taky mam zahrádku na identifikaci,lépe řečeno spíš držáky
pozná někdo na jaký auta by to páslo??
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
A nepatří na ni, jen obráceně na délku? To má šrouby na přidělání skrz střechu?
Netuší někdo z čeho by mohla být tahle zahrada. Byla k Nivě, ale na ní je moc široká. Co takhle Volha nebo 1203? Pro představu, na foto je na Nivě.
-> Bukaj: Tak si vytvoř naražeč čepu - k vidění například na tancích řady T-54/55..

-> Pavel P.. 01.03.15 22:50:42: Cvaká to pouze tehdy, když máš vymletou díru v omezovači nebo pantu do oválného tvaru. Pokud je pant i tyčka omezovače v pořádku a dáš novej čep, tak nic necvaká
Jinak tyto čepy mám na 130L, ale oproti původním mají nevýhodu, že mi stále postupně povylézají a každý rok čep musím doklepnout u řidičových dveří...

Jinak tyto čepy mám na 130L, ale oproti původním mají nevýhodu, že mi stále postupně povylézají a každý rok čep musím doklepnout u řidičových dveří...
a já taky doplnim že to je lepší než origo ale stejně to cvaká... nejlepší je "závlačka" ze starý svinovací Motex pásky, pasuje naprosto přesně a omezovač pak nemlátí při otvírání dveří. 

-> Plisek: Ještě doplním, že Favorit, ale lze použít i na 742 - díra v omezovači je stejného průměru

-> Tomaso435: díky moc
-> Plisek: čep omezovače dveří
-> Jozka: díky moc
-> Lubes: Tatra 603..
Viete niekto poradiť z čoho to môže byť ?
-> Tony Outland: Podla tohto skoda-katalog.eu/ekatalog
-105-120/.../vyrobni-cisla mozeš zužit moznosti o LS. Ak teda je naozaj z 79-ho.
Tahle je podle zbytku zelené barvy na slepici škoda 120LS rok 84
-> Bukaj: jde mi o to že jsem teď dotahl palici ze 79roku a nevím zda je to 105 / 120 / LS
-> Tony Outland: Nejsem si jist, ale čísla na odlitku jsou jednak rok výroby a druhak myslím, že to číslo, co máš na mysli je číslo odlitku a ze stejných odlitků se opracovávaly různé hlavy, ne? Jen má domněnka ničím nepodložená...
nevíte někdo jak se značili palice motoru 742 jinak než barvou slepice ???
čísla co jsou vyraženy z boku atd ...
čísla co jsou vyraženy z boku atd ...
No právě. Proč by to tam měli? Odkud to vzali? Čím se zvedl výkon o 2kw? Překročením hranic?

-> maruz: Když si dáš na elit.cz nebo autokelly vyhledat Š130, tak tam mají taky výkon 45kW
-> maruz: I úředník je jenom člověk a chybovati je lidské

Zdravím, snad se trocha trefuji do tématu. Je možné, že byla vyrobena škoda 130L s výkonem 45kw? Co je to za motor? Je to napsáno v TP, dovoz ze zahraničí. U některých prodejců jsem to našel jako typ motoru 45kw v náhradních dílech, ale v nějaké literatuře nikoliv. Díky
-> CpEaRjHaY-průserář:
-> Bukaj:
Diky. By me zajimalo, kde se to vzalo tam, kde jsem to nasel......
-> Bukaj:
Diky. By me zajimalo, kde se to vzalo tam, kde jsem to nasel......

-> Petr98 24.02.15 19:05:44: Tohle je to, co bych měl vyměnit na Feldě...

-> Petr98: To je snad ložisko vodní pumpy na Favo ( Feldu)

-> Petr98: Jé, to už jsem někde viděl - ale vůbec netuším, co to je..
Stejně i když jsou ventily značený a balení není zapečetěný, je třeba stejně proměřit dříky na setiny, talířky na mm a pak trochu pracně porovnat s nominálama..
Stejně i když jsou ventily značený a balení není zapečetěný, je třeba stejně proměřit dříky na setiny, talířky na mm a pak trochu pracně porovnat s nominálama..
A toto? Vic uz otravovat nebudu
-> Jozka: diky. Hodne z nich na sobe nic nema 


-> Petr98: Když škodovky, tak prostřední má zámky typický pro 742 a levej embéčkovej. Pokud bys měl krabičky - obaly, tak je na nich takový dost šílený číslo, ze kterýho se ale dá vypreparovat katalogový označení.
Dík kluci, snad to někdy vybalím a poměřím.
-> Petr98: No to dost těžko, vzhledem k tomu, že ventily na všechny auta jsou vzhledově dost podobný.
-> Petr98: To moc nejde...
-> Petr98: ten uplně vpravo je tušim pro Spartak, Oct, fel. a podobný hajtry.
-> stepan: ja myslel, ze to jde poznat dle tech koncu. Jako typ auta.
-> Petr98: Průměry dříků a talířků? Takhle z fotky se to pozná těžko.
-> Jozka: Děkuji 

-> Fávo forever 23.02.15 18:38:34: Úplně echt origo prvomodelovej rozdělovač je ale takovejhe - pokud si potrpíš na detaily..
aukro.cz/rozdelovac-zrejm e-skoda-1000mb-11-x-foto-i 5094990814.html

aukro.cz/rozdelovac-zrejm e-skoda-1000mb-11-x-foto-i 5094990814.html
motor je Fiat 850 a podla zvodov, špecial
-> Bukaj: díky :)
-> Zeke-ten šestý 23.02.15 21:11:29: Táhla ruční brzdy, ale k čemu? Tuším, že by to mohlo být na vozík k Terra (VARI) systému...
...něco podobnýho bylo myslim i na Maluchovi, nebo na Dacii, ale asi větší...
...něco podobnýho bylo myslim i na Maluchovi, nebo na Dacii, ale asi větší...
-> aceboss: Ten motor je taky Fiat.. 124 to není tak možná 127.. Jestli je to ze stejné "várky", tak je možné, že ta hlava a svody patří k tomu
e. Jak se tak dívám, tak ty svody jsou na motor vzadu.. Takže možná 850 nebo něco podobného..

e. Jak se tak dívám, tak ty svody jsou na motor vzadu.. Takže možná 850 nebo něco podobného..
-> havlik: tyhle by se asi nepřervaly to je fakt
-> aceboss: na to mmotore a prevodovke by som hladal stitok s cislami ked uz nic ine...
-> Zeke-ten šestý: šnurky k zadnímu platu
6) Sedáky/čky
Osobně jsem věci neviděl. Hlava má nápis Fiat
To je tak asi vše.
Díky za pomoc.
Osobně jsem věci neviděl. Hlava má nápis Fiat

Díky za pomoc.