skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Identifikace dilu...
10:56:19
26.12.2010
26.12.2010
OJOUCH
-> kuči kuči: Jo to je ale k cemu ????
10:43:01
26.12.2010
26.12.2010
kuči kuči
-> OJOUCH: podle tvaru bych hadal něco pod karburator asi :-/
10:35:16
26.12.2010
26.12.2010
m8rinek
-> OJOUCH: přisávání vody z WRC? :D
09:32:52
16.12.2010
16.12.2010
havlik
-> havlik 16.12.10 09:26:06: tak odpovim si sam
"Po obsazení části Německa
sovětskou armádou zůstal tento závod v ruské okupační zóně, ze které pak vznikla NDR. Továrna vyráběla od roku 1945 předválečné modely
BMW 321, později také BMW
327. V roce 1949 uvedla na trh nový
sedan BMW 340. Po sporech s mnichovskou automobilkou BMW byla změněna značka východoněmeckých vozů v roce 1952 na EMW a firemní znak dostal místo
modré červenou barvu."
tzn nejspiš jen tjůning
"Po obsazení části Německa
sovětskou armádou zůstal tento závod v ruské okupační zóně, ze které pak vznikla NDR. Továrna vyráběla od roku 1945 předválečné modely
BMW 321, později také BMW
327. V roce 1949 uvedla na trh nový
sedan BMW 340. Po sporech s mnichovskou automobilkou BMW byla změněna značka východoněmeckých vozů v roce 1952 na EMW a firemní znak dostal místo
modré červenou barvu."
tzn nejspiš jen tjůning
09:26:06
16.12.2010
16.12.2010
havlik
a když už sme u toho tak který bmw měli ne modro bílou ale červeno bílou vrtuli? jako auta škoda:D bylo to na vrakovišti pěkně zachovaly 13" alpine kola k tomu ale nechtěli to dát
09:10:49
16.12.2010
16.12.2010
Minik03
-> havlik: Ale ten palec rozhodne vypada jako omezovaci. Pouziva se hojne v hasicskych strikackach. Ale da se upravit i na vyssi otacky do aut: www.x-flame.cz/www3/.../i
ndex.php?id=130150&...
09:07:35
16.12.2010
16.12.2010
petr s
-> havlik: Tak tam určitě není omezovač
09:06:08
16.12.2010
16.12.2010
havlik
-> Karlos (WIO46): celkem rozdělovač je z bmw 2000 označení JFUD4
18:29:08
15.12.2010
15.12.2010
Karlos (WIO46)
-> havlik: Není to palec s omezovačem otáček? Něco takového měly staré VW, a pokud jsi překročil určité otáčky začalo to auto prskat a tak všechno a dál do otáček to nešlo.
12:35:55
15.12.2010
15.12.2010
havlik
-> petr s: propojen s čím? ten plíšek jde dolu a dotýká se toho středu rozdělovače myšlenu tu osičku. Každopádně si neosvětlil v čem je to lepší a zdali tam můžu dát normální palec klidne z bosch rozdělovače to tak určo najdu..
12:31:47
15.12.2010
15.12.2010
petr s
-> havlik: Tak to změř jestli není propojen spodem
12:26:13
15.12.2010
15.12.2010
havlik
-> petr s: ale jezdilo to i bez toho nejakej asi pridavnej byl na cívce a připojoval se na konektor od kondíku co je na rozdělovači. A můžu tam dát normální palec? pasuje tam i škodováckej ale asi lepší bude nějakej jinej bosch ne?
12:22:16
15.12.2010
15.12.2010
petr s
-> havlik: Tam chybí odpor
12:11:27
15.12.2010
15.12.2010
Pavel P..
-> VeTeV: nemáme, nevedeme
12:07:39
15.12.2010
15.12.2010
VeTeV
-> Pavel P..: tak se mrkni do skladu, jak to je ne?
22:15:11
14.12.2010
14.12.2010
Pavel P..
-> palinator: kup od každýho jeden pytlík a máš po starosti
21:41:44
14.12.2010
14.12.2010
petr s
-> palinator: Válečky prostě měli několik druhů gumiček
21:39:48
14.12.2010
14.12.2010
palinator
-> petr s:
A za lepší jsou tedy považovány jaké? Vždy ty vyšší čísla? Chci to na válce Š120 "89.
A za lepší jsou tedy považovány jaké? Vždy ty vyšší čísla? Chci to na válce Š120 "89.
21:37:24
14.12.2010
14.12.2010
petr s
-> palinator: V datumech výroby a tvarech gumiček
21:32:10
14.12.2010
14.12.2010
palinator
Neví náhodou někdo, jakej je rozdíl mezi sadou gumiček na pracovní spojkovej válec č.1012 a 1013 a na hlavní spojkovej válec mezi č. 1011 a 1014?
Vše k mání zde :
www.autobyznys.cz/katalog /.../katalog.asp?skup=161
Díky.
Vše k mání zde :
www.autobyznys.cz/katalog /.../katalog.asp?skup=161
Díky.
11:55:43
12.12.2010
12.12.2010
MOLSO
-> rapida: 100% uzovka
11:54:53
12.12.2010
12.12.2010
Karlos (WIO46)
Já bych se taktéž přiklonil k užovce, napovídá tomu i mělký prolis pro víčko nádrže. (vypadá to tak, foto muže klamat)
09:59:58
12.12.2010
12.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> rapida: Poznas dle lemu, rekl bych uzovka, ale je to prd videt.
09:55:20
12.12.2010
12.12.2010
rapida
aký je to blatník užovka či M-ko podla mna užovka ale chcem si byt istý vdaka
19:46:07
11.12.2010
11.12.2010
ondie
Copak je to za ventil ?
Průměr talířku je 31mm
Průměr dříku je 8mm
Na stopce má 3 drážky..
(tipoval bych 105 Sací ?)
Průměr talířku je 31mm
Průměr dříku je 8mm
Na stopce má 3 drážky..
(tipoval bych 105 Sací ?)
16:10:58
10.12.2010
10.12.2010
Soptikmartin
ještě jsem tam našel na bloku číslo: 0 1002-312/313
15:50:23
10.12.2010
10.12.2010
Vyspu
Ja mam v rapidu taky takovej obojetnak, cislo mam favoriti, ale merku u vodni pumpy, nalitek na favoriti merku ma
15:39:49
10.12.2010
10.12.2010
jarda.u1
-> Mil@n: -> OJOUCH: -> afro100: Tak to jsem asi za blba,ale nikdy jsem si toho nevsiml.A ten motor co jsem videl,tak byl tedy nabastlenej ve Facku,protoze cislo mel ne u vodni pumpy,ale na bloku pod hlavou a merku mel jako Rapid.
15:34:40
10.12.2010
10.12.2010
OJOUCH
-> jarda.u1: ja mel v rapidu origo 135 a mel taky nalitek na merku!
15:31:09
10.12.2010
10.12.2010
Mil@n
-> jarda.u1: to ma každý origo blok 742.136
15:30:20
10.12.2010
10.12.2010
afro100
15:28:31
10.12.2010
10.12.2010
jarda.u1
Ja bych rekl,ze tenhle blok mohl byt klidne jako nahradni dil pro typ 742 i 781,prijde mi,ze ma sice merku u vodni pumpy a sirokej nalitek,ale jestli me zrak neklame,tak ma i pripraveny nalitek na diru pro merku jako ma Favorit.Jeden takovy motor jsem uz videl,fotku bohuzel nemam.Rekl bych,ze je to blok "obojetnak"
15:19:01
10.12.2010
10.12.2010
Soptikmartin
jojo měrka oleje je hned pod vodní pumpou
15:15:34
10.12.2010
10.12.2010
petr s
-> Soptikmartin: Vypadá to na rapid
15:14:10
10.12.2010
10.12.2010
jerzy
pokud má tady číslo 781.136 nebo 135 tak je to fazol. ale nejsnáz to přece poznáš podle toho kde je díra na měrku oleje. pokud je v předu hnedka pod vodní pumpou tak je to 742.
15:12:06
10.12.2010
10.12.2010
petr s
-> Soptikmartin: Kde je měrka oleje
15:09:57
10.12.2010
10.12.2010
Soptikmartin
Potřeboval bych od někoho zkušenějšího poradit co to mam vůbec doma za motor.Koupil jsem ho spolu s erkem kde prý běhal do poslední chvíle.Bohužel má vypilované číslo a původní majitel mi tvrdil že to je 136ka Rapid.Ale to si zas nejsem tak jistej.
Děkuju za identifikaci
Děkuju za identifikaci
20:47:28
09.12.2010
09.12.2010
Nwkt
Já radši Opel Kadett B Rallye
20:46:02
09.12.2010
09.12.2010
ondie
-> m8rinek: ještě konkrétněji :) by to měl být Commodore GS 3000 (typ A) Steinmetz (ty nafouklé blatníky)..Commodore je u Opla jen lepší 2D Rekord C s šestiválcema..
20:40:43
09.12.2010
09.12.2010
m8rinek
-> petr s: dravec :))
20:29:05
09.12.2010
09.12.2010
petr s
-> m8rinek: jo tady odtud to pochází www.forum-auto.com/sport-
auto/.../sujet378646-70.ht
m
20:28:12
09.12.2010
09.12.2010
m8rinek
-> petr s: Jean Ragnotti? ;)
20:27:16
09.12.2010
09.12.2010
petr s
-> m8rinek: Chceš i jméno řidiče na fotce?
20:23:46
09.12.2010
09.12.2010
Nwkt
-> m8rinek: špatně hledáš www.forum-auto.com/upload
s/.../geckxz_1142321990_op
el_commodore_gs_e.jpg
20:21:40
09.12.2010
09.12.2010
m8rinek
-> petr s: díky, už vim co chci k Vánocům :))).
E: tak neděkuju, to neni ono:( www.carseller.ru/ill/.../ 1972_Opel_Commodore_GSE.jp g
EE: tak kecám, je, ale nějaký starší evo www.revell.de/katalog/... /09027.JPG
E: tak neděkuju, to neni ono:( www.carseller.ru/ill/.../ 1972_Opel_Commodore_GSE.jp g
EE: tak kecám, je, ale nějaký starší evo www.revell.de/katalog/... /09027.JPG