
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Tohle přinesl soused že to je že š100. Já teda nevím co by to tam dělalo. Pozná někdo co to je?
-> Bukaj 09.02.24 10:04:20: měnilo se to s faceliftem na novou tvář.
...a když jsem u své Combi GLXi Feldy 1997 měnil původní hlavu (po sundání jsem zjistil, že je poměrně vyžraná a místo rovnání jsem sehnal od někoho z Virtu srovnanou hlavu z Fabky), tak ta moje původní byla ta "žádaná nejlepší" 50 kW MPi, ale u sériového motoru jsem nepoznal žádný rozdíl s tou z 1,4 Fabie - jelo to furt stejně dobře 

-> Polyš: Nejsem odborník na tyto nové vozy, ale kdysi jsem pochytil informaci, že u Feldy MPi 50 kW byly v průběhu výroby nejdříve dvě pružiny na ventil, později jedna kuželová (sjednocení výroby?).
-> ajok 08.02.24 20:30:48: Mám Fábiáckou 1.4 44kw a má jednu kuželovou pružinu. 1.3 felda mpi 50kw a taky jednu kuželovou pružinu.
-> Polyš 08.02.24 15:17:23: jeste se lisi 40 a 50KW a nejlepsi je 50kW 1.3 mpi, ale saky mi rikal, ze vzhledem k najetym km byva vhodnejsi uz pouzit tu fabiackou :), jenak asi jen v kanalech, takze ta fabiacka by sla doupravit, ja od sakyho mam 2 fabiacke, jednu mene a druhou vice upravenou
Ale poznat o kterou se jedna - to by je clovek musel mit vedle sebe a nema 135 dve ventilove pruziny a 136 jen jednu? a fabiacke obe 2 pruziny, ale to si nejsem vubec jist...

Ale poznat o kterou se jedna - to by je clovek musel mit vedle sebe a nema 135 dve ventilove pruziny a 136 jen jednu? a fabiacke obe 2 pruziny, ale to si nejsem vubec jist...
Je nějaký rozdíl halvy Felicia 1.3 mpi a 1.4 mpi Fabia 8v ?
-> Bukaj 06.02.24 00:37:31: vidis....som to nevedel....
-> SO545: Favority měly všechny tento typ startéru 0,8 kW. Až u Feldy se postupně přešlo na reduktorový. Kamarádova bývalá Felda, se kterou v Praze taxikařil na přelomu milénia, měla také ještě klasický startér...
-> Bukaj 05.02.24 09:54:46: anoi to sedi... teraz som jeden vybral z auta a nahradil redukcnym.
Este v roku 91 tam bol....dokedy to davali to netusim.
Este v roku 91 tam bol....dokedy to davali to netusim.
-> Tom Troll: Tak jsem se o moc nesekl



Velký šedý měly i první Felicie. Mam takový doma vcelku málo jetý kdyby měl někdo zájem.
-> Bukaj: Aha - tak to jsem buď už zapomněl, nebo vůbec nevěděl.. krom toho ozubení. Musím to prohlídnout podrobnějc + prosmejčit kouty.. Pak budu (na chvíli) zase chytřejší.
A hlavně výběr odvézt zavčasu na repasi do zásob, abych se s tím nemusel zabejvat sám.
Díky.
A hlavně výběr odvézt zavčasu na repasi do zásob, abych se s tím nemusel zabejvat sám.
Díky.
-> Jozka: Favorit má téměř stejný startér, jako poslední zadomotorové škodovky (0,8 kW - neplést s 0,8 k, jako měly škodovky ze 60. let) - měj jen jinou tu přírubu, menší ozub pastorku a o něco menší cívku (bez kontaktu pro překlenutí odporu na VN cívce - tedy jen s jedním fastonem).

-> Bukaj: Ty dva stejný napravo jsem tušil, že budou 1203, ale že by ten pravej byl favorit ? Moc jsem tedy neprohlížel, ani nevím, kde se vzal tu se vzal, ale tělo má prakticky stejný, jako ty ostatní - jsem se domníval, že Favo už vypadaly jinak.
Fakt ale je, že u Favo jsem se pojímal jen se stěračema, alternátorem, výfukem a jednou i s nádrží, jinak jsem jen jezdil a nic nezkoumal..
Fakt ale je, že u Favo jsem se pojímal jen se stěračema, alternátorem, výfukem a jednou i s nádrží, jinak jsem jen jezdil a nic nezkoumal..
-> 136rapid: Taky jsem dosud nepotkal.
-> Jozka: Ty dva vlevo budou 1203 a ostatní starší škodovky se startérem na motoru (Octavia, 1202 atd.) - má opačný smysl rotace - poznáš dle šipky na statoru a dle zubů pastorku, ten úplně vpravo Favorit a ten poslední (druhý zprava) na zadomotorové škodovky...
-> Jozka: Ty dva vlevo budou 1203 a ostatní starší škodovky se startérem na motoru (Octavia, 1202 atd.) - má opačný smysl rotace - poznáš dle šipky na statoru a dle zubů pastorku, ten úplně vpravo Favorit a ten poslední (druhý zprava) na zadomotorové škodovky...

-> 136rapid: Vidím prvně..
Jinak quiiízz: tak kterej je kterej ? Nějak mi nanaskakuje, do čeho je to třetí provedení příruby.

Jinak quiiízz: tak kterej je kterej ? Nějak mi nanaskakuje, do čeho je to třetí provedení příruby.
Našiel som dnes v inzeráte takéto zadné svetlá na užovku s lepenou odrazkou sa vyrábali ci to je dáka nová čínska výroba????
-> Enggik: tam je cca o cenťák větší 

-> Tom Troll: Tak to se schválně mrknu, co je na Avii. Ty rozměry mi přijdou dosti podobné 

-> Tom Troll: píšou balení 1ks takže v tom nevidím problém
já vše co potřebuji kupuji přes hybse-vilím a např humy,pásy,hadice přesně nakrácené na požadavaný rozměr i když např. v katalogu je odběr pouze celé balení
já vše co potřebuji kupuji přes hybse-vilím a např humy,pásy,hadice přesně nakrácené na požadavaný rozměr i když např. v katalogu je odběr pouze celé balení
-> Matsoft: To by asi ve firmě nebyl problém, ale předpokládám že toho bude potřeba koupit tak dvacet kusů, aby se jim to vyplatilo vycvaknout.
-> Tom Troll: a to nemas nekoho s zivostakem, kdo by tam mel registraci nebo by si ji udelal?
Tuší někdo kde sehnat takovou hardynu? Atyp.
Průměr cca 90, rozteč cca 65 mm, tloušťka cenťák.
Gumex má v katalogu totožnou, ale je to velkoobchod...
Průměr cca 90, rozteč cca 65 mm, tloušťka cenťák.
Gumex má v katalogu totožnou, ale je to velkoobchod...
-> Milan 136: diky moc za upresneni
Pro vsechny, pokud by je nekdo chtel, tak je necham za odvoz… jsou nepouzite

Pro vsechny, pokud by je nekdo chtel, tak je necham za odvoz… jsou nepouzite
Ahoj, potreboval bych identifikovat tyto brzdove desticky, bohuzel na krabici nic napsano neni… nasel jsem je v bedne, co jsem koupil s dily na rapida…
spiatocka zacala ist sem tam cez zuby a vsimol som si, ze spojkovy pedal zabera nizsie inak spojka funguje normalne. Isiel som teda nastavit volu packy spojky a v plastovom drziaku spojkoveho loziska bolo prichytene toto. Co to je/z coho to moze byt? vnutorny kruzok loziska v klukovke to nie je, nic mi nanapada
-> isti 20.01.24 11:08:14: to som videl....tusim ste sa bavili presne o rozdiel v cene ojnicnych lozisk...

-> SO545: Tento link som pred nedávnom dal na virt ale už neviem v akej súvislosti.
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-hlave-ojnicne-lozis ka.php
Čau Minno,vieš niečo o tomto pánovi v tvojom rajone?
auto.bazos.sk/inzerat/... /skoda-hlave-ojnicne-lozis ka.php
Čau Minno,vieš niečo o tomto pánovi v tvojom rajone?

K teme. Kde sa este daju kupit ojnicne loziska v original rozmere idealne povodna vyroba ?
-> Bukaj 18.01.24 14:43:13: Špatně se to fotí.
-> Polyš 14.01.24 13:37:37: Nemáš nějaké lepší fotky? Tohle vypadá jako origo, a to logo v kroužku je mi povědomé, ale je to rozmazaná fotka, takže tam pořádně nic nevidím. Jinak ty šálky z devadesátých let měly na sobě buď slepici - pokud to byl originál díl Škoda-Auto, nebo jen číslo dílu a číslo případně písmeno označení data výroby...
-> minno 17.01.24 14:13:36: No,právě že tam to ZVL není,tak,aby to nebyl nějaký číňan.
-> Polyš: Pokiaľ viem, jediným výrobcom bolo ZVL Mokraď (Dolný Kubín).
-> Polyš 14.01.24 13:37:37: Ví někdo výrobce?
-> Polyš 14.01.24 13:37:37: Klasika favorit podle mě
Pánev klikovky.Výrobce? Rok výroby 96 ? 12416556-vyraženo.Na co pasuje?
-> Milan 136: Jj urcite je to ono, akorát ja tam mam mene toho chromu ;)
-> ulicek 30.11.23 20:05:03: Vypadá to hodně podobně.
-> Milan 136: Super, moc diky 

-> MVM: Diky za upresneni, pokusim se zjistit z jakeho stroje to presne je .
-> Jarda/felda: No, myslím, že tu někde právě ty svody s trubkou mám...
-> Bukaj 24.09.23 15:14:23: BMM má na svodech trubku nahoru kde je zašpuntovaná
měla by být na nějaký měření alereální jí nikdy nikdo nepoužil



