Zadni podelny ramena

prohledat
145 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.09.2007 do 09.09.2012, založil/a Syny
řadit dle data
18:39:32
09.09.2012
tami
Tak jsem sundal podélný orig.ramena z uloženky,a jejich síla je 3 mm,jsou v perfektním stavu,tak jen vyztužit a jezdit,sám už jedny mám,tak kdyby měl někdo zájem tak je pustím do světa
19:44:26
06.09.2012
TTomas
-> dragon_cb_cz: Jak pise Minoo...na seriovej podvozek to bude k nicemu. Ty vleckove silenty maji v sobe navic dva plechy, ktere prave ten potrebny skrut na kyvce nedovoluji a pak zatezuji ulozeni v karoserii i ramena. Na hodne tvrde slnicni auto s malym zdvihem bych to jeste chapal, ale tam uz bych dal ten uniball, tak jako Venca.
14:24:36
06.09.2012
dragon_cb_cz
-> minno: OK 4 Ještě je pak samozřejmě ve hře varianta přestavby na vlečku, ale když mám i 136GL, tak bych tím vlastně získal dvě dost podobná auta a to mi přijde trochu jako blbost...
23:18:26
05.09.2012
minno
-> dragon_cb_cz: Vlečkové buchty na kyvku by som osobne teda nedával. Určite nie, ak na tej kyvke bude všetko ostatné sériové (t. j. i celková "dĺžka" výkyvu kolesa hore-dole bude zachovaná ako u série). Kyvka má omnoho väčší úhol výkyvu a práve preto je tam na pozdĺžnom ramene mäkký silentblok, pretože to rameno sa v tom silentbloku potrebuje krútiť do strán (A / V). Ak tam dáš tvrdý silentblok tak bude značne namáhaná kapsa na úchyt ramena v karosérii. Praktickú skúsenosť s tým ale nemám. Teoreticky by som ale osobne vlečkové buchty na kyvku dával jedine v prípade, že by tam boli aj tvrdé pružiny a tlmiče a výkyv kolesa tým pádom obmedzený na minimum. Potom by aj tie tvrdé buchty zlepšili jazdné vlastnosti, nakoľko by tá náprava nemenila tak veľmi svoju zbiehavosť skrz mäkký silent v ramene a koleso by malo lepšiu stopu.
16:24:00
05.09.2012
dragon_cb_cz
-> vhml: No jsem mrcha pohodlná, ale jinak to auto nijak zásadně přitvrzovat asi nebudu, takže nějaké malé ústupky se klidně konat můžou. Spíš si vůbec nedokážu představit ty přínosy/negativa, takže ideálně by mě zajímal názor někoho kdo na kyvce vlečkové silentbloky jezdí a může to srovnat s původním stavem.
16:19:41
05.09.2012
dragon_cb_cz
-> m8rinek: OK, takže pokud není viditelně křivé/do vrtule, tak neřešit? Mám totiž opískovaná a nazinkovaná origo ramena z naší staré 105ky (byly v pěkném stavu), jen mě až po celé té akci se zpožděním napadlo, jestli nebyly trochu ohnutý (a případně jestli je nevzal tchán elektrodou moc brutálně když mi svařoval ty půlky šavle k sobě) 5



Auto nebude na žádnou velkou divočinu, tak tam asi nechám normální buchty... vyměnit se to dá vždycky.
16:19:13
05.09.2012
vhml
-> dragon_cb_cz: Není důvod používat měkký pokud ti nejde o maximální komfort
16:14:27
05.09.2012
m8rinek
-> dragon_cb_cz: to je uplně buřt, jestli je rameno kratší či delší, na geometrii nastavíš sbíhavost.



A tvrdý buchty asi smysl maj co se týče rázů kola vpřed a vzad. Sám mam kyvkový a řekl bych, že rozdíl oproti vlečkovejm bude neznatelnej...
16:10:28
05.09.2012
dragon_cb_cz
Taky se přidám s dvěma dotazy:



- když se tu řeší ten ohyb ramen - jak s dostatečnou přeností změřit, že ramena která mám jsou OK? S novým se to díky jejich tvaru porovnává blbě.



- Má nějaký smysl dát na kyvku tvrdé silentbloky nebo si tím prd pomůžu? Mám v garáži tvrdé i klasiku a i cena je prakticky stejná, takže pokud to trochu pomůže stabilitě, klidně je tam dám.
15:49:31
05.09.2012
Chester škoda 120
-> minno na vlečce
15:37:52
05.09.2012
minno
-> Chester škoda 120: na kyvke či na vlečke?
15:00:25
05.09.2012
Chester škoda 120
když tady řešíte ty ramena tak se zeptám taky jsem přemýšlel jestli koupit nové nebo opískovat staré , ramena byly jak nové akorát levé bylo mírně do oblouku po délce tak jsem ho nechal srovnat bylo to zhruba 5 mm ten ohyb vadí to nějak neohne se to znova ?
14:51:51
05.09.2012
vhml
-> venni: je tam beztak hovno videt. Kolem unibalu navaris jeste jeden krouzek na prumer origo gumy a vlepis tam gumu z puvodniho rozrezanyho. Nemas sanci si vsimnout ze je vevnitr neco jinyho.



Ale jak rikam, dokud kazda skodovka pri zarazeni jednicky poskoci, tak to nema vyznam resit.
upraveno 1x, naposled 05.09.2012 14:52:51
14:48:36
05.09.2012
m8rinek
-> venni: Namočíš ho do gumy :D
14:47:24
05.09.2012
venni
-> vhml: Veno jak chceš zamaskovat unibal??
14:15:52
05.09.2012
Toušík
-> vhml: Já to nechci maskovat. A popřípadě uvidím časem, ale na poprvé tam bude originál akorát tvrdej.
14:14:45
05.09.2012
Toušík
-> venni: Super já myslel že by je koupila slečna protože tě nechci otravovat ale on řekl že je koupíš ty..
13:46:52
05.09.2012
venni
-> Toušík: Petr už mi to na Fb psal... mam za úkol kouknout jestli mají v KT ramena,mam pocit že naposled měl DK a to byly ty lepší.
13:44:28
05.09.2012
vhml
-> Toušík: v příapdě potřeby to elegatně zamaskuješ. Unibal je určitě krok vpřed a dokud budou jezdit republiku škodovky s hewlandem tak nemá cenu nějakej unibal řešit
upraveno 1x, naposled 05.09.2012 13:45:04
13:22:16
05.09.2012
Toušík
-> m8rinek: Já nemůžu použít bohužel ani unibal prozatím..



Ale díky za rady.
13:11:08
05.09.2012
m8rinek
-> Toušík: je zbytečná co se týče koncepce nápravy, kvuli případný ráně bych ji asi nedával, radši ať se ohne rameno, než aby se díky unibalu vytrhlo z domku...
13:03:35
05.09.2012
minno
-> Toušík: Výstuha na ramene na kyvke neplní žiadny účel a je tam zbytočná.
13:01:17
05.09.2012
Toušík
prosím má význam výztuha na zadní podélná ramena na zadní kyvnou nápravu?? Působí tam na to nějaká síla jako na vlečce?? Díky
17:35:40
10.09.2007
Martin14
-> Kloggie: No ja toho mám vic jak Erko tak i 120.1
17:35:12
10.09.2007
Martin14
-> Discovera: No já jsem vyházel z dokumentace různých druhů náprav který jsem viděl a já nemůžu určovat original stav podle toho jak je to na autě protože nevim jestli už to někdo neměnil.
13:18:46
10.09.2007
Kloggie
Asi taky záleží na tom jestli je to 100vka nebo 120tka, protože maji jiny uložení tý buchty. A jestli jsem to dobře pochopil tak Martin14 má erko.
13:10:33
10.09.2007
Discovera
-> Martin14: mám 105ku z r.88 a včera jsm,e dělaly GO napráv kyvky + 5qvalt. ale bychty byly tím víc širším silentblokem VEN s auta...ajko ORIGINAL......tak buď to dávali do škoduli jak se jim chtělo nebo by to mělo bej tak to....větší část silentbloku ven z auta.
00:08:54
10.09.2007
Kloggie
-> Martin14: no někdo tu psal že je má širokým ven, asi jak na kterým typu.
17:46:51
08.09.2007
Martin14
-> Kloggie: Tak tí pádem se všechny buchty motujou širokým dovnitř!!!
23:43:16
06.09.2007
Kloggie
asi by se víc namáhala ta buchta, protože když bys chytil nohavici, tak by se rameno vychýlilo ze směrem ven a to by mohlo dělat problémy. Sice až po nějaký době, až by byla unavená ta guma, ale stejně...
23:40:48
06.09.2007
Kloggie
-> Martin14: to nevim co by se stalo, asi by se stalo prd. Ale rameno by bylo blíž k ose auta a když by se pak chytala nohavice, tak by to mohlo dělat problémy - dle mě teda. Jinak to že sem je dal širšim dovnitř jsem vyčet v Baťovi a v jedný chytrý knížce.
23:30:11
06.09.2007
Martin14
-> Kloggie: A proč si to nemohl dát obráceně ja se teĎ přivez erko tak se kouknu jak to tam je ale nevim co by se stalo kdyby se dala širokým ven.
23:27:43
06.09.2007
Kloggie
Já sem je tam musel dát širokym dovnitř. řek sem to blbě - máte pravdu neni pravá a levá, jsou záměnný, ale když už jsou na ramenu, tak se ty ramena nemůžou prohodit, tak sem to myslel, sry za mystifikaci.
23:17:24
06.09.2007
Martin14
-> Syny: Pravě že ja si myslim že na vlečku a širokou kyvku se dávli širokým dovnitř a uzká kyvka se dávala ven.Zatím to tak bylo ve všech soustavách ny výkresu třeba zrovna v Andrtovi je kavná náprava a uložení široký dovnitř.
23:14:38
06.09.2007
Syny
-> Martin14: Vim jak to myslis, ale ja rikam ze na vlecku sety zelvy davaj tak a na kyvku opacne... To vim, ale nevim jak na kterou napravu to je...
23:12:33
06.09.2007
Martin14
-> Syny: No jasně že ti ho vymezí nohavice ale to rameno by pak podle otočení tý želvy mohlo být víc nakřivo vůči ose auta jestli mi rozumíš?A ja vlečku nemyslel ja myslel kyvku uzovky a kyvku Mkovou.Vlečka je jasně že širší dovnitř alespoň to tak dělám a u emkový kyvny napravy taky.
23:07:05
06.09.2007
Syny
-> Martin14: ee vlecka to ma na jednu stranu a kyvka na druhou... Kompenrovat rozchod tim stejne nebudet - ten te vymezi nohavice...
23:04:59
06.09.2007
Martin14
-> Syny: Nevi proč ale nedělá se to třeba proto že byly dva druhy kyvek a u užovek se dávalo širší vena u M-ka širší dovnitř aby se nejak kompenzovala rozdílná vzdálenost náprav.Je to jen moje úvaha.
23:02:32
06.09.2007
Syny
A ja kto je s tema zelvama u kyvky? Je tim vetsim dovnitr nebo ven? 1
22:53:44
06.09.2007
Nwkt
-> Kloggie: Neni, je můžeš otočit
22:49:24
06.09.2007
Martin14
-> Kloggie: Jak pravá a levá vždyť jí mužeš dát akorát širší stranou dovnitř nebo ven a je jedno jestli je pravá či levá!!!
22:47:57
06.09.2007
Kloggie
hele k těm podélnejm ramenům - nevim jak u 120, ale u mýho erka si musim dávat bacha na ty buchty, je pravá a levá. Bacha na to.
13:14:45
06.09.2007
Syny
Je to pravada - u kyvky vlastne pruzi kolo jen podle nohavice a tudiz jsou tma vyztuhy zbytecny... Je to dany tou konstukci napravy - nak mi to nedoslo... 40
11:46:02
06.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rabbit: Vyndej si zadní pružinu a kývej v nápravou a uvidíš co to dělá a že ohnout se to nemůže, to by nešlo točit s poloosou uvnitř nohavice.4 Podélné rameno je tam čistě kvůli zabranění pohybu v před a vzad.
11:41:52
06.09.2007
Rabbit
Tuner#2:

Takže pro dobrej pocit to tam mít můžu. A podle toho co řikáš tak budu schánět tvrdší pružiny.
11:22:21
06.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rabbit: Ale na kyvce budeš mít Áčka naprosto stejný s vystženým ramenem a nebo bez vystužení - hu nohavici v který je poloosa neohneš. Véčka nebo Áčka na kyvce jsou daná pouze přužinama.
11:18:52
06.09.2007
Rabbit
zdenekz:

Jo přesnbě pro tydle případy to myslim. Naberu plyn, benzín a dva 120ti kilový lidi a mám parádní Ačka.
11:08:19
06.09.2007
zdenekz
-> Rabbit: je to dobrý,když do auta naložíš 3 takový jako já,tak se to aspoň nebude kroutit.4
11:07:05
06.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rabbit: Na kyvce k ničemu, u vlečky nezbytnost - bez výztuhy se kroutí.
11:05:48
06.09.2007
Rabbit
All:

A myslíte, že to byztužení podélnejch ramen něčemu uškodí? Nebo si prostzě myslíte, že je to zbytečný?
Extreme Tyres