Identifikace dilu...

prohledat
11787 příspěvků (zobrazeno 9051 až 9100) od 04.02.2009 do 08.05.2024, založil/a Targa
řadit dle data
12:30:49
16.12.2012
SexyStroj
Našel jsem na netu tuhle zadní kapotu u které je napsáno, že jde o orig.výrobek AZNP...dokážete mi k tomu něco říci? Na jaké auta se dávala a jestli se vůbec něco takového vyrábělo?



Díky.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od SexyStroj vložen 16.12.2012 12:30:49
14:33:05
15.12.2012
Pavel P..
-> auta.petr: máš recht... kilo, erko, litr
14:31:18
15.12.2012
auta.petr
Dle mého na embéčko, nevíte někdo? Kdyby měl někdo zájem, budou na prodej.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od auta.petr vložen 15.12.2012 14:31:18
upraveno 1x, naposled 15.12.2012 14:35:36
16:07:37
14.12.2012
škoda caddy
-> Pavel P..: -> Bukaj: Díky
15:55:13
14.12.2012
Bukaj
-> škoda caddy:

Jak píše PavelP - a taky předchůdci 1203 - 1201, 1202, Octavia,...
15:40:24
14.12.2012
Pavel P..
-> škoda caddy: 1203
15:38:44
14.12.2012
škoda caddy
Neví někdo z čeho sou tyto hadice?Předem díky.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od škoda caddy vložen 14.12.2012 15:38:44
08:18:05
13.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Snad ještě stihnu dnes SZ.. jinak zítra.. Termostat nějakej hodně podobnej, možná stejnej jsem prohlížel před 2-ma lety na burze.. bohužel ani prodejce netušil z čeho/ do čeho..
09:52:00
12.12.2012
Bukaj
-> Bukaj 07.12.12 01:08:00:

A tohle nikdo nezná? 10
09:51:09
12.12.2012
Bukaj
-> Jozka:

Sadu stále mám, tehdy se mi přes PM ozval jeden zájemce a psal, že to koupí za litr (když jsem měl v inzerátu 1800Kč), tak jsem ho slušně poslal do háje...8

No, a pak už nebyl čas to řešit, takže mi tu tubus leží pod postelí 1

Pokud budeš mít zájem, dej vědět, nějak se domluvíme (směně za jiné díly se nebráním)4
07:54:36
12.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Ještě máš? Já myslel, žes už prodal.. Začínám tuho rozmýšlať.. 5 A zítra se ozvu..
20:05:21
11.12.2012
Bukaj
-> Jozka:

Kdyžtak jednu vložkopístní sadu 1100/110 mám a nemám motor, do kterého bych ji užil4
12:32:20
11.12.2012
Jozka
-> afro100: 52
12:28:37
11.12.2012
afro100
-> Jozka: no, urcite je tej hlavy skoda upravovat na litrovku, siel by som do tej 1107ccm ..
11:57:17
11.12.2012
Jozka
-> afro100: Jo, 3-4, omylem jsem použil zapalovací pořadí, neb mi zrovna do ranního klidu vstoupil narušitel..3

Jinak dík za info, podumám o možnostech - ale asi by bylo origo 110L hlavu škoda patlat na litra.. v rámci toho, že mi už docházej motory, jsem měl nejasnou ideu, že bych nechal časem zastavět (spíš asi do nějakýho bloku Š100) 110-ku naturalizovanou, ale než jsem tuhle hlavu vyhrabal, tak se zde nabízená vložkopístní sada prodala.
11:39:32
11.12.2012
afro100
-> Jozka: vidim slepicu medzi 3. a 4. valcom ;) tak ono v podstate by to slo pouzit aj na litra asi, ale klesol by kompres.. oproti original litrej hlave par odlisnosti co ma teraz napadaju:

- 2mm vacsia roztec ventilov (v podstate, vo vseobecnosti, vsetky hlavy so slepicou medzi 3. a 4. valcom maju o 2mm vacsiu roztec ventilov, nez vsetky ostatne hlavy so slepicou medzi 2. a 3. valcom)

- budu troska vacsie ventily, hlavne saci teda (z hlavy presne nepoviem o kolko, hadat to nebudem teraz)

- spalovak bude mat o nieco malo vacsi objem.. ale to je logicke, to vies ..



Hej rychly no, to vies, po ránu sa tu toho zrovna moc nedeje :)
upraveno 1x, naposled 11.12.2012 11:40:05
10:26:19
11.12.2012
Jozka
-> afro100: Slepice modrá mezi 2 a 3.. mělo by být, ale mate mě, že mi to kdosi kdysi "dodal" jako hlavu na litra..

E: Jseš hrozně rychlej..
upraveno 1x, naposled 11.12.2012 10:27:53
10:24:07
11.12.2012
Jozka
Je tohle kus na 110L, potažmo 1100MB ? (ten s metrem)
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 11.12.2012 10:24:07
10:20:49
11.12.2012
afro100
-> Jozka: pokial je znak modry - 110
10:19:27
11.12.2012
Jozka
Už jsem jak ten důchodce z toho vtipu s rohlíkama, chlebem a mlíkem.. Jsem do tohohle tématu šel ověřit hlavu..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 11.12.2012 10:19:27
12:03:02
10.12.2012
Jozka
-> Bukaj: I mě MB kusy šly a jdou sundavat parádně - zaviklám a je dole, div mi zuby nevyrazí.. Ale krom kratší tý doby spočinutí na hřídeli - není ten vnitřní kužel náby KN i kratší než byl origo..?
11:43:54
10.12.2012
Bukaj
-> Jozka:

Tak kolíňáky mi zase šly z MB dolů líp, než origo volanty - což zase může být buď tím, že na autě nebyly tak dlouho, nebo že origo volant má nějakej jinej 1000ihran6
11:40:08
10.12.2012
Jozka
-> afro100: Jo, je to náhoda.. stačí flíček rzi na kuželi a je problém.. ale ve svěráku se mi zatím povedlo dříve nebo později sklepnout z hřídele každej volant. Ony ty kolíňáky kilí možná víc zlobí navíc i proto, že svar, dělanej patrně až ve finále výroby náby, zřejmě kužel deformoval - jen dohad.
11:05:08
10.12.2012
afro100
Ze vam do toho kecam, ale zhodit volant z kila je niekedy tiez slusna pakaren .. Zvlast kolinaky tam drzia ako privarene. V svojom aute som mal nábu s docela hrubou dosadackou pre volant, tak sa podarilo ho vytiahnut klasickym trojramennym stahovakom. Volantovku z eRka mám asi tri roky pod ponkom, prave kvoli nabe na kolinak, ktora nejde zhodit bez toho, aby som ju poohybal/znicil.
10:52:15
10.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Jo, nába Š100 končí trubkovou částí na který je vnější závit M - hodně velkej, věděl jsem, zapomněl jsem..



A důvod odhadu stejnej jako ty.. MB stahovák je fajn, ale funguje spíš teoreticky, přilnavá síla bývá větší, nežli pevnost hliníku 10. A možná je to časová záležitost, nejlíp se mi sundavaly volanty 105/120 zpravidla..
10:46:06
10.12.2012
Bukaj
-> Jozka:

Takže na kilím volantu je zespoda závit, pokud to dobře chápu?

Asi byl u MB problém s nedestruktivním sundaváním volantu z hřídele, tak to u stovky přepracovali...

...tedy alespoň já jsem měl smůlu na sundavání volantů - u 742 povolím matici , zacloumám volantem a je dole, kdežto u MB rajbluju volantem co mi síly stačí a nic 8

Jeden volant se mi podařilo sundat stahovákem bez poškození, do volantu u jedné 65ky se zuby stahováku zakously 1cm do hliníku, nepomohlo ani mlácení palicí - drží jak přivařenej 10

Nevím, jestli je to tím, že volanty na MB jsou na hřídeli dvojnásobnou dobu, než na 742, nebo je jinak tvarovaná dosedací plocha volantu/hřídele...8
10:23:17
10.12.2012
Jozka
-> Bukaj: Tisícihrany od MB po první Fa se fakt liší jen svou délkou.. A na poslední odchylku Š100 jsem zapomněl - hřídel má drážku, do tý zapadá dělenej kroužek a o něj se opírá převlečná matice (zajištěná pojistkou), která zespoda natahuje volant na kužel - anebo volant při jeho snímání nahoru vytlačuje.. Snad jsem popsal dobře.. -> m8rinek: ?



Jinak to není špatnej systém, teda pokud funguje - když se segementy sesmeknout, je to dost pakárna..10
10:04:32
10.12.2012
Bukaj
-> m8rinek:

aha 9

Dík.
10:02:32
10.12.2012
m8rinek
-> Bukaj: Tisícihran tam je, ze spoda volantu je matice, která stahuje objímku.
09:55:14
10.12.2012
Bukaj
-> Jozka:

Stovková nemá závit na matici? A jak je tam tedy uchycen volant? 9

Myslel jsem, že od MB až po Fa byl princip uchycení volantu stejnej a se stejnym tisícihranem... 8

Ale stovky vůbec neznám, tak se ptám...
09:03:36
10.12.2012
Jozka
-> J.T.: Je blbě vidět, zda je zámek řízení proti navařenému kusu na hřídeli, ale zdá se, že jo.. jestli šlo řízení zamknout, byla hřídel 100% z embéčka.. Klasická hřídel kila se od MB liší jen absencí závitu na matici a posunutím reakce pro zámek řízení (ne-klasická má návíc dole zeslabený deformační díl..).



Jo a volant z kila na MB taky namontovat jde..

E: další jemný rozdíl u Š100 je, že svorníky pro pružnou spojku nemají zpravidla dírky na závlačky.. :-).
upraveno 2x, naposled 10.12.2012 09:05:50
15:06:08
07.12.2012
J.T.
Původní tyč řízení. Lepší foto nemám. Jinak to byla škoda 1000 r.v.1966 karoserie Š100 tak to nějak je v TP zapsané
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od J.T. vložen 07.12.2012 15:06:08
13:16:16
07.12.2012
Jozka
a tatéž nába na hřídeli 1000 MB..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 07.12.2012 13:16:16
13:15:11
07.12.2012
Jozka
-> J.T.: Já mám taky před barákem šeřík z půlky růžovej a z tý druhý bílej..3 3

Jinak jsem si loni zdokumentoval rozdíl horněmaticových tyčí Š1000 vs. 105/120 - kvůli objasnění legendy, že jsou jejich volanty 100% záměnný...



Kolíňácká nába pro 105/120 na tyči 105/120..
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Jozka vložen 07.12.2012 13:15:11
13:10:56
07.12.2012
afro100
-> J.T.: to je nejaka blbost ne? z vyroby to tak hadam nikdy ani neslo ..
12:54:27
07.12.2012
J.T.
-> afro100: jj bylo to tam nějak tak, že to byla kastle z kila a nějaké ND z litru. Přímo z výroby, ale i tam to blo něco. původně kilo a na předku s bubny
12:34:18
07.12.2012
afro100
-> J.T.: lenze mobagi, pokial ja si pamatam, malo litriu spinacku .. tym padom bola z litra asi aj ta tycka ...
12:31:17
07.12.2012
J.T.
a já měl na kilu matici ne vrchu... a tyčka byla bez úprav
08:43:40
07.12.2012
m8rinek
-> J.T.: však...1000mb matice hore

100-110r ze spodu
08:36:31
07.12.2012
J.T.
-> m8rinek: 1000MB má matici z vrchu a kolega na kilu a já na erku měl matici zespodu3 , ale já u Mobagiho měl matici z vrchu.
08:13:36
07.12.2012
m8rinek
-> OJOUCH: nemá náhodou 1000Mb matici z vrchu? Na 100-110R je určitě...
01:17:49
07.12.2012
ondie
-> OJOUCH: Díky!
01:08:00
07.12.2012
Bukaj
01:07:09
07.12.2012
Bukaj
Do čeho by mohl být tento termostat?

STAS 8060 - 71

71-83°C TC650
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Bukaj vložen 07.12.2012 01:07:09
00:59:28
07.12.2012
OJOUCH
-> ondie: jo to je na 1000-100 -110r
00:54:35
07.12.2012
ondie
tisícihran je alá 742.

Díky.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od ondie vložen 07.12.2012 00:54:35
00:53:23
07.12.2012
ondie
Mám tu nábu na kolíňáky...tahle patice je na 1000MB-110R ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od ondie vložen 07.12.2012 00:53:23
20:07:55
06.12.2012
SexyStroj
-> Stepan FUN:

Díky!
20:07:30
06.12.2012
SexyStroj
-> afro100:

ok . Díky.
Extreme Tyres