-> isti: tyto kobercové u modelů M byly u verzí GL
takový ten "papundekl" z čeho je zadní plato byl v L výbavách někdy do modelu 87
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Tieto diely kobercov zo starého typu materiálov sa montovali iba do užovky alebo aj do M-ka?Vlastne do ktorého rok výroby sa dávali užovkové koberce?(videl som to aj v M-ku)A do ktorých modelov dávali tieto diely čierné z materiálu ako L-kové zadné plato?
-> isti: Ja uz mam nejake rezervni sady slozene. A nabizelo se to tak jak pises + drive nebo pozdeji, to uz nevim i samostatne za cokoli... Aktualne se venuju vic necemu jinemu tak ted to moc neresim a moc neobchoduju ani nemenim. Nemam cas.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Presne ako píšeš,s novým origo som ešte nestretol,preto sa pítám.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 19.12.17 13:34:18: Ale ti ponukáš hadice k pumpe(ktoré sú nahraditelné) za hadice k domčeku termostatu.Ja sa nečudujem že sa nenájde nikto kto by mal z toho nadbytočné množstvo..Alebo by si aj predal z origo hadicí k pumpe?
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík 19.12.17 13:34:18: Ale ti ponukáš hadice k pumpe(ktoré sú nahraditelné) za hadice k domčeku termostatu.Ja sa nečudujem že sa nenájde nikto kto by mal z toho nadbytočné množstvo..Alebo by si aj predal z origo hadicí k pumpe?
-> darklord: Ale jo, vidim, ze se nic nezmenilo. A nechce se mi popravde verit, ze u vas jste na tom hur, nez u nas.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: neviem ktora mototechna na slovensku je ta lepsia, a nemam cas robit turistiku kvoli jednej hadici...
-> Nwkt: Asi je jasne, ze ja jsem tu potrebu to tak resit nemel. 

-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Jde to, měl jsem jí taky
-> darklord: Kdyz myslis... Mimochodem tyto vase hadice se vali v kazde lepsi mototechne. A origo hadice jsem nabizel nove vymenou. A vic jak dva roky nikdo nemel zajem.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: viem ze ide o hadicu na LEKR, lenze hadicu origo na 136 tazko zozeniem, to skorej tuto hadicu natiahnem na sanie :)
-> isti:
-> darklord:
Nerad vám beru iluze, ale díváte se na hadici ke karburaci LEKR - tuším to je hadice přívodu k automatickému sytiči. Hadice o kterých patrně vedete diskuzi jsou na fotce kterou přikládám. Je tam evidentní to rozšíření na sací potrubí. A ano, velikost hadice na vstupu/výstupu má být rozdílná.
-> isti: Z toho vyplývá, že s novou origo hadicí jsi se reálně nikdy nesetkal.
-> darklord:
Nerad vám beru iluze, ale díváte se na hadici ke karburaci LEKR - tuším to je hadice přívodu k automatickému sytiči. Hadice o kterých patrně vedete diskuzi jsou na fotce kterou přikládám. Je tam evidentní to rozšíření na sací potrubí. A ano, velikost hadice na vstupu/výstupu má být rozdílná.
-> isti: Z toho vyplývá, že s novou origo hadicí jsi se reálně nikdy nesetkal.
-> David.: Ja som to už od teba kúpil len neviem kde by som to našiel
V jednej garáži(zrušená predajňa)som z toho videl celú bedňu ale nepovažoval som to za výhodnú investíciu
-> darklord: Kolko chceš(vedel by som objednať).Teraz asi dve.


-> darklord: Kolko chceš(vedel by som objednať).Teraz asi dve.
-> isti: toto presne zhanam, kolko ich mas?
-> isti 18.12.17 21:18:48: ano aby seděly otvory na mazání, mám někde doma nový 120,130 na toto nové provedení
Ďalšia vec,hadica vodnej pumpy rapid 136.Obe konce majú byť rovnako tenké?Novými som sa stretol iba s rovnakými koncami,použité všelijako znásilnené neberiem ako príklad.
-> peti: Ani toto som nevedel
-> David.: OK,a podla dolupísaných informácií je k tomu potrebný aj príslušný hriadel či 105 alebo 120-130.

-> David.: OK,a podla dolupísaných informácií je k tomu potrebný aj príslušný hriadel či 105 alebo 120-130.
-> isti: s dírou pod jsou od 7/85 tedy novější provedení
-> isti: vsetky od 135/136 su C-ckove
-> David.: Ja mám takéto vahadlá,to je do či od 85/6?Vyhrabal som jednu kvaviaturu z favo motoru s C vahadlami a vyzerajú totožne s tými na fotke.
-> Bukaj: Ja nerieším C vahadlá ale obyčajné,alebo chceš povedať že 136 vahadlá sú všetky céčkové?
-> Bukaj: Ja nerieším C vahadlá ale obyčajné,alebo chceš povedať že 136 vahadlá sú všetky céčkové?
-> David. 18.12.17 14:14:53: Přesně tak, byls rychlejší

-> isti: 135/136 vahadla jsou, jak už Eidy psal, "Cčková", záměnná sice za "obyčejná" vahadla jsou, ale nejsou shodná - mají jiný poměr stran a tedy i zdvih.
A nevím, nakolik jsou záměnná Cčková vahadla ze 110R/LS za vahadla 135/136 - předpokládám, že tam bude rozdíl v mazacích kanálech. Totéž u vahadel před a po roce 85 a jejich čepech.
"Cčková vahadla" poznáš podle písmene "C", odlitého na boku vahadla. Pokud tam Cčko není, je to klasické 1000-120 vahadlo
A nevím, nakolik jsou záměnná Cčková vahadla ze 110R/LS za vahadla 135/136 - předpokládám, že tam bude rozdíl v mazacích kanálech. Totéž u vahadel před a po roce 85 a jejich čepech.
"Cčková vahadla" poznáš podle písmene "C", odlitého na boku vahadla. Pokud tam Cčko není, je to klasické 1000-120 vahadlo

-> isti: pozor vahadla ani hřídel nejsou stejná od MB po š 130 (125) resp. ano ale do 6/85 pak se měnil otvor na výstřik oleje (pod vahadlem/nad vahadlem) a po tomto datu jsou jiná včetně hřídele. jinak hřídel 105 je kratší než 120,130 a 135/6 má zase jinou
-> Eidy: Vďaka
-> Bukaj: To som netušíl že u 105 a 120 je iná klávesnica.
V katalogu sú iné objednacie číslá pre vahadlá 136 a 105-130.Vedel by niekto definitívne potvrdiť či vyvrátiť či sú zámenné?Rieším to preto lebo ležia mi doma nové vahadlá a chceli by to kúpiť na rapida.
-> Bukaj: To som netušíl že u 105 a 120 je iná klávesnica.
V katalogu sú iné objednacie číslá pre vahadlá 136 a 105-130.Vedel by niekto definitívne potvrdiť či vyvrátiť či sú zámenné?Rieším to preto lebo ležia mi doma nové vahadlá a chceli by to kúpiť na rapida.
-> isti 17.12.17 20:25:40: Vahadla jako taková jsou stejná (záměnná) od 1000 MB po 125/130, s výjimkou 110R/LS. Ale vahadlová hřídel komplet jako sestavený montážní celek se liší u motorů s vrtáním 68 (1000/100/105) a ostatních motorů (1100/110/120/130) absencí krajních kozlíků vahadel u litrových motorů

-> isti 17.12.17 20:25:40: 100-130 vahadla jsou v podstatě stejná. Výjimkou jsou céčková ze 110R, kde mají jiné přepákování a větší zdvih. Stejná by měla být i na Favoritech a tudíž asi i 136 Rapid/sedan. Čili odpověď na tvou otázku je asi negativní.
Ako je to s vahadlami ventilov?Líšia sa stovkové od 105-130?Dajú sa použiť aj u 136rapid?
-> ondie: Držiaky sú z kovu.Vyzerajú ako z výroby.
-> ondie: Neviem,tipoval by som alu ale sú dosť ťažké.
-> Mejot: Klasický "letecký" Moravany (asi Special, teď nevím na 100%), typický pro kila a MB, ale prodávaný i jako UNI - novější verze z přelomu 60/70 let. Nesedí ta sponka, ale že nejsou šitý, mohl někdo tu nepříliš fční původní nahradit.
-> Nwkt: myslím že to jsou normální pásy 2 kusy jeden dlouhá kšanda a 2 úchyty a jedna krátká s jedním úchytem. Myslel jsem si že je to kilo ale nikde jsem nenašel žádnou fotku. Díky
-> Mejot: Kilo. Je brišní? Jestli jo a je na prodej, tak ho vezmu
-> Mejot: z autobusu
-> isti: zajímavý,jakej to je materiál ?
Farba vyzerá ako čerínek na palubovke.A ešte jedna zbytočná informácia
boli v užovke.

Zatúlali sa ku mne nejaké divné držiaky zadných opierok.Je to ludská tvorivosť či originál?
-> Pavel P..: -> Eidy: -> Bukaj:
díky všem, takže je to nanic i když je to nový
díky všem, takže je to nanic i když je to nový
-> David. 13.12.17 19:26:05: Asi to fakt byl nějakej univerzál, protože tento typ světel býval na různých starých vozech, které byly dovybaveny předpisovým osvětlením dle vyhlášky někdy z 50./60. let...

-> David.: Na Spartaky a Octávky se ještě dělaly i skleněný.

-> Antony - zrušená registrace 13.12.17 20:13:41: hlavně když k tomu mám i origo krabici Škoda 100/110 

-> David.: no když myslíš....
-> Pavel P..: blinkr červený? je to skleněný.
60. léta, to by bylo už plastový
60. léta, to by bylo už plastový
-> havlik 13.12.17 16:00:57: 180 lamela má 6 nýtů celkem a obložení je nýtované obojí skrz, zatímco 190 lamela má nezávisle nýtované obě strany, tedy dvakrát osm nýtů 

-> Vojťas 13.12.17 16:11:30: hoď to na bazoš, do popisu dej veteran a rarita a za dvojku to bude do konce tydne pryč. 

-> David.: to je na blinkr a myslim že to jsou univerzály prodávaný v 60.letech...
nevěděl by prosím někdo na které auto je toto sklíčko zadního světla?
-> havlik: nojo to sem si vubec neuvedomil, no bylo to za dve stovky i s postou, tak casem treba najdu jinyho takovyho blbce 

-> Vojťas: Jestli je to 180 tak je to normální viz origo krabička img.sbazar.cz/big/.../534
3df7a4fdac5ea82050100.jpg
Ale ta co máš ty asi origo nebude nějaká druhoška
Ale ta co máš ty asi origo nebude nějaká druhoška