skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
23:31:21
19.04.2011
19.04.2011
afro100
-> Minik03: urcite nie su
23:31:01
19.04.2011
19.04.2011
afro100
-> Star LC20: a tiez sa s tym prichytavaju kapsy za tapecy na 105/120 :P
23:30:43
19.04.2011
19.04.2011
Minik03
1. nejsou to nahodou misky pruziny co drzi zadni paknu?
23:30:00
19.04.2011
19.04.2011
Star LC20
-> 1560: první - kroužky k uchycení lišt do přední masky užovka
23:26:16
19.04.2011
19.04.2011
m8rinek
-> 1560: 2 gumy do prasátek, 3 zásuvka do auta, 4 těsnění termostatu
23:25:19
19.04.2011
19.04.2011
Pavel P..
-> 1560: první - nějaká pičovina
druhý - manžety do prasátek, starší typ
třetí - zásuvka montážní lampy
čtvrtý - těsnění pod víko termostatu
druhý - manžety do prasátek, starší typ
třetí - zásuvka montážní lampy
čtvrtý - těsnění pod víko termostatu
23:25:18
19.04.2011
19.04.2011
Janco
to tesnenie s troma dierkami by malo byt na domček termostatu ak sa nemylim :)
22:15:33
15.04.2011
15.04.2011
Mejot
-> Kaprof: Dík Já ted koukal doma že mám ten blaták a nevěděl jsem k čemu ho přiřadit
22:13:51
15.04.2011
15.04.2011
Kaprof-Pisařík
-> Mejot: M1
22:13:18
15.04.2011
15.04.2011
Mejot
Mám dotaz která škodovka měla eMkový blatníky bez díry na boční blinkr?
18:58:20
13.04.2011
13.04.2011
Hurdis
Na každém pístu je velmi lehoučce, skoro neznatelně ručně vyryto 1 (2, 3, 4). To by u nových asi nemělo smysl značit. Jinak vložky vypadají nové.
18:57:04
13.04.2011
13.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Pisty/valce tridy C maj nejvetsi objem motoru Vyssi vykon.
18:54:57
13.04.2011
13.04.2011
suri
-> Hurdis: to výbrus nebude ak sú tie valce pekné odvonku
18:54:16
13.04.2011
13.04.2011
Pavel P..
normoš sada na 105ku.. výbru to asi nebude.
18:52:58
13.04.2011
13.04.2011
Hurdis
Šéf mi dnes přinesl pístní sadu, kterou našel při úklidu. Údajně na Š100. Což se mi nezdá.
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
Vrtání je 68 mm.
Pístní čep 20 mm.
Pouze tři kroužky.
Písty jsou označeny číslem válce, třída C.
Dle mého výbrus 105, je to tak?
22:04:32
09.04.2011
09.04.2011
Pavel P..
-> Tomaso435: mám taky na novém motoru takovou hlavu....nejspíš stejný původ
20:41:22
09.04.2011
09.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Ale treba ji nekdo ukrad a nic ji neni.
20:38:25
09.04.2011
09.04.2011
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo takhle se čořilo mě to teda napadlo, jestli to není vadný . . . tak to mu na ni asi seru
20:36:00
09.04.2011
09.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Cervena prej driv znamenala vadny dil. Resp se tak vynasely dily z fabriky
20:00:40
30.03.2011
30.03.2011
suri
-> 4dams: tak to 603 nebude
18:54:43
30.03.2011
30.03.2011
4dams
-> suri: dole su styfty na uchytenie a hore vyvody na hadice
15:57:58
30.03.2011
30.03.2011
suri
-> Pavel P..: ak tie šrouby sú na uchytenie a nie je to priechodze cez celý chladič tak to 603 nebude , ale podľa vzhľadu 603 ee
15:56:57
30.03.2011
30.03.2011
Pavel P..
-> 4dams: tatra 603/805 nejspíš.
11:06:19
30.03.2011
30.03.2011
j_j
-> pro všechny: Dostal jsem velmi rychlou odpověď od člena archivu Škoda pana Lukáše Nachtmanna :
Dobrý den,
ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.
V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).
S pozdravem LN
_________________________ ____________________
Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :
Děkuji Vám,
moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.
jan javůrek
Dobrý den,
ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.
V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).
S pozdravem LN
_________________________ ____________________
Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :
Děkuji Vám,
moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.
jan javůrek
22:05:11
29.03.2011
29.03.2011
tominooo
-> jtlustos 27.03.11 10:47:28: jestli dobre vidim tak je to stejny az na plaste
21:56:33
29.03.2011
29.03.2011
j_j
napsal jsem do škodovky panu Nachtmannovi o výsledek se podělím....
21:28:32
29.03.2011
29.03.2011
j_j
-> suri: změřím zítra, dobrý nápad.
-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.
-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.
-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
21:19:57
29.03.2011
29.03.2011
darklord
-> j_j: tak to 7031 je to same ako som poslal link na katalog ja...
20:51:22
29.03.2011
29.03.2011
suri
-> j_j: a aké to má diery na ventily - priemer? podľa toho sa možno niečo zistí
20:50:46
29.03.2011
29.03.2011
j_j
-> suri: -> darklord: díky, nehádejte se. Já našel ted pro MBčko v katalogu z roku 1966 číslo pro hlavu 10-221-7031. Takže to vypadá nejspíše na 1000 MB nebo 100 (případně jejich deriváty).
20:45:55
29.03.2011
29.03.2011
suri
-> darklord: UAU nemal som refreshnutú stránku lebo som hľadal katalog a hľadal to v ňom asi
20:45:19
29.03.2011
29.03.2011
darklord
-> suri: UAU! a co som pisal styri prispevky nizsie?
20:44:04
29.03.2011
29.03.2011
suri
10-221-1003 skoda-virt.cz/cz/.../6093
6-znalos-odbornikov-motor-
120ls?gotopost=1... google našiel tu
20:41:54
29.03.2011
29.03.2011
suri
v 100 katalogu to nie je
20:31:33
29.03.2011
29.03.2011
darklord
-> j_j: odporucam prejst katalogy na 100-110R, pripadne este MB, to cislo ma rovnaky format ako stare vyrobne cislo dielov, vidis to na tom linku co som poslal na katalog, bohuzial to este nemam komplet
20:30:11
29.03.2011
29.03.2011
j_j
-> darklord: ted jsme si s mirem psali a ani on z toho není moudrý :) přisám ještě foto spodku hlavy.
20:21:06
29.03.2011
29.03.2011
Pavel P..
-> aceboss: 1203 rozhodně ne...
20:19:29
29.03.2011
29.03.2011
darklord
-> j_j: ono to cislo mi nieco pripomina: skoda-katalog.eu/skoda-10
00mb?page=showp...
ale bohuzial neviem ktory rocnik katalogu mam, takze neviem ci to ma byt starsi alebo novsi kusok. Tak to bude novsi kusok - MiroJ to tiez riesil
skoda-virt.cz/cz/.../6093 6-znalos-odbornikov-motor- 120ls?gotopost=1...
ale bohuzial neviem ktory rocnik katalogu mam, takze neviem ci to ma byt starsi alebo novsi kusok. Tak to bude novsi kusok - MiroJ to tiez riesil
skoda-virt.cz/cz/.../6093 6-znalos-odbornikov-motor- 120ls?gotopost=1...
20:16:19
29.03.2011
29.03.2011
aceboss
-> j_j: Bych to viděl na 1203 připadně nějakou novější starší evoluci motoru
19:48:05
29.03.2011
29.03.2011
j_j
-> all tak to mě překvapilo, že to nevědí ani najvětší znalci na virtu - i tak moc díky - jdu hledat :)
19:46:57
29.03.2011
29.03.2011
Syny
-> j_j 29.03.11 19:42:37: 10-221-1000