
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> COL: Klika, že tu mám další dva nekompletní kusy, tak nemusím rozebírat ten kompletní 

-> Bukaj 21.06.22 22:08:37: Co je pod tím germaniovym tranzistorem?
-> StepaNoFUN: Obávám se, že se pleteš...

-> Bukaj: jestli se nepletu, tak TAZ 1x03...
Taky tu mám něco k identifikaci:
Jakési elektrické palivové čerpadlo, jehož vrchní část je původem z MBčka (později kila)...
Jakési elektrické palivové čerpadlo, jehož vrchní část je původem z MBčka (později kila)...
-> Hanz1912 21.06.22 17:39:13: Válce se slepicí měly jenom MBčka a kila (možná ještě první užovky?), novější výroba je holá. Písty by měly být všechny stejné váhové tolerance (stejné vyražené číslo, plusmínus gram) a taktéž stejná rozměrová třída (A, B, C), stejně tak vložky, ale u nich se to na pohled nepozná - starší výroba byla značena vyraženým písmenem, jako písty, ale novější už jen barvou ("voskovka"), která je ne vždy viditelná...
-> Hanz1912 21.06.22 17:33:24: Ano, originál z Metazu Ústí. To vyražené číslo je hmotnost pístu (mělo by to být 281 g, pokud je to 81)...
Číslo tam je 753..něco. A naproti je 3. Mám celou sadu ale na jednom válci je vyžraná díra tak jeden kus mu vracím na výměnu. A na tom poškozeném je myslím hnědá barva zvenku štětcem a na pístu místo trojky je D. Na válci nemá být žádná značka? Logo škoda? Nepřišlo to v tubusu
Není tam logo šípu. Jen šipka a dvě kolečka nahoře vlevo i vpravo
-> Pavel P.. 14.06.22 22:07:45: ďakujem ,na to by som veru neprišiel 

-> Lubes120: motorová brzda... z nějakýho autobusu nebo náklaďáku.
-> Bukaj: Vida. Zahada rozlustena. AD28 znam jen zvenci a z klece na nem poveseny. Ale v kabine jsem nikdy nesedel.
-> zdeba: Díky! 

-> Bukaj 02.06.22 09:05:47: To je z jeřábu AD20 či AD 28, ukazuje procento zatížení
To je ukazatel rychlosti behu casu. Za normalnich okolonosti ukazuje 100 %, pokud jedete za Avii, ukazuje podle sklonu kopce pod 100 %. Pokud mate v aute motor z favorita/feldy/fabie, ukazuje 100 - 120 % rychlosti casu.
-> Bukaj: Bud něco, co nemá žádný fyzikální rozměr, nebo neco u čeho se neví, nebo se mění, hodnota odpovídající 100%. Zdá se, že pracovní rozsah je od nuly až do 100, možná i výše, tak to budi dojem indikátoru naplnění čehosi.
-> StepaNoFUN: A proč je na tom symbol % ?
Napadlo mne, že by to mohl být třeba měřák sklonu vozovky (stoupání/klesání) nebo stavu nabití akumulátoru u nějakého elmobilu. Ale má to normálně štítek s číslem dílu, takže to bude něco seriového. Respektive všechny ty díly jsou zkušební vzorky z nějakých sériových výrob - něco je popsáno například "pro model 89" nebo "seriové provedení, nýt XY..."
Napadlo mne, že by to mohl být třeba měřák sklonu vozovky (stoupání/klesání) nebo stavu nabití akumulátoru u nějakého elmobilu. Ale má to normálně štítek s číslem dílu, takže to bude něco seriového. Respektive všechny ty díly jsou zkušební vzorky z nějakých sériových výrob - něco je popsáno například "pro model 89" nebo "seriové provedení, nýt XY..."
-> Bukaj: jelikoz to mas z vyvoje PALu, tak elektronickej tachometr. Bude to snimat pulsy z nejakyho snimace otacek a podle toho ukazovat rychlost. Teoreticky pokud chces pouzit, tak jde z ciny objednat GPS modul jako generator pulsu (nastavitelnej).
-> Tom Troll: Jestli myslíš ty autoškolácký trenažéry, tak ty měly jiné budíky - "tacho" měly s jinou stupnicí a otáčkoměr jsem u nich nikdy neviděl - vždy jen budík s kontrolkama... nebo myslíš něco jiného?
Jinak určitě to má jiná střeva, než PAL točkoměr - pod štítkem to nemá potenciometr...
Jinak určitě to má jiná střeva, než PAL točkoměr - pod štítkem to nemá potenciometr...
-> Bukaj: Autotrenažér. Zkus co se stane když se to zapojí jako otáčkoměr. 

Zezadu to vypadá jako PAL otáčkoměr, zepředu je toto:
Co je to?
Co je to?

tenhle válec? Co jsem googlil, tak podle tvaru by to mohla být spojka na 1203?
Ahoj, nepoznáte někdo tenhle bazmek, asi z brzd? Třídím různé díly, převážně na škodovky, ale tohle bude asi z něčeho jiného.
Mám také další lahůdku - netuší někdo, co to může být? Závit M5, část se samčím závitem zinkovaná, samice v chromu...
-> isti 16.05.22 17:37:09: Předpokládám Avia, Karosa, Tatra (815) novější 1203 (TAZ), LIAZ apod.
-> isti 16.05.22 17:37:09: Nikto nevie?
A teraz tieto poklady
To viem že to nie je na stovku a na užovku dvojoko hoci do toho užovková parabola sadne.

-> Tomaso435: OK,vďaka.
-> isti 16.05.22 16:30:46: tento plastický je model L
Ls byl chlupatejsi většinou bez podsivky a trhal se celkem a šíleně blednul,
pak byl třetí typ co byl stejně prijemnej jako z černýho vnitřku a dával se tusim do excelentů a Sportline to je ten tvůj druhý myslím...
Ls byl chlupatejsi většinou bez podsivky a trhal se celkem a šíleně blednul,
pak byl třetí typ co byl stejně prijemnej jako z černýho vnitřku a dával se tusim do excelentů a Sportline to je ten tvůj druhý myslím...
Porovnanie,je to originál len iný modelový rok/výbava alebo druhoška?
Znalci favoritov ukážte sa
Mám doma nový hnedý koberec ale má inú štruktúru a aj iný odtieň ako ten čo som vytiahol zo športlajna.

-> mishom: 021 je náhrada z roku 89 pro užovky, Avia, Karosa atd. a ty zbylé dvě jsou hlavní a přídavný dálkový do čtyřoka 105/120


Ahojte, chcel by som poprosit o pomoc s identifikaciou parabol. Cisla su:
443 958 311 021 - toto by mala byt normal uzovka/T613 spravne?
443 958 311 020 (H1) - ?
443 958 311 015 - (4oko)?
443 958 311 021 - toto by mala byt normal uzovka/T613 spravne?
443 958 311 020 (H1) - ?
443 958 311 015 - (4oko)?
Máte nějaký způsob jak od sebe rozeznat prachovky předních brzdičů na kilo a 105 ? tj 44 a 46 mm průměr pístku. Stírací kroužky to jde dobře, tam sem našel 8kusů který jsou prostě menší než ty další, ale pak mám pytel třeba 20 kusů prachovek, a nedaří se mi to nijak rozlišit. Jak se to kroutí a je to profilovaný nedá se to udělat jako s těmi O kroužky, prostě to přiložit natěstno k sobě. Navíc některý byly zasazený v sobě, tak že jsou různě roztáhnutý, zdeformovaný. Tak že mě napadá jedině jak půjdou nasadit na pístek a podle toho to nějak zkusit otipovat. Někdo něco vyzkoušenýho?
-> venni: No, myšlenka kotoučů klepe na dveře, ty bubnovky mne značně sejri, ale musím najít nějaký řešení na lanovou rucku... zatim jsem se k tomu nedokopal.
-> COL 30.04.22 21:11:13: objednával jsem cca 2 roky zpět pakny z renovaku na feldu...chtěli poslat staré,zpět přišly pakny úplně totožné,jen s nepatrně větším průměrem.Tehdy to dalo dost telefonování/vysvětlování než se to vyřešilo.Nicméně než se to vyřešilo tak jsem nahodil kotouče a pakny tady leží 

Z čeho je tahle pakna? Poslali mi to z Renovaku zamichane v sadě. Výřez na rozperku ručky jde blíže k obložení, takže pokud má ručka začít zabirat, je už její páka skoro u domečku ložiska....
-> stanleyAT 21.04.22 20:17:37: Ano Bizona. Nějak jsem nepřemýšlel a napálil tam S

-> James1991: Také bych řekl že z Bizona 633.
-> James1991 21.04.22 19:49:03: To mi přijde jako z Bisona.
-> Vojťas: Pro porovnání velikosti žebra s Tvými fotkami motor z podobného úhlu: