skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
Tak vidim, ze motorkarov je tu pozehnane, snad niekto poskytne par rad. Mam rozobrate prasa (CZ 175), vlastne uz je to holy skelet a vela dielov. Tu zacina problem - mam moznost nechat opieskovat vacsinu dielov (v bpxe), no skelet tam nevojde, musel by som ho viezt 120 km na pieskovanie a potom zase domov... Poradite nejaky moznost, ako skelet zbavit jednoducho a setrne starych naterov? Korozia je tam minimalna, ale chcem to renovovat od zakladu, od holeho plechu. Jedine co ma zatial napada, je odstranovac naterov a potom skrabat a brusit az kym to nebude ciste... ma niekto lepsi napad?
taky se pochlubim....nechce se mi to vypisovat tak koukněte sem
www.jawamania.info/master s/.../default.aspx?content =us...
www.jawamania.info/master s/.../default.aspx?content =us...
to ž já se teda taky přidám Jawa 250/559 s blinkrama, po go, + PAV 41
, příšti sezonu ji snad víc využiju, mám ji 8 let, předtím byla dědy, foto někdy příště, je v garáži


babetta taty,v originale,jede s tim tak 1x za 2roky,je to jen otazka casu,kdy ji znarodnim
-> Bagrr- máma mele Emu: jj na 250 to bylo živý dost
Jinak začínal sem na Jawa 50/05 překoplá na 21ku (neměla plechy ale jen bříško) a pak to šlo postupně 125ka dvojvejfuck pak 175 pak třinta a první mašinka na papírech byla ČZ125 roadster, která mi do teď stojí rozebraná v garáži s přidřeným motorem...
-> Motomaniak 15.12.08 09:30:53: Tuhle mašinku měl chvíli jeden známej... Jezdilo to moc pěkně...
-> aceboss: vecir to dojdu vyfotit...
-> FORM: Já bych teda řekl,že je to typ356-175ccm dvouvýfuk na rybyny rok výroby zhruba 1957
-> FORM: takovy ten kus zeleza co mas na radici tycce je kus tahla razeni ze skutra ;) to samy je jeste u samotne radici paky a mezi je to spojene takovym tahlem, nechtejte po me, abych to dosel vyfotit

No vidíte, to by mohlo odpovídat, z kejvačky asi vzhledem k té páce nebude, ale skůtr měl řazení na táhlo, že? 175 to klidně může být. Znaky JAWA to nemá, typové označení jsem nenašel.
-> Fifa: 175 motor na kejvacce je stejnej jako na skutru... akorat ta hlava je ze skutra
tohle mám mamysli : www.slycosh.kvalitne.cz/n
ow/foto_ted.htm
je možný že na motoru máš hlavu z nějakého z prvních ze skůtrů který ještě neměl nucené chlazení ventilátorem
je možný že na motoru máš hlavu z nějakého z prvních ze skůtrů který ještě neměl nucené chlazení ventilátorem
-> FORM: Čau, ten motor je z Jawy-Čz 175 dvouvýfuk, dělala se červená, hranatý profily rámu a ampérák v nádrži. Jednu na díly jsem míval.
-> RON: Starý 175 měli takovou hlavu se svíčkou u strany ,měli 2 vývody na výfuk a páka na startování nebyla společná s pákou pro řazení.
-> FORM: mne to pripomina Skutra Cezetu, prvy typ, to nemalo ventilator a sviecka bola na boku kvoli lepsej dostupnosti
-> FORM: pusobi to na me jako motor ze skutra bez nuceneho chlazeni, popr prebastlenej bez chlazeni... nebo je to 175 s jinou hlavou
-> RON: K těm jízdním vlastnostem Bizona: Problém u něj je dost vysoké těžiště - poměrně těžko se skládá do zatáčky. Na svůj výkon však jede jak z praku.
S přední vidlicí jsem nikdy neměl problém, jak se často jinde píše, naopak se mi zdá poměrně malý zdvih zadních tlumičů.
Jinak bezkonkurenčně nejdebilnější je u něj přístup ke karbecu, nebo když chce člověk sundat hlavu. To se rovná demontáži kolen výfuků, rozpojení řetězu a celkovému povolení a sklopení motoru ven z rámu...
S přední vidlicí jsem nikdy neměl problém, jak se často jinde píše, naopak se mi zdá poměrně malý zdvih zadních tlumičů.
Jinak bezkonkurenčně nejdebilnější je u něj přístup ke karbecu, nebo když chce člověk sundat hlavu. To se rovná demontáži kolen výfuků, rozpojení řetězu a celkovému povolení a sklopení motoru ven z rámu...

Tak tady se na poličce, v bedýnce a v koutku krčí mé nové puzzle. Škoda jen, že si ho zatím nikdo neposkládá neb chybí ještě mnoho drahých puzzlíků.
-> Maxx: Myslím že jo
-> FORM: dvou vyfuk?
-> FORM: -> Jarda: tak teda tak, do teďka mu stojí hotová na dílně

-> FORM: Nemůže to být stará 175 ta měla svíčku u strany
Kartery jsou každopádně jiné než u 250 pérák, kývačka... Motor do Rykšy je také jiný. řazení pákou by ukazovalo na toho velorexe.
Napadnul mě 250 velorex, ale nevidím možnost upevnění ventilátoru
Jinak se v garáži usídlil ještě skůtřík který jsem koupil pro mladou
Letos jsem ale čz-tku prodal a pořídil si o něco modernější stroj japonské výroby
Já začínal asi jako většina na babetě a dachlu.Potom jsem přesedlal na čz 175 sport na 19" kolech.
A tohle je muj první stroj s papírama Celkem málo známej dvouválec čz 250/471
A tohle je muj první stroj s papírama Celkem málo známej dvouválec čz 250/471
-> Zdeněk.: mela byt pro papezovu ochranku

-> Zdeněk.: Nebylo to přímo pro papeže, ale vývoz do vatikánu měl být prý bílý. Jinak zadní blatník se odklápí třeba zrovna u péráka.
-> Mr.Lumpy: jj, právě pro to jsem si myslel, že je to kravina, ale podle barev a vzhledu jsem tomu věřil a tak víš co, nikdo neříkal, že by na tom měl jezdit

-> Zdeněk.:
sem si představil papeže v tom hábitu jak se prohání na jawě na poli 


strejc renovuje veterány pro němce a dostala se k němu taky nějaká ČZ asi, teďka zrovna si nevzpomínám, ale asi ČZ. Je bílá se zlatými doplňky a lemováním a zadní kolo se mění tak, že se nahoru odklopí zadní blatník a kolo se vytahuje dozadu, jestli se k ní někdy dostanu tak jí vyfotím. Říkal, že měla být pro papeže, ale to je asi kravina

-> El_Burro: sehnat jakekoli dily an Mosquito je dost problem. Na motor ma dily nakej chlapek v Praze, v pripade zajmu ti sezenu kontakt, co se plastu tyka tak bych taky o necem vedel, ale riditka, ram,... to netusim-riditka bych naohybal z trubky :)
-> tunerlada: já netvrdim že je špatná ale spojka je prostě náchylnější k poruchám
Mr.Lumpy 14.12.08 10:08:02 napsal: -> suri: babetta je v poho pokud není dvourychlostní ta se hodněc sere ja mam dvourychlostní po go a zatim litam upe fpohodě bez problému 

-> RON: Jo to jo chystám se ho na jaře dát dohromady,ale nemůžu moc sehnat díly,mimochodem nevíš kde se dají koupit nová řidítka a kolik tak stojí?
Jo a jinak sem začínal na klasice Jawa 50/20 starej dobrej fichtl no mám,dávám foto mojich strojí když mi bylo 15
Jo a jinak sem začínal na klasice Jawa 50/20 starej dobrej fichtl no mám,dávám foto mojich strojí když mi bylo 15

-> RON: jawa 555
nesmrtelny stroj ... 


-> El_Burro: tý jóóóó Mosquito typnul bych 585, na tom jsem také začínal
to mě přivádí k otázce: na čem jste se kdo učili jezdit?
to mě přivádí k otázce: na čem jste se kdo učili jezdit?
-> Kaňa: Nechtěl bys tu nedodělanou krosku z třipade prodat?
Jinak tohle je moje přibližovadlo už asi od 14 let a pořád ho mám ale asi 3 roky nejezdí
Jinak tohle je moje přibližovadlo už asi od 14 let a pořád ho mám ale asi 3 roky nejezdí

-> RON: o fotky ostatnich jsem někde přišel :( www.skoda110r.ic.cz/ftp/1
50C
-> m8rinek: nahod sem fotky... hlavne ta 150C me zajima