skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
brzdové štíty favo.4x 98 a 4x100 má rovnaké štíty?Ak nie aké sú tieto?
-> Šediváček: na skodovku
Nahrada z DDR...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nahrada z DDR...
-> Robert 106:
-> Milan 136:
Je to možné, dovezl jsem to s dílama na Fa/Fe.
Díky
-> Milan 136:
Je to možné, dovezl jsem to s dílama na Fa/Fe.
Díky
-> Robert 106 20.08.23 19:15:44: Taky mě to napadlo. Ale v tom je závit. To asi někdo ukradnul nehotové.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Řekl bych podložka na držák cívky MPI
Podobne melo i Volvo 240, jen me matou ty dalsi propojovaci trubky.Litinove ctyrpisty byly i Austin Princess.
-> Jackie 15.08.23 23:43:25: Strašně mi ty třmeny připomínají ty z BMW E10 (1602,1802,2002). Jen mají jinak připojení hadic.
-> Jackie: Co jsem tak hledal na netu, tak litinové ATE čtyřpísty se montovaly cca od konce 60. let do začátku 80. let. Nejčastěji mi gůgl hlásí Mercedes (AMG), BMW, Toyota, ale nic z toho, co jsem našel, není to, co máš ty...
Dostal jsem to před pár lety v bedně s dalšíma brzdičema od kolegy z práce, který dříve dělal hlavně staré VW a Fordy. Ale ani u jednoho nevím, kde bych hledal takové brzdy.
-> Jackie 17.08.23 08:19:25: např GTV6. Ale to se asi běžně v socialistické stodole neválelo.
A co třeba Alfa? Vím že u některých taky nebyly brzdy u kol.
-> COL 17.08.23 08:13:04: Taky pravda. Ale na to, aby to byly kotouče u převodovky, se mi zdá ta vzdálenost (délka trubek) dost malá...
-> Bukaj: Tady mi to přijde jako brzdovy okruhy protazeny dál - do druhého brzdice. I to k sobě docela pasuje, a trubky se obě "něčemu" vyhybaji.
-> COL: Jo, taky mne napadl nějaký Citroen, když jsem přemýšlel, k čemu mohou být ty vývody navíc (jedna hydraulická kapalina pro brzdy i hydropodvozek)...
Neni to z neceho, co ma brzdovy trmeny u prevodovky/rozvodovky? Treba jako ma Oltcit, ale ten to nejspis neni.
-> Bukaj: Jediné co jsem na nich vyčetl je výrobce ATE.
-> Jarda/felda 16.08.23 11:37:19: Wartburg má stejné (PAL) čtyřpísty, jako škodovky.
To na fotce neznám - není to ani Zetor, ani 1203, ani T613...
...podle hadic a dalších indicií to není tuzemský výrobek, tipnul bych si, že by to mohlo být něco od nás na východ (Maďarsko, Polsko, Rumunsko, SSSR).
-> Jackie: Koukni na brzdiče, jestli na nich nenajdeš nějaké značení výrobce - číslo, písmena, logo - cokoli, co by mohlo napovědět...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
To na fotce neznám - není to ani Zetor, ani 1203, ani T613...
...podle hadic a dalších indicií to není tuzemský výrobek, tipnul bych si, že by to mohlo být něco od nás na východ (Maďarsko, Polsko, Rumunsko, SSSR).
-> Jackie: Koukni na brzdiče, jestli na nich nenajdeš nějaké značení výrobce - číslo, písmena, logo - cokoli, co by mohlo napovědět...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarda/felda: Ty právě vypadají dost podobně těm škodováckým viz foto. Ty co mám já jsou jinačí.
-> Jackie 15.08.23 23:44:50: wartburg ?
Vyhrabalej jsem doma takové čtyřpístky. Věděl by někdo z čeho jsou?
-> isti: Teď by se ten chladič hodil.
Odložím. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Bedňu
,tak mi 6ks môžeš odložiť![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> isti: Tak mám bednu vlečkových...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Je to na vlečku,kyvkové mali plech.
Podle origo vlečky vypadá že ano, ale osobně jsem asi nikdy kyvku neměl tak si myslím, že je to na vlečku prostým porovnáním s origo vlečkou...
Kyvka 110-332080
Vlečka 114-322040
Kyvka 110-332080
Vlečka 114-322040
-> DEKODOVAC 26.07.23 18:56:13: Touto raznicí byly značené všechny blatníky Autodemont Horka n. M., které prošly výstupní kontrolou a směly do prodeje. Po zániku firmy (a možná ještě za jejího fungování) se do oběhu dostávaly i blatníky druhé a nižších jakostí, tedy zmetky. Ty "razítko" neměly...
-> DEKODOVAC 26.07.23 18:56:13: autodemont ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> DEKODOVAC: však tam se to razilo
Hôrka Nad Moravou je na blatníku vyrazené stretol sa stým už niekto
-> j_j: Díky ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ano, 62 cm mají spartak - octavia a 65,5 cm pak 1202 STW
Víme někdo co to je? Délka 62cm
Nějaký Spartak? Octavia? Felicia? Netuším. Diky
Nějaký Spartak? Octavia? Felicia? Netuším. Diky
-> isti: Nevím o jiném tuzemském výrobci chladičů, než Autopal...
...rok výroby vložky je 2000 - neplatilo tehdy ještě pravidlo, že za tuzemský výrobek se dalo považovat i dovozové zboží, pokud zde bylo zpracováno (zkompletováno, zabaleno)...?
Neo to byl skutečně nějaký pokus nového tuzemského výrobce...? Kdo ví...
...rok výroby vložky je 2000 - neplatilo tehdy ještě pravidlo, že za tuzemský výrobek se dalo považovat i dovozové zboží, pokud zde bylo zpracováno (zkompletováno, zabaleno)...?
Neo to byl skutečně nějaký pokus nového tuzemského výrobce...? Kdo ví...
V krabici CN?Podla označenia a štruktúre plastu sa mi to tak zdá.
-> vhml: Myslel jsem si, ale dneska byl příliš náročný den. ![71](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 22.06.23 20:40:50: levý držák motoru na stovku
Nejsem si jistý tak se zeptám... Díky
-> David.: Tak mám dokonca dve
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zapíšem si to.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zapíšem si to.
-> isti:
6008 -105, 120, Favorit, Felicia 95 - bude se lišit v obalu klíče
6008 D - S100/110
6008 F - T613,815
6008 G - Škoda, Liaz, Karosa, Zetor
6008 H - Ifa, Multicar
6008 M - FELICIA 98, klíč bez imobilizeru
6008 -105, 120, Favorit, Felicia 95 - bude se lišit v obalu klíče
6008 D - S100/110
6008 F - T613,815
6008 G - Škoda, Liaz, Karosa, Zetor
6008 H - Ifa, Multicar
6008 M - FELICIA 98, klíč bez imobilizeru
-> isti: 6008 je favorit a náhrada původního 105/120
je to stejné akorát klíč favorit
je to stejné akorát klíč favorit
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak aspoň jeden mám
.S označením 6008 je favo?
.S označením 6008 je favo?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ano 105/120 je bez písmene
Klasika 120. Všechny co mám tak jen 6007. A to mám krabičku se spínačkou se dvěma klíči a krabičku se spínačkou se čtyřma klíči. Žádné extra další značení tam není.
-> David.: OK,aspoň sa to dá predať za rozum.Existuje na označenie spínačiek tabulka tak ako na karburátory?
-> StepaNoFUN: Tatra 815 je 6007/6008F