skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jaký tlumiče do 120??
-> vhml: A co konkrétně máte kde roztrahaný? Pokud myslíš na 140, tak ta kasle nebyla zrovna v dobrém stavu a skoky mimo trať jí ani moc nepomohou. Máš nějaký fotky kde to praská?
-> Tuner#2: Ale stejně bych z toho měl strach 

-> vhml: Jenže jedna Vaše jízda na RZ jako je v Běšinách vydá za 10000km po normální silnici kde jedeš s citem a nejezdíš dírama. TUNER má ještě tvrdší pružiny a nic mu to nedělá.
-> Tuner#2: Já vím :-) Stejně bych se bejt tebou dál, že ta kastle půjde časem do kytek. Zase tak moc nejezdíme a za ty léta je to roztrhaný na hadry...
-> Pavel P..: Ale kdepak, podvozek funguje výborně. Po najetí víc jak 300km jsem spokojený.
-> vhml: A proč myslíš, že tam je ten smajl? Já mám dokumentaci L/A přečtenou tam i zpět, takže víc co se v továrně jezdilo (na předek byli dva druhy Sachs tlumičů (asfalt/šotolina) a na zadek jen jeden typ a pružiny vzadu série a v předu 260mm série. Neboj mám to nastudovaný, ten kdo neměl přístup k Sachsu, tak jezdil to co píše Jakub.
-> Tuner#2: oni taky soutěžní auta musí tlumit a ne defaultně lámat karoserie*3
-> Evž@: nech si tlumiče repasovat u p.Kurky za cca.400kus. Nejlepší v poměru kvalita/cena co můžeš s tlumiči udělat
-> Evž@: nech si tlumiče repasovat u p.Kurky za cca.400kus. Nejlepší v poměru kvalita/cena co můžeš s tlumiči udělat
-> Nwkt: ne? takže mu zatim jen vypadávaj sklíčka z brejlí?

-> Pavel P..: Neni to tak hrozný 

-> Tuner#2: neznabohu... počkej s tim tvym kostitřasem budeš po každý jízdě plivat plomby

-> Jakub M. 13.05.09 15:57:34: To je moc měkká houpačka 

-> Jakub M.: o kolik je to tvrdší 20% ?
Dopředu tlumiče z Lada/žiguli - přední, dozadu z 1203 - přední. Pružiny nechat sériové,možná jen vpředu trochu zkrátit. Tuhle konfiguraci jezdila většina 120L/A na soutěžích...
-> petr s: mohapl, uz sem si vzpomnel
no, sem to gumotechna pouzil trochu nadnesene 


-> Klubko_: Vím co myslíš ale zarazil mě název gumotechna
-> petr s: ma chvalkovicich na prvni svetelne krizovatce kdyz jedes od sternberka, tak nalevo.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hm mam pocit že ty mam i já....
-> Evž@: Se podivej na Majklovu fotku 27.02.06 20:23:13
-> Klubko_: Diky nejedu, me to prekvapilo ze jdou sehnat, pokud neni vydrena pistnice tak je to fajn

-> Evž@: Většinou podle závitu
-> Klubko_: jak poznam jestli mam rozebiratelný
-> Klubko_: Kde je v olomouci GUMOTECHNA ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: koupil sem ho v olmiku v gumotechne. Meli i vic prumeru. Mam ti koupit a vzit na hrochac?
-> Klubko_: Kde se koupit to horni guferko?
-> Evž@: zajed na vrakac, sezen rozebiratelny, dej novou horni gumicku(to je jediny, co sem na repas sehnal) nalij novej olej a jezdis jak kral 

No kluci ještě tam ty tlumiče chvilku nechám....auto bylo podhuštěné 0,4 atm ...takže při zkoušení to pružilo z větší části na gumách....nafoukal jsem a tlumiče tlumí dobře 

-> Majkl: Podla mna ich na tej fotke máš roztiahnuté tie predné,dalej to už asi nepôjde.
-> Pavel P..: ...a to kolik?
-> Evž@: kdybys chtěl tak mám nový origo PAL zadní kyvkový... jen by byli malinko dražší než tyhle párátka... ale zase máš jistotu.
-> Evž@: nevím že by čínská manfaktura?
-> petr s: nj..a co to znamená CM ? 

-> Petkar1: nemam finance bohužel na lepší tlumiče....

-> Evž@: A proč nechceš nějaké lepší? Třeba plynokapaliny? Já mám Kayabu Gas a Just a je to lepidlo. Jsou o něco tvrdší než série a snesou drsnější podmínky.
-> Evž@: Výrobce CM
čaute...zjistil jsem že mam celkem KO zadní tlumiče páč to slušně rozhoupu jednou rukou...Chtěl bych koupit nějaké origo..otázka jaké a od od koho...nejlépe mi doporuřte nějaký online shop...koukal jsem třeba tu www.autodilykrc.cz/eshop/
.../tlumic-perovani-zadni-
olej:28d3e3796affa982 ale ta cena mi přijde dost malá..jak zjistim jestli to je čína nebo prvovýroba...dikec za typy
-> Majkl: to rozemelu ty kurkovky

-> VeTëV: "mel"

-> Majkl: sem je posledne tam mel :-)
-> VeTëV: zustan pekne doma
pokud mi neprivezes ty penize


-> Majkl: hele mam se na ne prijet podivat?
-> Labros: woe

Tak pánové, Majkl doma zřizuje posilovnu, pro zájemce jsou připraveny tlumiče různého stupně přitvrzení. Sám náš Majklík dělá trenéra neb potřebuje trochu natrénovat, aby roztáhl i svůj hard-core kousek Kůrka design

-> sep: provaz ve studni

-> Labros: :no to sice jo,jenže tyhle "tuning tlumiče" mají křivku životnosti asi jako tangentoida,takže to že teď nejdou je zcela na místě,stejně jako následně to, že za pár kilometrů tam bude pístnice lítat jako provaz ve studni:-))
-> Labros:
dneska to zkusim jeste jednou :-))
-> Pilot 105 16.02.06 14:58:34: neni z běchovic ale z Chaber... (Litická 8)

-> Pilot 105 16.02.06 14:58:34: neni z běchovic ale z Chaber... (Litická 8)
cože svisle že ani nešly roztáhnout??
to jsem teda na ně zvědavej, já myslel že se přitvrzuje v řádu desítek procent a ne stovek...
to jsem teda na ně zvědavej, já myslel že se přitvrzuje v řádu desítek procent a ne stovek...
-> Bery: on mi rekl at je neroztahuju vodorovne ze se to nesmi delat s tlumicema a svisle sme je neroztahly..
-> Pilot 105: no nechal sem to na něm, on mi řekl že to nejsou serie, ale ani ne na závody že by to pak byla motokára a nedalo se na tom jezdit tak to udělal "na sportovní jízdu" ale nějaký vlastnosti ne e
-> Pilot 105: no nechal sem to na něm, on mi řekl že to nejsou serie, ale ani ne na závody že by to pak byla motokára a nedalo se na tom jezdit tak to udělal "na sportovní jízdu" ale nějaký vlastnosti ne e
-> Majkl: Prostě klasika, zrepasované a přitvrzené tlumiče, kamarád je má a nestěžuje si, tak jsem zvědav jak dlouho vydrží tobě. Ty z Motexu za moc nestály. 
O kolik sis je nechal přitvrdit?

O kolik sis je nechal přitvrdit?
ve dvou jste je neroztáhli???To je jako sranda,nebo jste tak slabí???Jinak totiž budu mít vzadu každou stranu jinak tvrdou...a to není dobrý...kurnik,že jsem je neposlal oba....