> haso: Prodat izbu, koupit MANa
22:18:15
24.02.2011
24.02.2011
afro100
-> haso 24.02.11 22:17:01: chá chááá :D
22:17:01
24.02.2011
24.02.2011
haso
to je v riti ja mam v izbe 76cm postel...
22:09:00
24.02.2011
24.02.2011
Enggik
-> David29: A teď si vem tu legraci, když večer přijedeš na parkoviště, vidíš že tam stojí plachta,tak to postavíš vedle že se v klidu vyspíš a po půl hodině ti to začne vrčet u kabiny. Myslím, že už jsem tak pár kolegů asi pěkně vytočil -> haso: jinak spím normálně v trenkách pod peřinou, bufíka cca na 3/4 výkonu a ještě mám pootevřenej střešák (aby se mi nepotily okna) a naprosto v pohodě. vyspinkanej do růžova
-> afro100: tak to moje postel má cca těch 85 šířku po celý dílce. a vrchní je to samý.
-> afro100: tak to moje postel má cca těch 85 šířku po celý dílce. a vrchní je to samý.
21:58:49
24.02.2011
24.02.2011
Enggik
-> adamisko: Nepopírám že ten automat je úplně na .... Člověk si na něj zvykne rychle. Já mám jen prostě radši vedle sebe ten fofrklacek a řadit si podle svýho. Nedej bože, když si někde v kopcích zapomenu přepnout na manuál, to je schopnej mi nechat s 23 tunama na návěsu nechat spadnout otáčky pod 950 a to už pak můžeš podřazovat jak chceš, stejně už jsi v pr... A nejlepší je, to co mi občas udělá ten řídící počítač. To si takhle valíš po dálnici, z ničeho nic podřadí o kval či dva, otáčky div ne do červenýho a zůstane na tom kvaltu co si tam zařadil. jediný co s tím uděláš, tak je zastavit, chcípnout motor, vytáhnout mu pojistky (reset ) natočit a valíš dál
21:58:31
24.02.2011
24.02.2011
afro100
-> David29: tak u Dafa XF je spodna postel siroka dost (odhadom 80cm), aj ked je tam take vybratie na krajoch na sedacky ... vrchna je pravda uzsia ... v LFku so spacou kabinou je ta postel ale asi tak 60 cm max ...
21:57:22
24.02.2011
24.02.2011
haso
-> David29: to som si uz kukal u scanii rozmery postele a kabiny atd...to som ako tak nastudoval...ale skor mi ide o tu teplotu ked je vonku fakt ze zima...
21:56:01
24.02.2011
24.02.2011
David29
-> haso: Záleží co máš za auto (značka, druh kabiny). Ale postele bejval užší než doma
21:54:40
24.02.2011
24.02.2011
haso
-> David29: no to ze je bufik viem, ale myslim tak ze ci je to ako spat doma v trenkach a pod perinou alebo clovek je zabaleny jak cibula, bufik ide na plne obratky a stejne sa vodic tesi az bude moct zas pokracovat v jazde
je to prehnane prirovnanie...lebo ked mam auto super vykurene a zaparkujem na 15min tak hned zacinam citit ze je tam zima...
je to prehnane prirovnanie...lebo ked mam auto super vykurene a zaparkujem na 15min tak hned zacinam citit ze je tam zima...
21:49:27
24.02.2011
24.02.2011
David29
-> Enggik: Ono stačí, když si chce člověk na parkovišti dáchnout, a vedle mě zaparkuje mrazák
21:47:48
24.02.2011
24.02.2011
Enggik
-> David29: Přál bych ti bejt v tom návěsu, když je ten agregát puštěnej
21:47:36
24.02.2011
24.02.2011
adamisko
-> Enggik: ja myslim ze s tou elektrikou to je skoro u vsech stejny :-D ikdyz jsem sedel v MB nebo volvo nebo scania nedej boze Iveco (rocniky 00 az 07) vzdycky se nejade nejaky chybovy hlaseni, od prevodovky az po ruzny snimace. Mne prave Man prijde jako sympaticky tahac, proto bych se nezlobil kdybych se k nemu zatoulal. A stejne jako ty mam radsi manual (+ comforshift ). Prece jenom automat neni muj salek kavy. Na druhou stranu kamarad co nepoznal nic jinyho nez manual ted jezdi s automatem a zalibil si to. je to urcity komfort. a na ten se zvyka celkem dobre :-D
21:42:55
24.02.2011
24.02.2011
David29
-> haso: Máš bufíka, a v létě nezávislou klimu - když dopravce neni úplnej škrt
21:20:32
24.02.2011
24.02.2011
Enggik
-> adamisko: Jízdně si na něho nemůžu stěžovat,jezdí se mi s ním parádně,jen škoda toho automatu. Manuál s comfortshiftem by byl na můj vkus lepší. A v interiéru, co si budem povídat, koncern VW je tam znát. Na kvalitu auta si celkem nejde stěžovat a na to že u nás na firmě to jde poslední dobou s údržbou aut nějak z kopce,tak se ani nejeví nějak poruchovej. Jen občas pozlobí elektrika v podobě různejch chybovejch hlášení. A občas si zastávkuje řídící jednotka převodovky (automat ). Nemůžu posoudit oproti jinejm značkám,jezdil jsem jenom s Manama, a ikdyby, asi by to nebylo objektivní, jelikož je MAN pro mne 1.
-> haso: Já v tom mám naftovýho bufíka a celkem to v těch mrazech jde. Přežil jsem v tom už i horší mrazy a neumrznul. V nejhorším si dát špunty do uší, pustit agregát na návěsu na max a jít spát pod plachtu
-> haso: Já v tom mám naftovýho bufíka a celkem to v těch mrazech jde. Přežil jsem v tom už i horší mrazy a neumrznul. V nejhorším si dát špunty do uší, pustit agregát na návěsu na max a jít spát pod plachtu
20:32:27
24.02.2011
24.02.2011
adamisko
-> Enggik: jaky z neho mas za tu dobu pocit? Zajima me jak se v TGAckach jezdi bo jsem v tom jeste nesedel a subjektivne bych ho prirovnal k FH16 myslim kvalitou a komfortem. Da se to?
20:30:23
24.02.2011
24.02.2011
haso
-> Enggik: da sa vtom v pohode spat ak je vonku okolo tych -10°C v noci?
20:28:31
24.02.2011
24.02.2011
Enggik
Zdravím vás kolegové kamioňáci. Tak já lítám na tomhle ,,zlatíčku" Man TGX 18.440, Schwarzmuler návěs s termoplachtou. Dostal jsem před ho 2,5 rokem téměř novej (byla to předváděčka, najeto cca 40000). Bohužel už jsem se na něm trochu za tu dobu podepsal (přední nárazník)
21:38:52
17.02.2011
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29: Tak to potom jo.
21:25:28
17.02.2011
17.02.2011
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : To s tima plastama je Volvo FMX, to chladírenský pouze FM. Stejnej rozdíl, jako Octavia a Octavia Scout
21:24:07
17.02.2011
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hřib: Do Afriky se montují jiná světla?
21:23:34
17.02.2011
17.02.2011
David29
-> Hřib: Jo? Ode kdy? Na cargu to máme taky, a na tom novějšim co sem jezdil, tak taktéž
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Chladírenskej nebude stavební speciál
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Chladírenskej nebude stavební speciál
21:16:59
17.02.2011
17.02.2011
Hřib
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : možná proto, že jde do Afriky ?
21:16:24
17.02.2011
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 17.02.11 20:45:24: Pěknej jezevčík.
21:14:12
17.02.2011
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh: Tak proč ta chladírenská má ještě "normální" světla?
A s tou barevnou kombinací červená+černáěžlutá máš pravdu, taky se mi moc líbí.
A s tou barevnou kombinací červená+černáěžlutá máš pravdu, taky se mi moc líbí.
21:04:58
17.02.2011
17.02.2011
Hřib
-> David29: voe, svjetla co říkáš mají jenom kinder Iveca, dospělý mají tyto , myslím od eurocarga výš, sralis, trekár a tak
21:03:37
17.02.2011
17.02.2011
Bobesh
-> David29: Ano. -> alpin: To druhý.
20:50:37
17.02.2011
17.02.2011
alpin
-> David29: hej
-> Bobesh: zadna sa da aj dvihnut a odpojit od riadenia ci je stale online ?
-> Bobesh: zadna sa da aj dvihnut a odpojit od riadenia ci je stale online ?
20:48:22
17.02.2011
17.02.2011
David29
-> Bobesh: Koukám, že ajveco začalo montovat normální zadní lampy. Ty předchozí jsou děsný, jenom jedno couvací světlo, a ještě napravo - takže vlevo si můžeš akorát blikat mlhovkou
Jinak, to je 6x2?
Jinak, to je 6x2?
20:45:24
17.02.2011
17.02.2011
Bobesh
Tuhle hrůzu udrncanou jsem vezl z rajchu do Irska,automat ale 3 nápravy,poslední řiditelná. Tam z toho bude letišťní speciál.
20:43:41
17.02.2011
17.02.2011
Bobesh
-> David29: I Tatru zahrabeš a na moderní techniku a pohodlí se zvykne rychle
20:36:33
17.02.2011
17.02.2011
David29
-> Bobesh: To víš že jo, mě se to FMX moc líbí - ale Tatra je Tatra
20:30:36
17.02.2011
17.02.2011
Bobesh
-> David29: No neříkej,že bys zadarmo nebral,každej aviatik nebo matesák by prstem škrábal
20:21:05
17.02.2011
17.02.2011
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Nový Volovo-) Speciální stavební.
Teda vzhledově Podvozek je stejnej jako normální FM... pár vychytávek má, ale...
Teda vzhledově Podvozek je stejnej jako normální FM... pár vychytávek má, ale...
20:16:31
17.02.2011
17.02.2011
Bobesh
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Novej předek,to vidíš prvně?
20:11:05
17.02.2011
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Bobesh 17.02.11 20:09:29: Ta světla vypadají zajímavě, co to je za "tuning"?
19:53:18
17.02.2011
17.02.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> afro100: Tak to se teda šistém... Zlatá Ifa, tak se bouchlo do páky a horní/dolní řada tam byla hned.
16:48:40
17.02.2011
17.02.2011
Bobesh
Nové VOLVO,podvozek z belgického GENTu,nástavba vyrobena a montována fy. COFI v italské vesnici Borgo di San Martino nedaleko Alessandrie,tento chlaďák pocestuje do africké Ghany.
20:07:10
14.02.2011
14.02.2011
Ladasss
afro100:Když vidím ten stroj s kosočtvercem ve znaku,tak borec,co jezdil pro stejnou firmu jako já měl soukromně DAF 95 XF a tenkrát se mu na tom rozsypala spojka a tak mu nějakej jeho známej půjčil na týden tahač RENAULT MAJOR,což je skoro to samý.No,to byla pastouška,to bylo hrozný.Co mi vyprávěl,tak motor táhnul docela dobře,ale ten zbytek,to byla hrúza.Auto dokurvený,nic nefungovalo,gumy jak od formule,různý kapaliny z toho tekli proudem a stačilo do toho sednou a byl si černej,jak zavalenej horník.No,na tom autě ale bylo nejhorší to,že nemělo jištění na přepínání malé a velké řady,takže sis musel pořádně promyslet každý řazení,aby se ti nepoštěstilo dát tam třeba v 80kmh malou řadu.Dopadlo to nakonec dobře,přežilo jak auto,tak i kolega,ale ten Major pořád jezdí,tak bacha !
18:45:31
14.02.2011
14.02.2011
afro100
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 26.01.11 21:53:05: Sorry, som nejak nezachytil tenkrat Tvoj edit.
Ma to 16 kvaltov, ale vzhladom k tomu, ze to ma nahrkano pres milion, je clovek rad, ked sa po malych kvaltoch dostane za velku 4. Jazdili sme vzdycky len po malych, nedaval som velke. No a je tam system radenia, ze das 4, vyradis do neutralu, klepnes paku doprava, ona prepne na vrchnu radu a das 5 atd ... lenze nie vzdy, resp v 80% pripadov neda vrchnu radu a ty to tahas jak dylin na mala/velka 4 - 30 km/h a skusas aj kilometer nez tam tu vrchnu radu dostanes :D:D
Ma to 16 kvaltov, ale vzhladom k tomu, ze to ma nahrkano pres milion, je clovek rad, ked sa po malych kvaltoch dostane za velku 4. Jazdili sme vzdycky len po malych, nedaval som velke. No a je tam system radenia, ze das 4, vyradis do neutralu, klepnes paku doprava, ona prepne na vrchnu radu a das 5 atd ... lenze nie vzdy, resp v 80% pripadov neda vrchnu radu a ty to tahas jak dylin na mala/velka 4 - 30 km/h a skusas aj kilometer nez tam tu vrchnu radu dostanes :D:D
18:36:58
14.02.2011
14.02.2011
David29
Tohle by kolegy mohlo zajímat
portal.proridice.eu/index .php?option=com...
Jinak ten pán nalevo je Foglik a toho napravo už si nepamatuju-)
portal.proridice.eu/index .php?option=com...
Jinak ten pán nalevo je Foglik a toho napravo už si nepamatuju-)
21:53:05
26.01.2011
26.01.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> afro100: Hůstý... Kolik to má kvaltů?
19:54:47
26.01.2011
26.01.2011
alpin
-> afro100: ten volant sa super drzi v ruke
19:54:29
26.01.2011
26.01.2011
afro100
-> alpin: keby len na kapote