
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> m8rinek: Jo, když budu mít skříň v ruce a polohovat jí do pracovní pozice, tak rozliším. Ale z fotky (a hlavně teď o Vánocích) mi to nějak nejde.. 

-> Jozka: Jenoduše to poznáš podle toho, že si namíříš tisícihran proti sobě, páku dolu a montážní platli musíš mít po levé straně ;).
-> Enggik 29.12.17 22:01:09: Není to jedno, páka co drží matici je z druhé strany šroubovice, čímž změníš smysl otáčení...
-> havlik 30.12.17 09:35:31: To je velmi oblíbená spartakiádní historka..
-> Enggik: Bych si to taky musel nejmíň namalovat.. nechám to na tobě, pak dej vědět, ať v tom máme jasno.

-> Enggik: Bych si to taky musel nejmíň namalovat.. nechám to na tobě, pak dej vědět, ať v tom máme jasno.

-> Eidy: -> Jozka: Kruci, vy mi v tom děláte bordel. Vím že se líší vnitřnosti a nejdou zaměnit. Skříň je taky jiná, a podle toho jsem je vždycky bezpečně rozlišil.
Ale že by se lišil i pohyb na tisícihranu a pak na páce, mi hlava teď nějak nebere
Noo, asi budu muset porovnat naživo
-> havlik: O tom už jsem slyšel



Noo, asi budu muset porovnat naživo

-> havlik: O tom už jsem slyšel

-> Enggik: to máš jako když dáš do oktávky nebo spartaka řízení z 1202STW tam je snad i stejná skřín ale řízení pak funguje opačně protože v autě je to obráceně nebo tak něco.
-> Enggik: Leváka a praváka v neutrální skříni právě poznáš, protože celej obal je zrcadlovej, tak i šnek a matice je zrcadlová. Abys na konci získal stejnej pohyb na páce řízení ;)
-> Enggik: Máš pravdu, liší se i piksla - jen mi někdo kdysi tvrdil, že použít jde.. Ono s tím doleva / doprava to při zrcadlovým umístěním na nápravnici až tak jednoduchý nebude.. až 2. ledna opět připojím mozek, zkusím nad tím podumat
.

-> havlik: Však to já vím, že vnitřnosti nezaměníš
Ale princip pohybu je furt stejnej. Točíš tisícihranem doprava, pomocná páka jde doprava. Takže kdyby jsi to měl sekládaný v nějaký neutrálný skříni, tak nepoznáš zda jde o leváka, či praváka, ne?
Myslím že Pragos je kdysi nabízel v nějakým větším množství za nějakou takovouhle cenu
-> Jozka: No právě že se liší i ta skřínka



Myslím že Pragos je kdysi nabízel v nějakým větším množství za nějakou takovouhle cenu

-> Jozka: No právě že se liší i ta skřínka


Hej,o priechodkách.Môže byť.
-> Lamac: Možno je to to isté ale dnes som zistil že u skodovky v kufry sú dve,jeden u relé cez ktorý prechádzá kábeláž k motorčeku stierača a spol a jeden v chladičovej stene.Ak hovoríme o priechodkách

-> havlik: Taky jsem kdysi (velmi levně) jednu pravou skříňku pro zajímavost pořídil - a ten šnek "běží" nejspíš obráceně..
-> Enggik: Když chce někdo neolezlou pikslu, hodí se na ND - ale šnek, matice i kulisa jsou jiný. A jsem si skoro jistej, že i horní víko.
-> Enggik: Když chce někdo neolezlou pikslu, hodí se na ND - ale šnek, matice i kulisa jsou jiný. A jsem si skoro jistej, že i horní víko.
-> isti: U favorita cez to prechádza bowden na otváranie kapoty.
-> Enggik: Ale snek nezamenis to jsem chtěl udělat a nefungovalo to když jsem koupil cely nový pravý řízení za 150
-> Jozka: U praváka či leváka je jedno jak točíš, ne? Pořád točíš na stejnou stranu? Jde je o tu skříň. Levák má uchycení k nápravnici nalevo, pravák napravo.
Joo, pravostranný tady nikdo moc nechce
Ale pamatuju si na kámoše co si na ně kdysi chtěl udělat monopol a vykoupit všechny co půjdou
Myslím že někde u sedmý to vzdal

Joo, pravostranný tady nikdo moc nechce






-> Dušan: Já to takhle nepoznám, mě připadaj úplně stejný = musím je mít vedle sebe a zatočit si.
-> Jozka: podle obrazku z netu je to standartni levak
-> Dušan 29.12.17 07:55:31: Osobně bych bez velkýho přemýšlení bych za tu skříň dal dva litry, ale zoufalci v nouzi zaplatí klidně i mnohem víc.. Pokud není pro RHD, vyskytujou se dost hojně a jsou téměř bezcenný.
-> isti 29.12.17 08:42:33: Jo.
-> isti 29.12.17 08:47:48: Netuším, proč druhošku dělali delší, ani jestli to má nějaké výhody či nevýhody...
-> isti 29.12.17 08:47:48: Netuším, proč druhošku dělali delší, ani jestli to má nějaké výhody či nevýhody...

-> Dušan 28.12.17 23:41:45: Je to záměnné pro všechny zadomotorové škodovky s maticí, v průběhu výroby bylo pár nepodstatných rozdílů. MB mělo seřizovací šroub inbus místo šestihranu a delší tisícihran na šneku, ale záměnné to je...

Doraz horného ramena prednej nápravy,na lavo originál,pravo druhoška.Aké sú výhody alebo nevýhody originálu či druhošky?
Sú to priechodky elektroinštalácie v chladičovej stene?Podla katalogového čísla ano,respektíve neviem kde inde by to mohlo byť.
Super. Co to tak dneska stojí ?

-> havlik: Ok, zapomněl jsem na M1. I tam byla ta samá převodka.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.12.17 01:03:48: M1 mělo matici.
-> havlik 29.12.17 00:39:48: To mělo jen delší tyčky nebo ne?
-> havlik 29.12.17 00:39:48: To mělo jen delší tyčky nebo ne?
-> havlik: Tak M má hřeben, ne?
-> Eidy: A Mko bylo jiné?
-> Dušan: Nebyl v tom rozdíl. Tedy myšleno od 1000MB po užovku.
Dobre,presvedčili ste ma.
-> Bukaj: Stejná zkušenost...
...a s opakovaným použitím šteftů podobně, jako Jožka - u vlečky i kyvkového bubnu, u předních nábojů - drží to dobře i po opětovném naražení

-> Eidy 24.12.17 10:59:38: Logo "MU" je Metaz Ústí - tedy výrobce oroiginálních pístů snad pro všechny zadomotorové škodovky, Jawy a možná vůbec vše, co tehdy u nás jezdilo 

-> isti 28.12.17 11:29:18: U vlečky nevím, ale kyvkový bubny jen čistý díry a šteft se dá vyklepnout a zase narazit i opakovaně - nikdy jsem nad tím nedumal, ale nikdy s tím ani neměl problém..
-> isti: co sem to kdy dělal,tak mi tam ty štefty držely i opakovaně.. ;)
V naboji je vzdy jen vrtana dira.
-> ondie: Neviem ale mne to nepripadá logický.Keď do tej diery narveš štyft možno že sa tam zakusne ako pitbul
ale na druhé použitie môžeš zabudnúť lebo tisíchran bude v háji.

-> isti: A není vždycky rádlováný (drážkovaný) jen šteft,který se do tý díry jen zakousne ? Náboje mají mít jen obyč vývrt ne ?
-> stepan: Tak nelutujem že som to vrátil do obchodu
Skúšal som do použitého náboja a tam to spadlo.Ale vyhrabal som jeden nový zadný náboj na vlečku bez štyftov a do toho by to pasovalo.Nemeral som ale rukou to tam nešlo.V novom štvorlístku pre vlečku nemalo by byť pripravený tisíchran pre štyft?Do ktorého som to skúšal sú iba holé diery.

Skúšal som do použitého náboja a tam to spadlo.Ale vyhrabal som jeden nový zadný náboj na vlečku bez štyftov a do toho by to pasovalo.Nemeral som ale rukou to tam nešlo.V novom štvorlístku pre vlečku nemalo by byť pripravený tisíchran pre štyft?Do ktorého som to skúšal sú iba holé diery.
-> isti: Nejspíš Ford.
K čomu sú tieto štyfty?Celková dlžka je 6cm,dlhšie ako vlečkové,tisíchran je riedší ako škodovácký a priemer u tisíchanu o 0,5mm menší ako u škodovky.
-> StepaNoFUN: my ji právě potkali mezi vesnicema na silnici 3 třídy ve skoro zapadákově. Musím psát "skoro" pač tam budu jednou bydlet 

-> StepaNoFUN 25.12.17 20:40:40: ja byl v CC osobne jednou v zivote a kus odsud jsem ji potkal taky
-> Antony: Nedávno jsme to tu někde řešili. Ale jak to dopadlo (jestli to dopadlo) si už nepamatuju. :-D Já osobně jsem jednu (myslím modrou) potkal v Kosořících (v CC-Autodíly), ale nějak nebyl čas s majitelem hodit řeč.
-> Enggik: jo přesně v tomhle duchu sem viděl už i oper astra a snad i nějakýho fiata doblo či co to bylo za obludu :-D
-> Enggik: jj. To je ono, stříbrná metla to byla.
-> Antony: Jestli si dobře pamutuju, tak je to úprava nějakého holandského úpravce. Nedávno snad byla i jedna naprodej v CZ, bílá nebo stříbrná?.
heavycherry.com/machinein fo/.../-octavia_1_9sdi-200 4-van_or_truck_up_to_7_5t- box_type_delivery_van.html
heavycherry.com/machinein fo/.../-octavia_1_9sdi-200 4-van_or_truck_up_to_7_5t- box_type_delivery_van.html
-> Tomaso435: Tohle bylo na českých RZ.
-> Antony: to sem už parkrát viděl. Zatím všechny auta na cizích SPZ. asi snaha o praktičtějšího kombíka :-D