skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
Doma jsem nasel Rkovou palubni desku a v ni tyto budiky,jsou stejne s origo Rkovymi,ale otackomer ma dole 4 diody (3 ploche vedle sebe a jednu vespod kulatou cervenou) a tachometr ma nulovatelne pocitadlo KM,jedna se o nejakou speacilani upravu nebo najaky vyvoz? Diky za tipy
-> knapido 19.09.14 21:57:50: Navíc 1000/100 vahadlový hřídel nemá krajní kozlíky, narozdíl od 120...
-> knapido: 100 nema c.
Hřídel vahadel ventilů na 100 a 120 je stejná ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
A proto když jsem tenkrát dostal už větší formát, tak jsem si přemaloval starou značku a fertig.
-> m8rinek: aha.. zase druhej
-> stepan: originálně malovaný doma :) se to tak dělalo
-> stepan: Malovaný doma, dostal jsi tabulky a doma jsi si to nakreslil ;).
-> isti 14.09.14 23:12:13: Mám spíš dojem, že dnešní "autorádia" nespasí už ani tohle..

-> isti: spak*octa*stw
-> Jozka: Vďaka,ja to vidím poprvé.Má to ešte uplatnenie aj pri dnešných autorádiách?
-> knapido: Jo, 215 a 197 je čistý kilo, normální provedení..
Netuší někdo původ ? Google moc nepomáhá. Tipnul bych něco kolem 100.
-> isti: Na to jsem se tu už ptal - odrušení kvůli radiopřijímači..
-> isti 14.09.14 18:24:03: To jsou kondenzátory,ne?

V jednej 136gl mám podobný len menší,ale netuším že čo to je a na čo slúží.
-> David. 14.09.14 08:59:05: Lanko na zadní brzdu na nějakou Jawu nebo ČZ
-> FORM - zlomená ojnice: délka je jak jsem tam psal 1metr, průměr jsem teď měřil a vlastní lanko má 3,15mm
-> David.: Podobné brzdové lanko s háčkem jsem měl myslím na rykše, ale záleží na délce, průměru atd. Pokud bys ho měl vyhazovat, vzal bych ho a zkusil někdy porovnat.
-> David.: To lano nevim, ale ty čtvercový těsnění jsou na výfuk Octavia, 1203...
Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...

Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...

potřeboval bych poradit na to je lanovod (délka 1metr s háčkem na konci) na fotce a těsnění (nejspíš pod výfukové potrubí) - stará oktávka?
-> isti:
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...
...nebo kontakt do Favorita.
Nebo...
...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
-> Bukaj 13.09.14 23:01:21: A má nejaký zmysel dať do bezkontakt telesa kontaktný vnútro?
Přesně jak píše Bukaj, 860 je karburátorová fáčková klasika, jen 880 byl na 136X, ten kondík tam nepatří
-> isti:
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
Dostal sa ku mňe jeden fungel nový rozdelovač s číslom 443 213 204 860,a je na tom ešte vyrazené VK 296 lenže na prekvapenie je to kontaktný.Čo je to zač??
Packy na prychytenie hlavy má v takej pozícii ako bezkontakt,ale sú tam obe šroby takže by sa to dalo prehodiť tak akoby to malo byť na kontakte,a na ufe pod velkým šrobom má dve alu podložky.
Packy na prychytenie hlavy má v takej pozícii ako bezkontakt,ale sú tam obe šroby takže by sa to dalo prehodiť tak akoby to malo byť na kontakte,a na ufe pod velkým šrobom má dve alu podložky.
-> Bukaj: jojo maj. je to každý trochu jiný ale jezdilo to s favoritem...
a koncový 864? mohla by to bejt felda s karbcem...
-> Tomaso435: Teď nejsem doma, abych to ověřil, ale mám za to, že 742 a 781 rozdělovače mají jinou délku hřídelky, tedy i vnitřní délku komínku, takže do 742 odlitku nejde dát vnitřek favoritího bezkontaktu (rozhodně ne bez úprav...)
-> Tomaso435: Tak třeba nějakej specialista by věděl, proč takovej základ..
-> Jozka: no nevěděl sem kde to má původ :) nevim proč není udělanej normální 860ka . . . asi pro to sou nějaký duvody
-> Tomaso435: Tak v tom případě asi není moc podstatný, co je na tom odlitku vyraženo..
-> MOLSO: je to jakási tovární úprava pro favorití motor s víc kobylkama a větším kp....
-> Tomaso435: 443.213-204.540 je kontaktní.. 1. tři trojčíslí odlitý, poslední vyražený (mám dojem že primárně pro Garde, ale tyhle novodobý moc zmáklý nemám)..
-> Tomaso435:
skor asi nie .... ja to klasicky bezkontakt alebo nejaka optobrana ?

-> MOLSO: je možno aby byl bezkontaktní ?
-> Tomaso435: 120 - 136
kuci, škodováckej rozdělovač s vyraženým číslem 540 je na co ? :)
-> Pavel P..: -> Chali: -> Kocvin: díky, já jsem si to myslel ale nebyl jsem si na stoprocent jist 

-> Lukyn Fakír: žigo 2101
-> Lukyn Fakír: Žigul
-> Lukyn Fakír: co asi? Lada 2101
zdarec hoši, našel jsem na půdě tyto světla, jsou z něčeho ruskýho ale na co přesně to nevim, tak jsem si myslel zda poradíte, díkes

-> Bukaj: jj..tebe to hnedka napadlo a asi to je teda tak ;)
-> Pavel P..: já to viděl naživo poprvý a líbilo se mi to,za 5kilo se mi sice kroutila huba,ale musel sem to mít...teď když je mi to k ničemu,tak se ten opar radosti už vytratil naprosto
..nicméně díky za info ! 
-> Pavel P..: já to viděl naživo poprvý a líbilo se mi to,za 5kilo se mi sice kroutila huba,ale musel sem to mít...teď když je mi to k ničemu,tak se ten opar radosti už vytratil naprosto


-> ondie: jo taky jsem na tuhle kapsu koukal včerav Chotuskách... ale za 500,- jsem jí zase položil zpátky...... je na užovku, proto je hluboká, já mám nízkou na Mko... dělali to prý vězni v dílnách (tvrdil Davo který mi jí prodával) a je možný že to bylo do teplých krajin, nicméně se hojně využívala na soutěžákách... mám někde i dobový fotky nějaký L/A nebo MTX škodovky kde je vyfocená v motoráku.

-> ondie: Dle mne je to na oužu, viz jak jsme se bavili v Chotusicích
To u Pavla P. je spojené ze dvou prolisovaných plechů a spoj je cca uprostřed šířky nasávacího otvoru, který je i širší.
To Tvé má prolisovaný jen jeden plech a ten druhý, za který se šroubuje k čelu, je prakticky rovný a hrdlo má užší.
Také manžetka je přes plastové "M" banjo nepřevléknutelná...
...tudíž můj tip je, že to, cos koupil, je na užovku 1982, která má jak kapotu se spojlírkem, tak rovné plechové banjo...

To u Pavla P. je spojené ze dvou prolisovaných plechů a spoj je cca uprostřed šířky nasávacího otvoru, který je i širší.
To Tvé má prolisovaný jen jeden plech a ten druhý, za který se šroubuje k čelu, je prakticky rovný a hrdlo má užší.
Také manžetka je přes plastové "M" banjo nepřevléknutelná...
...tudíž můj tip je, že to, cos koupil, je na užovku 1982, která má jak kapotu se spojlírkem, tak rovné plechové banjo...