Identifikace dilu...

prohledat
11884 příspěvků (zobrazeno 7101 až 7150) od 04.02.2009 do 26.11.2024, založil/a Targa
řadit dle data
12:03:58
21.09.2014
Gryzly
-> samot.n: Ono to taky vypadá, že ta ručička se zastaví o to nulovátko, takženeklesne pod 25km/h
15:00:23
20.09.2014
samot.n
diky za informace,po blizsim prozkoumani tachometru je poznat,ze okenka jsou nejak dopilovana,takze samovyroba
13:56:47
20.09.2014
Bukaj
-> m8rinek: Dík, mezi MB a 105/120 mám mezeru ve vzdělání 4
13:50:39
20.09.2014
m8rinek
-> Bukaj: jo
13:49:16
20.09.2014
Bukaj
-> samot.n: Lidé byli vždy šikovní a vynalézaví4 Strojky rychloměrů jsou víceméně stejné od 1000 MB až po Favorita, takže dát do Rkového budíku strojek ze 120ky není takový problém - asi nejsložitější na tom je precizně vyříznout "okénko" ve štítu a zakamuflovat6

Při podrobném zkoumání bys poznal, jestli hrany "okénka" jsou nově zalakované...

Mně spíš zaujaly ty značky řazení rychlostí - to měly všechny Rkové rychloměry?
13:48:59
20.09.2014
m8rinek
-> samot.n: bastl
13:43:45
20.09.2014
Tomaso435
-> samot.n: spíš je 120kovej budík implantovanej na ciferníku erka a rámeček pro čísla je vyražen nebo vyříznut něčím
13:41:39
20.09.2014
samot.n
-> stepan:

vypada to dost profi,ale ze by i nekdo zabudoval nulovatelne pocitadlo Km ?
12:17:31
20.09.2014
stepan
-> samot.n: To bude doma dělaný nejspíš. V tý době byli LED dost drahá legrace.
12:10:42
20.09.2014
samot.n
Doma jsem nasel Rkovou palubni desku a v ni tyto budiky,jsou stejne s origo Rkovymi,ale otackomer ma dole 4 diody (3 ploche vedle sebe a jednu vespod kulatou cervenou) a tachometr ma nulovatelne pocitadlo KM,jedna se o nejakou speacilani upravu nebo najaky vyvoz? Diky za tipy
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od samot.n vložen 20.09.2014 12:10:42
22:14:25
19.09.2014
Bukaj
-> knapido 19.09.14 21:57:50: Navíc 1000/100 vahadlový hřídel nemá krajní kozlíky, narozdíl od 120...
21:59:07
19.09.2014
m8rinek
-> knapido: 100 nema c.
21:57:50
19.09.2014
knapido
Hřídel vahadel ventilů na 100 a 120 je stejná ?

Respektive lze ze 100 udělat "céčka" a dát to na hlavu 120 ?
23:28:54
15.09.2014
Gryzly
A proto když jsem tenkrát dostal už větší formát, tak jsem si přemaloval starou značku a fertig.
12:49:15
15.09.2014
Tomaso435
-> m8rinek: aha.. zase druhej
12:49:07
15.09.2014
Tomaso435
-> stepan: originálně malovaný doma :) se to tak dělalo
12:48:45
15.09.2014
m8rinek
-> stepan: Malovaný doma, dostal jsi tabulky a doma jsi si to nakreslil ;).
12:48:39
15.09.2014
stepan
Byla na fichtlu bez papírů, rok výroby 1967:
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od stepan vložen 15.09.2014 12:48:39
12:47:49
15.09.2014
stepan
Je to originál, nebo malovaný doma?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od stepan vložen 15.09.2014 12:47:49
00:32:31
15.09.2014
Jozka
-> isti 14.09.14 23:12:13: Mám spíš dojem, že dnešní "autorádia" nespasí už ani tohle..10
23:27:49
14.09.2014
j_j
-> isti: spak*octa*stw
23:26:43
14.09.2014
isti
tieto gumy sú na kilo,liter či hocičo iné?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 14.09.2014 23:26:43
23:12:13
14.09.2014
isti
-> Jozka: Vďaka,ja to vidím poprvé.Má to ešte uplatnenie aj pri dnešných autorádiách?
22:23:21
14.09.2014
Jozka
-> knapido: Jo, 215 a 197 je čistý kilo, normální provedení..
21:56:07
14.09.2014
knapido
Netuší někdo původ ? Google moc nepomáhá. Tipnul bych něco kolem 100.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od knapido vložen 14.09.2014 21:56:07
21:10:52
14.09.2014
Jozka
-> isti: Na to jsem se tu už ptal - odrušení kvůli radiopřijímači..
21:00:31
14.09.2014
Tabi
-> isti 14.09.14 18:24:03: To jsou kondenzátory,ne?4
18:28:06
14.09.2014
isti
V jednej 136gl mám podobný len menší,ale netuším že čo to je a na čo slúží.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 14.09.2014 18:28:06
18:24:03
14.09.2014
isti
Na čo slúží táto vec?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 14.09.2014 18:24:03
18:07:47
14.09.2014
cPetan
-> David. 14.09.14 08:59:05: Lanko na zadní brzdu na nějakou Jawu nebo ČZ
10:33:33
14.09.2014
David.
-> FORM - zlomená ojnice: délka je jak jsem tam psal 1metr, průměr jsem teď měřil a vlastní lanko má 3,15mm
09:41:51
14.09.2014
FORM - zlomená ojnice
-> David.: Podobné brzdové lanko s háčkem jsem měl myslím na rykše, ale záleží na délce, průměru atd. Pokud bys ho měl vyhazovat, vzal bych ho a zkusil někdy porovnat.
09:05:34
14.09.2014
Bukaj
-> David.: To lano nevim, ale ty čtvercový těsnění jsou na výfuk Octavia, 1203...4

Jinak jsem se Tě chtěl zeptat na nějaký tovar, ale nějak si nemůžu vzpomenout, co to bylo...3
08:59:05
14.09.2014
David.
potřeboval bych poradit na to je lanovod (délka 1metr s háčkem na konci) na fotce a těsnění (nejspíš pod výfukové potrubí) - stará oktávka?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od David. vložen 14.09.2014 08:59:05
08:06:44
14.09.2014
Bukaj
-> isti:

Tak to netuším - třeba někdo chtěl do 742.136 rozdělovač s jinou regulací, než ten stodvacítkový, co tam byl origo...

...nebo kontakt do Favorita.

Nebo...

...to jsou dohady, to bys ještě k tomu musel upřesnit, co je tam za vnitřnosti (odstředivá regulace, nějaké úpravy rozsahu podtlakovky atd.), abychom mohli odhadnout, co úpravce vedlo k tomuto kroku...
23:14:55
13.09.2014
isti
-> Bukaj 13.09.14 23:01:21: A má nejaký zmysel dať do bezkontakt telesa kontaktný vnútro?
23:04:39
13.09.2014
MisakusX
Přesně jak píše Bukaj, 860 je karburátorová fáčková klasika, jen 880 byl na 136X, ten kondík tam nepatří
23:01:21
13.09.2014
Bukaj
-> isti:

Asi nějaká předělávka - ufo a tělo rozdělovače je favorití...
22:56:46
13.09.2014
isti
Dostal sa ku mňe jeden fungel nový rozdelovač s číslom 443 213 204 860,a je na tom ešte vyrazené VK 296 lenže na prekvapenie je to kontaktný.Čo je to zač??

Packy na prychytenie hlavy má v takej pozícii ako bezkontakt,ale sú tam obe šroby takže by sa to dalo prehodiť tak akoby to malo byť na kontakte,a na ufe pod velkým šrobom má dve alu podložky.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od isti vložen 13.09.2014 22:56:46
12:13:16
12.09.2014
Tomaso435
-> Bukaj: jojo maj. je to každý trochu jiný ale jezdilo to s favoritem...
12:04:27
12.09.2014
Tomaso435
a koncový 864? mohla by to bejt felda s karbcem...
upraveno 1x, naposled 12.09.2014 12:19:44
11:52:14
12.09.2014
Bukaj
-> Tomaso435: Teď nejsem doma, abych to ověřil, ale mám za to, že 742 a 781 rozdělovače mají jinou délku hřídelky, tedy i vnitřní délku komínku, takže do 742 odlitku nejde dát vnitřek favoritího bezkontaktu (rozhodně ne bez úprav...)
11:00:14
12.09.2014
Jozka
-> Tomaso435: Tak třeba nějakej specialista by věděl, proč takovej základ..
10:44:49
12.09.2014
Tomaso435
-> Jozka: no nevěděl sem kde to má původ :) nevim proč není udělanej normální 860ka . . . asi pro to sou nějaký duvody
10:43:02
12.09.2014
Jozka
-> Tomaso435: Tak v tom případě asi není moc podstatný, co je na tom odlitku vyraženo..
10:39:33
12.09.2014
Tomaso435
-> MOLSO: je to jakási tovární úprava pro favorití motor s víc kobylkama a větším kp....
10:39:11
12.09.2014
Jozka
-> Tomaso435: 443.213-204.540 je kontaktní.. 1. tři trojčíslí odlitý, poslední vyražený (mám dojem že primárně pro Garde, ale tyhle novodobý moc zmáklý nemám)..
10:36:17
12.09.2014
MOLSO
-> Tomaso435: 9 skor asi nie .... ja to klasicky bezkontakt alebo nejaka optobrana ?
10:32:49
12.09.2014
Tomaso435
-> MOLSO: je možno aby byl bezkontaktní ?
10:27:35
12.09.2014
MOLSO
-> Tomaso435: 120 - 136
Extreme Tyres