Identifikace dilu...

prohledat
11772 příspěvků (zobrazeno 2251 až 2300) od 04.02.2009 do 16.04.2024, založil/a Targa
řadit dle data
18:40:38
07.01.2019
isti
Ako je to s víčkami karburátorov?Mám niekolko vík EDSR s ekonostatom,na jednej je označenie 2938(105l),na jednej 2939(120l) a na ostatných nie je vyrazené číslo.Aký je rozdiel medzi víkom EDSR a SEDR a sú plnohodnotne zámenné?Vlastne čo je to vymoženosť a na akom princípe funguje?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 07.01.2019 18:40:38
18:38:07
07.01.2019
minno
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Zadné veko s guferom som kupoval pred pár rokmi v Mototechne nové aj na motor 136 (podľa rozmeru gufera), pretože 742.136 blok (starý) som kúpil bez tohto veka. No a bol dosť veľký problém spasovať to. Origo to býva zvŕtané s blokom a skolíkované. No a toto veko po nasadení na kolíky malo dieru pre gufero dosť značne vyosenú voči kľukovke (cca 2 mm mimo). Diery pre kolíky na veku som prepiloval aby to sedelo, ale prvý pokus nevyšiel, po pár málo tisíc km od stavby motora to okolo gufera začalo tiecť :/ Tak musel motor von a musel som sa s tým pohrať ešte viac a svedomitejšie + nové gufero. Odvtedy už mnoho km OK.
Takže nie je to fakt sranda a nie nadarmo je to veko súčasť bloku. Ako ND sa to kúpiť síce dalo, ale treba ho individuálne dopasovať.
20:45:12
02.01.2019
isti
-> Bukaj 02.01.19 00:06:38: OK,to je ešte lepšie4
-> Bukaj 02.01.19 00:21:22: Aj ja mám doma nové zadné víko takže určite sa to predávalo ako nd ale nový blok bez toho som nevidel.
14:32:04
02.01.2019
Bukaj
-> Polyš: Asi někdo potřeboval gufero - posledně jsem si také musel "půjčit" gufero z nového víka, neboť jsem nemohl najít jiné ve chvíli, kdy jsem jej potřeboval...3
Nebo to může být víko na první MBčka, kde místo gufera byl labyrint i u setrváku...1
14:03:49
02.01.2019
Polyš
-> Bukaj: Mám tady také nové zadní víko,ale bez gufera.
13:20:51
02.01.2019
Bukaj
-> Dušan: Tak, tak, ale na druhou stranu jsem párkrát viděl novej blok bez toho víka a mockrát nové víko na prodej bez bloku (ale vždy s guferem)7
06:16:51
02.01.2019
Dušan
zadni viko na velke gufero je soucast bloku, alespon se to tak v literature psalo
00:26:19
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Je mozny, že jsem to zaměnil... Jen si matně vybavuju, že u nějakýho dilu tam tahle hláška byla..
upraveno 1x, naposled 02.01.2019 00:27:36
00:21:22
02.01.2019
Bukaj
-> StepaNoFUN: Prsa ne, ale zadní víko klikovky jo...4
Edit: a ještě asi ne u všech motorů, protože klasický 105/120 zadní víka jsem měl mockrát v ruce funglovky včetně gufera, takže se to jako díl prodávalo...
upraveno 1x, naposled 02.01.2019 00:22:25
00:18:47
02.01.2019
StepaNoFUN
-> Bukaj: Nebylo někde v dobový literatuře, že psa jsou opracovaný i s blokem, tudíž nejsou jako ND?
00:06:38
02.01.2019
Bukaj
-> isti: Labyrint měly MBčka a stovky, gufero přišlo někdy koncem 70. let s náběhem modelu 742, větší gufero mají motory 135/6 od roku 87 (jak pro zadomotorové škodovky, tak pro Fa/Fel...)4
Prsa jsou záměnná pro všechny bloky/klikovky od 1000MB po Favorita v kombinaci se správnou řemenicí (labyrint/gufero).
17:52:58
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Výborne,tak to nebudem predávať.
13:31:52
31.12.2018
MOLSO
-> isti: bez problémov 4
09:53:49
31.12.2018
isti
-> MOLSO: Predpokladám že sa to dá použiť na 742.130/136 bloku.
00:11:57
31.12.2018
MOLSO
-> isti: za nič ;)

neviem aký to má význam, ale je to "modernizácia".
19:13:50
30.12.2018
isti
-> MOLSO: Ďakujem pane171 171 ,takže 56mm je od prvej užovky po posledného rapida?Aký má význam že favo má iné gufero?
19:00:46
30.12.2018
MOLSO
-> isti: 42 je pre Š 100 - tam nejde gufero, a remenica má labyrint

56 mm je 105 - 130 prípadne 135/6,
58 mm favorit felicia
17:18:28
30.12.2018
isti
iba 42mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 30.12.2018 17:18:28
17:16:32
30.12.2018
isti
17:15:48
30.12.2018
isti
Líšia sa prsia na motor 120,130 a 136?
tento má priemer pre simering 58mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 30.12.2018 17:15:48
12:41:28
30.12.2018
Pavel P..
-> Laďo: tandemový sedlo čz 125/150..... cenu si najdi podle inzerce.
23:42:30
29.12.2018
Laďo
23:41:45
29.12.2018
Laďo
Prosím o identifikaci a případný návrh ceny, jakou to může mít cenu.
Prodávám to starému pánovi, tak jsem mu řekl, že za to něco dostane.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Laďo vložen 29.12.2018 23:41:45
18:06:31
23.12.2018
isti
-> StepaNoFUN: Všetko je možné,niektoré nie sú zabalené a už ani neviem odkial sú.
18:03:40
23.12.2018
StepaNoFUN
-> isti: Tak podle Bukajova popisu je venkovní část stejná... Buďje to daný dobově (že v přechdovým období to tak prstě bylo značený), nebo někdopřed lety použil jen nitřní část a venkovní nechal půvdní. A tohle jsou zbytky...
18:00:11
23.12.2018
isti
-> Bukaj: Chápem len je to trošku divné že na niektorom ložisku je PLC iba na vnútornej časti a na inom iba na vonkajšej časti a na vnútornej je iba 302064
17:47:10
23.12.2018
Bukaj
-> isti: Jak jsem psal - to PLC je jen upravené původní 30206 a vnější kroužek je identický pro oba typy, proto je většinou označen 30206, vnitřní část se liší jen v tom rádiusu vnitřního kroužku...4
12:17:49
23.12.2018
isti
-> Bukaj: OK,vďaka,tušil som to.To som nemeral či je PLC 64-8 širší ale určite má väčšie vybranie do oblúku na vnútornom krúžku ako ostatné.Ešte tolko som všimol že označenie PLC je u niektorých ložísk iba na vnútornej časti a u niektorých iba na prstenci(a na druhej časti je iba 30206) ale to je asi ok lebo niektoré sú v origo sáčku.
00:40:01
23.12.2018
Bukaj
-> isti:
Tak všechno, co má na sobě PLC 64-4 (je fuk, co je za tím) je správně 4
To ostatní s označením 30206 by mělo pasovat na kilo.
Jde vlastně o stejné ložisko, vnější kroužek budou mít identický, jen kilo ještě nemělo zesílený čep kola - u 742 byl náběh čepu zesílený, takže vnitřní kroužek ložiska má vybrání do oblouku...
Novější typ ložiska můžeš použít na starší typ čepu, opačně nikoli.
A to PLC 64-8 bude zřejmě mít jiný nějaký rozměr - třeba bude jinak umístěna osa středového kroužku v axiálním směru...?
20:05:10
22.12.2018
isti
Hrabem sa v ložiskách a motajú mi hlavu ložiská do prednej nápravy 120-ky.Mám rúzné druhy,ktorý sa dajú použiť a ktoré nie?
30206E PLC 64 4
30206A PLC 64 4 1
30206AJ2 PLC 64 4 2
30206A PLC 64 8

30206 s rôznými označeniami ako KC,PC,PPC A LPC
15:54:34
22.12.2018
Mejot
Díky
16:17:34
21.12.2018
Pavel P..
-> Mejot: doplněk ze 70-80.let, u nás to bylo k sehnání v Tuzexu.... někde jsem to viděl v katalogu, bylo více druhů, některé s držákem pod matky a jiné se zoubkama k zaseknutí.
15:22:30
21.12.2018
ondie
-> Mejot: Hodně tohle měli na škodovkách východní němci 1 ..dobovej aftermarket,ty tvoje pro cokoliv s 4x98
upraveno 1x, naposled 21.12.2018 15:22:42
14:46:30
21.12.2018
Tomaso435
-> Mejot: to vypadá jak rené....
14:40:42
21.12.2018
Mejot
Nevíte někdo z čeho jsou? Rozteč na držáku je 98mm
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Mejot vložen 21.12.2018 14:40:42
11:54:50
19.12.2018
Bukaj
-> Antony: A šířkou třecí plochy pro gufero...4
Viz:-> Bukaj 19.12.18 10:10:06:
11:37:41
19.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> Markold: prakticky ty klouby favo/130, jsou stejný, liší se jen délkou části, co jde do difu. viz MVM. 4
11:28:32
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: jo to jsem si myslel, zkusím ty klouby sehnat a pohraju si s tím aby to šlapalo.
10:55:20
19.12.2018
MVM
-> Markold - zrušená registrace 19.12.18 10:46:40: No ještě může být potíž v celkový délce - tj, jestli se Ti zajistí,zacvakne,pojistný kroužek do planetového kola. On sice může sedět průměr a drážkování,ale ještě musí být správná vzdálenost k zápichu pro pojistnej kroužek a potom ještě třeba může být za tím zápichem ten čep zkrácený aby nenarážel na dno - to už je na konstrukci difu a čepech satelitů ..
10:46:40
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: V pohodě, jen jsem nechápal jak jsi to myslel.. snad jsem to popsal aby se to dalo pochopit.. nicméně díky všem za rady ;-) -> havlik: -> Bukaj: -> Antony:
10:44:24
19.12.2018
MVM
-> Markold: Neřeš teď spletl/nespletl - uváděl jsi něco o tom že k tý převodovce byly nějaký poloosy a nechtěl jsi je .. A tím pádem bych se být Tebou vydal směrem viz, předchozí - tj. vnitřní kloub favorit 88/89 6
10:43:44
19.12.2018
Bukaj
-> Markold: Všechny vlečkové tripody mají stejný tisícihran. Jestli je rozdíl mezi tisícihranem vlečka vs Favorit, to nevím, ale možná bude rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou (resp. starý Favorit/nový Favorit a Felda).
10:38:23
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> MVM: Spletl? Trochu jsem teď mimo, takže na poloose Rapid a 130 je jiné ozubení?
10:22:44
19.12.2018
Antony - zrušená registrace
první favorit měl na poloose 22 drážek, stejně jako 130. prstýnky jsou stejný, takže to jde použít. sám mám na L/A MTX použitý dlouhý poloosy na vlečkový unášeče, takže to obráceně půjde taky.
10:20:24
19.12.2018
MVM
-> Bukaj: Ano toto jsem myslel. 4 (A taky by to odpovídalo tomu,že si to spletl s poloosama z rapida … )
upraveno 1x, naposled 19.12.2018 10:21:44
10:10:29
19.12.2018
Bukaj
... zevnitř:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 19.12.2018 10:10:29
10:10:06
19.12.2018
Bukaj
-> MVM:
Asi máš pravdu - nevím tedy, zda není rozdíl v tisícihranu mezi Favoritem a Feldou, ale vnitřek vnitřního kloubu (tripod) je stejný u vlečky i Fa.
Porovnání kloubu Fa vs vlečka:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 19.12.2018 10:10:06
09:39:16
19.12.2018
MVM
-> Markold: -> havlik: Podle mě by do diferáku šli zasunout vnitřní tripody z favorita 89 - (velký klouby ) a do těch by zase podle mě mžná pasují tripody z vlečený nápravy,tzn z rapida .. Pokud teda z předchozího chápu o co jde ..
08:55:43
19.12.2018
Markold - zrušená registrace
-> havlik: právě jsem ji měl na GO u Vrby a ten mi říkal, že do FA/FEL přeovodovky nepasuje..
08:50:41
19.12.2018
havlik
Nicméně podle toho že vnitřní kloub z fáčkové poloosy pasuje na vnitřní kloub 130tkové poloosy by tam měly jít přehodit ty vnitřní klouby celý a fáčková poloosa by do feldího diferáku měla taky pasovat v pohodě.
Extreme Tyres