Hmotnost disků

prohledat
625 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 18.12.2005 do 30.01.2022, založil/a sep
řadit dle data
21:38:27
11.04.2018
Eidy
-> T: Bude nějaký VT? A co rozteč? Ta je jiná.
21:21:35
11.04.2018
-> Eidy: jsou těžší :-D líbí se mi a byl to slušný kup, tak uvidíme co s nima ;-)
20:46:10
11.04.2018
Eidy
-> T: Budeš měnit za Wolfrace? :)
19:13:10
11.04.2018
19:12:26
11.04.2018
17:28:13
11.04.2018
Zazaa
-> havlik: na gardeso ... mam zas na dve-tri sezony vyreseno ... soucasne Ronaly mam uz snad treti rok takze pretahujou :)
21:24:59
10.04.2018
peter13789
Tie OZ su povodom z chrobaka ak sa nemylim. O jednych u nas viem :)
21:12:39
10.04.2018
havlik
-> Zazaa: a to bude na garďáka? nebo formule?
21:04:55
10.04.2018
Zazaa
-> Luky: priprava na sezonu :) akorat teda u me trochu ve skluzu bo kola nejsou v laku :)
17:53:58
10.04.2018
Luky
Koukám že se tady s atypickými 4x130 koly roztrhl pytel 6
15:58:52
10.04.2018
Jozka
-> rOMAN: Však taky "magnesio"..4

Tyhle Daytony existujou v různých roztečích (i na Ferrari), ale nenašel jsem zatím, že by se ve 4X130 někdy dávaly na VW-Porsche-Lancia v prvovýrobě.
15:37:49
10.04.2018
rOMAN
Taky me prislo 4x130 14x6 Cromadora puvodne z Porsche .. hodne lehky, ale jeste jsem nevazil
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od rOMAN vložen 10.04.2018 15:37:49
upraveno 1x, naposled 10.04.2018 15:38:27
14:14:20
10.04.2018
Zazaa
a jeste jednou ... O.Z. 6x14, 4x130, ET10 - 6,2kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Zazaa vložen 10.04.2018 14:14:20
19:32:58
18.03.2018
Zazaa
Je to nejaka maloseriovka, znacka je indianapolis , rok 1972 , delali to v jakekoliv rozteci .....
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Zazaa vložen 18.03.2018 19:32:58
18:49:27
18.03.2018
Kocvin
-> Zazaa: Pěkné kola.. Stil Auto co? Taky mám podobné, jen bohužel 4x108..8
18:37:10
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 18.03.18 18:21:28: Moc pěkný, černá s a stáhnout hrany a límec?
18:34:58
18.03.2018
Zazaa
jj 4x130 ... prijdou nalakovat a na pristi sezonu na Gardeso :)
18:25:44
18.03.2018
Eidy
-> Zazaa: 4x130? Moc pěkný. Kam na to chodíš?
18:21:28
18.03.2018
Zazaa
tak zas neco zvazene ... Indianapolis 6x14 ET18 - 5.3kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Zazaa vložen 18.03.2018 18:21:28
21:00:05
07.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 07.03.18 17:14:35: To nepochybně, jen v té, která nikde běžně nekoluje. 4
20:53:42
07.03.2018
stepan
-> vhml: Co se stalo 2.5.1986?
17:18:17
07.03.2018
vhml
-> Luky 07.03.18 17:02:57: ta noha stabiku ve tvaru velmi stihleho obdelniku je otaceci. Na placato ohybas jen nohu a neprenasis silu do stabiku. Na vejsku naopak prenasis veskerou silu. Uhlem natoceni tento pomer menis.
upraveno 1x, naposled 07.03.2018 17:20:06
17:14:35
07.03.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.18 17:12:08: v realu ani na fotce auta jsem to praveze nikdy neviděl. Ale v homologaci uz to je dobrejch 30 let:-)
17:12:08
07.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 07.03.18 16:58:34: Ty jsi to někdy do mého zveřejnění téhle fotky -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.17 20:44:45: znal a viděl?

Pak klobou dolů, jseš větší znalec 4

Za ty stabíky díky, měl jsem tu vždy jak na Ačko, tak na LR starší dokumentaci a vzhledem k tomu, že jsem to nikdy nestavěl a neplatil za to, tak jsem o téhle poslední verzi nevěděl. Docela by mě zajímalo na jakém autě je tohle foceno??? Stejně řešený stabíky měl už Samohýl na užovce pohárovce, ale továrna to měla snad jen na užovce turbo (ten přední) a pak až na Háčkových autech pro okruhy. Že by to jelo někdy na rallye??? Nebo to bylo na 130LR/S? Co si vybavuju, tak ta slovenská má klasickej stabík. Tak nevím kde to reálně bylo...
upraveno 3x, naposled 07.03.2018 17:14:34
17:02:57
07.03.2018
Luky
-> vhml 07.03.18 16:58:34: jo já taky, jsme svědky historického okamžiku a havlík dostane pochvalu před nastoupenou jednotkou 3 4
EDIT: jak ty stabíky fungujou?
upraveno 1x, naposled 07.03.2018 17:06:10
16:58:34
07.03.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.18 16:45:54: to se divím, ze takovej fanda LRy nezna jeji nejzákladnější dokumentaci a cekal jsem jak Havlika zdupes, ze objevuje ameriku.
historicdb.fia.com/car/sk oda-130-lr
16:45:54
07.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 07.03.18 16:17:26: Jak vidíš, tak asi to použito min. v jednom případě bylo 1

Máš někde fotky toho stabíku?
upraveno 2x, naposled 07.03.2018 16:46:26
16:17:26
07.03.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.03.18 16:04:39: protoze ve většině tech naskenovanejch homologacich, co se pohybujou po netu ta posledni VO chybí. Stejne tak je tam i predni a zadni stabik s nastavitelnou tuhosti z mista ridice :-)

Homologovane to je k 1.5.1986, ale vzhledem k udalostem 2.5.1986 to asi nikdy nikdo nepouzil.
upraveno 3x, naposled 07.03.2018 16:25:04
16:04:39
07.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 07.03.18 08:55:12: Mazec, to jsem ani netušil že to je v papírech 9
08:55:12
07.03.2018
havlik
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.09.17 20:44:45: Furt na to v té homologaci čumim a až ted jsem si to spojil k čemu to vlastně je:)) ale uznávam nikdy jindy jsem to taky neviděl.
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od havlik vložen 07.03.2018 08:55:12
18:37:35
31.01.2018
Bery
-> Tuner#2: jasně. tak jinak.. je pozoruhodné že komplet může mít jen o kilo víc než kotouč.
16:22:23
31.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 31.01.18 11:36:28: Diskuze byla o kotouči... Certalový noboj je jiná písnička, ten koneckonců můžeš dát i na kotouč od Kašpara a těch 0,4kg nebude nějak zásadních. To Tě udělá jiná/těžší guma větší paseku...
11:36:28
31.01.2018
Bery
není to tak horký, jen tam chybí ty 3-4 kila litiny alias naboj
08:41:13
31.01.2018
Luky
-> J3STER: vždyť je samá díra... 47
00:15:13
31.01.2018
J3STER
-> Tuner#2: Tak to čumím. Chlazený je těžší jenom o půl kila o proti origo kotouči. Někdo mi říkal že chlazený kotouč je dvakrát tak těžký. Ihned si objednávám chlazené....
19:59:29
28.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
A tady tuším Eidyho s certal středem...
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 28.01.2018 19:59:29
19:59:01
28.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Kotouč od Kalmarů
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 28.01.2018 19:59:01
19:58:40
28.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Origo kotouč 130
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 28.01.2018 19:58:40
19:58:16
28.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 24.01.18 09:34:23: Hele tak ono to nebude tak horký, našel jsem porovnání na staré váze - stejné podmínky...
09:34:23
24.01.2018
Bery
ted stavim novou nápravu, ale na ní budou větší kotouče, což bude rozdíl pár gramů... zvážim zvlášť, ale odhad tak 1,8-2 kg. vycházelo to napůl... a v tom náboji byly ještě dlouhý štefty.
08:12:03
24.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 24.01.18 07:25:04: A samotný kotouč? Nemám představu co váží náboj...
07:25:04
24.01.2018
Bery
to je slušný rozdíl oproti certalovýmu náboji s chlazeným kotoučem. necelý 4,5 kg včetně ložišek..
16:06:41
23.01.2018
J3STER
-> Tuner#2: Ó děkuji. 4
18:27:44
22.01.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
Částečně to souvisí a jeden člen to chtěl zjistit. Jde o kotouč s vnitřním chlazením od Kasparu. (kalmarmotorsport).
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 22.01.2018 18:27:44
16:15:35
09.10.2017
castrol
13:00:12
09.10.2017
TT_daniel
takato jaternica Llanta Ultralite 7x13 et-7

5,4kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od TT_daniel vložen 09.10.2017 13:00:12
12:59:16
09.10.2017
TT_daniel
Mangels 7x13 et 25

8,7kg
zvětšit Hmotnost disků - obrázek od TT_daniel vložen 09.10.2017 12:59:16
17:03:06
06.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindas 06.10.17 12:00:59: JJ vedli jsme o tom debatu na FB, ale nikdo to dobově nepamatuje. Sice tam jeden tvrdil, že to viděl už na RSu, ale když jsem se ptal kde, tak prý fotka z jízdy na okruhu a prý jí už nemá. Už vidím jak z dobové fotky za jízdy pozná, že to memá štefty a matice jako v tomhle případě. Viděl jsem origo fotku naživo a čuměl jsem jak puk. Tohle je jen přefocené, tak to možná není tak poznat.
15:00:08
06.10.2017
Milan 136
Extreme Tyres