skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 22.06.23 20:40:50: levý držák motoru na stovku
Nejsem si jistý tak se zeptám... Díky
-> David.: Tak mám dokonca dve
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zapíšem si to.

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Zapíšem si to.
-> isti:
6008 -105, 120, Favorit, Felicia 95 - bude se lišit v obalu klíče
6008 D - S100/110
6008 F - T613,815
6008 G - Škoda, Liaz, Karosa, Zetor
6008 H - Ifa, Multicar
6008 M - FELICIA 98, klíč bez imobilizeru
6008 -105, 120, Favorit, Felicia 95 - bude se lišit v obalu klíče
6008 D - S100/110
6008 F - T613,815
6008 G - Škoda, Liaz, Karosa, Zetor
6008 H - Ifa, Multicar
6008 M - FELICIA 98, klíč bez imobilizeru
-> isti: 6008 je favorit a náhrada původního 105/120
je to stejné akorát klíč favorit
je to stejné akorát klíč favorit
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Tak aspoň jeden mám
.S označením 6008 je favo?
.S označením 6008 je favo?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: ano 105/120 je bez písmene
Klasika 120. Všechny co mám tak jen 6007. A to mám krabičku se spínačkou se dvěma klíči a krabičku se spínačkou se čtyřma klíči. Žádné extra další značení tam není.
-> David.: OK,aspoň sa to dá predať za rozum.Existuje na označenie spínačiek tabulka tak ako na karburátory?
-> StepaNoFUN: Tatra 815 je 6007/6008F
-> isti: 6007d je š100/110
-> isti: Mrknu jak budu u dílů, mam tam nějaké originály na prodej tak se uvidí .
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: OK,ten 6007 má dlhú ale končiace šikmo.
-> isti: 120 má hlavně dlouhou tu zamykací tyč volantu. A tuším označení je stejné jen bez písmene - čistě číslo.
A aké označenie má spínačka pre s120?Ja mám doma 6007d.
-> StepaNoFUN:
-> David.:
Díky.
-> David.:
Díky.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: to by měla být IFA-Multicar
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Já tipuju T815. Zetor by měl ještě cívku.
-> hans1:
Přesně tak
Přesně tak

-> Pavel P.. 10.05.23 00:04:23: položí do voskového papíru,připíše pár kouzelných slovíček a tuší že z toho něco vytříská 

-> James1991: je to jedno... ale podstata je stejná, proč to kupuješ když nevíš ani na co to je?

-> Pavel P..:
To není z Aukra a i kdyby, neni to jedno?
To není z Aukra a i kdyby, neni to jedno?

-> James1991: tak to nekupuj na aukru kdyz nevis na co to je...

Ahoj, neporadíte někdo, z čeho může být tenhle startér? 12V, 0,7 KW PAL. Díky
-> Pavel P..: Dakujem! :)
-> pap: Dacia 1300
Ahojte, vie mi niekto poradit, co je to za piest ? Vrtanie 72,9 mm, piestny cap 20 mm.
Dakujem.
Dakujem.
-> Petrson: Díky. Tím pádem nezajímavý.
Co to je za tacho?
Větší než 120, přijde mi eRko, ale má tam kontrolku a dole směrovky.
Větší než 120, přijde mi eRko, ale má tam kontrolku a dole směrovky.
-> Pavel P..: skusal som a mne to teda nic podla čísla nenašlo. Jedine podla priemeru 27,5 mi našlo ze je to na VZV . V kazdom prípade ďakujem veľmi pekne za odpoveď. 

-> MISCHO: a co nejdřív zkusit google? stačilo zadat to číslo co je vidět....
sklep.roda24.pl/cylindere k-tyl-zuk-st-nysa-tarpan-z -reg-i-odp-7203.html
sklep.roda24.pl/cylindere k-tyl-zuk-st-nysa-tarpan-z -reg-i-odp-7203.html
-> MISCHO: Neco podobnyho mela myslim Multicara.
Zdravím vo spolok. Niekto nejaký nápad s coho môžu byť tieto valčeky?
-> isti 25.01.23 20:22:57: A taky jsem nikdy pod šroubma brzd. válečků neviděl plochý podložky..
Kamarád tohle na kile a se samostavama poslední evoluce používal, prý aby nesjel pakny na plech, ale jak mu teorie fungovala, moc nevím..

Kamarád tohle na kile a se samostavama poslední evoluce používal, prý aby nesjel pakny na plech, ale jak mu teorie fungovala, moc nevím..
-> SO545: -> Jozka: Predávajú sa ako štíty na 120-ku ale všimol som si nezhodu

-> isti: Vypadají tak - nebo MB, ani si nevybavuju žádnej podstatnej rozdíl.. Excentry se jeví, že spoléhají na původní řešení, tj. závit, pojištěný kolíkem, ne pozdější rozlisování..
-> isti 25.01.23 17:58:25: asi najskor ano...este s s excentrom na 17kluc.
-> saskyn2: Tak to všetko vysvetluje.

-> isti: všechny první a30 avie měli opačný sterace. Myslím že až 31 měla jako normální auto
Kolko pravostranných avii sa vyrobilo?
