-> ondie: No asi mám, pač blbej průměr na simerink :-D
-> Bukaj: dej favorití dám škodovkový :D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> Tomaso435: To spíš nabídni výměnou - Favorití prsa se válej v každé druhé Mototechně - na rozdíl od 120kových...

-> Tomaso435: Mám dojem,že ty víka pro 8kanály maj zvenku u rozdělovače jedno výztužný žebírko navíc ... plus později jinej otvor pro simering,ale to se měnilo až podle kliky ne ? (do a od MPi)
Máš nový prsa navíc ?
Máš nový prsa navíc ?

-> Chali: a kurva
V tom případě prodám prsa motoru 120 za 1000,- :-D

-> Tomaso435: Favorit-58mm,120-56mm
děcka rozdíl ve víku rozvodů favo / 120 je asi 2mm na průměru otvoru na simerink žejo... No a tuší někdo míry? Mám tu 55,89mm naměřeno a stodváca má snad 53,9 ? jesi nekecám
-> Chali: Ďakujem :)
-> Jawák2: Je to starej Favorit do roku 92,rozteč 4x98
Ak by niekto mal záujem, rád sa toho zbavím. Je to nové, výroba PAL, ale bohužiaľ trochu zle skladované
-> Bukaj:
A i způsob nasunutí je úchylnej, jak kdyby přes "oblouček" měla přijít ještě krycí lišta.

-> Jozka:
Guma mi připadá taková povědomě socialistická, takže bych spíš tipoval něco od nás, nebo z východu...
Guma mi připadá taková povědomě socialistická, takže bych spíš tipoval něco od nás, nebo z východu...

-> Bukaj: Napadá mě Fiat 500 / 600..
(ale zcela nezávazně :-))
(ale zcela nezávazně :-))
Toto těsnění:
Pravděpodobně na spouštěcí sklo, ale na jaký vůz/stroj?
Pravděpodobně na spouštěcí sklo, ale na jaký vůz/stroj?
-> Polyš: mám je na autě ale pochybuju že tam budou od výroby.... dokonce i na stejném držáku... každopádně houkaj asi nejlíp ze všech takovýchto klaksonů.
-> J3STER: To ma nenapadlo,tie majú tri štyfty a nie také vypukliny ako 14-ky.
-> isti: Ta poslední poklice se používala na patnáctipalcové kola Octavia a 1203. 

.........ale na aké fáro sa používali tieto?Je to menšie,asi na 13-ky.
Predpokladám že táto puklica je na 14palcové kolesá,na tisícku a užovku............
-> Enggik: Dobre,ďakujem,nie že by som s tým chcel zaoberať ale dobre vedieť

-> isti: Liší se jen ty spodní plechy, tím jak jsou navrtané díry k uchycení hrnce. Hrnec už je identický jak pro levou, tak pravou stranu 

-> Bukaj: Tak aj samotný plech a aj hrniec ja lavý a pravý?
-> isti: Je to levý hrnec. A předělat na druhou stranu lze bez klepání a sváření, ale nikoli bez vrtání. Díry na šrouby, kterými je hrnec přidělán k plechovému štítu, jsou excentrické - ostatně je to z fotky patrné

To viem že je to hrniec na užovku ale na lavú stranu?V prípade potreby sa to dá prekopať na pravú?Myslím bez vrtanie,klepania a zvárania

-> Bukaj: A zase som múdrejší,ďakujem za vysvetenie.
Super, dík kucí
. Že to neni Rapid mě naštěstí netrápí, když to neni sedan
.
A nechcete to někdo? Co Tomaso?


A nechcete to někdo? Co Tomaso?

-> Chali 08.01.17 11:53:50: Tak, tak.
-> krtik: Zklamu Tě, Rapid to není.
-> krtik: Vypadá to na Favo starej typ do 92.
Prosím, kdo ví na jakou káru je tahle stropnice? Můj tip je buď Rapid nebo Favorit, ano dyk to sou skoro stejný auta
.

-> Bukaj: Dík.
-> Jozka 07.01.17 19:20:33: Je to tak - patice jsou v nich záměnné, zajištěné "perkem" 

-> isti 06.01.17 10:37:17: Tak v tom případě není originál ani jeden - z Tvé fotky nebylo vidět, že je soustružený, ale dno není u originálu rovné, ale na stranách zkosené a pístek má tlustší stěnu:
-> Polyš 06.01.17 17:20:31: Původní výroba je v bílém pozinku - ty dvě v popředí:
-> Tomaso435: Snad jo - ale právě že jsem taky tyhle menší a možná nejrozšířenější světla už různě pitval, kombinoval a přehazoval, tak si nejsem jistej.
-> Jozka: já myslím že jo.. že se to právě dělalo v jedný velikosti a jiný ty zelený držáky ... už sem nějaký světla kuchal
-> Tomaso435: Průměr jo, ale z hlavy teď nevím, jestli se shoduje i ten otvor na patici..
-> Jozka: ta vložka má na halogen i nehalogen stejnej pruměr... takže pokud to sundal z motorky tak tam se asi musela dát potkávačka/dálková
-> doking: Na předek.. dávalo se všude možně, osobáky, 1203, Liaz - nu a dozadu jde taky, ty škeble jsou všechny stejný, mám dokonce dojem, že pasuje jak to těch úplně kulatejch, tak i do novějších patvarovanejch.
Trochu mě mate žárovka, já mám asi jen na H3, ale musel bych jít prohrabat.
Trochu mě mate žárovka, já mám asi jen na H3, ale musel bych jít prohrabat.
-> doking: Ještě se zeptám, to má být zadní taková ta kulatá hrůza, nebo to je na předek? Zadní jsou jen červený ne?
-> Jozka: je tam B ve čtverečku,takže je to mlhovka tedy.
-> doking 07.01.17 13:03:46: Pokud tam není někde "B" ve čtverečku (jako mlhovka, dezén skla je podobnej), tak to asi bude už zmíněný pracovní světlo, nominální rozměr klasickej 112 mm uni pro všechny škeble, jak šel čas - nejčastěji černě lakovaný s chrom rámečkem, ve finále plastový.
Nevím, od kdy se to značení B, CR, HCR apod. začlo používat, ale na skle s homologací 1976 by už asi být mělo.
Nevím, od kdy se to značení B, CR, HCR apod. začlo používat, ale na skle s homologací 1976 by už asi být mělo.
-> doking: Taky se mi to jeví jako couvačka či pracovní světlo k nějakýmu traktoru/stavebnímu stroji. Mělo by to být asi v kovovém pochromovaném obalu.
-> doking: viděl bych to na couvačku / mlhovku nebo tak :D
3. Nemůže to být třeba ze čtyřoké masky erka to menší světlo? Či jiné moto?
2 tady na tom štítku je: 8255.91 L0
žárovka F2 12-24V/35W BA20s
žárovka F2 12-24V/35W BA20s