snížení předku..

prohledat
313 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 02.07.2008 do 07.03.2020, založil/a tunerlada
řadit dle data
11:27:34
07.07.2008
Martin/125/
-> Tuner#2: já to mám uříznutou stranou dolů...a jak řikám...najeto kolem 30000 a nic se nestane...podle mě toa pružina líp sedí když je uřízlo stranou dolů4
10:59:35
07.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David29: Ty fakt raději mlč...



Já taky jezdil pár let na říznutých pružinách o 1 závit se zarovnaným koncem autogenem a bylo to dobré řešení. Pokud se to neudělá moc, tak to jízdním vlastnostem pomůže, neb je nižší těžiště a jde méně vzduchu pod auto, než když je čumák nahoru, jak člun. Pokud se nezarovná, tak určitě nezarovaným nahoru a tam je tam velká a hluboká miska, že při zatížení se nemůže absolutně nic stát, neb se pružina bez zakončení stejně trochu ohne a sedí tam dost hluboko...
09:48:00
07.07.2008
havlik
-> Saky: taková te zelená škodovka ze Cvoksportu jestli ti to něco osvětlí
09:40:08
07.07.2008
Saky
David29 05.07.08 20:30:06 napsal: -> havlik: Jinak před pár lety... před pár lety se každýmu libily auta typu Zipp, .před pár lety byla trochu jiná doba... ne?

BTW co je to zipp?
09:28:22
07.07.2008
Syny
na mokrym listi v zatacce myslim ze je uplne jedno jesli jedes v uzovce, eMko bo rapidu 1
09:23:18
07.07.2008
Martin/125/
-> Crestik: protože prostě si asi nikdy v užovce nejel...a nebo si nikdy nejel na uřízlnutejch pruzinach,jinak by si tohle nenapsal...4
22:22:42
06.07.2008
Rapid05
-> Crestik 06.07.08 13:16:42: Myslíš, že auto s níže položeným těžištěm bude mít horší jízdní vlastnosti než série?
21:27:51
06.07.2008
castrol
p.b. 06.07.08 19:18:59 napsal: -> Crestik: V 80ti v zatáčce na mokrým listí to s oužou udělá tak akorát pápá, zvlášť na origo zmijovkách. Když ubereš v zatáčce plyn tak zadek jde ven, ale to je snad dáno konstrukcí nebo ne?
Já jezdil na pružinách řízlých o 1,5 otáčky jak s kilem tak s rapidem a když tady čtu reakce některých tak už bych měl bejt nejspíš dávno mrtvej...
a co presluhujes??1
19:18:59
06.07.2008
p.b.
-> Crestik: V 80ti v zatáčce na mokrým listí to s oužou udělá tak akorát pápá, zvlášť na origo zmijovkách. Když ubereš v zatáčce plyn tak zadek jde ven, ale to je snad dáno konstrukcí nebo ne?

Já jezdil na pružinách řízlých o 1,5 otáčky jak s kilem tak s rapidem a když tady čtu reakce některých tak už bych měl bejt nejspíš dávno mrtvej...
18:38:28
06.07.2008
Mejot
-> Crestik: myslím že na tom zmoklím listí s tou oužou budeš mít stejný problémy
18:28:40
06.07.2008
Crestik
Martin/125/ 06.07.08 14:27:43 napsal: -> Crestik: to co si napsal je naprostá s prominutim pí*ovina

ještě tak mít argument proč, tak je to uplně bomba...
18:15:50
06.07.2008
havlik
-> tunerlada: ne naopak to je modla ty woe 4 3
15:45:21
06.07.2008
tunerlada
-> sep: jéj no a na to nikdo urco nenadaval jak na tohle rezani 5
14:27:43
06.07.2008
Martin/125/
-> Crestik: to co si napsal je naprostá s prominutim pí*ovina4 4 4 5
13:18:51
06.07.2008
sep
Jen tak bokem,zbožňovaný rapid sport made in england s regulovatelnými tlumiči spax měl sériové říznuté a následně zarovnané pružiny.
13:16:42
06.07.2008
Crestik
Martin/125/ 05.07.08 21:50:09 napsal: Prostě uřízlá pružina je o 100% lepší na shade než origo,zlepší se im jizdní vlastnosti i vzhled...4

jak se zlepší jízdní vlastnosti?

Jasně, nejlepší je hrrnout předkem po zemi a zadek v nebesích, jako tady jeden s turbem z SK, tak se konečně docílí toho, že to aspoň na štěrku na 2jku udělá metrový "drift" při 30km/h, když to nejde normálně na asfaltu, s šílenýma 45HP. Jenže oni tam při tom návrhu zas takoví blbci nebyli...a kdo má předek trochu víc při zemi, tak to pozná při krizovce nebo na sněhu, kdy nebude schopný jet zatáčkama víc než těch 30, jak mu to bude lítat po cestě...stejně tak stačí na mokru při trochu rychlejší jízdě ubrat, a hle, jak to cestuje ven...ano, při 60ti ve městě "to drží jak prase", ale v přehnané zatáčce v 80ti na spadaném listí to jaksi nebude ukázka lepších vlastností, když pilot toho bude mít plné ruce, a seriová užovka tam projede jak nic....
10:13:15
06.07.2008
Martin/125/
tunerlada 05.07.08 22:57:06 napsal: jéjéj vy ste mi zamotali hlavu jako taky mam z toho divne j pocit ale jako jezdil na to skoro každej a nic se nestalo..-> Martin/125/: ok riznu to jak rikas -> David29: prasarna to možna je ale kdyz si to tak vemes tak jako hodne lidi tady ma na aute neakej ten tuzing treba i ja jak tam zkousim ty svetla z ouži..časem bych tam ted sport. podvozek koupil to je jasny ale ted ci auto dozpravovat a nalakovat aby bylo ok sport podvozek mužu dokoupit až bude auto jezdit a fungovat mimochodem ty světla z ouži vepředu...to vypadá brutálně...fakt super...bylo by dobrý auto posadit co nejvíc k zemi...byla by to paráda...4
23:06:11
05.07.2008
tunerlada
-> David29: nj tak jako maš pravdu to ale tak jako zaklad je pro me aby to hlavne dobre brzdilo a motor šlapal (seriovej upravy nebudu dělat zatim) zkusim to řiznout a uvidim stejne rapl bude jen na srazy a na menši vylety tak moc nenajezdi
23:01:29
05.07.2008
David29
-> tunerlada: No.. podle mě je podvozek základ... stejnak to dělám i já... ale nechme to...
22:57:06
05.07.2008
tunerlada
jéjéj vy ste mi zamotali hlavu 10 jako taky mam z toho divne j pocit ale jako jezdil na to skoro každej a nic se nestalo..-> Martin/125/: ok riznu to jak rikas 4 -> David29: prasarna to možna je ale kdyz si to tak vemes tak jako hodne lidi tady ma na aute neakej ten tuzing treba i ja jak tam zkousim ty svetla z ouži..časem bych tam ted sport. podvozek koupil to je jasny ale ted ci auto dozpravovat a nalakovat aby bylo ok sport podvozek mužu dokoupit až bude auto jezdit a fungovat 4
22:31:35
05.07.2008
minno
-> havlik: nie nie to určite nie, ani tak ani tak.
21:52:40
05.07.2008
suri
-> Martin/125/: ale zase nie ako niektori o 4 zavity
21:50:09
05.07.2008
Martin/125/
Prostě uřízlá pružina je o 100% lepší na shade než origo,zlepší se im jizdní vlastnosti i vzhled...4
21:38:00
05.07.2008
havlik
-> minno: takže vlastně když si to někdo pak ohne autogenem aby to bylo jako origo tak je to v pohodě?3

Jinak ta pružina zase nejni tak tvrdá aby seděla jen tim kousíčkem zaříznutym v rameni4
21:33:57
05.07.2008
minno
havlik 05.07.08 20:12:34 napsal: -> David29: mno ty seš zase chytrej woe jezdil s tim skoro každej na těhle stránkách a to včetně těch největších libovek co sou tu ted a nikomu to před pár rokama nepřišlo divný protože ne každej měl a chtěl dát 1500 nebo kolik za pružiny



aj milíóny ľudí na svete klame, a preto to neznamená, že klamať je dobré a správne, alebo že môžeme preto klamať naďalej4 To len ako prirovnanie.



Osobne by mi dosť naháňalo strach jazdiť s pocitom, že mi pružiny sedia v ramenách len na nejakom úbohom jednom-dvoch centimetroch...



Nemáte niekto fotku ako taká fiknutá pružina vyzerá založená v ramene? Dosť by ma zaujímalo vidieť to.



Btw. ak sa ešte naozaj nikomu nestalo, že by mu to v mieste dosadania konca rezanej pružiny pretrhlo rameno, znamená to, že to rameno je potom dosť pevné, hoci sila toho plechu je len nejaké 2 mm, hm....
20:49:16
05.07.2008
David29
-> havlik: Nejel jsem na tom, ani nemám zájem. Stejně tak bych nechtěl jet na samo-domo převařácích, co dělaj nějak Franta svářeč...



Já si nemyslim že by to dělalo nějaký problémy, nebo dokonce by to mělo bejt nebezpečný... asi tak, jako když tady někdo prudí, že nedal pod šroubek podložku, a hned je označován za prase...

Jenom si zkrátka myslim (a je to jenom můj názor), že doba řezání pružin by mohla pomalu ustupovat...
20:40:47
05.07.2008
havlik
-> David29: zkoušel si to nebo jen blbě kecáš podle toho jak to tu všichni haní? co je na tom za prasárnu? Já na tom jezdil přes rok a žadný problemy ani nic jinýho s tim nebyly. Ted mam na autě pružiny dělaný a už bych si řezaný pružiny taky na auto nedal, ale všeho s mírou když se to udělá něžně tak bych v tom problem neviděl. Ted budu dávat na auto pružiny dělaný na zakázku ale jak už sem řekl ani v dnešní době ne každej má ty prachy nebo je chce dát. Já v tý době to chtěl mít niž ale měl sem pro těch 1500 lepší využití než kupovat pružiny tak sem je nechal říznout. A nevim co sem pleteš zipáka ten měl spíš vizualní tuning sice tam měl 1.8čku ale když sem na tom autě viděl ty ohořelý bubny vzadu a 1mm silný destičky vepředu tak bych blil totéž jeho převařený ramena na vlečce ale to je vše trošku mimo mísu. Někomu jde to o to aby to vypadalo někomu o to aby to fungovalo.
20:30:06
05.07.2008
David29
-> havlik: Jinak před pár lety... před pár lety se každýmu libily auta typu Zipp, .před pár lety byla trochu jiná doba... ne?
20:28:48
05.07.2008
David29
-> havlik: Přečet sis co píšu, nebo zase čteš jen to co chceš?

David29 05.07.08 19:45:47 napsal:

... Řezání pružin bych třeba já...


Jestli se to tobě líbí a vyhovuje... prosim. JÁ bych si to na auto nedal a JÁ to budu označovat za prasárnu. Stačí? Je to jenom můj názor... nic víc v tom nehledej.



Mě je to fuk, dejte si tam co chcete.. jen sem řek svůj názor, woe 4
20:20:16
05.07.2008
Martin/125/
-> havlik: 4
20:12:34
05.07.2008
havlik
-> David29: mno ty seš zase chytrej woe jezdil s tim skoro každej na těhle stránkách a to včetně těch největších libovek co sou tu ted a nikomu to před pár rokama nepřišlo divný protože ne každej měl a chtěl dát 1500 nebo kolik za pružiny
19:51:06
05.07.2008
105
tak ja to mam urizli na 260 znizeni pekny este se musej dorewsit dorazy zatim pocituju ze ten predek je krapet rozhadanej takze pujdu do sportovniho podvozku.....ale kdyz nebudes jezdit jak prase..
19:45:47
05.07.2008
David29
Řezání pružin bych třeba já, trochu označil za tuzing. Neni to vyloženě nebezpečný, ale je to prasárna l. třídy.



-> Martin/125/ 05.07.08 17:27:58: Stejně jako se někomu vymstilo mít bílý kryty zadních světel. Zřejmně nikomu, ale je to hnus a prasárna.
18:59:31
05.07.2008
MATTESS
05.07.08 13:41:34 řekl bych, že na tento způsob řezání není na autě nic uzpůsobeno, žádná dosedací plocha. Navíc nevím, jak by to řezal.

A já mam uřízlou část v gumě, ne na rameni
17:27:58
05.07.2008
Martin/125/
-> minno: o o5...sem blázen...ale tak napiš důvod...vymstilo se někomu už nějakym zpusobem že měl uřízlí péra rovně jak popisuju? 100% ne!
17:01:34
05.07.2008
minno
-> Martin/125/: si blázon :/
14:37:15
05.07.2008
Martin/125/
ale uřízní to aspon o závit níž...tohle nebude vubec znát...to už by se vyplatilo sehnat péra z prvních užovek...a maš tam krasně ten zavěrnej závit a je to nízký jk kdyz to takhle uřízneš4
14:31:45
05.07.2008
Martin/125/
-> tunerlada: uřízni to přesně rovně...jak na tý první fotce...myslim,že tak jak je to na tý druhý by si to snad ani nedokázal...
13:41:34
05.07.2008
tunerlada
eště sem to řešil neska z otcem a ten řikal estli by nebylo vhodny kuli dosedaci ploše to řiznout takhle kolmo.. co vy na to ?
zvětšit snížení předku.. - obrázek od tunerlada vložen 05.07.2008 13:41:34
13:39:56
05.07.2008
tunerlada
takže to mam zkratit takhle něak že ? tak jak je ta červena čara to fiknout 3
zvětšit snížení předku.. - obrázek od tunerlada vložen 05.07.2008 13:39:56
12:35:11
05.07.2008
Martin/125/
-> tunerlada: uřzlou stranou určitě dolů...pero bude líp sedět4
23:46:54
04.07.2008
tunerlada
kazdopadne kuju za rady kluci 6
23:46:11
04.07.2008
tunerlada
-> Kapřík faster: ok ja to teda zkusim tak jak rikas,-> MOLSO: ja to zkusim o ten 1,5 a uvidime...snat se mi nic nestane ale jak tady pise martin 125 tak to bude snat ok..z autem stejne budu jezdit tak maximalne na srazy nebo na kratky trasy no.. jo ešte teda uřizlima dolu jo ?
20:22:35
04.07.2008
MOLSO
-> Martin/125/: no ja nwm ... auto mám svoje a len jedno a pokúšat stastie nebudem :) a bál by som sa 6 mne stačí to čo mám a hotovo 40 260ky 2
18:17:43
04.07.2008
Nwkt
-> Martin/125/ 04.07.08 12:33:55: A dorazy?
18:16:35
04.07.2008
Martin/125/
-> MOLSO: to co pišeš je určitě pravda...ale to by platilo třeba u fáčka nebo tak...shade ma lehoučkej předek...tam se opravdu nic stat nemuže...aspon teda mě se s tim nic nestalo...
18:14:56
04.07.2008
Kapřík
-> tunerlada: vezmi flexu a z horní strany pružiny odřízni 1,5 závitu a hotovo. Dej to na auto a uvidíš. Předek ti klesne o nějakej centimetr a auto ti bude o něco líp sedět na silnici. Jízdní vlastnosti budou trochu lepší. Časem přijdeš na to že seriový pružiny a tlumiče sou měkký tak stejně koupíš něco pořádnýho, ale prozačátek seřízlý pružiny nejsou na škodu. Pokud není zhnilá nápravnice a ramena a pokud nebudeš řezat víc jak ten 1,5 závitu (jsou tu extrémisti kteří řežou pružinu pomale do půlky..to je pak nebezpečné!!!) tak pak je to v pohodě. Sám jsem na pružinách seříznutých o 1,5 závitu jezdil 2 roky a bezproblému..... jako přechodné řešení proč ne...Rozhodně lepčí než když ti čumák auta čučí do vzduchu jak motorovej člun a auto plave po silnici jak zběsilý. A nikdo tady na virtu mi nevymluví, že auto s pružinama seříznutýma o 1,5 závitu má horší jízdní vlastnosti než se sériovkama4
16:41:59
04.07.2008
MOLSO
-> Martin/125/: no predstav si že ten pahýl čo ti tlači do jedneho bodu ramena to rameno namáha. Možno nie až na prasknutie ale nepochybbne ovela viac ako ked tam maš zaverny zavit. Na svojom aute maj co chces ale ja by som si to do auta nedal pretože by som nemal kludné spanie 40
12:33:55
04.07.2008
Martin/125/
-> MOLSO: PROBOHA!!! Jak se muže zničit rameno? Ja mam pružiny řízlý myslim asi o 3 závity a to sem najel už opravdu kolem těch 30ti tisíc...a žádnej závěrnej závit nic podobnýho nemám...prostě uřízlý flexou a daný spátky4
00:48:24
04.07.2008
MOLSO
no odrezať 1.5 závitu to by som sa bál. bez záverného závitu by som mal fakt strach o rameno.Preto som zrezal iba takúto trošičku a uvidíme čo to urobí, vzadu mám celkom kvalitne rozsadnuté pružiny a stačilo by keby sa to zrovnalo (a aj keby čo bolo v kufri budem voziť závažie takže aj to troška pomôže)
Extreme Tyres