skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
podložení pružin
-> tasatunga: Nebo dej pera ze zigula...
-> tasatunga: To je cely pravda 

co je rpavdy na tom že vlečkový péra jsou měkčí než kyvkový.
takže péra a domky z vlečky???
-> tasatunga: Dyk to rikam... ale musis dat i domky tlumicu... Jinak to bude moc vysoky.
a stačí dát teda péra z vlečky??
-> Rider skoda: Na vlečce se udělají taky
nevim zda je to blbost,ale u kyvky se ti z toho na zadklu udela jak rikas tatrovka:-) Kdezto na vlecce se kola do tatry neudelaji,tam se osova vzdalensot kol nemeni pri zvednuti ci snizeni.Samozrejme to bude mit mensi stabilitu v zatackach nejlepe to sedi asi kdyz jsou lehka acka
-> Matthes z TechWebu - princ Bajaja: Pri zachovani kyvky samozrejme 

Ja to resil tak ze jsem dal vlecku 
-> Syny: Ja mu nerikam at si ji da taky... jen rikam ze jsem to udelal ja
Auto pak zustava origo a neni co resiti 
-> tasatunga: Co ty gumy do pruzin? Nebo vleckova pera a domky pri zachovani vlecky

-> Syny: Ja mu nerikam at si ji da taky... jen rikam ze jsem to udelal ja


-> tasatunga: Co ty gumy do pruzin? Nebo vleckova pera a domky pri zachovani vlecky

Tak sniž předek
Jde mi o to že bych chtěl na kyvce přizvednout zadek aby to při bočním pohledu nevypadalo,že předek je výš.....Zároven aby to potom nědělalo něco v zatáčkách....
Je blbbost podložit průžiny na kyvce,když chci zvednout zadek a vytvořit tak nápravu lehce podobnou T815???