-> J3STER: 12-držák na baterii 120, 9-prachovky na spojovačku na maticový řízení, 5 vlevo dole pod matky ventilovýho a bočního víka, 2-vlevo dole pérko na víčko spojkovýho válečku, zbytek nevim.
Kluci klidně. Zjistím to, teď toho mám docela dost, no spousta drobností k tomu nafocená není. mám i ty krátké "L" profily se šroubama na blinkr, držáky prepregů apod. takže u vás to určitě nespěchá a nějak to domluvíme. Nemá smysl zinkovat, barvit starý díl, když u mě leží fungláče...
Zdravím, tak jeden starší pán, když zjistil, že sháním díly na generálku nápravy na rapida, mě poslal na jeho půdu. Ale prý tam budou spíše starší věci. (Na škodovku tam byla jen jedna bedýnka, škoda. A asi měl pravdu.) Je to ještě použitelné? Dávám pár fotek. Jemné věci má v krabicích, větší leží v prachu. Díky
-> David.: to bude 100/110 ktoré prevedenie ťažko zistiť , čo viem tak boli rozdiely na spínač výstražných - jeden má prerušovač samostatne a jeden pri vypínači plus po zapnutí výstražných pri prvom chcípne motor , bočné blinkre , spínač na vetrák kúrenia - jeden alebo dvoj stupňový , spínač spiatočiek ...
-> David. 10.08.11 20:25:53: Ten hlavní 16ti pólovej černej konektor plus červenej a bílej na nacvaknutí do palubního přístroje fakt odpovídají 100/110, ještě by to tak mohla být 1203, ale podle stočený dýlky spíš ne. Moc víc se z toho poznat nedá, jen že konce k P světlům sedí i barevně. Mate mě ten dlouhej modrej kabel, že by příprava na mlhovky (u MB byl takhle plonkovej bílej na toto) ?
11.08.11 22:05:00 dle mého názoru 1000 - 136 dvojka, trojka, čtyřka, zpátečka, víc by bylo vidět na lepších fotkách nebo při osobním prohlédnutí, pak se dá zjistit, jestli je 4 do 4q nebo do 5q a také jak jsou futrovaná.
11.08.11 22:06:28 Podle kabeli 742/743, koukni do katalogu na cislo
Plisek 11.08.11 22:08:36 napsal:
1000 nebo 1001000 a asi prvni stovky, ale nejsem znalec