
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
podložení pružin
-> Jarda: tiez nechapem ale proti gustu ...

-> Tomaso435: naco takhle zvedat auto, kdyz ma jen predni nahon?
jeste musel nejak poresit i spodni kulaky ramen...
jeste musel nejak poresit i spodni kulaky ramen...
-> Tomaso435: Tak to už je moc... 

Chlapi nazdar ako by sa dalo spravit na pick-up taketo niečo. Ma niekto skúsenosti
-> tunerlada: přesně jak píše -> Klubko_: stačí kyvkovej domek, rozlousknout, odrbat gumu, odříznout vršek klobouku a máš zvýšenej domek jedna báseň 

-> tunerlada 14.01.15 22:14:10: na domky se můžeš inspirovat tady: skoda-virt.cz/cz/.../6984
-uprava-kyvkovych-domku-na
-vlecku
-> Vojťas: -> Klubko_: to zní pozitivně takže je asi objednám a zkusím. -> EDoZoNe: no níž to nesmí jít to raději ty gumy zkusím mezizávitové. Neměl by někdo u sebe náhodou výkres na ty podložky pod pružinu a domek pro soustružníka ?
-> tunerlada: Hele pružiny z Octavie měl místní uživatel "mirecek.666". Byly po pískování a komaxu, říkal, že by za ně chtěl 600,-. Ale už je to dlouho a někdo se i tvářil, že by je vzal, takže nevim, jestli ještě má, ale mžůeš kdyžtak zkusit. Jinak psal, že když je dal na litra, tak snížení cca 2 cm. Takže ještě další 2 cm dolů oproti použití litrovejch pružin na kyvku. Což už je teda dost, když to chceš zvedat, ale zase ta tuhost 

-> tunerlada 11.01.15 21:19:55: mě teda ta mezizávitová guma nevylezla a to jsem je měl/mám jak na kyvkových, tak na vlečkových pružinách aspoň 5 let.
Kdybys měl navíc jeden pár kyvkovejch domků, tak bys z nich mohl vzít ten horní klobouk a navařit ho do potřebné výšky na domky, ktery dáš do auta. To je asi nejlacinnější řešení. Protože za výrobu podožek si soustružník nějakou tu stokorunu vezme.
Kdybys měl navíc jeden pár kyvkovejch domků, tak bys z nich mohl vzít ten horní klobouk a navařit ho do potřebné výšky na domky, ktery dáš do auta. To je asi nejlacinnější řešení. Protože za výrobu podožek si soustružník nějakou tu stokorunu vezme.
Jak říkám, v předu takto img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../5291_2014-08
-11_22-34-31_91.jpg
A vzadu tam mám vlastně jen půlku te gumy, protože je dělaná na větší průměr pružiny, tak jsem měl strach z toho vylejzani, ale byl dost voser to tam dostat, dělal jsem to myslim na aute. jarem napatlal
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../5291_2013-01 -18_10-24-55_2.jpg
A vzadu tam mám vlastně jen půlku te gumy, protože je dělaná na větší průměr pružiny, tak jsem měl strach z toho vylejzani, ale byl dost voser to tam dostat, dělal jsem to myslim na aute. jarem napatlal
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../5291_2013-01 -18_10-24-55_2.jpg
-> tunerlada: jojo tu mezipružinovou... může vypadnout ale tomu nezabráníš, já je měl přidělný izolačkou k pružině a jedna furt vylejzala....
-> Shader: na prodej nebo pouze vlastní použití ? :) -> Pavel P..: myslíš tu mezi pružinovou ? z toho bych měl ztrach kdyby na jedné straně vypadla tak aby to nedělalo bordel a nemuselo se to rozdělávat a demontovat na druhé -> Vojťas: -> ochoda: no ze staré octy to nevím jestli bych sehnal někde rozumně vůbec, s těma Včkama počítám ale jak říkám bude to dost naložený po celou dobu jízdy a rychlost max 80 víc se s tím nepojede
-> tunerlada: Dozadu na kyvku sem u někoho viděl pružiny z Octavie starej, prej je to tvrdší, ale pružina je kratší, ale když budeš podkládat tak je to asi fuk. Ale když to hodně podložíš/zvedneš světlou vejšku, tak to budeš muset vožit fest naložený furt páč ti to jinak udělá V-čka a jízdní vlastnosti budou epesní.
-> tunerlada: nejlip to asi skombinovat :) Ale budes mit Vecka
-> tunerlada: Já mám doma dělané ze silonu.
silon, dural.... a tu gumu tam taky můžeš přidat aby se to moc nehoupalo
jj tak tak jak píše Vojťas, auto bude jezdit dost přeložené mimo silnice povětšinou takže to chci zvednout a pokud možno i tvrdší aby to bylo.. ale zatím to vypadá nejlíp na tu podložku. Co by jste doporučily ? Silon a nechat si to někde u soustružníka vytočit?
-> Pavel P..: Ty já jsem to jezdil dva roky na předku a vzadu to mám ještě teď a nikdy jsem s tím problém neměl. Ale pro to co chce tunerlada to asi nebude, nejlepsi na zvyseni je fakt ta podlozka, tohle spis tak prida tuhost. O tolik se to zas nezvedne.
-> tunerlada: ta podlozka bude asi rychlejsie riesenie nez zhanat nejaku strunu
-> tunerlada: kyvku nemám... takže netušim co je dostupnýho pro kyvku.
-> Pavel P..: a jaký bys doporučil na kyvku konkrétně ?
-> Tomaso435: zahodit a dát lepší pružiny
-> Pavel P..: hm tak už leda jen chemopren...
-> Tomaso435: to nevydrží... o tu pásku se to akorát rozsračkuje a rozpadne.
-> Pavel P..: drc pásky to jistěj :D
-> auta.petr: měl jsem to na škodovce a jako zlepšení dobrý ale radši pujdu cestou jiných tvrdších pružin.... nedrželo to tam, včeně to vylejzalo a jednu gumu jsem pak i ztratil (naštěstí druhý den tam ještě ležela :-))
Možná je to blbost, ale co třeba něco takového k vyztužení a zvýšení?
www.sportovniautodoplnky. cz/dorazy-pruzin-u-podvozk u-zvyseni-podvozku-az-o-3- cm
www.sportovniautodoplnky. cz/dorazy-pruzin-u-podvozk u-zvyseni-podvozku-az-o-3- cm
-> tunerlada: v položkách pod pružinu musíš mít osazení pro gumovoú podložku. Pro podložení domku stačí jednoduchá podložka se 4 ma dírama.
-> tunerlada: Obojí je možnost

podložit domky jakoby jak ? udělat tam nějaký mezikus a delší šrouby nebo jen vytočit nějakou silonovou podložku mezi domek a pružinu ?
-> tunerlada: vlečkový pružiny jsou o polovinu měkčí, takže bude nee. Jedině podložit domky. .
-> tunerlada 11.01.15 14:00:18: Spíš podložit kyvkové domky a nechat původní pružiny. Vlečkové pružiny budou asi dost měkké k tvrdým tlumičům.

obnovuji tému :) potřebuji co nejvíce zvednout kyvku na škodě 120. Tlumiče zachovat originál jen přitvrdit u p. Kurky ale řeším co s pružinama.. dát z vlečky + ty domky vlečkové nebo stačí jen pružiny? Auto bude dost přeložené a bude jezdit i po horších cestách tak bych to rád zvednul co nejvíc to pude v rámci výdrže komponentů
Zdeněk. 20.08.08 00:19:51 napsal: -> Eidy: svislý rameno?? no přece tlumič, neznáš?? jo no jo vlastně, já zapoměl 

Eidy:
Nejspíš myslel podélný rameno. A když postaví škodovku na zadní, tak z toho je svislý
.
Nejspíš myslel podélný rameno. A když postaví škodovku na zadní, tak z toho je svislý


-> Zdeněk.: Ale skodovka nema mcpearsona 

-> Eidy: svislý rameno?? no přece tlumič, neznáš??



-> Eidy: Kdo vi. Rider je takovy "odbornik" ktery odesel z TW
Obcas neco pochyti a pak hazi rozumy pricemz sam si neni 100% jist 


-> Rider skoda: co je to svislý rameno???
No mám možnost dát pod péra takovej spešl přpravek udělanej na zákázku co má zvýšit zadek o 3 cm.V podstatě to vypadá jak maliřská kulatá štetka otočená heftem nahoru(do pružiny).
tak aby vlečkový pružiny pak na kyvce nedělali nějakou prasárnu...
hm tak to ja tady na virtu videl se zvedlym zadkem docela dost vlecku a nic.Nechapu jak by se mohly udelat,kdyz te to ulozeni kola natvrdo k svislymu ramenu a odklon se nemeni,kdezto u kyvky je to ulozeni v trbce,ktera je ke svislymu ramenu a odklon kola se meni s ni zaroven