
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jawa, Čz, a ostatní
-> gabo000000: taky vohlej rám že?

-> gabo000000: 14ka je nahovno tu rychlo zahadze lebo je studena .... 17ka je tepla a pekne sa vypali 

v tej sismsone bol motor s najvecsim vybrusom(takmer60ccm) velke a lestene kanaly,lesteny a zvecseny karb,lestena kluka, lesteny klukovy priestor a celkove GO..neskutocne to slapalo...maximalka cez 70km/h ale v 2ke sa to stavalo na 1 kolo

-> Klubko_: dobrej lauf, jakej to melo zvuk?
Moje jest todle
byl komplet v originálu dokud tatka zamlada nevohnul rám
takže se letos bude rovnat a pude na lak


-> Klubko_: tak to je hypertunink
původně to byla Jawa 21?

-> MOLSO nepojazdný: mas tam 17ku sviecku
treba 14..ja som mal ten istz problem


predevcirem se v "Co jste denes udelali" probiraly fichtly, takze muj stroj, kdyz mi bylo kolem tech 16–17 

-> Surík: ale na prasknutu nadrž to akosi nefunguje
-> Forman: fakt jo ? HEZKYYY

-> Forman: fakt jo ? HEZKYYY




MOLSO 06.01.09 15:14:23 napsal: → Forman: ak by sa našla nejaka nezhrdzavena neprerazena neprasknuta 23 nadrž v modrej farbe (ale na tej až tak nezaleži, skor zaleži na stave) mal by som zaujem 
Asi tě potěším,mám zamluvenou modrou nádrž a asi aj s org. nápisem JAWA
Dnes jsem ji zamluvil na vrakovišti

Asi tě potěším,mám zamluvenou modrou nádrž a asi aj s org. nápisem JAWA
Dnes jsem ji zamluvil na vrakovišti
-> MOLSO: chalani a čo kamane + odhrdzovač a vypláchnuť tecchničákom tak to mám na babete kde bola total hnilá nádrž a pohoda len nenechávať ventil lebo ho zožere
-> Forman: ak by sa našla nejaka nezhrdzavena neprerazena neprasknuta 23 nadrž v modrej farbe (ale na tej až tak nezaleži, skor zaleži na stave) mal by som zaujem 

MOLSO 05.01.09 22:24:27 napsal: → Forman: stastnej to clovek … KRALOVSTVI ZA 23 NADRZ 
Pokud máš zájem , nějakou ti seženu,
Jakou barvu?

Pokud máš zájem , nějakou ti seženu,
Jakou barvu?
-> chooki: mohl bys mi na mail poslat detaily tech cafee raceru? diky rkrcmar@centrum.cz
Takze to je vsetko...este sme mali Jawu CZ 175/356, s brachom sme ju pekne renovovali do povodneho stavu, foto musim naskenovat. Este sme nemali digifoto vtedy.
K motorkam som bracha pritiahol ja, je to moje druhe velke hobby po autach
.
Kedze bracho je mladsi, tak sa mu snazim pomahat, ako peniazmi, tak radami..vyhoda oproti autam je, ze sa s tym mozes vyhrat doma v byte (hadky s rodicmi su ako bonus)
Ak dobre pocitam, tak sme s brachom mali 11 bikov, a doteraz mame 6 (pionier, Jawa 250/353, CZ 175/477 (rozobrata v posteli
), CZ 250, FZR 1000, GSXR 1100 ).
K motorkam som bracha pritiahol ja, je to moje druhe velke hobby po autach

Kedze bracho je mladsi, tak sa mu snazim pomahat, ako peniazmi, tak radami..vyhoda oproti autam je, ze sa s tym mozes vyhrat doma v byte (hadky s rodicmi su ako bonus)
Ak dobre pocitam, tak sme s brachom mali 11 bikov, a doteraz mame 6 (pionier, Jawa 250/353, CZ 175/477 (rozobrata v posteli

momentalne je trochu rozobrata...davam ine kola, ine rajdy, predna cast so svetlami...tiez znizit predok a zvysit zadok, plus tlmic riadenia..jazdim s tym na pezinsku babu a chcem aby lepsie sla do zataciek..
sucasny stav, vsetko funkcne, prevodovka vymenena, chcem z toho jemneho streeta, ale s povodnou siluoteou.
-> chooki: ,Pěkná sbírka
toto je moja druha GSXR 1100 rv. 1989, najazdene cez 100tis.km, vykon 138ps, max okolo 290 kmh...v tomto stave som ju v. 2006 priviezol domov, kapoty, sedacka prilepena lepiacou paskou...bola padnuta a v ubozenom stave (stala v rohu garaze, behali po nej sliepky, proste zly sen), vypadavala dvojka, nejake veci nefungovali a pod...ale pre mna podstatne, mala OK motor a slovenske TP a bola to gsxr 1100 z roku 89, najlepsi rok v celej modelovej rade a je to peklo tento bike...na 1-2 sa nad 6-7000 to neda udrzat na zemi..bud na zadne alebo hori guma..max mam zatial okolo 220-240, nahanal som sa na dialnici s Audi R8 ale kedze som bez kapot, ktore neuznavam, tak ma slo odfuknut a vzdal som to...bike v pohode by siel viac
-> chooki: krásný úpravy
bude to old skul streetfighter, styl z konca 80tych rokov..tj. vsetko co nie je potrebne pre jazdy odstranit
brachova FZR1000, r.v.1990, 145 PS, kupena 2007, momentalne sa prestavuje
-> chooki: hlavně ta upravená 350tka :)
bracho si tiez uz asi 2-3 roky stavia cz 250 tusim typ 455, totalny old skul zavodak...zatial ma len motor
par rokov to este potrva

-> chooki: vypada to hezky
Jawa 250/353, okolo roku 2006, este stale u nas...tiez bracho ju daval do kopy z totalneho vraku...je to used style
Jawa 350 druha, okolo roku 2006, cafe racer, na foto ja. podotykam ze ten kotuc vpredu na bubne je kvoli odovdu tepla z brzdy...v 60tych rokoch sa to v UK pouzivalo...rozpisujem sa len preto aby si niekto nemyslel ze to je akoze imitacia kotucovej brzdy

-> Forman: stastnej to clovek ... KRALOVSTVI ZA 23 NADRZ 

náhradních dílů mám zatim dostatek,mam ještě Jawu 05 na papírech a21, 23bez papírů
-> RON: To je presne ten navod, o ktorom som pisal
-> Forman: kdysi mi tohle www.velorexy.cz/clanek/re
novace-palivove-nadrze nekdo poslal, je to na me moc, dlouhy, ale treba tam najdes neco zajimavyho, ja to jeste necetl
-> Forman: stastny to clovek ked ma nahradne nadrze ... mne jedna praskla a nemam inu 

Nádrž je orezlá až moc,asi nemá cenu čistit. Šáhnu dovnitř a plno rezavejch kamínků na stěně. Vzal jsem jinou a tou samou barvou jsem ji stříkl ikdyž to na fotce není poznat.
-> Forman: Pokud to není moc, tak by melo stačit rez uvnitř omlátit kamínkama a vylejt barvou. Pokud už je to víc, používá se myslím kaučuk.
-> Forman: Niekde na nete bol navod, ako renovovat nadrz aj zvnutra, tunajsi clen Duri - Prasa Rider ten navod urcite ma, skus mu napisat
A dnes, byl jsem nucen vyměnit nádrž protože je uvnitř rezavá jako prase a nevim co stím
-> Forman: hezkýýýý moc hezkyyyy 

-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): poradne to ostrikej wapkou, spodek bych obrousil dratakem na brusce, nemusis az na holej plech, a kastli zvenku bych na plech probrousil taky jen tam, kde je to rezaty... delal jsem to stejne a za 5 let provozu zadny problem... ale mel jsem an tom puvodni barvu