-> radekra:
Děkuji
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> James1991: T 148 levá strana
Tak tu mám další... Nevíte rameno stěrače PAL 443123153028? Diky
-> radekra:
Děkuju
Děkuju
-> James1991: přijde mi to jako zadní ze žigula
Čau bando. Nevíte z čeho může být tenhle tlumič? Ozn. Pal P26x200 , 03-9642.13
Má sroubovatelnou krytku pístnice
Diky
Má sroubovatelnou krytku pístnice
Diky
-> James1991: jestli je to hlinik a mosaz, tak to asi moc nebude do venkovniho prostredi, protoze po par destich a nedejboze trose soli bys s tou matici uz nehnul.
Ahoj. Ani nevím, zda to bude k nějakému vozu, ale nenapadá vás k čemu slouží toto? Hliníková miska s vnějším závitem s mosaznou maticí, uvnitř na dně uprostřed otvor cca 6mm. Díky
-> Lubes120 14.10.22 16:41:50: Nezdá se mi, že by T815 někdy měla asymetrické žárovky. Spíš to bude na nákla´dák z konce 70. let nebo nějaký traktor či jiný zemědělský či stavební stroj...
-> isti 14.10.22 18:51:25:
len nebol som si istý, lebo kamoš tvrdil ,že tam nebol ten steker.

-> Lubes120: Tak je to na T815,myslím že predné

-> Chali: Diky, tak to předám kamosovi, co se zigulama zabyva
-> jerrom 25.09.22 22:05:17: To vypadá na silentblok převodovky na Žigula, ale nevím zda 4kvalt nebo 5kvalt.
-> RadoS 29.09.22 21:25:54: vzhlad fajn...ale vaha je asi vacsia ako to prelisovane...asi pojdeme do hliniku

-> SO545: ja ho mám aj na modrej, tam musí byť, aj na červenej, tam by byť nemalo. 

-> SO545: tiez mam jeden pekny kusok doma , chcel som ho prerobit na erkove ale zatial nic s toho nebolo 

-> RadoS 29.09.22 19:59:11: Vdaka. Ak niekto bude stavat nieco prapovodne
tak ho asi venujem dalej...

-> SO545: to čelo bolo na prvomodeloch. 70, 71, zvislé rebrovanie prišlo s modelom 72.
-> Bukaj 27.09.22 23:07:38: bol som natom podobne...
ale rad sa dozviem...obrazok nemam... dokedy sa montovalo zadne celo bez prelisovanych strbin v plechu len alu mriezka ???
Vcera ku mne dorazilo jedno 1A stave aj s celkom fesnou sadou svetiel....niekto to vyhodil do srotu. Mal som jedno nevalnej kvality tak som ho niekomu venoval... Na LS ho nedam/je tazsie/ ale netusim kedy sa to menilo. Vdaka za osvetu
ale rad sa dozviem...obrazok nemam... dokedy sa montovalo zadne celo bez prelisovanych strbin v plechu len alu mriezka ???
Vcera ku mne dorazilo jedno 1A stave aj s celkom fesnou sadou svetiel....niekto to vyhodil do srotu. Mal som jedno nevalnej kvality tak som ho niekomu venoval... Na LS ho nedam/je tazsie/ ale netusim kedy sa to menilo. Vdaka za osvetu
-> SO545: Tak jsem další čtvrthodinu googlil fotky motorů R/LS a ani na jednom jsem nenašeltohle víko - buď stará MB klasika s nízkým hrdlem nebo 105/120 provedení, případně hliníkové víko, občas taky motor z Favorita

-> Bukaj 26.09.22 21:36:58: ano ale dostal som to ako diely od otca kamarata...a ty mali 110LS....potesil ma chladic v medi...ale ci to bolo z toho auta...to je nemozne dokazat. Je pravd ze na moje 74 LS je nizka klasika.
-> SO545: Hm, ale původ netušíš? Dostalo se to k Tobě jako díly a ne jako součást vozu, že?
-> Bukaj 14.09.22 09:19:07: mam asi 2ks....doslo to z dielmi naskor zo 110...prisiel aj jeden chladic v medi a topenie....
-> Bery: údajně vznikla nějaká přestavba pro Lucembursko s motory FNM, ale tolik jich asi nebylo a byla to jen 1,3 nebo 1,4.
Zeptám se tady - mám vyrábět výfuky na škodu favorit 1,9 TD 51 kW. Export Anglie/ USA - slyšel o tom někdo? prý vyrobeno přes 8000ks
Víko ventilů MB/kilo s vyšším nalévacím hrdlem a dvojitou vnitřní výztuhou - viděl to někdy někdo z vás na voze? Je to nějaký mezityp mezi klasickým 1000/100 víkem a novější 105/120 variantou, nebo...?
-> Pavel P..: řekl bych, že podle kódu produktu je to jen barevná bída
www.evv.cz/9215600-civka- zapalovaci-12v-s-odporem-s 105-130
www.evv.cz/9215600-civka- zapalovaci-12v-s-odporem-s 105-130
Dostala se ku mě takováto červená cívka Magneton... je to nějaka jen atraktivnější seriovka nebo něco speciálního? Mam dojem že se to tu kdysi nějak řešilo ale nic jsem nenašel.
-> Bukaj: Super, diky 

-> ulicek: Nevím, zda Ti to pomůže, ale importe d´Allemagne je pravděpodobně Francouzsky a znamená "dovoz z Německa", takže bych tipoval nějaký francouzský vůz nebo možná náhradní díl na něco do francouzsky mluvící země. 130/6 znamená 130W/6V, 2600 budou otáčky maximálního výkonu. Směr otáčení je opačný, než u škodovek...
Hledej, šmudlo!
www.google.com/search?q=R EDK+130...

Hledej, šmudlo!

www.google.com/search?q=R EDK+130...
Ahoj lidi, pri uklidu garaze jsem nasel toto dynamo s timhle oznacenim
Dallemagne REDK 130/6 2600 AL 15P
Nejspíš by mel byt z nejakeho stareho vw, ale nejsem si jisty.
Nevite nekdo?
Dallemagne REDK 130/6 2600 AL 15P
Nejspíš by mel byt z nejakeho stareho vw, ale nejsem si jisty.
Nevite nekdo?
-> Polyš: Odpověděl sis sám 

Je nějaký rozdíl mezi krytem rozvodových kol na Š 120 a 136 kromě gufera? Je tam větší díra?
-> isti: Fotky značne naberajú na kvalite

Radili mi to rovno vyhodiť lebo nemajú vytvorený žiadný mazací kanál.Vaše názory,poznatky k tomu?(vpravo staré použité)
Netušíte, kam patří tato gumová podlážka? Mám dojem, že jsem to v nějakém vozidle kdysi viděl, ale dneska vůbec netuším, kam to zařadit...

-> Bukaj 21.06.22 22:08:07: Jinak označení to má TE-8961 a nejspíš to bude něco prototypového, respektive testovací serie - soudím podle toho, že kromě kódu výrobního data (jedno těch tří čerpadel je vyrobeno v prosinci 1966 a zbylé dvě v lednu 1967) je tam vyražené i něco, jako pořadové číslo (to z prosince 66 má číslo 002 a ty z ledna 67 čísla 015 a 018)...
Na těle jednoho z nich je jehlou vyjiskřeno: "/průměr/ (je tam znak přeškrtlého kroužku, nevím, jak jej napsat na klávesnici) 0,71/780 z."
Takže vzhledem k datu je možné, že to bylo plánováno na 1203, ale do seriové výroby se to asi nedostalo...
Na těle jednoho z nich je jehlou vyjiskřeno: "/průměr/ (je tam znak přeškrtlého kroužku, nevím, jak jej napsat na klávesnici) 0,71/780 z."
Takže vzhledem k datu je možné, že to bylo plánováno na 1203, ale do seriové výroby se to asi nedostalo...
-> StepaNoFUN: Taky si myslím že by to ta 1203 mohla být.
Poté co se u 1203 zjistilo že mechanická pumpa se přehřívá ještě víc než u Octavie díky tomu že motor je víc schovanej, se začaly montovat elektrické pumpy vibrační - tyto.
Ale nebyly moc spolehlivé. Osobně jsem ji ještě neviděl. Táta ji měl v sanitce, povídal že vypadala podobně jako pumpa na Š100, byla vzadu u nádrže a když přestala vrnět, tak musel patřičně dlouhou tyčí z kabiny přes okýnko a prostor pacienta praštit do podběhu aby se znovu rozeběhla.
Pak začaly spolehlivější rotační čerpadla.
Poté co se u 1203 zjistilo že mechanická pumpa se přehřívá ještě víc než u Octavie díky tomu že motor je víc schovanej, se začaly montovat elektrické pumpy vibrační - tyto.
Ale nebyly moc spolehlivé. Osobně jsem ji ještě neviděl. Táta ji měl v sanitce, povídal že vypadala podobně jako pumpa na Š100, byla vzadu u nádrže a když přestala vrnět, tak musel patřičně dlouhou tyčí z kabiny přes okýnko a prostor pacienta praštit do podběhu aby se znovu rozeběhla.
Pak začaly spolehlivější rotační čerpadla.
-> Hanz1912: Pokud to není tubus, doporučuju vyvinout snahu a vložky změřit dutinoměrem. Mne takhle přišla "sada", už výroba škoda z počátku 90. let. Písty označené, vložky nikoliv. Všechny písty byly B, vložky musely být 2xA a 2xB. Zkontrolovat mne to nenapadlo (když to byla sada), tak se na to přišlo, až když sem ty dva válce totálně zadřel - další dva byly při rozborce úplně zdravý.
Motor měl tehdy asi 5 000 km a stačilo k tomu asi 10km dálnice při rychlosti cca 120kmh.

-> saskyn2: Že by PAL dodával soudruhům do NDR nebo PLR?
