skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Prahy nejspis na Trabanta ale jakyho? Jakou to tak muze mit cenu ? stari min 20 let
Ve vosku byly svisláky až někdy do konce 80. let, pak byly ještě v "drátosklo" igelitu a nakonec nějaká firma dělala komplet sestavu v blistru.
Ale nikdy jsem se nesetkal s tím, že by ve vosku byl zalitý svislák i s pouzdry - ve vosku jsem zaznamenal jen nové holé svisláky bez silentbloku a čehokoli jiného...
Ale nikdy jsem se nesetkal s tím, že by ve vosku byl zalitý svislák i s pouzdry - ve vosku jsem zaznamenal jen nové holé svisláky bez silentbloku a čehokoli jiného...
-> Jarda/felda: -> krtecek: Téměř jistě byly ve vosku i pozdější...
-> Jarda/felda: no to by mě taky zajímalo...páč některé 100ky jsem ve vosku taky viděl...a málo kdo ti podle fotky změří okem jestli je to 17 nebo 18mm tlustý, abys to rozeznal
-> Bukaj: takže svisláky zajitý ve vosku i s pouzdrama jsou na MB ?
-> krtecek: Při použití původních MBčkových bronzových pouzder bylo účelem té drážky na čepu rozvedení mazacího tuku od mazací hlavice k mazacím drážkám v pouzdrech. Proto od doby, kdy byla bronzová pouzdra nahrazena silonovými (či kýho výra je to za plast), která byla považována za "samomazná" (a tuk tam měl funkci pouze jako ochrana proti korozi) a která neměla v sobě drážky pro rozvod maziva, pozbyla i drážka na čepu smysl.
A kdo to renovuje dnes, to netuším, ale oprava kluzných ocelových uložení tvrdochromem byla dříve velmi běžná technologie...
A kdo to renovuje dnes, to netuším, ale oprava kluzných ocelových uložení tvrdochromem byla dříve velmi běžná technologie...
-> Bukaj: aha...a má ta drážka nějakou funkci? Nebo je to čistě estetické?? A nevíš kdo to renovuje?? Zkoušel jsem hledat zde, ale opět bez úspěchu

-> krtecek: Předpokládám, že ten prostřední je repasovaný tvrdochromem - tam pak ty drážky už nikdo neudělal a také je běžné, že ta tvrdochromovaná plocha je delší, než původní funkční plocha svisláku...

Kucí??? Dělal jsem dneska drobnou inventuru skladu a mám tu několik svisláků. Tady jsem vyfotil 3 co jsou nejpodobnější. Jsou to všechny na MB?? Ten úplně v pravo je, ten je z té mojí záložní nápravy co jsem rozebral. Pokud vím, psali jste, že poznávací znamení je ten klínek, jehož účel je k hovnu. Ale proč je ten prostřední delší než ty 2 a proč nemá v tom chromu ty drážky a ta spodní chromová část je delší??
Je to zas nějaká meziroční evoluce??.....a dělá ještě někdo ten repas těch svisláků?? Asi bych to už ocenil

-> Vojťas 03.04.19 08:41:24: Od staré Octavie přes traktory až po Avii
-> Vojťas 03.04.19 08:41:24: Toto by som potreboval na traktor

-> Vojťas: je to ze sady laminátů který v německu Obermann nabízel jako doplněk.
Znamena to ze to je vyrobek Auto Obermann ? dovozove zbozi ? tak ze +100% ?



Diky draci
-> Vojťas: stejně je to na náklaďák...

-> Vojťas: se šroubením dole to je z nějaký Avie nebo náklaďáku... neni na víčku nápis "Plnit motorovou naftou" ?
-> Nwkt: To ne, kilo má klasicky tři cecíky... Tohle bude spíš nějaký traktor nebo něco podobného.
-> Vojťas: kilo?
Z cehopak to muze byt? Zapomnel sem teda se podivat jakej tam je zavit.
-> Bukaj: Jo je 18ti dírová a hlubší než obvykle. Díky
-> Bukaj: Míval jsem kdysi 120LS r.v. 1979. Hluboká vana a olejovej chladič... :-/ 5 litrů oleje bylo tak akorát.
EDIT: Ale stejně to auto bylo zvláštní... Posilovač s plastovou vložkou na těsnění hřídelky (pod pumpou), v prahách díry na držáky pro samonavíjecí pásy... :-O
EDIT: Ale stejně to auto bylo zvláštní... Posilovač s plastovou vložkou na těsnění hřídelky (pod pumpou), v prahách díry na držáky pro samonavíjecí pásy... :-O
-> Mejot: Jestli je hlubší, než obvykle, pak je na první užovky 120 (model 77-79) a měla by být 18dírová...

-> isti: tvl tady to dneska srší vtipem hele počítal jsem je a zapomněl to ale přijde mi dost hluboká
-> Mejot: Na motor,a dává sa to zospodu
18dierová či 19?

-> Pavel P..: fakt FAVORIT sakra taky mi to mohlo dojít. Dík já to právě nikdy neviděl
-> Mejot 30.03.19 17:14:48: já bych tipoval Škoda Favorit
je to dobovej doplněk, bylo to samolepící a vyráběla to nějaká firma Fatima - výrobky z plastu, Praha 8.
..... a pár jich mám

je to dobovej doplněk, bylo to samolepící a vyráběla to nějaká firma Fatima - výrobky z plastu, Praha 8.
..... a pár jich mám

-> MVM: dík
-> Mejot 30.03.19 17:14:29: Jawa 350;638,639,640
-> stepan 24.03.19 20:53:12: Výfukový na 105/120...
-> Vojťas 19.03.19 11:27:52: aby ne, když k tomu nepatří :-D
rámeček je totiž na Tatru 138/148 nebo Škoda 1200-1201 a nebo taky pozdější Tatraplán.
rámeček je totiž na Tatru 138/148 nebo Škoda 1200-1201 a nebo taky pozdější Tatraplán.
-> Vojťas: žigul?
-> Matsoft: Právě že má. Proto jsem se ptal
-> Mejot: nema to na klasickou 14" moc vystouplej stred?
Ke kamaradoj se dostaly svetla a nevi z ceho, bohuzel dalsi infomace nemam zadny. Jen foto. U ty znacky schvaleni je 78.
-> Eidy: Taky by mu slušely.. možná..
-> Mejot: Pokud dobře vidím, tak třeba..
skoda-virt.cz/cz/.../1651 -xmart-skoda-1000mbx
(obr.23)
Lepší?

skoda-virt.cz/cz/.../1651 -xmart-skoda-1000mbx
(obr.23)
Lepší?

-> Jozka: ?
-> Mejot: Určitě Porsche 914. To už je dneska vzácnost. 
