-> Bukaj 07.12.12 01:08:00:
A tohle nikdo nezná?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
09:52:00
12.12.2012
12.12.2012
Bukaj
09:51:09
12.12.2012
12.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...
No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí
Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)
Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...
No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí
Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)
07:54:36
12.12.2012
12.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Ještě máš? Já myslel, žes už prodal.. Začínám tuho rozmýšlať.. A zítra se ozvu..
20:05:21
11.12.2012
11.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil
Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil
12:32:20
11.12.2012
11.12.2012
Jozka
-> afro100:
12:28:37
11.12.2012
11.12.2012
afro100
-> Jozka: no, urcite je tej hlavy skoda upravovat na litrovku, siel by som do tej 1107ccm ..
11:57:17
11.12.2012
11.12.2012
Jozka
-> afro100: Jo, 3-4, omylem jsem použil zapalovací pořadí, neb mi zrovna do ranního klidu vstoupil narušitel..
Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.
Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.
11:39:32
11.12.2012
11.12.2012
afro100
-> Jozka: vidim slepicu medzi 3. a 4. valcom ;) tak ono v podstate by to slo pouzit aj na litra asi, ale klesol by kompres.. oproti original litrej hlave par odlisnosti co ma teraz napadaju:
- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)
- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)
- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..
Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)
- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)
- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..
Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
10:26:19
11.12.2012
11.12.2012
Jozka
-> afro100: Slepice modrá mezi 2 a 3.. mělo by být, ale mate mě, že mi to kdosi kdysi "dodal" jako hlavu na litra..
E: Jseš hrozně rychlej..
E: Jseš hrozně rychlej..
10:20:49
11.12.2012
11.12.2012
afro100
-> Jozka: pokial je znak modry - 110
10:19:27
11.12.2012
11.12.2012
Jozka
Už jsem jak ten důchodce z toho vtipu s rohlíkama, chlebem a mlíkem.. Jsem do tohohle tématu šel ověřit hlavu..
12:03:02
10.12.2012
10.12.2012
Jozka
-> Bukaj: I mě MB kusy šly a jdou sundavat parádně - zaviklám a je dole, div mi zuby nevyrazí.. Ale krom kratší tý doby spočinutí na hřídeli - není ten vnitřní kužel náby KN i kratší než byl origo..?
11:43:54
10.12.2012
10.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran
11:40:08
10.12.2012
10.12.2012
Jozka
-> afro100: Jo, je to náhoda.. stačí flíček rzi na kuželi a je problém.. ale ve svěráku se mi zatím povedlo dříve nebo později sklepnout z hřídele každej volant. Ony ty kolíňáky kilí možná víc zlobí navíc i proto, že svar, dělanej patrně až ve finále výroby náby, zřejmě kužel deformoval - jen dohad.
11:05:08
10.12.2012
10.12.2012
afro100
Ze vam do toho kecam, ale zhodit volant z kila je niekedy tiez slusna pakaren .. Zvlast kolinaky tam drzia ako privarene. V svojom aute som mal nábu s docela hrubou dosadackou pre volant, tak sa podarilo ho vytiahnut klasickym trojramennym stahovakom. Volantovku z eRka mám asi tri roky pod ponkom, prave kvoli nabe na kolinak, ktora nejde zhodit bez toho, aby som ju poohybal/znicil.
10:52:15
10.12.2012
10.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Jo, nába Š100 končí trubkovou částí na který je vnější závit M - hodně velkej, věděl jsem, zapomněl jsem..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku . A možná je to časová záležitost, nejlíp se mi sundavaly volanty 105/120 zpravidla..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku . A možná je to časová záležitost, nejlíp se mi sundavaly volanty 105/120 zpravidla..
10:46:06
10.12.2012
10.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic
Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej
Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic
Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej
Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...
10:23:17
10.12.2012
10.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Tisícihrany od MB po první Fa se fakt liší jen svou délkou.. A na poslední odchylku Š100 jsem zapomněl - hřídel má drážku, do tý zapadá dělenej kroužek a o něj se opírá převlečná matice (zajištěná pojistkou), která zespoda natahuje volant na kužel - anebo volant při jeho snímání nahoru vytlačuje.. Snad jsem popsal dobře.. -> m8rinek: ?
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..
10:04:32
10.12.2012
10.12.2012
Bukaj
-> m8rinek:
aha
Dík.
aha
Dík.
10:02:32
10.12.2012
10.12.2012
m8rinek
-> Bukaj: Tisícihran tam je, ze spoda volantu je matice, která stahuje objímku.
09:55:14
10.12.2012
10.12.2012
Bukaj
-> Jozka:
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?
Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...
Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?
Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...
Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
09:03:36
10.12.2012
10.12.2012
Jozka
-> J.T.: Je blbě vidět, zda je zámek řízení proti navařenému kusu na hřídeli, ale zdá se, že jo.. jestli šlo řízení zamknout, byla hřídel 100% z embéčka.. Klasická hřídel kila se od MB liší jen absencí závitu na matici a posunutím reakce pro zámek řízení (ne-klasická má návíc dole zeslabený deformační díl..).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
15:06:08
07.12.2012
07.12.2012
J.T.
Původní tyč řízení. Lepší foto nemám. Jinak to byla škoda 1000 r.v.1966 karoserie Š100 tak to nějak je v TP zapsané
13:15:11
07.12.2012
07.12.2012
Jozka
-> J.T.: Já mám taky před barákem šeřík z půlky růžovej a z tý druhý bílej..
Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
13:10:56
07.12.2012
07.12.2012
afro100
-> J.T.: to je nejaka blbost ne? z vyroby to tak hadam nikdy ani neslo ..
12:54:27
07.12.2012
07.12.2012
J.T.
-> afro100: jj bylo to tam nějak tak, že to byla kastle z kila a nějaké ND z litru. Přímo z výroby, ale i tam to blo něco. původně kilo a na předku s bubny
12:34:18
07.12.2012
07.12.2012
afro100
-> J.T.: lenze mobagi, pokial ja si pamatam, malo litriu spinacku .. tym padom bola z litra asi aj ta tycka ...
12:31:17
07.12.2012
07.12.2012
J.T.
a já měl na kilu matici ne vrchu... a tyčka byla bez úprav
08:43:40
07.12.2012
07.12.2012
m8rinek
-> J.T.: však...1000mb matice hore
100-110r ze spodu
100-110r ze spodu
08:36:31
07.12.2012
07.12.2012
J.T.
-> m8rinek: 1000MB má matici z vrchu a kolega na kilu a já na erku měl matici zespodu , ale já u Mobagiho měl matici z vrchu.
08:13:36
07.12.2012
07.12.2012
m8rinek
-> OJOUCH: nemá náhodou 1000Mb matici z vrchu? Na 100-110R je určitě...
01:17:49
07.12.2012
07.12.2012
ondie
-> OJOUCH: Díky!
01:07:09
07.12.2012
07.12.2012
Bukaj
Do čeho by mohl být tento termostat?
STAS 8060 - 71
71-83°C TC650
STAS 8060 - 71
71-83°C TC650
00:59:28
07.12.2012
07.12.2012
OJOUCH
-> ondie: jo to je na 1000-100 -110r
20:07:55
06.12.2012
06.12.2012
SexyStroj
-> Stepan FUN:
Díky!
Díky!
20:07:30
06.12.2012
06.12.2012
SexyStroj
-> afro100:
ok . Díky.
ok . Díky.
20:01:59
06.12.2012
06.12.2012
StepaNoFUN
-> SexyStroj: www.kraupner-auto.cz/deta
il.asp?czbozi=121...
20:01:33
06.12.2012
06.12.2012
afro100
-> SexyStroj: netusim, na wessem strankach to najdes ..
19:52:06
06.12.2012
06.12.2012
SexyStroj
-> afro100:
díky ... typ? Cena? ... Nevěděl bys?
díky ... typ? Cena? ... Nevěděl bys?
19:50:33
06.12.2012
06.12.2012
afro100
-> SexyStroj: wessem
19:49:38
06.12.2012
06.12.2012
SexyStroj
Kamarádi nemáte typ, co je tohle za světla? ... fotka je od jednoho člena Virtu, jsem mu psal, ale reakce žádná (se omlouvám za půjčení fota)
Líbí se mi jak jsou malá a že nezasahují moc do přední masky!
Děkuji za info.
Líbí se mi jak jsou malá a že nezasahují moc do přední masky!
Děkuji za info.
20:13:18
27.11.2012
27.11.2012
Karlos (WIO46)
-> myschaak AZNP K.Hora: Pak jsem v koncích.
20:04:35
27.11.2012
27.11.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Karlos (WIO46): to plochý sklo mě taky napadlo ale ty jsem na šáde měl a přes klasický obroučky ale