skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
snížení předku..
00:23:40
13.11.2011
13.11.2011
Minik03
-> Tuner#2: Mozná je čas obnovit Pelmel podvozků, když se teď vyskytují taková chytrá budget-friendly řešení
00:17:15
13.11.2011
13.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Přitom to jde tak snadno
00:03:22
13.11.2011
13.11.2011
Minik03
-> Syny: moudrá a pravdivá, leč v tomhle případně úplně zbytečná slova.
23:57:25
12.11.2011
12.11.2011
Syny
-> Martin/125/ 12.11.11 15:02:32: To je dost mozny... To ale porad nemeni nic na tom, ze to je na hovno a nema to absolutne zadnou smysluplnou charakteristiku jako treba pruziny co nechavla delat T2 nebo tak... Je to jeden velkej nesmysl co muze bejt za urcitych okolnosti nebezpecnej a to ze to zatim neprasklo neznamena ze to nemuze prdnout jindy. Ale to muze i serie, to je jasny... Ovsem nevim proc jit nejakymu pruseru naproti delanim takovejchhle hovadin, kdyz muzes koupit jiny rozumny za nevelky penize. Az to do tebe nekdo napali (klidne jeho vinou), zrani se a pri vysetrovani se zjisti, co jsi tam mel, tak te preju hodne stesti pri obhajobe jakou pouzivas tady :) Samozrejme to bude posouzeny jako auto nezpusobile provozu (tim spis pokud ten svar treba rupne - to te rovnou reknou i to, ze kdybys to tam byval nemel, tak si mohl nehode treba predejit) a mas po prdeli... Takze ono to neni jen o tom jestli to ted drzi a bude drzat dalsich 30 000 km ;) Ale kdo chce kam...
20:40:41
12.11.2011
12.11.2011
haso
ale predchozie auto mal ine...take kavove, myslim ze 125ka to bola
20:35:07
12.11.2011
12.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 12.11.11 17:16:29: JJ asi tak...
20:34:25
12.11.2011
12.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Martin/125/ 12.11.11 15:02:32 napsal:
Tyhle péra už odjely 4 sezony a najely cca 35–40 000km…a
nepraskly…
Tak a teď o té karkulce...
V kartě auta vidím fotku z května 2011 s textem: "Zatim klasika
uploadováno 16.05.2011 14:32:38"
Já vím, určitě jsi to měl na předchozím autě, ale tomu tady budeš věřit asi jen ty sám...
Tyhle péra už odjely 4 sezony a najely cca 35–40 000km…a
nepraskly…
Tak a teď o té karkulce...
V kartě auta vidím fotku z května 2011 s textem: "Zatim klasika
uploadováno 16.05.2011 14:32:38"
Já vím, určitě jsi to měl na předchozím autě, ale tomu tady budeš věřit asi jen ty sám...
17:26:49
12.11.2011
12.11.2011
MATTESS
-> vhml: samozřejmě tak to nechodí, jak někde psal
17:16:29
12.11.2011
12.11.2011
vhml
-> Martin/125/: myslis ty otoceny dorazy, kdy chodi rameno az do kastle? :-D
15:02:32
12.11.2011
12.11.2011
Martin/125/
Tyhle péra už odjely 4 sezony a najely cca 35-40 000km...a nepraskly...
14:42:52
12.11.2011
12.11.2011
Syny
-> Martin/125/: Nejde o to jestli pude zavit na maximum nebo ne, ale jde o stlaceni. Cim vetsi bude, tim vetsi krut tam je... A to jestli to bude v lete nebo v zime, to je taky uplne jedno. To bylo jen psany, ze v zime vemes diru asi snaz nez v lete, ale ono to neni jen o dire, ale o cemkoliv... Staci nekde jet po nerovnsotech, vic riznout zatacku atd... Nic na tom co jsi naspal nemeni fakta, ktery padly niz... Ale jako je to tvuj boj
14:16:25
12.11.2011
12.11.2011
Martin/125/
-> Syny: ten zavit se na maximum nikdy nestlačí,proto tam jsou dorazy...a v zimě mě ani nenapadne se škudkou vyjet...bude pěkně zchovana v garaži...a čekají ji rozebrání náprav...obroušení nalakování...ale péra-ty nevyměním...a tlumiče...ty taky ne...jsem s tim zcela spokojen
13:37:10
11.11.2011
11.11.2011
exwrcteam
co se clovek nedozvi kde mam flexu a cocko seru na sport pruziny fiknu svarim a bude to tlumice preleju vyjetym prevodakem.. hura muzem na okruh
13:30:18
11.11.2011
11.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> m8rinek: Co mám řikat já..to mám pět kilometrů ..:o) :/....
11:26:13
11.11.2011
11.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin/125/ 11.11.11 06:18:40: Kdybych dal do podvozku 50tKč jak píšeš, tak věř, že vypadá úplně jinak než vypadá. Co se týče toho, že to musí mít každý dle mě, tomu jsem se fakt zasmál. Naopak jsem rád, když někdo udělá něco lepšího třeba jako Eidy, Pistaa, Bedřich a takový lidi mají můj obdiv a úctu... To co tu předvádíš za poslední dva měsíce fakt nemá se zdravým rozumem nic společného...
09:48:38
11.11.2011
11.11.2011
Syny
Tak ono to normalni jizdou treba nic neudela, ale az se nekde hupne v zime do "neviditelny" diry. Nebo bude potreba poradne rychle zatocit - zkratka zavit pruziny se stlaci na maximum a v prurezu bude velky krut, tak pak to treba prdnout uz muze. Tim spis jestli to bude jeste nahlodany korozi a je to prismrkany nekde doma v garazi nakym COckem co bylo po ruce.
09:38:51
11.11.2011
11.11.2011
m8rinek
Na jednu stranu supr zábavný témato, na druhou stranu ještě že nejezdim do Velkýho Oseku a doufám, že majitel nepřekročí hranici jeho ghetta :D.
09:34:47
11.11.2011
11.11.2011
navajas
Martin/125/ 10.11.11 12:13:24 napsal: → Tommyk: az mi praskne tak dam vědět…ale jsem si jisgt že nepraskne… To už možná vědět nedáš...
09:29:12
11.11.2011
11.11.2011
Syny
-> minno 11.11.11 09:24:48: Diky, ale ani to zkouset nehodlam :)
09:28:35
11.11.2011
11.11.2011
MOLSO
-> minno:
09:24:48
11.11.2011
11.11.2011
minno
-> Syny: ale ty vieš o tom hovno a len teoretizuješ, zatiaľ čo Martin/125/ to má odskúšané v praxi, preto veľmi dobre vie, čo píše
09:18:51
11.11.2011
11.11.2011
Syny
-> Martin/125/: No ono toco pises fungovat nejakej cas bude... Ale ono je dobry vedet jeste par veci kolem - namahani dratu pruziny (v prurezu) je na krut. tim ze prismrkas k sobe zavity, tak tim jaksi ten krut znemoznis a tim padem to v miste svaru neplni to co ma dost to namaha svar... Vzhledem k tomu, ze pruzinova ocel ma uplne jinou charakteristiku nez ocel "normalni" a rozhodne neni urcena ke svarovani, zmenis uplne strukturu materialu pruziny. Za dalsi svarenim pruzinu zahrejes a urcite ji pak nijak nepopoustis, ale nechas chladnout normalne za teploty co je venku/v mistnosti. Bohuzel to je takove lehke zakaleni. Takze ve vysledku pri svarovani pruziny ji urcite celou dobre neprovaris, takze svar je jen defakto povrchovej, pruzina se kolem svaru zakali a v miste svareni je svar namahan a pruzina tam nepruzi... Takze mas docela dobrej predpoklad toho, ze si nekde nabijes hubu :) Respektive asi nenabijes, ale zrovna dobrya bezpecny to neni. Jak rikam, ono to "fungovat" asi budu. Chvili urcite. Ale videt todle na technickej, tak te tam umlati prvni veci kterou budou mit po ruce a vubec se nedivim. Ono jsou rozdilny veci to, jestli neco funguje a jestli neco funguje bezpecne a tak jak ma. Tuzsi to co mas bude jen z duvodu, ze tim svarenim ovlivnis prave ten krut prurezu. Vzniknou te tam dve seriovy pruziny za sebou a jeden namahanej svar uprostred.
Do pruzin nijak nedelam, jiste by se naslo dalsich X veci co se toudle metodou doserou. Todle co pisu jsou jen zakladni veci. Nejak nechapu co k tomu koho vede. Kdyz neco delam, tak to udelam bud poradne a bezpecne a nebo se na to vyseru. A pokud na to nemam, tak se do toho neseru vubec...
Do pruzin nijak nedelam, jiste by se naslo dalsich X veci co se toudle metodou doserou. Todle co pisu jsou jen zakladni veci. Nejak nechapu co k tomu koho vede. Kdyz neco delam, tak to udelam bud poradne a bezpecne a nebo se na to vyseru. A pokud na to nemam, tak se do toho neseru vubec...
09:17:15
11.11.2011
11.11.2011
Josifek
-> MOLSO:
09:13:08
11.11.2011
11.11.2011
MOLSO
-> Josifek: ajj tak to nema na toho co tu bol kedysi a mal problem
mm pruziny urezane o 3 zavity a ked autoi stoji na kolesach tak mi ta pruzina planda medzi ramenom a napravnicou. Ako ju tam prichytit aby po prejazde nerovnostou (napr. cez zeleznicne priecestie) nevypadla ?
vtedy som dolamal stolicku
mm pruziny urezane o 3 zavity a ked autoi stoji na kolesach tak mi ta pruzina planda medzi ramenom a napravnicou. Ako ju tam prichytit aby po prejazde nerovnostou (napr. cez zeleznicne priecestie) nevypadla ?
vtedy som dolamal stolicku
09:08:11
11.11.2011
11.11.2011
Josifek
-> Eidy: ty vole ako zazil som tuna uz vselijake home made upravy ale toto je taky masaker ze sa ani nemozem smiat na tom pri pocite ze s tym fakt niekto jazdi a ohrozuje nielen seba ale aj ostatnych ludi...
08:54:32
11.11.2011
11.11.2011
minno
-> Eidy:
08:51:39
11.11.2011
11.11.2011
Eidy
-> Martin/125/: Jediný, co ti závidím, je tvoje seběvědomí. Bohužel rozumu jsi věru příliš nepobral. Ale to se tobě těžko vysvětlí.
Ale pro pobavení je to tu skvělý.
Ale pro pobavení je to tu skvělý.
08:26:52
11.11.2011
11.11.2011
minno
-> Martin/125/: daj lepšiu fotku tej pružiny, na tejto nič nevidno.
06:18:40
11.11.2011
11.11.2011
Martin/125/
podle tebe ten kdo nemá vše jak ty a uprava nestojí víc jak 50 000,– tak je hned špatně…a myslim si že se o těch brzdach s tebou tady na virtech už dohadoval i někdo jinej,ne jen já…
06:15:32
11.11.2011
11.11.2011
Martin/125/
-> Tuner#2: o brzdach? To že 2pístky brzdí stejně jako 4pístky na skodovce? Nevěřil bych tomu,kdyby jsem to nepoznal na vlastní kůži...ale nevim jak je to při opakovanem brždění někde na okruhu...ale při normálním provozu je to srovnatelne,možná io píp brzdí 2 pístky...zdají se mi víc jedovatěší...musí se na ně víc s citem než na 4 pístky...a znovu řikam že ty 4 pístky byly po kompletní repasi...a k těm pružinam co jsem sem všechno napsal...to je jen a jen praxe...nepdal bych sem nic co bych neměl odzkoušené že to funguje...jestli si to ty nikdy nezkoušel je to tvuj problem...nevim na autě jsem neměl zadne sportovní pružiny...ale tohle je rozhodně lepší než sériovéé když chce mit někdo auto snížené,přitvrzene,a zlepšit jizdni vlastnosti...
19:50:40
10.11.2011
10.11.2011
VeTeV
-> Pavell: pro někoho normál, tatík už jich pár takto vařil místním opilcům - samo na přání člověka, byť mu říkal, že je to blbost - prasklá... tak svařit pružinu, rozříznout rouru, natáhnout, stáhnout rouru a ovařit :-)) a dokonce na tom ten člověk jezdil asi 3 roky, než prdla druhá - tak se udělala stejně a pak šlo auto do bazáče
někteří na tom jezdí stále
někteří na tom jezdí stále
16:30:10
10.11.2011
10.11.2011
Pavell
mě jednou praskla origo pružina, bylo to v zimě zaparkoval jsem, chcípl motor a rána jak z děla, ...
Jinak jezdim na seřízlých a pak autogenem srovnaných pružinách několik let a OK.
Ale že by se pružiny rozřízly a pak zas svařily vidim poprvé..do toho bych teda nešel.
Jinak jezdim na seřízlých a pak autogenem srovnaných pružinách několik let a OK.
Ale že by se pružiny rozřízly a pak zas svařily vidim poprvé..do toho bych teda nešel.
16:11:58
10.11.2011
10.11.2011
Tommyk
-> havlik: ty kravo..
16:11:39
10.11.2011
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 10.11.11 16:10:23: Pravda o to jsi mě kdysi říkal Ono to bylo stejně ve finále na dorazech, takže to bylo "jedno"...
16:10:23
10.11.2011
10.11.2011
havlik
-> Tuner#2: no tak v poslední evoluci to jen nahřali auto genem přímo na autě a podle toho si to sedlo :)
16:09:00
10.11.2011
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 10.11.11 16:05:09: Někde mám i fotky prostě flexa tuning série, remoska dokonce dali dvě pružiny do sebe Pravda předek nafocený nemám, to nikdy nějak nešlo
16:06:12
10.11.2011
10.11.2011
ochoda
-> T: ja se pridam
16:05:34
10.11.2011
10.11.2011
T
-> havlik: : a já to nevim a zajímá mě to
16:05:09
10.11.2011
10.11.2011
havlik
-> Tuner#2: já neřikam nic o etalonu kvality já spíš myslis jestli víte jak tam měly dělaný snížení:) Mě to docela pobavilo
16:02:52
10.11.2011
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 10.11.11 15:55:59: Koukal a to několikrát, ale ten bast se zeleným lakem na autě, kde všude pod kapotou, pod dveřma byl původní žlutý lak má být jako etalon kvality? To bych uvedl spíš jako odstrašující příklad hodný pole...
15:55:59
10.11.2011
10.11.2011
havlik
asi nikdo z vás nikdy nekoukal pod káry z cvoksportu co ?:))
15:49:22
10.11.2011
10.11.2011
Tommyk
-> MATTESS: tywoe, to bych si ani netroufnul takle stáhnout k sobě, bál bych se že mi to vystřelí a zabije mě to.. ... to nejde se nesmát..
15:46:21
10.11.2011
10.11.2011
MATTESS
to mi připomíná toho ****, co měl na předních pružinách stáhlý 3 závity k sobě a převařený plocháčem
15:39:42
10.11.2011
10.11.2011
radekp
Martin/125/ 09.11.11 09:28:36 napsal:
→ minno: je blbost davat uřízlou stranou pružinu směrem
nahoru…ta guma tam tim padem bude zbytečne…nebude to v ní vubec
sedět…a že to sedí na 3mm silnym plechu dole…nevidim v tom
problem…nikdy se mi nestalo že by to nějak popraskalo nebo tak něco…
3 mm silný plech ? na rameni na škodovce ? kde ? to možná s 2 mm tlumexu
svařování pružin další blbost. jak tak čtu, máš to vyzkoušené na poli, ale ostatním to tady neraď..
..zkus to na www.fakthustykarynapole.c z
→ minno: je blbost davat uřízlou stranou pružinu směrem
nahoru…ta guma tam tim padem bude zbytečne…nebude to v ní vubec
sedět…a že to sedí na 3mm silnym plechu dole…nevidim v tom
problem…nikdy se mi nestalo že by to nějak popraskalo nebo tak něco…
3 mm silný plech ? na rameni na škodovce ? kde ? to možná s 2 mm tlumexu
svařování pružin další blbost. jak tak čtu, máš to vyzkoušené na poli, ale ostatním to tady neraď..
..zkus to na www.fakthustykarynapole.c z
15:24:01
10.11.2011
10.11.2011
Petrson
-> Martin/125/: Ještě nám pověz něco z tvých výzkumů na podvozcích, člověk se fakt pobaví (ale jen u kompu). Ale radši bych tě nechtěl potkat
14:11:57
10.11.2011
10.11.2011
haso
ja len nechapem, ci je tak vela dat 1500cz za predne pruziny zo speedpra/T2 a mat svaty pokoj nez takto majstrovat taketo veci...
nez to mat takto to radsej mat seriovy motorovy cln a jazdit dedkostyle nez sa hrat na pretekara na zvaranych pruzinach
nez to mat takto to radsej mat seriovy motorovy cln a jazdit dedkostyle nez sa hrat na pretekara na zvaranych pruzinach
13:12:30
10.11.2011
10.11.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Martin/125/ 10.11.11 11:12:40: Ty woe tohle už fakt není normální... Když už si mě bereš do huby, tak bych rád uvedl věci na pravou míru a ne to cos tady tvrdil...
1. Nejsem obecně proti zkracování. Když se to udělá s rozumem z obou stran a zůstanou závěrné, tak proč ne, pokud je potřeba zkrátit víc, tak odříznout z jedné a tu uřízlou část dát nahoru! a do ramene usadit tu origo se zakončením. Jinak se enormě zatěžuje rameno, zatímco nápravnice to v pohodě zkousne. Navíc při zatížení tam stejně není takový schod jako když je volně mimo auto a přužina si v podstatě stejně sedne do gumy.
2. Vaření pružiny totální nesmysl!!!
3. Prasklých pružin na 120cce jsem už viděl nespočet, pravda víc zadních, ale i přední už jsem několikrát viděl...
Stále čekám, kdy z tebe vypadne něco rozumného, ale po tom co jsi tady tvrdil o brzdách se asi nedočkám...
1. Nejsem obecně proti zkracování. Když se to udělá s rozumem z obou stran a zůstanou závěrné, tak proč ne, pokud je potřeba zkrátit víc, tak odříznout z jedné a tu uřízlou část dát nahoru! a do ramene usadit tu origo se zakončením. Jinak se enormě zatěžuje rameno, zatímco nápravnice to v pohodě zkousne. Navíc při zatížení tam stejně není takový schod jako když je volně mimo auto a přužina si v podstatě stejně sedne do gumy.
2. Vaření pružiny totální nesmysl!!!
3. Prasklých pružin na 120cce jsem už viděl nespočet, pravda víc zadních, ale i přední už jsem několikrát viděl...
Stále čekám, kdy z tebe vypadne něco rozumného, ale po tom co jsi tady tvrdil o brzdách se asi nedočkám...
12:49:59
10.11.2011
10.11.2011
Shackall
-> Martin/125/: Bílá vdova, nebo Nepál?
12:48:23
10.11.2011
10.11.2011
Martin/125/
-> Martin/125/: ten spodní závit už jakoby vubec nepruží...protože je ta pružina zašroubovana do sebe...zajimalo by mě jak by to mohlo prasknout...