Identifikace dilu...

prohledat
11767 příspěvků (zobrazeno 2801 až 2850) od 04.02.2009 do 23.03.2024, založil/a Targa
řadit dle data
11:14:42
21.02.2018
Bukaj
K čemu je tato hadička? Je pravděpodobně na brzdovku, případně palivo, dle velikosti bych tipoval nějaký menší stroj (motorka?)...
vnitřní průsvit nátrubku i šroubové koncovky je 3 mm...
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 21.02.2018 11:14:42
20:52:41
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj: To mě vůbec netrápí, protože ty skoronové si můžu nechat pro sebe a v případě potřeby na trh pustit něco ze zbytku zásob 4
19:59:29
20.02.2018
Dušan
-> isti: 1
-> Bukaj: ja to kdysi dostal k dilum na MB az 120 tak me zajimalo jestli to neni napr pod blatniky
18:55:34
20.02.2018
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Použitelné úplně v pohodě, ale rozdíl tržní ceny "nové" versus tyto (jako nové) je propastný3
18:54:36
20.02.2018
Bukaj
-> Dušan 20.02.18 09:39:50: Chvilku mi trvalo, než jsem se v tom zorientoval, ale přikláním se k Istiho názoru - vypadá to na těsnění skel panelákových oken a to skladovat nechceš3
...leda, že bys časem chtěl renovovat třeba panelák, nebo dobovou Mototechnu 1
16:27:26
20.02.2018
dragon_cb_cz
-> Bukaj 20.02.18 08:03:43: Proč to 8 ? Vůbec netuším kde jsem k nim přišel, ale jako "nové" jsem je téměř jistě nekupoval a i kdyby, tak mě určitě moc nestály... předpokládám, že použitelné zcela v pohodě?
10:10:18
20.02.2018
isti
-> Dušan: ´Do koša?1
09:39:50
20.02.2018
Dušan
Kam to patří ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Dušan vložen 20.02.2018 09:39:50
08:09:54
20.02.2018
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.02.18 10:07:57: Špatně vysloveně nic, jen mne štve, že většina lidí neřeší originalitu a cpou tyto nové na jinak krásně zrenovovaná auta starších ročníků...
...a ke kvalitě plastu asi tolik, že je to identický plast, jako koncovky vodicích lišt skel dveří a že ten plast velmi záhy působením UV záření začne sprašovat (povrch zesvětlá a začne se sypat), navíc u těch krytek ofuků je znát tvarová nestálost (kroutí se)...7
08:03:43
20.02.2018
Bukaj
18:57:43
18.02.2018
dragon_cb_cz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Taky si myslím - ale asi jen lehoučce - na fotkách to vypadá "omačkané" víc než ve skutečnosti je - reálně je to tam spíš oleštěné.

A vůbec nevím, jak jsem k nim přišel 3
18:05:42
18.02.2018
Matthes, záškodník z TechWebu
-> dragon_cb_cz 18.02.18 17:04:06: Rekl bych, ze jsou jety. Do tech osoupanych mist tukne synchronni spojka pri razeni...
17:04:06
18.02.2018
dragon_cb_cz
Nebo ne?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 18.02.2018 17:04:06
17:03:46
18.02.2018
dragon_cb_cz
Řekl bych opravdu lehce:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 18.02.2018 17:03:46
17:02:55
18.02.2018
dragon_cb_cz
Hádám správně, že jsou velmi lehce ale přesto jeté?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od dragon_cb_cz vložen 18.02.2018 17:02:55
13:26:53
17.02.2018
Kocvin
-> Tuner#2: Úplně předejít nejspíš ne, ale myslím, že by jim to na životnosti znatelně přidalo..
13:16:53
17.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kocvin 17.02.18 13:09:39: Tomu sisovani se asi bude dát předejít dnesnima pripravkama na plasty. Jinak tedy zkusím sehnat i ty starší.
13:09:39
17.02.2018
Kocvin
11:20:34
17.02.2018
Jozka
-> Tom Troll: Nikdy jsem podrobně nezkoumal, důležitej je směr otáčení, kterej byl u starších motorů obrácenej (vpravo) - a teď fakt nevím, jak to má 1203, mám okno.
upraveno 1x, naposled 17.02.2018 11:27:20
11:07:17
17.02.2018
Tom Troll
-> Jozka: dík. Jsou zaměnitelný rozdělovače na litinový a hliníkový bloky motory?
10:25:13
17.02.2018
kraska98
-> Bukaj: Aha.Díky.Zajímalo by mě,co je k tomu vedlo.S kolíčky na pevno je to dle mě lepší.Nicméně je fakt,že na mojí 125 jsou zešisované pořádně.
10:19:51
17.02.2018
Jozka
-> Tom Troll 17.02.18 09:53:59: Ten by měl být pro 1203.
10:07:57
17.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 17.02.18 10:00:26: Co je na něm špatně? Mám jich koupit více?
10:00:26
17.02.2018
Bukaj
-> kraska98 17.02.18 07:54:20: Ty novější s dírama na čudlíčky (a ze šmejdského plastu) byly montovány na posledních ročnících - tuším od roku 88...
09:55:21
17.02.2018
Tom Troll
A potom jak se měnily přístroje s otáčkoměry respektive kdy se přesunula indikace paliva z panelu vlevo dole do kontrolky paliva?
09:53:59
17.02.2018
Tom Troll
co se osazovalo timhletim? regulace pudtlakem.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tom Troll vložen 17.02.2018 09:53:59
08:47:11
17.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kraska98 17.02.18 08:44:58: To nevím jen mě to teď takhle popisoval prodejce, když jsem tam bral do zásoby 4
08:44:58
17.02.2018
kraska98
-> Tuner#2: A víš přesně v jakém roce ? Jestli to přišlo s emky,nebo ještě dříve na úžovkách ?
08:16:42
17.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kraska98 17.02.18 07:54:20: Typ bez der je první později se přešlo na dírky a kolíčky.
07:54:43
17.02.2018
kraska98
Typ 2 bez děr:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od kraska98 vložen 17.02.2018 07:54:43
07:54:20
17.02.2018
kraska98
Zdravím.Mám tu opět jeden oříšek pro místní znalce. 1 Všiml jsem si, že jsou 2 druhy mřížek na C-sloupky. Typ s dírou na kolíčky a typ, který má už ty kolíčky napevno přídělané.Kde se dával ten a onen typ ? Ještě mě napadá,že typ s pevnými kolíčky může být nějaká pozdější druhovýroba.

Typ 1 s dírou na kolíčky:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od kraska98 vložen 17.02.2018 07:54:20
upraveno 1x, naposled 17.02.2018 07:55:01
21:10:40
14.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
21:03:54
14.02.2018
Robert 106
-> Tuner#2: Nevím kolik jich bylo vyrobeno, ale za to jsem všiml, že v posledním roce prakticky došly i ty mizerný druhošky co byl teda jen autodemont ? Mimochodem v roce 2015 jsem tam volal a byly opravdu moc "ochotní" mi zdělit co tam vlastně prodávají, když popis na jejich stránce byl naprosto nesmyslný. Jediný co mi tam hned nabízely byly dveře na Rapida - tech jsem koukal je naopak nadbytek obecně.

Takže i ty mizerný Blatníky a přední čela co vypadaly jak zmuchlanej hadr a prodávaly je v Kelly byly české výroby ?
upraveno 1x, naposled 14.02.2018 21:10:40
20:48:58
14.02.2018
Matsoft
-> Tuner#2: zadny polsky/turecky udajne nebyly.... Podle cloveka, co delal v autodemontu, tak to byly nepovedeny serie od nich a ze zkousek materialu....
20:48:42
14.02.2018
Pavel P..
-> Jarda/felda: to nikdy nebude mít větší cenu... málokdo si dneska bude nejtovat doma Osinkový obložení , když repas a nalepeního novýho obložení od Feroda vyjde asi na 150kč za paknu. :-)))
20:48:00
14.02.2018
havlik
-> Tuner#2: ti ty polský blatníky nedají spát3
20:42:26
14.02.2018
Jarda/felda
-> Pavel P.. 14.02.18 20:40:25: tak to na pár let uložim k ledu 3
20:40:25
14.02.2018
Pavel P..
-> Jarda/felda: toho jsou plný motoburzy.... takže nemá.
20:40:16
14.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
20:39:31
14.02.2018
Bukaj
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.02.18 20:33:07: Předpokládám, že se bavíme o předních, že? Zmapované to nemám, ale o tureckých nevím. Myslím, že Durnbach by věděl - z různých jeho komentářů tady na fóru soudím, že měl o tom celkem přehled...4
20:36:44
14.02.2018
Bukaj
-> Jarda/felda 14.02.18 20:31:32: Kolem 200-300 Kč jsem ji prodával asi před dvěma lety...
20:33:07
14.02.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Kolik bylo výrobců eMkových blatníků?

Origo, autodemont, nějaký slovák a Turek mám pocit. Má to někdo přesně zmapované?
20:31:32
14.02.2018
Jarda/felda
nevíte jestli má nějakou hodnotu originál osinek obložení na felicii/octavii ? je to sada samotnýho obložení včetně nýtků
15:30:59
06.02.2018
peti
-> kraska98: podla fotiek to vyzera na manžety hydraulických valcov, a nie gufera4
08:06:51
06.02.2018
Jozka
-> Bukaj 05.02.18 14:53:43: Dělá to ten dojem.
20:50:52
05.02.2018
kraska98
-> Bukaj: Jsem vůl,se ví,že jsem to měřil v rozeplém stavu,ale jestli by to bylo na 120 tak tím lépe pro mě 1

Edit:tak jsem je změřil a v plně stlačeném stavu mají cca kolem 71,8 když připočtu vůli v zámcích,tak to bude kolem těch 72 čili 120tka.Omlouvám se za zaspamování vlákna.Ještě tak zjisit na co jsou ty gufera.
upraveno 1x, naposled 05.02.2018 21:04:35
20:02:38
05.02.2018
Bukaj
-> Bukaj 05.02.18 18:35:03: Jinak asi fakt klame fotka - na té mojí fotce taky ten stírací vypadá menší, než ty těsnící9
20:01:39
05.02.2018
Bukaj
-> kraska98: Favorit a 130 mají stejný průměr pístu i kroužků (vložky válců jsou rozměrově shodné od 130 po Felicii 4 ), takže pokud dobře měříš kroužky (ve stlačeném stavu se blbě měří ovalita - pokud si nejsi jist, nejlepší je měřit je přímo vložením do válce), tak by měly být všechny kroužky stejného průměru. A Favorit to není, Favorit má tenčí (nižší) kroužky 4
...jenom jestli to není stodváca - jestli jsi to měřil v "rozepnutém" stavu... 3
18:43:53
05.02.2018
kraska98
-> Bukaj: Klame fotka,ale ten ten těsnící napravo je asi z favorita,jelikož má průměrn75,5
18:35:03
05.02.2018
Bukaj
-> kraska98 05.02.18 18:22:52: Že by až tak klamala fotka? Tohle jsou kroužky 130 v podobné aranži, jako na tvé fotce...4
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 05.02.2018 18:35:03
Extreme Tyres