
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Bukaj: Nechces aktulizovat odkazy? skoda-virt.cz/cz/.../1754
58-motor-skoda-130-37?goto
post=3...
a nebo nejlip ztoho napsat clanek

a nebo nejlip ztoho napsat clanek

Nojo asi mate pravdu, skoda.
-> Vojťas: Toto není 130.
Nějaké emkové 105/120...
Nějaké emkové 105/120...
nebo 105ka pozdejsi vyroby pred dvouradkem uz mela silnejsi to zebro? Ale tohle neni dost silny asi.
-> Vojťas: Fotka stojí za prd, ale řekl bych že ne.
Dotaz, muze to byt 130?
-> James1991 12.04.22 17:58:46: Injektor novějšího provedení do karburátoru BS

-> James1991: do BSka, ne?
Copak je to přesně za trysku karbece? Průměr mosazného spodku je 6mm
-> Bukaj:
Ok, děkuju
Ok, děkuju
-> James1991 10.04.22 17:07:48: 105/120/130... ojniční pánve základ (d 45 mm)
-> James1991 10.04.22 17:09:42: 105/120/130... ojniční pánve druhý výbrus (d 44,5 mm)
-> James1991 10.04.22 17:11:07: 1241 značí, že jde o hlavní pánve, ale netuším, na jaký vůz - 1203 ze sedmdesátých let a Octavie měly trojčíslí 601 (základ), 602 a 603 (1. a 2. výbrus), 1000MB do 13. série mělo trojčíslí 590-594 a od 13. série 608-617...
Tedy to 607 bych tipoval na druhý výbrus, nicméně typ vozu nevím, možná 1203M?
-> James1991 10.04.22 17:09:42: 105/120/130... ojniční pánve druhý výbrus (d 44,5 mm)
-> James1991 10.04.22 17:11:07: 1241 značí, že jde o hlavní pánve, ale netuším, na jaký vůz - 1203 ze sedmdesátých let a Octavie měly trojčíslí 601 (základ), 602 a 603 (1. a 2. výbrus), 1000MB do 13. série mělo trojčíslí 590-594 a od 13. série 608-617...
Tedy to 607 bych tipoval na druhý výbrus, nicméně typ vozu nevím, možná 1203M?
-> darklord:







-> Milan 136:
Tak zjištění je takové, že se jedná o blok 130rs
Tak zjištění je takové, že se jedná o blok 130rs
-> James1991 10.04.22 21:00:57: Takhle se to tváří jako 130, vzhledem ke stejné rozteči válců.
120 blok má mezi 2 a 3 větší mezeru.
120 blok má mezi 2 a 3 větší mezeru.
A obnovím tu trochu ten motor se suchou vanou. Byl jsem upozorněn jedním člověkem, že by se mohlo jednat o 1050 vzhledem k vyznačenemu žebru dole které nekoresponduje s tvarem V u vodní pumpy. Žebro dole bylo až později na 130 a V bylo jen na MB. Mohl by to být nějaký prototyp nebo něco "závodního"?
A nakonec tyhle velký futra? Díky
Tak to tu trochu zahltíme, poradíte tyto pánve 12441876?
aka je cena
ako artefakt tuningu je to super...len tak to vycistit do garaze.

-> James1991: daj to do inzercie za akukolvek cenu, zlavovat mozes vzdy a do srotu to tiez vezmu hocikedy. Takze ja by som z toho skusil to zlate prasa vytesat. A ked sa ozve nejaky priekupnik ala tomaso, v klude mu napal dvojnasobok toho co ponuka...
Takže sběrné suroviny pánové?
-> darklord: jaaaj to je smula....
a cislo je taky prerazeny.


-> Pavel P..: ty si hovno biznismen, o to je to vzacnejsia RARYTA 

-> darklord: akorat ani vana ani cerpadlo neni tovarni... je to nejaka samodomo vyroba.... takze zadna zlata cihla.
-sucha vana- cerpadlo na prsiach- nejaka dobova race uprava ...
-> James1991: to si asi padol na zlate prasa, vypada to ako sucha vana s cerpadlom na rozvodoch...
Ahoj. Neporadí někdo co je toto za úpravu nebo kde to mohlo být? Má to neobvyklý obtok oleje. Díky
-> Jozka: pro další domluvu píši zprávu.
-> Jura_Favorit 24.03.22 08:19:17: Dík - a jo, nebude to 130 mm - ráno, jak jsem šel kolem, jsem koukal na ten upevňovací černej vehement a i bez měření mi přišlo, že rozteč je nějaká malá.
V podstatě prodeji asi nic nebrání, ale i když jsou nejetý, válely se někde na půdě a minimálně jedna ta poklička má "rýhu" výrobní vadu.. Já je ještě líp prohlídnu, resp. vyfotím.
V podstatě prodeji asi nic nebrání, ale i když jsou nejetý, válely se někde na půdě a minimálně jedna ta poklička má "rýhu" výrobní vadu.. Já je ještě líp prohlídnu, resp. vyfotím.
-> Jozka 24.03.22 07:57:48: poklice na Favorit/Forman akční model Prima (1992); pokud by nálezce neměl využití, rád odkoupím 

Tohle patří do jaký doby? 90+něco málo ? Nálezce tvrdí, že to koupili na kilo (ale neřekl kdy)..
-> Vojťas: To vyražené číslo je nějaká šarže...
Co se týče zinku, tak pokud s tím nebudeš jezdit v soli, tak vydrží dlouho.
Pokud budeš auto používat celoročně, tak je zinek pryč po jedné jízdě v zasolené břečce...
Co se týče zinku, tak pokud s tím nebudeš jezdit v soli, tak vydrží dlouho.
Pokud budeš auto používat celoročně, tak je zinek pryč po jedné jízdě v zasolené břečce...

-> Bukaj 20.03.22 23:13:23: jak rikas forma je asi stejna, koupil sem o vikendu novej na 120 a krome prumeru pistku jsou vlastne stejny se stovkovym, az na to jedno cislo nad tim ctyrmistnym. Je to veteran tak sem do toho tech 1500 dal, at to mam bez starosti
v dubnu mi konci stk at to stihnu.
Ze zkusenosti jak dlouho vydrzi ten zinek peknej? Nechce se mi to lakovat, zvlast kdyz ten druhej je na aute...

Ze zkusenosti jak dlouho vydrzi ten zinek peknej? Nechce se mi to lakovat, zvlast kdyz ten druhej je na aute...
-> Pavel P.. 19.03.22 10:38:19: Zinek/barva není rozhodující - i kilí brzdiče byly v zinku - možná ne z výroby na autech, ale určitě jako náhradní díl...
...a i většina 742 měla brzdiče lakované v různých odstínech šedi, možná to bylo dle subdodávek do PALu (problémy se zinkováním?)...
...ale občas se i na jednom voze vyskytl z výroby jeden brzdič v zinku a druhý v barvě.
-> Vojťas 19.03.22 08:40:44: Podle čísla formy to též nepoznáš - co jsem koukal na skladové zásoby, tak i kilí i 742 brzdiče mají stejná čísla odlitku i stejný nápis PAL - LICENCE DUNLOP - rozdíl je asi fakt jen v manžetách a pístkách...
...a i většina 742 měla brzdiče lakované v různých odstínech šedi, možná to bylo dle subdodávek do PALu (problémy se zinkováním?)...
...ale občas se i na jednom voze vyskytl z výroby jeden brzdič v zinku a druhý v barvě.
-> Vojťas 19.03.22 08:40:44: Podle čísla formy to též nepoznáš - co jsem koukal na skladové zásoby, tak i kilí i 742 brzdiče mají stejná čísla odlitku i stejný nápis PAL - LICENCE DUNLOP - rozdíl je asi fakt jen v manžetách a pístkách...

-> stepan 19.03.22 18:32:46: a obrati aj telo piestika...jedine co vymeni je plech pre zaistenie hadice...alebo ho preklepe na opacnu stranu.
-> Vojťas: To určitě není, ale to tělo namontuješ obráceně.
-> Pavel P..: AHA!
To mě nikdy nenapadlo, tak že na vnitřním pístku je závit stejnej na holender i odvzdušnovák?
Já mám jeden stovkovej v zinku, a na autě taky.
To mě nikdy nenapadlo, tak že na vnitřním pístku je závit stejnej na holender i odvzdušnovák?
Já mám jeden stovkovej v zinku, a na autě taky.
-> Vojťas: nevim jestli je to pravidlem ale stovkový brzdiče jsem vždy viděl v šedivý barvě... novější na 120 byli vetšinou pozinkovaný..
a do páru nemusíš shánět konkrétní stranu, stačí překládat trubičky a je jedno jestli byl pravý nebo levý.
a do páru nemusíš shánět konkrétní stranu, stačí překládat trubičky a je jedno jestli byl pravý nebo levý.
-> Vojťas: číslá neviem ale ak by si vedel pozrieť na piestiky tak by si to hneď zistil lebo 105-120 piestiky sú duté a stovkové plné.