skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
20:44:06
24.01.2019
24.01.2019
stepan
-> isti: To bude určitě na škodu 110R, dva kusy za 1800kč.
20:30:00
24.01.2019
24.01.2019
isti
Pre ktorý voz vyrábali túto sadu?Skoro som to vysipal medzi ostatné ale naštastie som zbadal že je to absulutne nesehnatelná vec ktorý má cenu zlata
20:26:33
24.01.2019
24.01.2019
isti
Kam patria tieto pružiny?Jedden by mohol byť povedzme k brzdovému pedálu,sú zrkadlovo otočené
20:23:08
24.01.2019
24.01.2019
isti
-> Bukaj: OK,ešte ten motor nemám na stole.Písal si že mám buzerovať
21:57:12
23.01.2019
23.01.2019
Bukaj
-> isti: Nejdřív mám čas příští týden...
19:40:12
23.01.2019
23.01.2019
isti
-> Bukaj: Dobre,už je to hotové?
-> ondie: Asi musím súhlasiť ale je to lepšie ako nič.Tento na fotke je ovela krajší.
-> ondie: Asi musím súhlasiť ale je to lepšie ako nič.Tento na fotke je ovela krajší.
17:40:12
23.01.2019
23.01.2019
ondie
-> isti 22.01.19 19:19:10: No bohužel si chyt tu žaluzii,co se kvality a zpracování týče,tu nejhorší možnou ze všech co znám.
Nejlepší bejvá tohle anglický 5žebro.
Nejlepší bejvá tohle anglický 5žebro.
17:24:25
23.01.2019
23.01.2019
Bukaj
-> isti: To by záleželo na tom, jak moc mne s tím budeš honit...
15:19:56
23.01.2019
23.01.2019
isti
-> Bukaj: To znie dobre,a kedy by sa to ku mne dostalo?
22:29:55
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti: Tak kdybys potřeboval něco poskládat, tak 105 SEDR by neměl být problém...
21:56:27
22.01.2019
22.01.2019
isti
-> Bukaj: Je tam 105-120 SEDR/EDSR.Mne by sa teraz velmi hodil eňoňuňo karb na 105ku,a samozrejme jeden na 130-ku.
21:47:44
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti: No, aby to mělo smysl, tak BSka nákupka tak 5-7E, SEDR/EDSR do těch 10E, ale záleží dost na stavu a na typu - SEDR na 1289 motory (difuzory 22-24) za 10E je fajn, SEDR a EDSR na 105 a 1203 nikdo nechce...
20:17:11
22.01.2019
22.01.2019
isti
-> Bukaj 22.01.19 20:10:41: OK,tak toto hodím do správného šuflíku a niekedy preskúmám
-> Bukaj 22.01.19 20:11:08: Predpokladám tak 10€ kus ale cez týždeň zistím.
-> Bukaj 22.01.19 20:11:08: Predpokladám tak 10€ kus ale cez týždeň zistím.
20:11:08
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti: Pokud budou za cenu šrotu, tak jo :)
20:10:41
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti: Podle průměru vnitřního otvoru pastorku - nový typ má menší díru. Jinak předtím bylo několik změn v průběhu výroby starého typu volnoběžky, ale všechny starší volnoběžky jsouvzájemně záměnné
20:03:33
22.01.2019
22.01.2019
isti
-> Bukaj 22.01.19 20:00:54: Mám pozbierať všetky na vrakovisku?
20:00:54
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti: Tak já jsem se rozhodl, že budu karbecy repasovat a zkusím nabízet po srazech a burzách...
19:59:23
22.01.2019
22.01.2019
isti
-> Bukaj: Zatial nepší ale nič zaujímavého medzi nimi nie je
19:51:23
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti: Tak pokud ti do hliníka neprší, tak až zase pojedu kolem, vezmu celou hromadu...
19:50:16
22.01.2019
22.01.2019
isti
-> Bukaj: Dobre,hodím to do hliníka.(medzi úžasné SEDR a EDSR karbece )
19:44:53
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti 22.01.19 19:25:52: Jinak podle víka, které má vyšší ten "náhubek" na filtrbox to nebude karbec původem z MB/kila, ale něco z řady Oct/1201-1203 (pokud někdo nevyměnil víko)...
19:42:32
22.01.2019
22.01.2019
Bukaj
-> isti 22.01.19 19:23:28: Stovka - podložka pod karburátor BS s manuálním sytičem (na MB a kila s automatickým sytičem je ta podložka bez toho výřezu).
-> isti 22.01.19 19:25:52: Dif 24 neříká nic o přesném použití karburátoru (natryskování), ale karburátor BS(BST) s difuzorem 24 byl použit ve vozidlech Octavia Super, 1201,1202,1203 1100 MB, 110L.
Dif. 24 je starší značení (do začátku 70. let), novější BSka byla značena přímo vyraženým čtyřmístným číslem, které definuje přesné použití (natryskování na konkrétní motor)...
-> isti 22.01.19 19:25:52: Dif 24 neříká nic o přesném použití karburátoru (natryskování), ale karburátor BS(BST) s difuzorem 24 byl použit ve vozidlech Octavia Super, 1201,1202,1203 1100 MB, 110L.
Dif. 24 je starší značení (do začátku 70. let), novější BSka byla značena přímo vyraženým čtyřmístným číslem, které definuje přesné použití (natryskování na konkrétní motor)...
19:19:10
22.01.2019
22.01.2019
isti
-> ondie: Ak sa ku mne taká vec dostane Dnes som navofil tie nešťast žalúzie
dole
dole
16:31:44
22.01.2019
22.01.2019
Mejot
-> Bukaj: Díky
21:55:43
21.01.2019
21.01.2019
ondie
-> isti: Spokojenej budeš,ale radši bych se vyhnul té číně
21:24:11
21.01.2019
21.01.2019
Vojťas
-> Bukaj 21.01.19 18:44:51: mno, tohle zdůvodnění zni trosku lip
18:44:51
21.01.2019
21.01.2019
Bukaj
-> Mejot 21.01.19 17:19:13: Jo, tyhle gumový "dorazy" suplovaly gumové otěrové lišty na dveřích v dobách, kdy je auta neměla z výroby...
...prostě aby sis při otevírání dveří někde u zdi, plotu atd neorval hranu dveří...
...prostě aby sis při otevírání dveří někde u zdi, plotu atd neorval hranu dveří...
17:54:51
21.01.2019
21.01.2019
Tomaso435
-> Mejot 21.01.19 17:19:13: to je aby to zabránilo odření dveří. tak si je odřeš sám tímhle jak to tam bueš pasovat a šroubovat :-D
17:51:28
21.01.2019
21.01.2019
isti
-> MVM: OK,na mňa vyskočil príspevok Ondieho že s tým nie je spokojný preto som tak reagoval
17:41:21
21.01.2019
21.01.2019
Mejot
Dík, já že to bylo v bedně dílů a nikdy jsem to neviděl tak se ptám
17:27:51
21.01.2019
21.01.2019
Vojťas
-> Mejot: to sou odrazka na dvere, deda to mel na kilu myslim
13:45:17
20.01.2019
20.01.2019
MVM
-> isti 20.01.19 13:35:55: Proč vy*rat? Máš tam fotky TAZ 1500 lamely. 1203 má myslím šest drážek (už okem poznáš že to není 120ka). A TAZ 1500 5q má ty drážky hustější (10??) Někde doma tu "čínskou" odpruženou lamelu asi mám.. jen ji najit/nafotit se mi zrovna nechce
13:35:55
20.01.2019
20.01.2019
isti
-> MVM: Akože mám sa na to vy*rat?
13:16:46
20.01.2019
20.01.2019
MVM
13:03:56
20.01.2019
20.01.2019
stepan
-> stepan 18.01.19 21:59:03: Rozměrama přesně jako 120, jenom má to žebro napříč.
12:58:04
20.01.2019
20.01.2019
isti
-> ondie:
12:31:58
20.01.2019
20.01.2019
ondie
-> isti: Tak mu to alespoň vytiskni,ať nenosí v peněžence celej život mrkev
12:27:33
20.01.2019
20.01.2019
isti
-> ondie: To je pravda ale možno to nebudem pozerať ja.
12:14:55
20.01.2019
20.01.2019
ondie
-> isti: Pro ten střed u těch lamel š1203 versus TAZ1500 stačí jen natrénovat oko,neni to těžký poznat.
12:13:13
20.01.2019
20.01.2019
ondie
-> Bukaj: Mám za to,že se navíc taky lišila ještě délka té spojkové vypínací tyčky u úplně posledních modelů,které měly už spojkové ložisko v plastovém obalu,ke kterému náležela i speciální kolíbka /vypínací páka.
11:58:52
20.01.2019
20.01.2019
isti
-> stepan: OK,takže radšej brať zo sebou hriadel.
-> Bukaj: Dobre,čiže odlahčená je posledná verzia.
-> Bukaj: Dobre,čiže odlahčená je posledná verzia.
11:43:59
20.01.2019
20.01.2019
stepan
-> isti: 4q má 6 drážek, do škodovky pasuje z 5q pokud vím.
11:41:22
20.01.2019
20.01.2019
isti
Ako je to so spojkovou lamelou 1203/1500?Ak hovoríme o priemere 190mm tak všetky sú odpružené a pasujú do 130-ky či je iné pre motor 1203 a TAZ1500?
22:15:03
19.01.2019
19.01.2019
Bukaj
-> isti: No, myslím, že MB mělo jinak dlouhou tu šestihrannou uzavřenou matici s "kulkou" na konci (kvůli jiné tloušťce lamely a hloubce setrváku), kila a užovky měly tu verzi jako MB, ale delší a Mka měly jinak tvarovanou tu hlavičku (úspora materiálu?) a délku tyčky (přechod z packového přítlačáku s plochým ložiskem na lamelový přítlačák a ložisko s vystouplým lemem).
Nejsem si tedy jist, zda to bylo přesně na rozmezí MB/kilo"užovka/Mko, ale plusmínus...
Nejsem si tedy jist, zda to bylo přesně na rozmezí MB/kilo"užovka/Mko, ale plusmínus...
21:56:12
19.01.2019
19.01.2019
isti
-> Bukaj: Líší sa dlžka tohto bazmegu?Ja som myslel že tyčka je kratšia/dlhšia.