skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
-> SexyStroj: raz bolo malo ?
Našel jsem na netu tuhle zadní kapotu u které je napsáno, že jde o orig.výrobek AZNP…dokážete mi k tomu něco říci? Na jaké auta se dávala a jestli se vůbec něco takového vyrábělo?
Díky.
Díky.
Neznáte někdo tu to kapotu??? Prý orig. AZNP?!?
-> Tomaso435:
Že by přeci original z AZNP?!:-) ... mno ... podle těch výdechů bych typoval pokus na nějakou LS? ... Je to záhada.
Že by přeci original z AZNP?!:-) ... mno ... podle těch výdechů bych typoval pokus na nějakou LS? ... Je to záhada.
no jasně... takže kecam.... ale tuhle kapotu sem už někde někdy viděl.... asi to nebude uplná kusovka
-> Tomaso435: Tak vypadá na LR (s hliníkovým potahem) před lakováním img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../3754_2010-07
-11_12-18-45_96.jpg
-> bibendum30:
Pravdu díš:-)
Pravdu díš:-)
-> Tomaso435:
čeče ted jsem se kouk na 130 LR a ta je má "skoro" přes celou kapotu. ... No to bude jak asi říkáš nějaký pokus??
čeče ted jsem se kouk na 130 LR a ta je má "skoro" přes celou kapotu. ... No to bude jak asi říkáš nějaký pokus??
-> SexyStroj: i když ty měli asi věčí mřížky a nebo rovnou křídlo žejo....
nebo jesi to je z doby vývoje....
nebo jesi to je z doby vývoje....
-> Tomaso435: Nebude,na LR vypadá jinak img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../129_5001_3680.
jpg
-> Tomaso435:
No? ...nevím?! ... Taky mě to napadlo:-) ... ale nevím!?
No? ...nevím?! ... Taky mě to napadlo:-) ... ale nevím!?
-> SexyStroj: nebude to tovární lr kapota?
Našel jsem na netu tuhle zadní kapotu u které je napsáno, že jde o orig.výrobek AZNP...dokážete mi k tomu něco říci? Na jaké auta se dávala a jestli se vůbec něco takového vyrábělo?
Díky.
Díky.
-> auta.petr: máš recht... kilo, erko, litr
Dle mého na embéčko, nevíte někdo? Kdyby měl někdo zájem, budou na prodej.
-> Pavel P..: -> Bukaj: Díky
-> škoda caddy:
Jak píše PavelP - a taky předchůdci 1203 - 1201, 1202, Octavia,...
Jak píše PavelP - a taky předchůdci 1203 - 1201, 1202, Octavia,...
-> škoda caddy: 1203
-> Bukaj: Snad ještě stihnu dnes SZ.. jinak zítra.. Termostat nějakej hodně podobnej, možná stejnej jsem prohlížel před 2-ma lety na burze.. bohužel ani prodejce netušil z čeho/ do čeho..
-> Bukaj 07.12.12 01:08:00:
A tohle nikdo nezná?
A tohle nikdo nezná?

-> Jozka:
Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...
No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí
Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)
Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...

No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí

Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)

-> Bukaj: Ještě máš? Já myslel, žes už prodal.. Začínám tuho rozmýšlať..
A zítra se ozvu..

-> Jozka:
Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil
Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil

-> afro100: 

-> Jozka: no, urcite je tej hlavy skoda upravovat na litrovku, siel by som do tej 1107ccm ..
-> afro100: Jo, 3-4, omylem jsem použil zapalovací pořadí, neb mi zrovna do ranního klidu vstoupil narušitel..
Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.

Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.
-> Jozka: vidim slepicu medzi 3. a 4. valcom ;) tak ono v podstate by to slo pouzit aj na litra asi, ale klesol by kompres.. oproti original litrej hlave par odlisnosti co ma teraz napadaju:
- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)
- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)
- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..
Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)
- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)
- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..
Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
-> afro100: Slepice modrá mezi 2 a 3.. mělo by být, ale mate mě, že mi to kdosi kdysi "dodal" jako hlavu na litra..
E: Jseš hrozně rychlej..
E: Jseš hrozně rychlej..
-> Jozka: pokial je znak modry - 110
Už jsem jak ten důchodce z toho vtipu s rohlíkama, chlebem a mlíkem.. Jsem do tohohle tématu šel ověřit hlavu..
-> Bukaj: I mě MB kusy šly a jdou sundavat parádně - zaviklám a je dole, div mi zuby nevyrazí.. Ale krom kratší tý doby spočinutí na hřídeli - není ten vnitřní kužel náby KN i kratší než byl origo..?
-> Jozka:
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran
Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran

-> afro100: Jo, je to náhoda.. stačí flíček rzi na kuželi a je problém.. ale ve svěráku se mi zatím povedlo dříve nebo později sklepnout z hřídele každej volant. Ony ty kolíňáky kilí možná víc zlobí navíc i proto, že svar, dělanej patrně až ve finále výroby náby, zřejmě kužel deformoval - jen dohad.
Ze vam do toho kecam, ale zhodit volant z kila je niekedy tiez slusna pakaren .. Zvlast kolinaky tam drzia ako privarene. V svojom aute som mal nábu s docela hrubou dosadackou pre volant, tak sa podarilo ho vytiahnut klasickym trojramennym stahovakom. Volantovku z eRka mám asi tri roky pod ponkom, prave kvoli nabe na kolinak, ktora nejde zhodit bez toho, aby som ju poohybal/znicil.
-> Bukaj: Jo, nába Š100 končí trubkovou částí na který je vnější závit M - hodně velkej, věděl jsem, zapomněl jsem..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku
. A možná je to časová záležitost, nejlíp se mi sundavaly volanty 105/120 zpravidla..
A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku

-> Jozka:
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic
Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej
Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...
Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?
Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...
...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic

Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej

Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...

-> Bukaj: Tisícihrany od MB po první Fa se fakt liší jen svou délkou.. A na poslední odchylku Š100 jsem zapomněl - hřídel má drážku, do tý zapadá dělenej kroužek a o něj se opírá převlečná matice (zajištěná pojistkou), která zespoda natahuje volant na kužel - anebo volant při jeho snímání nahoru vytlačuje.. Snad jsem popsal dobře.. -> m8rinek: ?
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..
Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..

-> m8rinek:
aha
Dík.
aha

Dík.
-> Bukaj: Tisícihran tam je, ze spoda volantu je matice, která stahuje objímku.
-> Jozka:
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?
Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...
Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant?

Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem...

Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
-> J.T.: Je blbě vidět, zda je zámek řízení proti navařenému kusu na hřídeli, ale zdá se, že jo.. jestli šlo řízení zamknout, byla hřídel 100% z embéčka.. Klasická hřídel kila se od MB liší jen absencí závitu na matici a posunutím reakce pro zámek řízení (ne-klasická má návíc dole zeslabený deformační díl..).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..
E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
Původní tyč řízení. Lepší foto nemám. Jinak to byla škoda 1000 r.v.1966 karoserie Š100 tak to nějak je v TP zapsané
-> J.T.: Já mám taky před barákem šeřík z půlky růžovej a z tý druhý bílej..

Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..


Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...
Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
-> J.T.: to je nejaka blbost ne? z vyroby to tak hadam nikdy ani neslo ..
-> afro100: jj bylo to tam nějak tak, že to byla kastle z kila a nějaké ND z litru. Přímo z výroby, ale i tam to blo něco. původně kilo a na předku s bubny
-> J.T.: lenze mobagi, pokial ja si pamatam, malo litriu spinacku .. tym padom bola z litra asi aj ta tycka ...
a já měl na kilu matici ne vrchu... a tyčka byla bez úprav