Dam to sem.
Dnes jsme potkali jedničkovou oktu v kombajnu po face. A měla o cca 200 až 250mm zvednutou střechu. Rám oken zůstal origo, ale střecha plynule navazovala na linii předního okna, vzadu byla ostřejší hrana. Z boku začínala v místě hagusů. Barva a provedení nenaznačovala nějaký domácí pokus. Nevíte o tom něco?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Eidy: to je logo Metazu...
-> Eidy: Asi bych se nebá tipnout tehdejšího výrobce Metaz Týnec,později Trmice u Ústí nad Labem - kde je dneska Kolbenschmidt.
-> Eidy: mohly by být z Simca 1301, ta má vrtání 74. Ačkoliv jsem o jejich použití ve škodovce slyšel, nikdy jsem to asi neviděl na živo.
-> Eidy 24.12.17 10:59:38: zkus Davese. Tad měla v eRkilovy taky 74mm
Potřebuju zjistit z čeho jsou to písty. Je to z motoru závodničky ZdrubT. Vrtání 74. To logo MU je mi povědomý, ale nedokážu ho přiřadit.
-> Bukaj 23.12.17 20:03:31: A doplním ještě v zetorech 52-77.
-> Bukaj: Díky
mě zmátlo, že -> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:47:20: má na sobě znak světel.

-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:47:20: Klasický cyklovač stíačů GL verze...
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:56:35: Spínač stěračů, ostřikovače skla a cyklovač, používaný v Aviích a jiných vozech. Vychází z téhož pro vozy Š 100/110...
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:56:35: Spínač stěračů, ostřikovače skla a cyklovač, používaný v Aviích a jiných vozech. Vychází z téhož pro vozy Š 100/110...

-> isti 22.12.17 22:48:58: Hadice a vůbec všechny brzdové spoje s většími závity měly starší škůdky -Oct, Fel, 1201,2,3..., ale konkrétně nevím

-> xerox422 23.12.17 17:54:27: ten mám ale takovýto s jinyma barevnýma kabelama a na těle má i konektory jinde
A zase cyklovač, ale jiny zapojeni
Edit :5 poloh
Edit :5 poloh
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:53:51: aha aha, tak sem to asi popletl, tak uvidime 

-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:45:23: ovládanie ventilátora kúrenia s vyhrievanim okna
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:45:23: a tohle bude na ventilator topeni? nebo ja to tak mam, vypnuto, doprava pomalej, rychlej beh, + jeste jedna poloha doprava, ted nevim co, a od vypnuto doleva mam zvlast ventilator chladice 

A pak toto, udajně cylkovač
3 polohy
3 polohy
-> Antony - zrušená registrace 23.12.17 17:47:20: cyklovac steracu
Měl bych tu pár ovladačů, celkem 5 poloh, snad GL palubka
ahoj, z ktorej skodovky je toto? nebolo to na olej, ale na chladiacu kvapalinu
vonkajsi priemer je 9cm
vonkajsi priemer je 9cm
Menší je k hbv skoda 105-136,ale kam patrý väčší?Je to vôbec k nejakej skodovke?
-> Pavel P..: Dík
-> Mejot: vypadaj tak...
-> Pavel P..: Dík a ty prasatka jsou to co tam mám napsaný?
-> Mejot 21.12.17 15:05:48: 1201,1202, oct. fel. spartak, 1203
-> Mejot: To podtím je kolečko z převodovky, ale kterej kvalt nevím :-)
Dík
-> Mejot 21.12.17 15:06:49: Automatickej sytič ovládaný bimetalem na tuším jednokomorovej karbec
-> Bukaj: Tieto našastie ešte nemám doma,iba som spravil špionážné foto
.Tak nabudúce vyberiem tú dlhšiu.

-> isti: Kdyžtak by k zadohrabu byl ten delší
Felďácký má cca 45 cm (měřeno odhadem na složeném řízení), 742 jsem naměřil 48,5 cm.

Felďácký má cca 45 cm (měřeno odhadem na složeném řízení), 742 jsem naměřil 48,5 cm.
-> Eidy:
Dúfal som že ten kratší bude k zadohrabu.

-> isti: Co vím, tak Favo mělo 2 provedení hřebenu. Takže je možné, že oba jsou Favo, jen různé ročníky.
Hrebeň do riadenia favorit a felicia má rovnakú dlžku?Na kratšom je napísaný fixkou že favo a na dlhšom je nie celkom čitatelný štítok zase favo.
Dobre,presvedčili ste ma,aj toto zkomletovali z toho čo im prišlo pod ruky,ešte dobre že v tej dobe neboli favority lebo by tam šupli aj favo tyčky

-> isti 19.12.17 20:13:57: Pokud bylo soutyčí zkompletovaný, tak přesně takhle divně, jen někdy šedozelený..
-> isti: vlastne obe tyce rizeni ktery sem menil byly v ty sedy barve, kulaky z toho byly taky vzaty, ty prece meni kazdej nejdriv 

-> isti: takto šedivé a kompletně natřené se to prodávalo v mototechně.. otec ji taky kupoval asi před 12ti lety a vypadala přesně takhle...
Ani to mi nesedí prečo sú na to tyčky pre široký hrebeň,ale gulové čapy sú originál DAS.
Určite viacerý máte doma novú origo spojovačku pre maticové riadenie.Je to bežné že aj prachovky sú nalakované,či sa s tým už hral nejaký vychcánek ktorý to strekol celé na sivú?
-> David.: Až 87?
