skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nejlepší sériový kotouče/destičky
12:16:38
05.05.2015
05.05.2015
vhml
-> Toušík 05.05.15 11:43:43: Píšu si: ,,Přibalit kotouče" ... ( mimochodem třeba náhradní buben jsme sebou měli :-D )
11:49:56
05.05.2015
05.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 05.05.15 11:43:43: NJ ja mam mechaniky bandu linou :( ale jinak souhlas. Co se tyce najezdu, mam tam uz ctvrte desky, ale prvni Lucasy jsem nesjel ani do pulky a zbytek tak do 2/3 a menil jsem je. Driv jsem najel i kolem 7tkm za rok kdyz jsem obrazel srazy. Ted uz je to mene zato s vetsim nasazenim :)
11:43:43
05.05.2015
05.05.2015
Toušík
Tak je fakt že žerou kotouče ale kolik už já neřeším to si musí vyřešit mechanik v průběhu závodu :D :D
-> Tuner#2: Jinak sednout si to bude muset určitě i když já je nechal sednout asi dost rychle.. Asi 6x jsem to rozjel pořádně a zabrzdil pomalu aby se zapekli. Sice nevím zda to bylo dobře nebo ne, ale brzdí :) Jinak ruku na srdcey ale co s tím autem najezdíš? Tak ten úběr kotoučů by taky nebylo nic hroznýho. Prostě bych ty 2500 volil to můj názor. Ale sám víš jak tě to brzdí a když s tím nemáš problém tak jsou to tady jen takové dohady stejně o ničem a to není produktivní!
-> Tuner#2: Jinak sednout si to bude muset určitě i když já je nechal sednout asi dost rychle.. Asi 6x jsem to rozjel pořádně a zabrzdil pomalu aby se zapekli. Sice nevím zda to bylo dobře nebo ne, ale brzdí :) Jinak ruku na srdcey ale co s tím autem najezdíš? Tak ten úběr kotoučů by taky nebylo nic hroznýho. Prostě bych ty 2500 volil to můj názor. Ale sám víš jak tě to brzdí a když s tím nemáš problém tak jsou to tady jen takové dohady stejně o ničem a to není produktivní!
11:34:27
05.05.2015
05.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.05.15 10:58:32: No prave to neni uplne malo.
-> Toušík 05.05.15 10:58:59: Jasny i ja chapu jak jsi to myslel, ale jak jsem osal tech zlepseni jsi udelal vic a je to jedno s druhym. Nad vymenou jsem taky premyslel, ale deska si potrebuje s kotoucem sednout a to neni hned. Nevim zda by bylo dobre to porad prehazovat.
-> Toušík 05.05.15 10:58:59: Jasny i ja chapu jak jsi to myslel, ale jak jsem osal tech zlepseni jsi udelal vic a je to jedno s druhym. Nad vymenou jsem taky premyslel, ale deska si potrebuje s kotoucem sednout a to neni hned. Nevim zda by bylo dobre to porad prehazovat.
10:58:59
05.05.2015
05.05.2015
Toušík
-> Tuner#2: Já tohle vše chápu! A samozřejmě pro 80% lidi tady nemá cenu investovat do DS a stačí seriové destičky! Ale když beru vás který jedete na okruh tak by se vám ty DS vyplatilo prohodit. Práce na hodinku cca. Seiová deska toho taky musí vydržet mraky ale je to prostě nějaký jiný takový měkčí všechno.. Jinak já jezdil R888 i na těch starých brzdách.
Jinak já brzdy právě pohoršil ze 4p-2p, z 22-19. Jen destičky a pakny a otom mluvím. Já tady nebudu rejpat nebo se dohadovat jen sem právě napsal svou zkušenost. Není v tom nic jiného.
A pokud tobě brzdí tak bych nic neřešil! Já když bych nasadil Osinky tak si nejsem jistej jak by auto po tech 25km RZ dopadlo :D
Jinak já brzdy právě pohoršil ze 4p-2p, z 22-19. Jen destičky a pakny a otom mluvím. Já tady nebudu rejpat nebo se dohadovat jen sem právě napsal svou zkušenost. Není v tom nic jiného.
A pokud tobě brzdí tak bych nic neřešil! Já když bych nasadil Osinky tak si nejsem jistej jak by auto po tech 25km RZ dopadlo :D
10:58:32
05.05.2015
05.05.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.05.15 10:41:49: DS2500 vicemene kotouce nezere. Mám přes půlku desek pryč a a ubyly cca 3 desetiny.
10:41:49
05.05.2015
05.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 04.05.15 12:21:50: NJ ale Ty srovnavas opet nesrovnatelne. Driv jsi mel na aute obyc gumy, dneska tam mas rozsypanou rejzi slick a to je zcela jiny svet. Ja kdyz vymenim kola s R888 za Nokiany, tak auto razem nebrzdi, neb to proste guma neprenese... Navic jsi posilil zadni brzdy a to je taky hodne znat coz jsem poznal kdyz si sedli kotouce a desky u me na zadku + mas vyrazne lepsi podvozek. Tech zlepsenich tam mas globalne tolik, ze tezko soudit jen vymenu desek...
Nicmene porad nechapu co muze byl lepsiho na prednich brzdach kdyz osadim DSka, kdyz s ATE nemam problem brzdit na limitu kdy si guma pokvikuje i na ohratem semislicku. Predek skodovky je lehkej a o tom to cele je. Klidne bych i do DS zainvestoval, ale znicit si i kotouce a menit je pomalu jak desky se me nechce neb chladak taky neni zadarmo.
Nicmene porad nechapu co muze byl lepsiho na prednich brzdach kdyz osadim DSka, kdyz s ATE nemam problem brzdit na limitu kdy si guma pokvikuje i na ohratem semislicku. Predek skodovky je lehkej a o tom to cele je. Klidne bych i do DS zainvestoval, ale znicit si i kotouce a menit je pomalu jak desky se me nechce neb chladak taky neni zadarmo.
07:11:34
05.05.2015
05.05.2015
vhml
-> steyr 04.05.15 23:37:58: mám vzadu celou destičku a zapojenej jeden pár pístků a není to přebrzděné. Vzadu mám sériový destičky oproti Galferům 1065 vepředu. www.galfer.eu/index.php/.
../brake-pads-auto
06:24:38
05.05.2015
05.05.2015
Antony - zrušená registrace
-> MOLSO 05.05.15 05:49:50: jj. tak to ma L/A v dokumentaci, ale je pravda jak píše -> radekp: , že ke konci už měly desky nedělený . .
06:05:17
05.05.2015
05.05.2015
radekp
-> MOLSO: Od někoho zde jsem četl, že je lepší desky nedělit
05:49:50
05.05.2015
05.05.2015
MOLSO
-> Antony: no podla L/A to tak ma byt .... ručka na samostatny okruh prevadzkova na samostatny. a potoom prefrezovane brzdiče predelene a rozrezane dosky. a potom aj tak kopa ludia ma domontovaný regulátor
05:45:11
05.05.2015
05.05.2015
Antony - zrušená registrace
-> MOLSO 05.05.15 05:42:50: Anebo se vzadu zapojí jen jeden pár pístků a druhej je na ručku . .
05:42:50
05.05.2015
05.05.2015
MOLSO
-> steyr: prave preto sa dozadu mntuje regulátor brzdného tlaku.
p.s. 4piesty na prepojkach + vzadu 2piesty, 19mm HBV, bez regulátora to brzdí dobře
p.s. 4piesty na prepojkach + vzadu 2piesty, 19mm HBV, bez regulátora to brzdí dobře
23:37:58
04.05.2015
04.05.2015
steyr
kedze sa to tu rozobera znova sa vsuniem...tyka sa to uzivatelov zadohrabou s kotucovymi brzdami vzadu (2x 4 piestikove brzdice) mate to zapojene podla schemy 130 alebo 120 ? lebo momentalne som mal zapojene jeden okruh predok druhy okruh zadok (bubny) a troska sa bojim, ze to bude prebrzdene na zadku ked tam teraz budu uz kotuce
20:26:03
04.05.2015
04.05.2015
Toušík
-> vhml: V Plzni právě mají na auto určitě na motorku se pozeptám pošli co chceš
19:24:34
04.05.2015
04.05.2015
MVM
-> vhml: Na moto to ještě jakštakš pochopím,taky jsaem s tím bojoval,ale i Carerra má normálí hadice a můžu se mrknout do dat kolik je brzdnej tlak např na Hockenheimu
19:16:48
04.05.2015
04.05.2015
vhml
-> srdcar 120L 04.05.15 17:48:17: zdaleka ne každej krám s hydrauliky má i teflonky a přípravky na jejich malej rozměr.
-> MVM 04.05.15 17:31:53: potřebuju to na motorku. Na předchozí to byl výraznej krok vpřed. Jak má váleček malinkej průměr tak každý zapružení hadičky je na páčce dost znát.
-> MVM 04.05.15 17:31:53: potřebuju to na motorku. Na předchozí to byl výraznej krok vpřed. Jak má váleček malinkej průměr tak každý zapružení hadičky je na páčce dost znát.
18:09:11
04.05.2015
04.05.2015
Jozka
-> vhml: Navštívil bych osvědčenej Hansa-Flex (www.hansaflex.cz/)..
17:48:17
04.05.2015
04.05.2015
srdcar 120L
-> vhml: Zadej si do vyhledavače firmy-hydraulické hadice a nabídne ti jich dost i v tvém okolí, které je dělají na zakázku i na počkání. U nás ve Varech jsou hned dvě, jedna ve Staré Roli www.hakahydraulika.cz/ a druhá v Bohaticích www.esp-hydraulika.cz/
No a u tebe by to mohly být www.kovo-sds.cz/, dále www.kovo-sds.cz/ stačí jen se podívat
No a u tebe by to mohly být www.kovo-sds.cz/, dále www.kovo-sds.cz/ stačí jen se podívat
17:31:53
04.05.2015
04.05.2015
MVM
-> vhml: Pokud to není vyloženě extra jiný rozměr nebo např.délka - tak bych rozhodně využil peníze jinde než v "pancéřovaných" hadicích. Paradoxně v praxi vím o vícero prodřených a prasklých,zlomených pancéřovkách než seriových a "to" že by to brzdilo líp je nesmysl. Hezky to vypadá když sundáš kolo..
16:27:50
04.05.2015
04.05.2015
havlik
-> vhml: kamarád pár let zpátky řikal že někde kolem děčína, ale ani kdybys mi zabil tak si nevzpomenu na firmu.
16:15:18
04.05.2015
04.05.2015
vhml
Kam pro pancéřovaný hadice? Šroubovaný ze speedpra, nebo to někdo umí v podobných cenovkách i lisovat?
14:27:40
04.05.2015
04.05.2015
m8rinek
-> Toušík: Hele to je marný ;)...
14:10:32
04.05.2015
04.05.2015
MVM
-> Toušík 04.05.15 12:21:50: Pravda předsedo
14:08:42
04.05.2015
04.05.2015
castrol
-> MOLSO 04.05.15 11:47:01: flexa forever
12:34:02
04.05.2015
04.05.2015
minno
-> Toušík: dobrá story :D
12:29:47
04.05.2015
04.05.2015
vhml
-> Toušík 04.05.15 12:21:50: lálálá
12:21:50
04.05.2015
04.05.2015
Toušík
Hele asi sem napíšu něco co se vám bude zdát jako nějakej výsměch, ale než jsem rozebral 100vku tak jsem měl za to, že mě to brzdí pekelně pěkně. Měl jsem tam 4p, ATE destičky, vzadu 22 váleček a pakny nějaký.. Brzdilo to krásně, ale 4pístky stojí zrepasované 2,5tis cca, 22 válečky asi taky něco. Teď jsem opět kompletně ponížil. Vpředu jsou 2p ze stovky, kterých je všude mraky a nestojí nic rapase cca 500? Vzadu jsou 19tky prasátka, +Beralové obložení které stojí 500 to je asi jako seriové myslím a vepředu DS3000 které stojí 1400 s DPH? Což můžete dát komukoliv do nákladů protože píšou jen brzdové destičky. A pánové teď už můžu říct že tyhle brzdy fungujou o 100% někde úplně jinde! Každej dáváte peníze do kol, náprav, sedaček, volantů a různejch číčovin, ale dát 3tis do brzd vám přijde hodně? A jen tak pro zajímavost na 25 km dlouhé Rz ty brzdy fungovali famozně celou dobu. Krásně lehce se brzdilo, člověk nemusel tlačit nic, prostě jako s posilovačem krásně plynulé brždění. Je fakt že těm 3000 chvilku trvá než začnou brát cca 4-6 zatáček, ale to není že by to nebrzdilo! Prostě je potřeba o maličko víc šlápnout zezačátku, ale to by vyřešili DS2500.. A pojkud máte už ty 4p a uvažujete že se chcete svést někde trošku svižněji neváhejte a kupte DS2500 protože pak poznáte jak fungujou brzdy.
11:47:01
04.05.2015
04.05.2015
MOLSO
-> Tuner#2: drazka sa da spravit to je najmenej
11:10:55
04.05.2015
04.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 04.05.15 11:03:06: Jedine co me stve, ze nemaji tu cistici drazku a naopak maji zesikmene nabehy coz ale dnes ma vetsina novych desek a moc to nechapu proc u novych zmensovat brzdnou plochu. Ze by si to lepe sedlo s kotoucem se rict neda...
11:03:06
04.05.2015
04.05.2015
MOLSO
-> Tuner#2: zaujimavy poznatok ..... diky pozriem cenu briemb () a textarov ...
10:57:45
04.05.2015
04.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
A pak ze nerostou... ATE jednoznacne nejlepsi provedeni a smes, TRW pusobi smesi moc tvrde a provedeni taky nic moc a Brembo a Textar jako by si z oka vypadly. Vzal jsem oboji (Brembo i Textar) a holt az dojdou ATE zasoby, tak se to vyzkousi...
00:36:06
02.05.2015
02.05.2015
steyr
tak ako dopadla tato hadka ? :D teda okrem rady "DS" kedze je financne troska "nedostupna"
08:51:51
30.04.2015
30.04.2015
aDAm
-> U-Geen: no já bych ten česnek dal na obě strany, protože pak to dostane pořádný grády že tě to zastaví na místě ;)
00:07:12
30.04.2015
30.04.2015
U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: tahle je dobra, ale musi se poradne zapect rychlou jizdou... a pak rady piskaj, je dobre natrit nestycnou plochu cesnekem.
23:48:47
29.04.2015
29.04.2015
exwrcteam
-> Jirik_Tuňák1983: to je z bugaty vejron galardo superlegera GT3 :D
23:30:59
29.04.2015
29.04.2015
Jirik_Tuňák1983
A tahle brzdová destička je do dvoupístků a nebo čtyřpístků? Nikde jsem na ní nenašel označení, jestli je jako že závodní.
20:09:16
29.04.2015
29.04.2015
exwrcteam
-> MOLSO: trw bych uplne na sport svezeni nedaval to uz radsi ty textary...me se jeste osvedcili na "blbnuti" juridky ale tot otazka co vydrzej na plnym nasazeni feroda nam pekne dokurvili kotouce na octavce loni na predku jezdime smes od renovaku ....
19:39:34
29.04.2015
29.04.2015
m8rinek
-> TTomas: Ty se mě nezastávej, taky jsi na blacklistu :D.
19:34:45
29.04.2015
29.04.2015
TTomas
-> m8rinek: A ja v pododnou dobu do 2 pistu ani ne za litr:)
19:27:46
29.04.2015
29.04.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Jo? Já že jsem DS2500 pro 4p objednával 19.9 2011 za 2115,-
Kč/sada + DPH. Takže se spíš neposer ty...
Kč/sada + DPH. Takže se spíš neposer ty...
19:13:18
29.04.2015
29.04.2015
MOLSO
ach jo
dakujem za prispevky k veci. Skúsim tie TRWčka
dakujem za prispevky k veci. Skúsim tie TRWčka
18:57:43
29.04.2015
29.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 29.04.15 13:13:36: Rekl bych ze to bude stejny jen holt nemam renovak jako domovskou stranku, takze jsem mel na vstupu do diskuze asi pul roku stare vedomosti a m8 se z toho muze po*rat
13:13:36
29.04.2015
29.04.2015
Jirik_Tuňák1983
-> kury 28.04.15 22:08:51: Navíc se člověk nedozví, jestli jsou lepší DSka za 3000+ a nebo za 2600,-.
22:08:51
28.04.2015
28.04.2015
kury
Proč to tady vždy končí hádkou Tady i kdyby se řešilo třeba jakou koncovku řadící páky, tak se to pohádá Tak snad Molso sám musí nejlépe vědět, jak s autem jezdí. Nevím jestli to má jen do provozu, nebo na závody. A pokud na závody, tak zda mu tam brzdy vadly. Ate se holt už nevyrábí, tak asi ty textary nebo trw. Pokud mu vadnou při závodech brzdy a není mu líto peněz, tak DS2500. Vždyť se to tady už milionkrát probíralo.
21:55:31
28.04.2015
28.04.2015
isti
-> minno 28.04.15 07:57:26: Vyzerá to tak
21:50:22
28.04.2015
28.04.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Ty píšeš 3000+ tak si to přeber jak chceš...
21:47:34
28.04.2015
28.04.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.04.15 21:39:56: a co teprve zadní pakny za 7000...
21:39:56
28.04.2015
28.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 28.04.15 21:31:35: No jasně, tak stojí 2600,- to je teda zásadní rozdíl
eshop.renovak.cz/brzdove- desticky-predni-ferodo-rac ing-fcp461
eshop.renovak.cz/brzdove- desticky-predni-ferodo-rac ing-fcp461
21:31:35
28.04.2015
28.04.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Jenže už dávno DS2500 nestojej 3000Kč...
-> vhml: Já se Ti divim... Nevíš, že jen jeden názor vládne všem...
-> vhml: Já se Ti divim... Nevíš, že jen jeden názor vládne všem...