![71](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/71.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
-> Tuner#2: Ale já neříkám, že to tu není víc než 2x, říkám, že to tu je určitě 100x. Tvou kartu sleduju jen okrajově. Nevím o co jde, mám se omluvit za vložení linku?
-> m8rinek 12.07.14 20:45:50: Tohle je třeba z roku 2009: skoda-virt.cz/cz/.../2424
3-hmotnost-disku?gotopost=
1...
A tuhle stránku jsem tady propíral několikrát, když jsem řešil nová kola v 7x15" aby měli co nejnižší hmotnost. V kartě auta to mám min. 2x taky. Nejsem lepší a ani jsem to nikdy netvrdil, ale nemusíš zpochybňovat vše co napíšu: Je to už podruhý co tě to nějak moc nevyšlo...
A tuhle stránku jsem tady propíral několikrát, když jsem řešil nová kola v 7x15" aby měli co nejnižší hmotnost. V kartě auta to mám min. 2x taky. Nejsem lepší a ani jsem to nikdy netvrdil, ale nemusíš zpochybňovat vše co napíšu: Je to už podruhý co tě to nějak moc nevyšlo...
-> Tuner#2: Protože je ve smazané kartě... Ale jo, určitě to tu je ještě 100x. Jsi lepší ;).
-> m8rinek 12.07.14 20:14:44: Druhý odkaz z roku 2011 nejde rozkliknout a hledání tady je teď tragédie. Nenajde to věci, které tu 100% jsou a vím že jsem je třeba psal já. Musím je najít "ručně". ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> m8rinek 11.07.14 20:07:26: To už tu bylo několikrát.
-> Eidy 11.07.14 20:13:22: Pěkný přehled, ale bohužel ne všechny data sedí.
-> Eidy 11.07.14 20:13:22: Pěkný přehled, ale bohužel ne všechny data sedí.
-> Eidy: Hehe tak už Ronal Turbo neshánim :D.
Tady je pár koleček tiger.nasealbum.cz/Pages/
.../hmotnosti_kol.htm
-> omaret: to je parádní počin toto
-> U-Geen 21.10.13 15:50:12: tak na jedno kolo při hodně silný vrstvě padne cca 20 deka práškový barvy... A to už je vrstva jak bejk, že to je skoro pomerančový... Standartně bohatě stačí na kolo 10 deka a nemáme reklamace, žeby se loupali, či cokoli jiného...
Jen pro zajímavost.
Kolo Opel Frontera, 7x16 a guma 245/70 R16 Cooper Discoverer
25,5kg
Kolo Opel Frontera, 7x16 a guma 245/70 R16 Cooper Discoverer
25,5kg
-> m8rinek 04.11.13 20:29:57: To asi není varianta od Compomotive, což?
Cromodora 5,5 x 13" 4x98 4,6 kg disky
s gumou 165/70 to ma rovnych 10 kg![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
s gumou 165/70 to ma rovnych 10 kg
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Kopie Minilite 4x130, 5,5x13. Výrobce uvádí 4,8kg, Mě váha ukázala 5,2kg, ale i tak to není špatné...
-> U-Geen: tak na slovensku urcite, tu sa nedaju zohnat kola zapar
-> castrol: cena 4 kol 40e. to se vyplati
-> U-Geen 21.10.13 15:48:41: daj vyrovnat ma stalo vyrovnanie 50e
A podruhe
origo kola Subaru Impreza GT (mozna budou na prodej, je mi jich najednou na zimaky lito, jsou po odlaku)
vyrobce: Enkei
rozmer: 6.5x16
hmotnost: 7.5kg (bez laku teda :-)
origo kola Subaru Impreza GT (mozna budou na prodej, je mi jich najednou na zimaky lito, jsou po odlaku)
vyrobce: Enkei
rozmer: 6.5x16
hmotnost: 7.5kg (bez laku teda :-)
tak zas neco mimo
origo kola VW Golf (asi pujdou do hliniku, neb jsou trochu krivejsi nez jsem chtel)
vyrobce: ATS (pravdepodobne)
rozmer: 6x14
hmotnost: 7.0kg
origo kola VW Golf (asi pujdou do hliniku, neb jsou trochu krivejsi nez jsem chtel)
vyrobce: ATS (pravdepodobne)
rozmer: 6x14
hmotnost: 7.0kg
-> stepan: Jen tak mimochodem, helium sice vede, nicméně třeba metan má taky poloviční hustotu než vzduch a dát do pohybu jeho vyvíječ není tak složité jako u helia...
-> m8rinek: Jako že by pak na závodech byli vzducholodě řady 742, jo? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> stepan: Aby pak nevznikal vztlak :D.
-> m8rinek: o(vy)hol(n)íš :D :D
-> m8rinek: A co napustit heliem celou kabinu auta? Sice by pak řidič mluvil jak šmoula, ale úspora už by byla větší. ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> T: to že je helium lehčí než vzduch je sice strašně fajn, ale hmotnostní rozdíl je tak strašně malinkej, že když se před jízdou pořádně o(vy)holíš, tak na tom budeš mnohem lépe ;).
-> Eidy: : někdo sundavá i plastový kolečka pro nastavení tuhosti na tlumičích
jen jsem přetlumočil, co se ke mě dostalo,ale Zazaa už to vysvětlil![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jen jsem přetlumočil, co se ke mě dostalo,ale Zazaa už to vysvětlil
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> T: Tak neříkám, že je to zbytečný, ale rozhodně neměřitelný. Hmotnost vzduchu v rámu bude kolik? Objem bude řekněme 20 litrů, což znamená ukrutných 0,0258kg. Když ho nahradíme vodíkem, bude hmotnost objemu rámu úžasných 0,001779kg.
A to se vyplatí.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
A to se vyplatí.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Zazaa: : takže helium nebo něco jiného na váhu nee ? tak to se ke mě nedostala informace koukám celá :-D :-/
-> T: tlakovali se ale ne kvuli vaze , ale byla to detekce toho jestli nekde ten ram neprasknul ...
-> Eidy: : aha, dobrá otázka.....u té rotační hmoty jsem to teda ochotern pochopit,ale jak vysvětlit, že jsem někde slyšel, že se snad i rámy v autech napouštěly nějakým prvkem pro váhu....nebo je to blbost ? ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> T: To je k prdu. Zmenšíš údaj na váze, ale hmotnost a energie se nezmění. Když vzducholoď na váze ukáže nulu, má teda hmotnost a energii nula? ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: : když se budu bavit o extrému, tak co dutinu napustit heliem nebo něčím takovým ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Eidy: Jo to kdybych věděl. Ale kdysivá jsem o tom cosi v tomto smyslu někde četl.
-> Karlos (WIO46): A co je platná dutina, když jsou těžký? A co s tím má společného odstředivá síla?
-> Tuner#2: Ale zase tyhle origo kola z GTi mají snad v sobě kolem dokola dutinu se vzduchem, která něco ušetří, a při rotujícím kole to je pak díky odstředivce ještě víc.
-> Tuner#2: pekna vaha
-> Syny: To jsou ty angličani co to dávají z hlavy ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
22,407463078 kg presne, abyste se nehadali ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Nwkt: 22,5 skoro ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Hmm 22 kg
že bych zvážil tu mojí 17? Ta mi přišla lehčí než 16 co jsem měl předtim
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> U-Geen: Jasný, navíc tady je to i daný rozměrem, ale netušil jsem až kam se to může vyhoupnout ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Tuner#2: tyhle origo kola jsou tezky jak prase... mam tu ted hlinik origo Audi, Speedline a jak je to pomerne plny, tak je to tezky. Origo japonsky kola jsou jina liga, vsechne Enkei co mi prosly rukama byly v ramci moznosti lehoucky.
Origo kolo z VW Golf GTI
www.speedhunters.com/2013 /.../weight-style-rays-pro ject-gti
a my se tady bavíme zda 14kg i s gumou není moc ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
www.speedhunters.com/2013 /.../weight-style-rays-pro ject-gti
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> vhml: Jo jo u nás ve škole už taky jede Creo, ale já už mam seminář za sebou, tak mam pech :D.
-> m8rinek 07.10.13 14:09:40: když najdeš ty správný tlačítka tak je to zas jen vysunutí a rotace :-D
Já se jedu v pondělí přeškolovat z Wildfire 4 na ProE CREO 2. Vypadá to jako slušný omalovánky :-D
Já se jedu v pondělí přeškolovat z Wildfire 4 na ProE CREO 2. Vypadá to jako slušný omalovánky :-D