skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): nema to nejake cislo ?
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): otáčkoměr k soustruhu?
Vypadá to jako silentblok svisláku na 120, ale není to silentblok na 120.
Rozměry silentu svisláku ze 120: vnitřní pruměr 14mm, venkovní 30mm
Rozměry silentu X: vnitřní průměr 14mm, venkovní 28mm
Délky jsou stejné.
Z čeho to může být??
Rozměry silentu svisláku ze 120: vnitřní pruměr 14mm, venkovní 30mm
Rozměry silentu X: vnitřní průměr 14mm, venkovní 28mm
Délky jsou stejné.
Z čeho to může být??
Ani nie tak identofokacia dielu, ako identifikacia neznameho meraca otacok. Na co to sluzi?
Meria to otacky. V 6 rozsahoch, naznacene su na ciferniku. Cast pri hriadeli sa da otacat (ta matna siva), da sa tam navolit 6 prevodov - podla tych 6 rozsahov merania.
Rucicka sa hybe, len ked je zatlaceny cudlik na boku budika a otaca sa hriadelky ktora trci z "prevodovky". Ked sa cudlik pusti, rucicka ostane zaaretovana na nameranej hodnote.
Cislo vyrobku je 6000, nezname logo, presnost +/- 2%
Meria to otacky. V 6 rozsahoch, naznacene su na ciferniku. Cast pri hriadeli sa da otacat (ta matna siva), da sa tam navolit 6 prevodov - podla tych 6 rozsahov merania.
Rucicka sa hybe, len ked je zatlaceny cudlik na boku budika a otaca sa hriadelky ktora trci z "prevodovky". Ked sa cudlik pusti, rucicka ostane zaaretovana na nameranej hodnote.
Cislo vyrobku je 6000, nezname logo, presnost +/- 2%
-> Kocvin 08.12.14 17:35:22: Tak to vypadá, že to bude ta 850, díky 

-> Kocvin: Žigul má právě jiný - takový delší a lomený, mrknu na ty Fiaty, dík

-> Bukaj: Náš fiat 850 to měl :) takže asi fiaty a žiga.. Nebo možná jen osmsetpade..
Tohle nějak nemůžu nikam zařadit - botka nárazníku, tipuji něco z počátku 70. let...?
-> darklord: děkuji
prosím o určení tohoto gufera je poměrně velké označení gufero - GDLV 80 -100 -13 M V Q
-> Bukaj: tak tie čísla dneska omrknem čo sa mi to vlastne doma vala

Tak se také opět na něco zeptám:
Co by mohlo být toto? (bylo to mezi díly na 1000 MB)
Vnější průměr 120 mm, vnitřní průměr 60 mm, výška 19 mm, vybrání mezikruží je konické s průměrem od 72,5 mm do 75 mm, hloubka vybrání 15 mm, rozteče děr 4x60 a 4x72, závity M8
Co by mohlo být toto? (bylo to mezi díly na 1000 MB)
Vnější průměr 120 mm, vnitřní průměr 60 mm, výška 19 mm, vybrání mezikruží je konické s průměrem od 72,5 mm do 75 mm, hloubka vybrání 15 mm, rozteče děr 4x60 a 4x72, závity M8
-> CpEaRjHaY-průserář: -> castrol:
Jedno to asi není - každý má jiné číslo dílu:
135 má 115 944 401 (Bosch číslo 0280 150 695)
136 má 115 944 402 (Bosch číslo 0280 150 697)
mám je tu na stole oba dva
Jedno to asi není - každý má jiné číslo dílu:
135 má 115 944 401 (Bosch číslo 0280 150 695)
136 má 115 944 402 (Bosch číslo 0280 150 697)
mám je tu na stole oba dva

-> CpEaRjHaY-průserář: Jsem kdysi opravoval kolegyni Fiat Uno a na motoru 1,5 i.e. bylo stejný vstřikování BMM a i vstřikovač pasoval. Otázkaje jestli byl jinej, nebo se víc paliva dávalo jen delší dobou vstřiku.
-> Plisek 07.12.14 21:01:05: Pětikvaltové konzole... 

-> CpEaRjHaY-průserář: tak totok by zaujimalo aj mna
děkuji všem za určení
-> castrol: Zajimalo by mě jakej je v tom funkční rozdíl, množství vstříknutého paliva? nebo je to jen konstrukční a estetický rozdíl?
-> CpEaRjHaY-průserář: ze je to 40kw ,ze je to jedno som netusil
-> castrol: Co, že si říkal že je to 40Kw nebo že je to fuk? Už sem z toho úplně zblblej

-> Plisek: 5Q
-> CpEaRjHaY-průserář: ja som to vravel
-> CpEaRjHaY-průserář 03.12.14 19:51:33: Tohle by tedy mělo být 40Kw protože podle tohodle je to v podstatě na všechno
www.cc-autodily.cz/ventil
-vstrikovaci

-> Bukaj: No vidíš,a já si říkal proč je to tak malé a na jaký to bude asi pás.
Přitom jsem to viděl xkrát,ale v tu chvýli jsem si to nevybavil,že je tam ten pás podhrnutý na dvakrát u tudíž je to tak úzké,díky. 


-> Plisek: škoda 100, 110 držiak nádobky na brzdovku 

-> Plisek: Jsi měl napsat: "SPUSŤTE AŽ ŘEKNU DOST!"
-> Plisek 07.12.14 18:03:32: Tohle dle mě není na alt, alébž přídavná výztuha výfuku - za předpokladu odpovídajícího provedení výfuku na všechny zadomotory (měl bych zájem).
-> Plisek 07.12.14 18:05:00: Možná "airbag" na 110R (nebo i LS) - nejspíš už ti někdo poslal SZ
. Shání kámoš..
-> Plisek 07.12.14 18:14:40: Zodpovězeno - 110R tepelná clona k výfuku (ale jako výše).
A ten komínek by se mi taky hodil..


-> Plisek 07.12.14 18:05:00: Možná "airbag" na 110R (nebo i LS) - nejspíš už ti někdo poslal SZ


-> Plisek 07.12.14 18:14:40: Zodpovězeno - 110R tepelná clona k výfuku (ale jako výše).
A ten komínek by se mi taky hodil..

-> castrol 07.12.14 18:25:08: I to je možný...

-> Plisek: Tak to je kilo/ouža a poslední MB

-> Bukaj 07.12.14 18:10:25: ten zaves mi skor pride ako na felu 

-> Plisek 07.12.14 18:19:24: Vyfoť mi prosím ten starší komínek rozdělovače zevnitř, díky
Jinak bych měl zájem o ten stínící plech výfuku a případně ten komínek...

Jinak bych měl zájem o ten stínící plech výfuku a případně ten komínek...
většina bude na prodej
-> Plisek 07.12.14 18:14:40: kryt (stínítko) výfukových svodů MB/kilo - dobový doplněk.
Tuším, že na 110R bylo seriově, ale nejsem si jist...
Jestli nevíš, co s některejma těma dílama, tak Ti od nich rád odlehčím
Tuším, že na 110R bylo seriově, ale nejsem si jist...
Jestli nevíš, co s některejma těma dílama, tak Ti od nich rád odlehčím

-> Plisek 07.12.14 18:13:09: komínek rozdělovače MB/kilo/užovka - záleží, jaký to má uvnitř excentr - MB do tuším 18. serie mělo jiný excentr, model 69 až po užovky stejný
-> Plisek 07.12.14 18:11:48: komínek rozdělovače Mko/Favorit, snad i Felda BMM, ale tím si nejsem jist
-> Plisek 07.12.14 18:03:32: výztuha držáku altíku - snad kilo až 105/120
-> Plisek 07.12.14 18:03:08: výztuha (a současně závěs motoru pro servisní úkony) pod šrouby hlavy MB-užovka
-> Plisek 07.12.14 18:07:11: silentbloky převodovky MB/kilo
-> Plisek 07.12.14 18:07:11: silentbloky převodovky MB/kilo
-> Chali: to ani nevim :) nikdy sem do motorů posledních fáček nekuchal... ale mám doma nové sady techto tyček jakožto dobový tuning z dob minulých:)
-> Plisek 07.12.14 17:35:13: Sání 105/120 exportní do ekozemí (na západ)
-> Plisek 07.12.14 17:56:22: 130/Rapid - novější a starší provedení "dorazu" silentbloku převodovky
-> Plisek 07.12.14 17:59:31: hliníkové tyčky zdvihátek ventilů - 135/136 (Fa, Fe, apod)
-> Plisek 07.12.14 17:56:22: 130/Rapid - novější a starší provedení "dorazu" silentbloku převodovky
-> Plisek 07.12.14 17:59:31: hliníkové tyčky zdvihátek ventilů - 135/136 (Fa, Fe, apod)