Identifikace dilu...

prohledat
11884 příspěvků (zobrazeno 10901 až 10950) od 04.02.2009 do 26.11.2024, založil/a Targa
řadit dle data
12:14:02
20.04.2011
1560 - zrušená registrace
-> Star LC20:

A jo, vidím, že příště budu muset aktualizoavt stránku, jestli někdo něco nenapsal, než odešlu půl hodiny rozepsanej příspěvek 3
23:36:58
19.04.2011
Star LC20
-> 1560: 1Vždyť Ti píšu, že jsou to vratný kroužky na přední masku užovka, a jak píše Afro, tak i na uchycení kapes, ale to mi nic neříká
23:32:54
19.04.2011
1560 - zrušená registrace
dík

to první možná ani není na auto, já nevím :-D
upraveno 1x, naposled 19.04.2011 23:33:34
23:32:11
19.04.2011
Minik03
aha mam monitor s nic moc rozlisenim tak mi to tak prislo
23:31:21
19.04.2011
afro100
-> Minik03: urcite nie su
23:31:01
19.04.2011
afro100
-> Star LC20: a tiez sa s tym prichytavaju kapsy za tapecy na 105/120 :P
23:30:43
19.04.2011
Minik03
1. nejsou to nahodou misky pruziny co drzi zadni paknu?
upraveno 1x, naposled 19.04.2011 23:30:56
23:30:00
19.04.2011
Star LC20
-> 1560: první - kroužky k uchycení lišt do přední masky užovka
upraveno 1x, naposled 19.04.2011 23:30:22
23:26:16
19.04.2011
m8rinek
-> 1560: 2 gumy do prasátek, 3 zásuvka do auta, 4 těsnění termostatu
23:25:19
19.04.2011
Pavel P..
-> 1560: první - nějaká pičovina

druhý - manžety do prasátek, starší typ

třetí - zásuvka montážní lampy

čtvrtý - těsnění pod víko termostatu
23:25:18
19.04.2011
Janco
to tesnenie s troma dierkami by malo byt na domček termostatu ak sa nemylim :)
23:22:19
19.04.2011
1560 - zrušená registrace
A tohle?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 19.04.2011 23:22:19
23:22:00
19.04.2011
1560 - zrušená registrace
23:21:43
19.04.2011
1560 - zrušená registrace
A tohle?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 19.04.2011 23:21:43
23:21:24
19.04.2011
1560 - zrušená registrace
Tak. Co je tohle? :)
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od 1560 - zrušená registrace vložen 19.04.2011 23:21:24
22:15:33
15.04.2011
Mejot
-> Kaprof: Dík Já ted koukal doma že mám ten blaták a nevěděl jsem k čemu ho přiřadit
22:13:51
15.04.2011
Kaprof-Pisařík
-> Mejot: M1
22:13:18
15.04.2011
Mejot
Mám dotaz která škodovka měla eMkový blatníky bez díry na boční blinkr?
18:58:20
13.04.2011
Hurdis
Na každém pístu je velmi lehoučce, skoro neznatelně ručně vyryto 1 (2, 3, 4). To by u nových asi nemělo smysl značit. Jinak vložky vypadají nové.
18:57:04
13.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Pisty/valce tridy C maj nejvetsi objem motoru 3 Vyssi vykon.
18:54:57
13.04.2011
suri
-> Hurdis: to výbrus nebude ak sú tie valce pekné odvonku
18:54:16
13.04.2011
Pavel P..
normoš sada na 105ku.. výbru to asi nebude.
18:53:17
13.04.2011
Hurdis
18:52:58
13.04.2011
Hurdis
Šéf mi dnes přinesl pístní sadu, kterou našel při úklidu. Údajně na Š100. Což se mi nezdá.

Vrtání je 68 mm.

Pístní čep 20 mm.

Pouze tři kroužky.

Písty jsou označeny číslem válce, třída C.



Dle mého výbrus 105, je to tak?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Hurdis vložen 13.04.2011 18:52:58
22:04:32
09.04.2011
Pavel P..
-> Tomaso435: mám taky na novém motoru takovou hlavu....nejspíš stejný původ3
20:41:22
09.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Ale treba ji nekdo ukrad a nic ji neni.
20:38:25
09.04.2011
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 jo takhle se čořilo 3 mě to teda napadlo, jestli to není vadný . . . tak to mu na ni asi seru
20:36:00
09.04.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Cervena prej driv znamenala vadny dil. Resp se tak vynasely dily z fabriky 3
20:35:06
09.04.2011
Tomaso435
proč je tam přeškrtaný to logo ?
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tomaso435 vložen 09.04.2011 20:35:06
20:34:36
09.04.2011
Tomaso435
děcka . . měla by to bejt hlav na fávo. ale otázka zní
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od Tomaso435 vložen 09.04.2011 20:34:36
20:00:40
30.03.2011
suri
-> 4dams: tak to 603 nebude
18:54:43
30.03.2011
4dams
-> suri: dole su styfty na uchytenie a hore vyvody na hadice
15:57:58
30.03.2011
suri
-> Pavel P..: ak tie šrouby sú na uchytenie a nie je to priechodze cez celý chladič tak to 603 nebude , ale podľa vzhľadu 603 ee
15:56:57
30.03.2011
Pavel P..
-> 4dams: tatra 603/805 nejspíš.
15:27:11
30.03.2011
4dams
AUTOPAL
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od 4dams vložen 30.03.2011 15:27:11
15:26:42
30.03.2011
4dams
chladic oleja z neviem coho, inak je na predaj
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od 4dams vložen 30.03.2011 15:26:42
11:06:19
30.03.2011
j_j
-> pro všechny: Dostal jsem velmi rychlou odpověď od člena archivu Škoda pana Lukáše Nachtmanna :



Dobrý den,



ani já nejsem odborník na motory a jejich jednotlivé díly.



V každém případě byl díl / výkres s číslem 10-221-1003 označen jako hlava válců pro typ 990 (= tisícovka).



S pozdravem LN

_________________________ ____________________



Moje odpověď pro pana L.Nachtmanna :



Děkuji Vám,



moc jste mi pomohl, protože pokud je psaná pro typ 990, tak jde o klasická litrová embéčka vyráběná mezi 4/1964 - 4/1966, pozdější litrové embéčko (4/1966-1969) bylo označeno jako typ 721. Dále typ 1000 MBX byl značen 990T (jako tudor) a 1100MBX jako typ 723, MBG jako 710 a 1100MB de Luxe jako 715.



jan javůrek







4
upraveno 1x, naposled 30.03.2011 11:32:24
22:05:11
29.03.2011
tominooo
-> jtlustos 27.03.11 10:47:28: jestli dobre vidim tak je to stejny az na plaste
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od tominooo vložen 29.03.2011 22:05:11
21:56:33
29.03.2011
j_j
napsal jsem do škodovky panu Nachtmannovi 4 o výsledek se podělím....
21:28:32
29.03.2011
j_j
-> suri: změřím zítra, dobrý nápad.

-> darklord: díky, já jen nevěděl podle jakého katalogu jsi to dělal - čísla se mohla v době let výroby MBček a stovek (1964-1976) různě měnit. Tvoje práce s katalogem je opravdu hodná obdivu.

-> všichni: Duri má tuto hlavu 10-221-1003 na své škodě 1000 MBG (1967,1968).
21:19:57
29.03.2011
darklord
-> j_j: tak to 7031 je to same ako som poslal link na katalog ja...
20:51:22
29.03.2011
suri
-> j_j: a aké to má diery na ventily - priemer? podľa toho sa možno niečo zistí
upraveno 1x, naposled 29.03.2011 20:51:42
20:50:46
29.03.2011
j_j
-> suri: -> darklord: díky, nehádejte se. Já našel ted pro MBčko v katalogu z roku 1966 číslo pro hlavu 10-221-7031. Takže to vypadá nejspíše na 1000 MB nebo 100 (případně jejich deriváty).
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od j_j vložen 29.03.2011 20:50:46
20:45:55
29.03.2011
suri
-> darklord: UAU nemal som refreshnutú stránku lebo som hľadal katalog a hľadal to v ňom asi
20:45:19
29.03.2011
darklord
-> suri: UAU! a co som pisal styri prispevky nizsie?
upraveno 1x, naposled 29.03.2011 20:45:40
20:44:04
29.03.2011
suri
20:41:54
29.03.2011
suri
v 100 katalogu to nie je
20:31:33
29.03.2011
darklord
-> j_j: odporucam prejst katalogy na 100-110R, pripadne este MB, to cislo ma rovnaky format ako stare vyrobne cislo dielov, vidis to na tom linku co som poslal na katalog, bohuzial to este nemam komplet
20:30:11
29.03.2011
j_j
-> darklord: ted jsme si s mirem psali a ani on z toho není moudrý :) přisám ještě foto spodku hlavy.
zvětšit Identifikace dilu... - obrázek od j_j vložen 29.03.2011 20:30:11
20:21:06
29.03.2011
Pavel P..
-> aceboss: 1203 rozhodně ne...
Extreme Tyres