skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
problem? kulicka z loziska v prevodovce
14:29:48
02.07.2008
02.07.2008
Majkl
-> Syny: perlet? kdyz to proskrabnes az na bilej zaklad nedejboze na plnic? to nezamaznes ani nahodou
14:27:28
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Tuner#2: Omg, ja se z tebe jednou zblaznim. Ja te pisu, ze celo co sem tam dal novy sem neposkrabal a to je fakt. To, ze kdyz sem tam jedno stary rval na hulvata a poprvy, tak se poskrabalo klidne priznavam.
-> Majkl: staci mit trochu toho laku nekde v nakej tube a zamaznes to tak, ze nikdo nic nepozna...
-> Majkl: staci mit trochu toho laku nekde v nakej tube a zamaznes to tak, ze nikdo nic nepozna...
14:24:59
02.07.2008
02.07.2008
David29
-> Tuner#2: Vim, že nakonec sem se na to vysral a ten jeden plech sem ohnul dovnitř a nepřekážel
14:22:54
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: My s tím nezačali, já bych jí vyndaval spodem jako to dělá TUNER v garáži na špalkách.
14:22:06
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Už začínáš připouštět i možnost poškrábání Ještě před chvílí jsi tvrdil něco jiného jinak jako Majkl.
14:21:09
02.07.2008
02.07.2008
Labros
Takže výměna převodovky se nám smrskla na nejkrizovější část - demontáž a montáž zadního čela na leštěnkách
14:20:28
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> David29: Přesně jak píše Labros u Rapiďáckýho čela je to ještě bych řekl obtížnější nic nepoškrábat.
14:18:54
02.07.2008
02.07.2008
Majkl
-> Syny: "nebo jen minimalne" az budes mit novej celolak za nekolik desitek tisic, tak se asi s takovymto tvrzenim nesmiris, ze by sis celo poskrabal minimalne jakykoliv poskrabani je v takovym pripade nepripustny
14:17:17
02.07.2008
02.07.2008
Labros
-> David29: Pokaždý na to musím přijít znova, ale pamatuju si že ho natáčím ve dvou osách - kolem svislý osy i kolem vodorovný (jakoby procházející spzkou) a strkám ho takhle natočený z poloviny dovnitř, a pak s ním nějak kouzlím a snažím se ho přemluvit a nakonec tam je, při troše štěstí odřený jen tam, kde už bylo.
14:14:14
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> David29: na sedanu i kupe je to to sami... Strcis jednu stranu cela nalezato do prostoru motoru, natocis ho a strcis tam i ten druhej konec. Pak ho opatrne zacnse naklapet do horizontalni polohy aby te sedlo na srouby dole a nahore je to nejkrizovejsi, tam se casto odre jak pisou kluci, ale kdyz se snazis, tak ho neodres nebo jen minimalne...
14:13:18
02.07.2008
02.07.2008
David29
-> petr s: čáry máry fuk?
-> Majkl: To sem myslim takhle zkoušel a srala se tam příčka motoru myslim.. no uvidim.. až to budu mít příště dole, zkusim to jak to řiká -> petr s
-> Majkl: To sem myslim takhle zkoušel a srala se tam příčka motoru myslim.. no uvidim.. až to budu mít příště dole, zkusim to jak to řiká -> petr s
14:09:29
02.07.2008
02.07.2008
Majkl
-> David29: blbe, musis krizem, nejdriv jednu stranu smerek do podbehu > cely strcis jakoby do motorovyho prostoru a dostanes tam i druhou stranu a pak to priplacnes na ty blatniky dozadu..
14:08:21
02.07.2008
02.07.2008
petr s
-> David29: Na to jsou kouzelnické triky
14:05:24
02.07.2008
02.07.2008
David29
-> Majkl, Tuner#2,vhml: Se přidám, když tu probíráte sundavání čel.. nevim jak to má sedan, ale na Garďáckym čele jsou na bocích dva vysunutý plechy...
Jak to tam nasadit, aniž bych to moc vorval? To čelo je s těma pelchama širší než zadek auta...
Jak to tam nasadit, aniž bych to moc vorval? To čelo je s těma pelchama širší než zadek auta...
13:53:56
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Tuner#2 02.07.08 13:37:21: Foreza to nebude.
I kdyby se nekde odrelo, tak maximalne nahore u sroubu. A tam to neni problem zamaznout tmelem na vyplneni spar nebo takovim tim "tupkovadlem" kde mas stejnej odstin barvy. Jednalo by se stejne o miniaturni skrabanec kterej by nebyl vubec videt po zamaznuti...
I kdyby se nekde odrelo, tak maximalne nahore u sroubu. A tam to neni problem zamaznout tmelem na vyplneni spar nebo takovim tim "tupkovadlem" kde mas stejnej odstin barvy. Jednalo by se stejne o miniaturni skrabanec kterej by nebyl vubec videt po zamaznuti...
13:37:21
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Bylo ve foréze? Jo tak to jsem ho taky neodřel, ale když bude v plniči a laku, tak ho zaručeně odřeš.
13:33:22
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Majkl: ja daval na auto novy celo a nikde sem ho neodrel - zajimavy co... Asi je nekde chyba :)
13:32:26
02.07.2008
02.07.2008
Majkl
-> vhml: jenze prave ono to vytuknuti a dalsi manipulace v jednom cloveku i vedvou vetsinou vede ve 100procentech k oderce na laku.. jak pise T#2
13:00:40
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Tak u vašeho auta asi fakt není co odřít, ale na leštěnce, kde máš kvalitní lak to je hodně velký problém.
12:59:50
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl 02.07.08 12:47:23: Přesně tak, souhlas. Já už čelo venku měl asi 2x a pokaždé se někde na hrance odloupne lak a už ho mám místama zaštětečkovaný. Bez odření ho tam nedáš na 100% za tím si stojím.
12:49:47
02.07.2008
02.07.2008
vhml
-> Majkl: proč bys orvával čelo??? Akorát ho vyťukneš dozadu a zkušeným trojhmatem ho stočíš v motorovém prostoru a vyndáš bez toho aby ses čehokoliv dotkl...
12:48:17
02.07.2008
02.07.2008
vhml
-> Syny: já mám rekord na vyndání motoru 26 minut :-) To bylo v dobách kdy jsme měli nově tu naší fabii a spotřeba byla cca. 1 převodovka měsíčně. A vyndání převodovky je další poklidná půlhodinka, pokud teda mám vlečku a nemusím to vyndavat i s nápravou...
12:47:23
02.07.2008
02.07.2008
Majkl
-> Syny: celo neorves? no je videt ze jsi to nikdy nedelal na cele a kastli s uplne novym lakem, na kterym ti hooodne zalezelo, to by sis uz rozmyslel vyndavat celo..
12:34:47
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Tuner#2: tak lektriku vypojis za 3 minuty. Voda myslim, ze taky neni problem. A celo neorves pokud si sikovnej...
12:29:03
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s 02.07.08 12:25:27: To byl samo JOKE, ale proti většině má už taky slušný náskok.
12:29:01
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Nwkt: Radsi vsechno odpojim a budu na to mit kralovskej pristup, nez to rvat ven spodem, bejt odrenej, namackanej pod autem a nasranej, ze to de na hovno...
12:28:01
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Orvat čelo, blatníky, vypojit elektriku, vypustit vodu, hmm samé výhody.
12:27:46
02.07.2008
02.07.2008
petr s
-> Syny: Za hodinu je venku ale na zvedáku ne se válet pod autem
12:26:52
02.07.2008
02.07.2008
Nwkt
-> Syny: Všechno odpojovat a tak? Radši vyndat spodem
12:26:09
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Tuner#2: Tak ja bych stene nevyndaval prevodovku bez vyndavani motoru. Dle me je pohodlnejsi vyndat motor a pak spajsku...
12:25:27
02.07.2008
02.07.2008
petr s
-> Tuner#2: Tuner má ještě co dohánět pokud nezačíná 4 stovku
12:23:32
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Když měním převodovku stylem, vyndáš a dáš jinou kterou máš připravenou po repasi a takhle děláš ten koleběh pořád, tak u kyvky ty vůle vymezit musíš a to že jsi tam kameny dal naporvé, to neznamená, že tomu tak bude pokaždé. Myslím, že nejlépe to vystihnul pert s příspěvkem hned pod Tebou a myslím si, že ten vyměnil převodovek víc než půlka virtu (když nepočítám TUNERa :-)
11:53:23
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Tuner#2 02.07.08 10:37:18: A to bych se hadal Kameny sem mel na jednej strane v prevodovce na 1. pokus a na druhej strane na 3. A vymezeni vule si asi nemyslel vazne, pac ta vule se vymezi jednou a pak muzes prevodovku vyndavat treba 100x a ty podlozky tam davas furt stejny - respektive treba novy, ale stejny tloustky
11:13:01
02.07.2008
02.07.2008
petr s
-> Matthes z TechWebu: Raději 3 vlečkové převodovky než jednu kyvku
10:58:38
02.07.2008
02.07.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2 02.07.08 10:37:18: Ajaj, to az Syny uvidi
10:39:54
02.07.2008
02.07.2008
Labros
-> Tuner#2: Už to chápu, zpětně to nebylo úplně srozumitelný. Tak tamty spoje na příčce bych taky nerad povoloval
10:37:18
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 02.07.08 00:46:31: Odpojím nebo vycvaknu poloosy a převodovka je venku, zatímco Ty se budeš půl dne srát s kamenama a vymezením vůle, tak my už dávno jezdíme.
10:35:21
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros 02.07.08 10:22:03: Přečti si to pořádně, poloosy si už odpojil Majkl, Ty jsme neřešili, ale já jsem psal, že stačí popustit příčku níž, že nejde vyndat z auta a Petr s napsal, že jde, když se odpojí šikmá ramena z příčky, ale tam je přístup na dvě věci a zbytečně povolovat spoj, který drží a je odzkoušený je nepraktické, když stačí příčku popustit níž a převodovku vyndat.
10:23:40
02.07.2008
02.07.2008
Labros
-> Syny: Naopak, na vlečce je výměna převodovky mnohem jednodušší než na kyvce. Buď se může převodovka popustit a vycvaknout poloosy, nebo jak říká petr s se poloosy nechají v převodovce a odpojí se od ramen.
10:22:03
02.07.2008
02.07.2008
Labros
Tuner#2 01.07.08 16:43:40 napsal: -> petr s: Jasně, ale je to zbytečné, neb se pak můžou povolovat (MATTESS měl na jednom rameni úplně vytočenou matku) a je tam přístup opravdu na ho*no.
nechápu.. petr s přece doporučoval odpojit poloosy od ramen, tzn. od unašečů na hřídelích, tzn. povolit 6 imbusů.. Proč by se pak měla povolovat matka? S tou se vůbec nemusí manipulovat, navíc má zásek.
nechápu.. petr s přece doporučoval odpojit poloosy od ramen, tzn. od unašečů na hřídelích, tzn. povolit 6 imbusů.. Proč by se pak měla povolovat matka? S tou se vůbec nemusí manipulovat, navíc má zásek.
09:14:31
02.07.2008
02.07.2008
Majkl
-> Syny: to asi ne, ale tomu cloveku jsem dost veril, delal mi jiny veci a nikdy nebyl problem :(
00:46:31
02.07.2008
02.07.2008
Syny
-> Tuner#2 01.07.08 16:15:10: to sou ty vlecky
-> Majkl: A myslis, ze ten kdo skladal prevodovku te rekne: "Jo Majkle, rozsypalo se mi to, ja to tam presto vrazil a tebe zkasnul"
-> Majkl: A myslis, ze ten kdo skladal prevodovku te rekne: "Jo Majkle, rozsypalo se mi to, ja to tam presto vrazil a tebe zkasnul"
21:04:13
01.07.2008
01.07.2008
Jakub M.
-> Matthes z TechWebu:
doufej a modli se... kdyžtak to rovnou celý zahodíš no
doufej a modli se... kdyžtak to rovnou celý zahodíš no
20:46:25
01.07.2008
01.07.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: Ajaj, sem to delal baj voko Ale zas na ty petce ... proste nastavit na stred no Kdyz sem to zkousel nic nepadalo :)
20:24:32
01.07.2008
01.07.2008
Jakub M.
-> Majkl:
aktuální diagnóza. : máš špatně složenou převodovku = špatně nastavená vidlička 5. stupně, jen tam může dojít k tomu, že ti vypadne kulička a následovat budou všechny vnitřosti synchronu. tzn - nechat znova složit, nebo si to nejlépe udělat sám, protže je to nic moc složitýho... jde jen o dodržení správných vůlí a vzdáleností, které jsou ostatně v montážní příručce, takže není o čem diskutovat .
aktuální diagnóza. : máš špatně složenou převodovku = špatně nastavená vidlička 5. stupně, jen tam může dojít k tomu, že ti vypadne kulička a následovat budou všechny vnitřosti synchronu. tzn - nechat znova složit, nebo si to nejlépe udělat sám, protže je to nic moc složitýho... jde jen o dodržení správných vůlí a vzdáleností, které jsou ostatně v montážní příručce, takže není o čem diskutovat .
16:43:40
01.07.2008
01.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Jasně, ale je to zbytečné, neb se pak můžou povolovat (MATTESS měl na jednom rameni úplně vytočenou matku) a je tam přístup opravdu na ho*no.
16:24:59
01.07.2008
01.07.2008
Tommyk
Tuner#2 01.07.08 16:16:01 napsal:
-> Majkl: Nebo zajeď k TUNERovi, ten už to má v ruce, převodovky mění rychleji než na Monte Carlu
-> Majkl: Nebo zajeď k TUNERovi, ten už to má v ruce, převodovky mění rychleji než na Monte Carlu
16:17:51
01.07.2008
01.07.2008
Majkl
-> Tuner#2: nojo na ramena jsem zapomnel :) tak jak rika petr s tak by sly odpojit, ale tam je zase pristup jak k penezum..
16:16:34
01.07.2008
01.07.2008
petr s
-> Tuner#2: Odpojí ramena na příčce a celou ji vydělá
16:16:01
01.07.2008
01.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Majkl: Nebo zajeď k TUNERovi, ten už to má v ruce, převodovky mění rychleji než na Monte Carlu