Identifikace dilu...

prohledat
11875 příspěvků (zobrazeno 6201 až 6250) od 04.02.2009 do 05.10.2024, založil/a Targa
řadit dle data
19:45:02
03.03.2015
Radek Retro eLeSo
taky mam zahrádku na identifikaci,lépe řečeno spíš držáky

pozná někdo na jaký auta by to páslo??
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Radek  Retro eLeSo vložen 03.03.2015 19:45:02
11:28:34
03.03.2015
Miryn
A nepatří na ni, jen obráceně na délku? To má šrouby na přidělání skrz střechu?
14:45:50
02.03.2015
šrek
14:45:31
02.03.2015
šrek
Netuší někdo z čeho by mohla být tahle zahrada. Byla k Nivě, ale na ní je moc široká. Co takhle Volha nebo 1203? Pro představu, na foto je na Nivě.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od šrek vložen 02.03.2015 14:45:31
23:24:18
01.03.2015
Jozka
-> Bukaj: Tak si vytvoř naražeč čepu - k vidění například na tancích řady T-54/55..3
22:54:55
01.03.2015
Bukaj
-> Pavel P.. 01.03.15 22:50:42: Cvaká to pouze tehdy, když máš vymletou díru v omezovači nebo pantu do oválného tvaru. Pokud je pant i tyčka omezovače v pořádku a dáš novej čep, tak nic necvaká4

Jinak tyto čepy mám na 130L, ale oproti původním mají nevýhodu, že mi stále postupně povylézají a každý rok čep musím doklepnout u řidičových dveří...
22:50:42
01.03.2015
Pavel P..
a já taky doplnim že to je lepší než origo ale stejně to cvaká... nejlepší je "závlačka" ze starý svinovací Motex pásky, pasuje naprosto přesně a omezovač pak nemlátí při otvírání dveří. 4
22:48:20
01.03.2015
Bukaj
-> Plisek: Ještě doplním, že Favorit, ale lze použít i na 742 - díra v omezovači je stejného průměru4
22:17:16
01.03.2015
Plisek
-> Tomaso435: díky moc
22:06:36
01.03.2015
Tomaso435
-> Plisek: čep omezovače dveří
22:05:20
01.03.2015
Plisek
prosím o určení tohoto dílu děkuji
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Plisek vložen 01.03.2015 22:05:20
18:13:07
28.02.2015
Lubes - zrušená registrace
-> Jozka: díky moc
18:06:52
28.02.2015
Jozka
-> Lubes: Tatra 603..
18:05:11
28.02.2015
Lubes - zrušená registrace
18:03:21
28.02.2015
Lubes - zrušená registrace
Viete niekto poradiť z čoho to môže byť ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Lubes - zrušená registrace vložen 28.02.2015 18:03:21
21:01:33
26.02.2015
xerox422
-> Tony Outland: Podla tohto skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../vyrobni-cisla mozeš zužit moznosti o LS. Ak teda je naozaj z 79-ho.
20:53:45
26.02.2015
Tony Outland
Tahle je podle zbytku zelené barvy na slepici škoda 120LS rok 84
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tony Outland vložen 26.02.2015 20:53:45
20:52:21
26.02.2015
Tony Outland
-> Bukaj: jde mi o to že jsem teď dotahl palici ze 79roku a nevím zda je to 105 / 120 / LS
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tony Outland vložen 26.02.2015 20:52:21
20:13:52
26.02.2015
Bukaj
-> Tony Outland: Nejsem si jist, ale čísla na odlitku jsou jednak rok výroby a druhak myslím, že to číslo, co máš na mysli je číslo odlitku a ze stejných odlitků se opracovávaly různé hlavy, ne? Jen má domněnka ničím nepodložená...
19:25:31
26.02.2015
Tony Outland
nevíte někdo jak se značili palice motoru 742 jinak než barvou slepice ???

čísla co jsou vyraženy z boku atd ...
08:09:21
26.02.2015
maruz
No právě. Proč by to tam měli? Odkud to vzali? Čím se zvedl výkon o 2kw? Překročením hranic?2
07:41:10
26.02.2015
Gryzly
-> maruz: Když si dáš na elit.cz nebo autokelly vyhledat Š130, tak tam mají taky výkon 45kW
01:08:37
26.02.2015
Bukaj
-> maruz: I úředník je jenom člověk a chybovati je lidské4
23:33:31
25.02.2015
maruz
Zdravím, snad se trocha trefuji do tématu. Je možné, že byla vyrobena škoda 130L s výkonem 45kw? Co je to za motor? Je to napsáno v TP, dovoz ze zahraničí. U některých prodejců jsem to našel jako typ motoru 45kw v náhradních dílech, ale v nějaké literatuře nikoliv. Díky
06:26:46
25.02.2015
Petr98
-> CpEaRjHaY-průserář:

-> Bukaj:

Diky. By me zajimalo, kde se to vzalo tam, kde jsem to nasel...... 3
23:49:24
24.02.2015
Bukaj
-> Petr98 24.02.15 19:05:44: Tohle je to, co bych měl vyměnit na Feldě...3
20:09:52
24.02.2015
CpEaRjHaY-průserář
-> Petr98: To je snad ložisko vodní pumpy na Favo ( Feldu)4
20:03:16
24.02.2015
Jozka
-> Petr98: Jé, to už jsem někde viděl - ale vůbec netuším, co to je..



Stejně i když jsou ventily značený a balení není zapečetěný, je třeba stejně proměřit dříky na setiny, talířky na mm a pak trochu pracně porovnat s nominálama..
19:05:44
24.02.2015
Petr98
A toto? Vic uz otravovat nebudu 3 -> Jozka: diky. Hodne z nich na sobe nic nema 7
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Petr98 vložen 24.02.2015 19:05:44
19:02:33
24.02.2015
Jozka
-> Petr98: Když škodovky, tak prostřední má zámky typický pro 742 a levej embéčkovej. Pokud bys měl krabičky - obaly, tak je na nich takový dost šílený číslo, ze kterýho se ale dá vypreparovat katalogový označení.
18:52:16
24.02.2015
Petr98
Dík kluci, snad to někdy vybalím a poměřím.
18:50:04
24.02.2015
stepan
-> Petr98: No to dost těžko, vzhledem k tomu, že ventily na všechny auta jsou vzhledově dost podobný.
18:49:42
24.02.2015
m8rinek
-> Petr98: To moc nejde...
18:48:56
24.02.2015
Pavel P..
-> Petr98: ten uplně vpravo je tušim pro Spartak, Oct, fel. a podobný hajtry.
18:42:41
24.02.2015
Petr98
-> stepan: ja myslel, ze to jde poznat dle tech koncu. Jako typ auta.
18:33:16
24.02.2015
stepan
-> Petr98: Průměry dříků a talířků? Takhle z fotky se to pozná těžko.
18:25:45
24.02.2015
Petr98
Co je co prosim?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Petr98 vložen 24.02.2015 18:25:45
14:19:05
24.02.2015
Fávo forever
-> Jozka: Děkuji 6
00:27:35
24.02.2015
Jozka
-> Fávo forever 23.02.15 18:38:34: Úplně echt origo prvomodelovej rozdělovač je ale takovejhe - pokud si potrpíš na detaily..4



aukro.cz/rozdelovac-zrejm e-skoda-1000mb-11-x-foto-i 5094990814.html
22:24:47
23.02.2015
cuker
motor je Fiat 850 a podla zvodov, špecial
22:11:39
23.02.2015
Zeke-ten šestý
-> Bukaj: díky :)
22:10:10
23.02.2015
Bukaj
-> Zeke-ten šestý 23.02.15 21:11:29: Táhla ruční brzdy, ale k čemu? Tuším, že by to mohlo být na vozík k Terra (VARI) systému...

...něco podobnýho bylo myslim i na Maluchovi, nebo na Dacii, ale asi větší...
21:22:57
23.02.2015
Kocvin
-> aceboss: Ten motor je taky Fiat.. 124 to není tak možná 127.. Jestli je to ze stejné "várky", tak je možné, že ta hlava a svody patří k tomu4



e. Jak se tak dívám, tak ty svody jsou na motor vzadu.. Takže možná 850 nebo něco podobného..
upraveno 2x, naposled 23.02.2015 21:26:49
21:16:21
23.02.2015
Zeke-ten šestý
-> havlik: tyhle by se asi nepřervaly to je fakt
21:15:11
23.02.2015
darklord
-> aceboss: na to mmotore a prevodovke by som hladal stitok s cislami ked uz nic ine...
21:14:48
23.02.2015
havlik
-> Zeke-ten šestý: šnurky k zadnímu platu
21:14:07
23.02.2015
aceboss
6) Sedáky/čky



Osobně jsem věci neviděl. Hlava má nápis Fiat 1 To je tak asi vše.

Díky za pomoc.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od aceboss vložen 23.02.2015 21:14:07
21:11:29
23.02.2015
Zeke-ten šestý
Nějak nevím3
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Zeke-ten šestý vložen 23.02.2015 21:11:29
21:10:55
23.02.2015
aceboss
5) Převodovka
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od aceboss vložen 23.02.2015 21:10:55
21:09:49
23.02.2015
aceboss
4)Motor druhý bok
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od aceboss vložen 23.02.2015 21:09:49
Extreme Tyres