skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Eidy: A Mko bylo jiné?
-> Dušan: Nebyl v tom rozdíl. Tedy myšleno od 1000MB po užovku.
Dobre,presvedčili ste ma.
-> Bukaj: Stejná zkušenost...
...a s opakovaným použitím šteftů podobně, jako Jožka - u vlečky i kyvkového bubnu, u předních nábojů - drží to dobře i po opětovném naražení

-> Eidy 24.12.17 10:59:38: Logo "MU" je Metaz Ústí - tedy výrobce oroiginálních pístů snad pro všechny zadomotorové škodovky, Jawy a možná vůbec vše, co tehdy u nás jezdilo 

-> isti 28.12.17 11:29:18: U vlečky nevím, ale kyvkový bubny jen čistý díry a šteft se dá vyklepnout a zase narazit i opakovaně - nikdy jsem nad tím nedumal, ale nikdy s tím ani neměl problém..
-> isti: co sem to kdy dělal,tak mi tam ty štefty držely i opakovaně.. ;)
V naboji je vzdy jen vrtana dira.
-> ondie: Neviem ale mne to nepripadá logický.Keď do tej diery narveš štyft možno že sa tam zakusne ako pitbul
ale na druhé použitie môžeš zabudnúť lebo tisíchran bude v háji.

-> isti: A není vždycky rádlováný (drážkovaný) jen šteft,který se do tý díry jen zakousne ? Náboje mají mít jen obyč vývrt ne ?
-> stepan: Tak nelutujem že som to vrátil do obchodu
Skúšal som do použitého náboja a tam to spadlo.Ale vyhrabal som jeden nový zadný náboj na vlečku bez štyftov a do toho by to pasovalo.Nemeral som ale rukou to tam nešlo.V novom štvorlístku pre vlečku nemalo by byť pripravený tisíchran pre štyft?Do ktorého som to skúšal sú iba holé diery.

Skúšal som do použitého náboja a tam to spadlo.Ale vyhrabal som jeden nový zadný náboj na vlečku bez štyftov a do toho by to pasovalo.Nemeral som ale rukou to tam nešlo.V novom štvorlístku pre vlečku nemalo by byť pripravený tisíchran pre štyft?Do ktorého som to skúšal sú iba holé diery.
-> isti: Nejspíš Ford.
K čomu sú tieto štyfty?Celková dlžka je 6cm,dlhšie ako vlečkové,tisíchran je riedší ako škodovácký a priemer u tisíchanu o 0,5mm menší ako u škodovky.
-> StepaNoFUN: my ji právě potkali mezi vesnicema na silnici 3 třídy ve skoro zapadákově. Musím psát "skoro" pač tam budu jednou bydlet 

-> StepaNoFUN 25.12.17 20:40:40: ja byl v CC osobne jednou v zivote a kus odsud jsem ji potkal taky
-> Antony: Nedávno jsme to tu někde řešili. Ale jak to dopadlo (jestli to dopadlo) si už nepamatuju. :-D Já osobně jsem jednu (myslím modrou) potkal v Kosořících (v CC-Autodíly), ale nějak nebyl čas s majitelem hodit řeč.
-> Enggik: jo přesně v tomhle duchu sem viděl už i oper astra a snad i nějakýho fiata doblo či co to bylo za obludu :-D
-> Enggik: jj. To je ono, stříbrná metla to byla.
-> Antony: Jestli si dobře pamutuju, tak je to úprava nějakého holandského úpravce. Nedávno snad byla i jedna naprodej v CZ, bílá nebo stříbrná?.
heavycherry.com/machinein fo/.../-octavia_1_9sdi-200 4-van_or_truck_up_to_7_5t- box_type_delivery_van.html
heavycherry.com/machinein fo/.../-octavia_1_9sdi-200 4-van_or_truck_up_to_7_5t- box_type_delivery_van.html
-> Tomaso435: Tohle bylo na českých RZ.
-> Antony: to sem už parkrát viděl. Zatím všechny auta na cizích SPZ. asi snaha o praktičtějšího kombíka :-D
Dam to sem.
Dnes jsme potkali jedničkovou oktu v kombajnu po face. A měla o cca 200 až 250mm zvednutou střechu. Rám oken zůstal origo, ale střecha plynule navazovala na linii předního okna, vzadu byla ostřejší hrana. Z boku začínala v místě hagusů. Barva a provedení nenaznačovala nějaký domácí pokus. Nevíte o tom něco?
Dnes jsme potkali jedničkovou oktu v kombajnu po face. A měla o cca 200 až 250mm zvednutou střechu. Rám oken zůstal origo, ale střecha plynule navazovala na linii předního okna, vzadu byla ostřejší hrana. Z boku začínala v místě hagusů. Barva a provedení nenaznačovala nějaký domácí pokus. Nevíte o tom něco?
-> Eidy: to je logo Metazu...
-> Eidy: Asi bych se nebá tipnout tehdejšího výrobce Metaz Týnec,později Trmice u Ústí nad Labem - kde je dneska Kolbenschmidt.
-> Eidy: mohly by být z Simca 1301, ta má vrtání 74. Ačkoliv jsem o jejich použití ve škodovce slyšel, nikdy jsem to asi neviděl na živo.
-> Eidy 24.12.17 10:59:38: zkus Davese. Tad měla v eRkilovy taky 74mm
Potřebuju zjistit z čeho jsou to písty. Je to z motoru závodničky ZdrubT. Vrtání 74. To logo MU je mi povědomý, ale nedokážu ho přiřadit.
-> Bukaj 23.12.17 20:03:31: A doplním ještě v zetorech 52-77.
-> Bukaj: Díky
mě zmátlo, že -> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:47:20: má na sobě znak světel.

-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:47:20: Klasický cyklovač stíačů GL verze...
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:56:35: Spínač stěračů, ostřikovače skla a cyklovač, používaný v Aviích a jiných vozech. Vychází z téhož pro vozy Š 100/110...
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:56:35: Spínač stěračů, ostřikovače skla a cyklovač, používaný v Aviích a jiných vozech. Vychází z téhož pro vozy Š 100/110...

-> isti 22.12.17 22:48:58: Hadice a vůbec všechny brzdové spoje s většími závity měly starší škůdky -Oct, Fel, 1201,2,3..., ale konkrétně nevím

-> xerox422 23.12.17 17:54:27: ten mám ale takovýto s jinyma barevnýma kabelama a na těle má i konektory jinde
A zase cyklovač, ale jiny zapojeni
Edit :5 poloh
Edit :5 poloh
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:53:51: aha aha, tak sem to asi popletl, tak uvidime 

-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:45:23: ovládanie ventilátora kúrenia s vyhrievanim okna
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:45:23: a tohle bude na ventilator topeni? nebo ja to tak mam, vypnuto, doprava pomalej, rychlej beh, + jeste jedna poloha doprava, ted nevim co, a od vypnuto doleva mam zvlast ventilator chladice 

A pak toto, udajně cylkovač
3 polohy
3 polohy
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:47:20: cyklovac steracu
Měl bych tu pár ovladačů, celkem 5 poloh, snad GL palubka
ahoj, z ktorej skodovky je toto? nebolo to na olej, ale na chladiacu kvapalinu
vonkajsi priemer je 9cm
vonkajsi priemer je 9cm
Menší je k hbv skoda 105-136,ale kam patrý väčší?Je to vôbec k nejakej skodovke?
-> Pavel P..: Dík
-> Mejot: vypadaj tak...
-> Pavel P..: Dík a ty prasatka jsou to co tam mám napsaný?
-> Mejot 21.12.17 15:05:48: 1201,1202, oct. fel. spartak, 1203