Vlečka vs. kyvka

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.05.2007 do 26.06.2007, založil/a Luc1f3ron
řadit dle data
22:23:08
26.06.2007
Ales
Panove upadlo vam nekdy kolo na vlecce? Ted co jsem stratil kolo na kyvce, tak vaham jestli ji tam nechat nebo predelat na vlecku... nerad bych to zazil podruhe7
08:39:33
25.05.2007
petr s
-> Vojtik: Na technické jim to je jedno
08:38:07
25.05.2007
Vojtik
-> Luc1f3ron: každopádně by to chtělo stihnou do STK, tam by se na to asi moc netvářili8
22:44:52
24.05.2007
Luc1f3ron
-> Pavel P.: určitě na to jednou dojde ale nemám na to moc času teď maturita pak musim na brigádu abych to všechno měl jak pořídit a pak zase na vejšku jestli odmaturuju teda 3
22:43:01
24.05.2007
Pavel P..
-> Luc1f3ron: no spíš co dům dal.... rozhodně si sežeň zdravou vlečku a vlečkovou převodovku a vyměň to.
22:38:02
24.05.2007
Luc1f3ron
takže to moje auto je asi bastl všechno tomu nasvědčuje kyvky mělkej kastlík na baterku 136 motor karbec a filtr fávo budíky starý kulatý bez denního počítadla černý tapecy béžový sedačky .....
22:25:09
24.05.2007
Pavel P..
-> Luc1f3ron: byly kyvky úzké a kyvky široké a byly vlečky úzké a vlečky široké...



úzká kyvka byla na 1000Mb/100/110 a užovkách

široká kyvka byla na emkách 105-125

uzká vlečka byla na garde

široká vlečka byla na 120LX/130/135/136/ rapid
22:20:29
24.05.2007
Luc1f3ron
takže kyvky sou úzký nápravy a vlečky široký nebo byly kyvky taky široký ???

krapec v tom plavu10
22:03:39
24.05.2007
Syny
-> charon: mel, ale zkouska se odsunula na ctvrtek a to bych bez virtu umrel 3



Mekky kasliky byli od ty doby co se zacali vyrabet auta s vleckama coz asi 85 je - bo ja nevim kdy vyjela 1. 130tka...
22:00:11
24.05.2007
charon
-> Syny: Mělký kastlíky baterky mělo Mko až od roku 1985, ne? Ty a poslouchej, neměl jsi mít bloknutej virt do pondělí nebo dokdy? Jako že kvůli tvrdému studiu?
21:44:18
24.05.2007
Syny
eMko by se teoreticky pri zastavbe vlecky vubec predelavat nemelo - to by melo bejt uz pripraven od vyroby (mimo ty prvni eMko - ty byly takovy pofiderni). Uzofka ta uz je na tom hur - rezat kaslik a tunel + meneni nadrze v pripade implementace 5q... Jinak od motoru 130 je povinny mit siroky napravy, 4pistky, a vlecku...

Ja osobne tvrdim ze kdyz predelavat napravy tka za vlecku, ale je pravda ze kdybych delal auto tak tma asi necham kyvku - pac je s tim min srani a lip se shani dily...
12:05:19
24.05.2007
Luděk
-> Vojtik: měl jsem oficiálně přestavěnou 742.12 na 742.135 a měl jsem tam normálně 5q kyvku,protože v době,kdy jsem to přestavoval byly 5q a vlečka pouze doporučené,nikoli povinné5
12:03:12
24.05.2007
Vojtik
hlavní problém týhle přestvby na kejvačku je ten, že to neprojde přes STK8 u motorů nad 130 musí bejt vlečka
11:58:55
24.05.2007
havlik
-> Luděk: okej takhle zběžně po kouknutí na to je rozdíl jasnej3
11:47:55
24.05.2007
Luděk
-> havlik: obal převodovky je stejný,jiný je pouze mezikus z uchycením na danou příčku převodovky podle typu nápravy,kolečka,hřídele a zasouvací tyče jsou také stejné a liší se to pouze těmi satelity,tzn. laicky uchycením té které poloosy v diferenciálu (a na vlečku jsou potřeba takový pokličky s gufery,kyvka ten kryt má na nohavici),jinak je to tady určitě někde popsané podstatně vyčerpávajícím způsobem4
11:42:48
24.05.2007
havlik
-> petr s: aha
11:41:04
24.05.2007
petr s
-> havlik: Vím ale čekám co ti poradí
11:34:33
24.05.2007
havlik
-> petr s: ani ty nevíš?
11:07:35
24.05.2007
havlik
-> Luděk: takže když budu mít nový saletový kolečka z vlečky a přendam je do kyvkový převodovky tak to stačí?

10:58:26
24.05.2007
petr s
-> Luděk: Jsem to blbě napsal ale převodovku rozdělat musíš
10:53:27
24.05.2007
Luděk
-> petr s: diferák nee,jenom satelity4
10:23:26
24.05.2007
Luc1f3ron
kůrva to je na mě moc složitý 3
10:17:10
24.05.2007
petr s
-> Luc1f3ron: Jde předělat vyměníš diferák
10:15:48
24.05.2007
havlik
-> Luc1f3ron: jo
10:14:39
24.05.2007
Luc1f3ron
-> Vojtik:

počky na vlečce je jiná převodovka jak na kyvce ??
09:11:25
24.05.2007
Jirik - zrušená registrace
-> petr s: 1
08:39:12
24.05.2007
petr s
Čemu se divíte ? takhle to chce hodně lidí co už mají dost té křivé vlečky
08:23:14
24.05.2007
havlik
-> Vojtik: to je divný já na 125 rv 88 sem měl normální hrdlo a dával sme tam z rapida vlečkový
08:06:02
24.05.2007
Vojtik
-> Luc1f3ron: no jo, člověče, koukám na fotky auta a fakt je tam kejvačka, to jsem ještě na rapidu neviděl9 To chce sehnat vlečku s 5Q, přes zimu pěkně zgenerálkovat a vystužit a na jaře namontovat. Bude to určo zlepšení. Bude se to na silnici chovat kultivovanějc a hlavně bude v autě daleko větší ticho, páč u vlečky už řešili i otázku hlučnosti 4
08:01:49
24.05.2007
Vojtik
-> havlik: já mám svoji šáde původem 105 L r.v. 87 a bylo tam, na vlečku vše připravený i to hrdlo tankování, jen jsem ji tam dal bez jakékoliv úpravy
07:30:39
24.05.2007
havlik
-> Jakub M.: to musíš do všech modelů 742 dát jiný hrdlo i do eMek co už maj 5q ale maj kyvku
23:36:41
23.05.2007
Luc1f3ron
-> Bagrr:

njn budu to muset dat do původního stavu
23:35:23
23.05.2007
Luc1f3ron
-> Bagrr:

no ten svár to sem nezkoumal ale myslim že neni je tam takový silný gumový těsnění a když sem ho vonehdá měnil tak tam nebylo nic vidět žádnej svár ani podložka
23:34:36
23.05.2007
Pavel P..
-> Luc1f3ron: tak to bude 742.136 ale proč je tam kyvka.? asi se někomu nelíbily áčka na vlečce tak to vyřešil po svém..
23:34:31
23.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Luc1f3ron: Tak je to 742.136..... Ale prasácky zabastlený....
23:33:33
23.05.2007
Luc1f3ron
-> Pavel P.: za vodní pumpou
23:32:56
23.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Luc1f3ron: Kde je ta měrka? A nejni pod karbcem znát nějaká podložka nebo svár?
23:32:52
23.05.2007
Luc1f3ron
-> Bagrr:

číslo je u pumpy
23:31:58
23.05.2007
Luc1f3ron
-> Nwkt: nemám 781.136 v techničáku jezměna na 742.136 na bloku taky1
23:30:53
23.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Luc1f3ron: číslo motoru je u pumpy nebo za rozdělovačem? Podle svodů bych to střelil na fávo....
23:30:52
23.05.2007
Pavel P..
-> Luc1f3ron: kde to má měrku oleje? hned za vodní pumpou nebo až za trubkama vejfuku?
23:29:54
23.05.2007
Luc1f3ron
-> Bagrr: ten vejfuk je asi ňákiej domakuch trubky od hlavy vedou souběžne s motorem pak vlí jakoby k baterce tam to de do tlumiču na tej samej straně to vylejzá a pak se to táhne podél celýho tlumiču až ven ( to bych fakt musel nafotit takhle ti to nepopíš dobře)
23:29:28
23.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: To se mi stáv¨á taky dost často3
23:28:52
23.05.2007
Nwkt
-> Bagrr: Seš moc rychlej, když sem to psal tak to tam ještě nebylo 3
23:28:10
23.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: Proto se ptam na trubky u svodů1
23:27:25
23.05.2007
Nwkt
-> Luc1f3ron: Mno nafoť a nemáš tam čirou náhodou 781.136?
23:27:21
23.05.2007
Luc1f3ron
no s tou fotkou to neklapne nemám foťák na mobilu mám akorát ta kvalita no hanba mluvit a stejně to nemám jak z toho mobilu kopnout do komplu8
23:27:12
23.05.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Luc1f3ron: Japa má vejfuk trubky u svodů, souběžně s motorem nebo kolmo na něj?
23:26:01
23.05.2007
Luc1f3ron
a kdybych nafotil jak vypadá vejfuk tak by ste se dosrali smíchy3
23:25:22
23.05.2007
Pavel P..
-> Luc1f3ron: spíš zbastlenina... udělej fotku jak to vypadá zespoda.
Extreme Tyres