![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hmotnost disků
-> TTomas 22.02.11 14:42:30: No co tady odpovídal favo, tak jeho guma má 9kg, moje Toyo 8,7kg, takže si nemyslím, že to je zásadní rozdíl jako proti sériovce ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tuner#2: Jenze skutecna zavodni guma by byla lehci...tady to je opacne kvuli skoro seriovemu kordu a zesilenym bokum...taky konkretne tyhle R888 jsou celkem vesele prorezavat.
A tady ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu Nokian V 195/50 R15 nová guma.
Hmotnost 13,4kg.
Hmotnost 13,4kg.
Někdo tady nedávno řešil rozdíl hmotnosti závodní gumy a série.
Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.
Hmotnost 14,9kg.
Taky tady je ATS DTC Superlight 7J x 15 + pneu semislick TOYO Proxess R888 195/50 R15 nový.
Hmotnost 14,9kg.
-> afro100 23.11.10 00:09:43: :paráda,tohle mně zajímalo,jestli si vzpomeneš při tom vážení s novou pneu nabouchni tam i poklici a mezikruží ať to za něco stojí .-)
s pneu continental 175/50 r13 maji 12kg
taky hezky cislo, takze samotny pneu i disky maji 6kg
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> Luky.: netušim, alu límce by vážily asi 2,5Kg, moje límce maj ještě středy, jelikož tu je cca -10°C tak ještě nějakej čas mít středy budou :))).
E: spíš mě zaujala úspora skoro kila a to se jen dovrtaly odlehčovací díry okolo středu, vybral se nákružek pro středění a dovrtala rozteč + uchycení, žádný velký odlehčování, čelo a zadek byl jen začištěn s minimálním úběrem. Špon teda pytel :).
E: spíš mě zaujala úspora skoro kila a to se jen dovrtaly odlehčovací díry okolo středu, vybral se nákružek pro středění a dovrtala rozteč + uchycení, žádný velký odlehčování, čelo a zadek byl jen začištěn s minimálním úběrem. Špon teda pytel :).
-> m8rinek: a zbytek kola? ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
no a hviezda večera, 155/80 r 14 na origo plechu, dušák >>> 15,5 Kg
E. táto gumka má vzorček len 4,4 mm, ešte skúsim zvážiť nové protektory čo mám obuté v tomto rozmere ...
E. táto gumka má vzorček len 4,4 mm, ešte skúsim zvážiť nové protektory čo mám obuté v tomto rozmere ...
oživíme ...
tákže, začneme klasikou 165/80 r 13 bezduš, origo plech >>> 13,5 Kg
kvalita snímku mizerna, váha +/- ...
tákže, začneme klasikou 165/80 r 13 bezduš, origo plech >>> 13,5 Kg
kvalita snímku mizerna, váha +/- ...
-> Vilda: tusim su o kilo lahsie ako 14´´ plech
-> Vilda: sak ja to stale hovorim ze to su najtazsie kolesa ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
To maj Kopretiny (otvíráky) fakt 6 kilo? To mi připadá nějak moc.
To má snad víc než 13ka plech
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> Martin120L: Ronal 5,5 x13 s pneu 185/60x13 Barum váha 12,5 kg
-> Martin120L: ARC elektron střed 6,75 šíře ráfku pneu conti sport+ duše 195/45 x 13 váha 10kg , váha disku 2,5kg 6,5kg váha pneu,
Rial TX (AEZ Icon 5) 7x16" + Bridgestone Turanza ER300 205/45 15.1kg
-> steyr: ale má hodně vyztužené boky, narozdíl od margumů, kde je vyloženě nalitá směs na sériovou kostru. Maxsporty jsou hodně těžký, ale maj pevnej bok
-> Pavel P..: no jasně no, je to na zpusob markgumek.. prostě seriová guma oprotektorovaná ze všech stran :) je to o cca 4kg těžší než klasická guma tohohle rozměru.
-> Pavel P..: c ocakas ked to je protektor ako aj markgum ?
-> petřík: to jsou ty slicky tak těžký?
zlatý michelinky ty jsou jak pírko![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
takže kola plechový VW 6x14 ET45 pneu Maxsport 185/60 typ RB5 střední směs - nové
hmotnost 19kg (s přesností jako Pavel P..)
hmotnost 19kg (s přesností jako Pavel P..)
Original Alu Felicia Sportline a LaK EXIP 14" 5,5"šířka (s krytkou a ventilkem bez gumy) cca 6,25 kg.(nemam poruce presnejsi vazeni).
trochu aktualizace.. pseudoBBSka 5×13", materiál železohliník, váha uctyhodných 6kg, samozřejmě plus mínus autobus, váha už neni nejmladší![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
zdravim, nemate nekdo zvazeny (treba feldovej pick-upovej) plechovej 13tkovej disk 5,5 palce sirokej?? diky
tak dneska jsem sundaval kolo z válce...R26,na gumě jen rozměr a USSR a tipuju to na 250kg
-> rockboy: 50kg už zvednu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
15x7 OZ superturismo GT + 175/65 zimne vaha 15,1kg
pre porovnanie ta ista pneu ale na plechaci 15x6 vazi rovnako.
pre porovnanie ta ista pneu ale na plechaci 15x6 vazi rovnako.
-> Eidy: Tak si sežeň někoho, kdo ti bude stát na brzdě a povolíš ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tak já můžu dodat hmotnost kola až na jaře. Nějak mi nedošlo, že když je auto na špalkách tak zadní kola nejdou sundat a přední zase povolit. Takže později.
-> myschaak AZNP K.Hora: to že ty to nezvedneš, neznamená, že to musí mít metrák, může stačit polovina, aby ses pod tim rozlomil
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
kolo z tatry musí mít metrák když ho nezvednu![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
sakra, to tu mám zatím nejtěžší kola. všichni mají 195/50/15 o dvě kila lehčí. ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Alutec Zero 7"x15" + 195/50, vzorek 5-6 mm, 17,2 kg
meky.chytrak.cz/alu.jpg
meky.chytrak.cz/kola.jpg
meky.chytrak.cz/alu.jpg
meky.chytrak.cz/kola.jpg
Tak jsem zvážil (ze srandy) kola ze spotřebáka - Enzo H 6J15, pneu 195/50R15 (5,5mm).........14,5kg
-> TUNER: Ten je jen v předu. podložka o síle snad 10mm se závitovým trnem už si to nepamatuji přesně. A vzadu jest jen prodloužená závitová matka :-) nicméně u mě to zatím rozhodně nikdy nestálo na ztrátách na kolech či rot.hmotnosti
tam si zatím ještě mohu dovolit hýřit
-> Tuner#2: Je možné, že to je tak ta váha. Už si to nepamatuji (psal sem to u sveho auta v komentarich nekdy loni) Ty co jsou vyobrazené na tomto katalogu jsou trochu novejsí vzhledem a snad i jinak řešené (prumerově) uchycení + vyztužené. Ale i tak lehčí neseženu :-) a už vůbec ne v tom vzhledu a ceně
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Tuner#2: Je možné, že to je tak ta váha. Už si to nepamatuji (psal sem to u sveho auta v komentarich nekdy loni) Ty co jsou vyobrazené na tomto katalogu jsou trochu novejsí vzhledem a snad i jinak řešené (prumerově) uchycení + vyztužené. Ale i tak lehčí neseženu :-) a už vůbec ne v tom vzhledu a ceně
-> ZdenoR: Na Borbetech byla sériová guma. Kdyby měl někdo zváženou gumu 195/50 R15, tak by mě ro zajímalo nejlépe přesně tu co jsem měl.
BBS RS 001 15"/7"
6,8kg
6,8kg
-> MATTESS: na tom neco bude...
-> ZdenoR: protože dost váží pneu s vyztuženými boky
-> Tuner#2: prekvapuje me ze ATSa vazi vic nez Borbery
-> Vita ze Sudet: Ještě nám k těm kolum zvaž ten ocelovej bazmek na kterym to drží ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
3dilne MTX stred elektron
7" - 3.9
9" - 4.2
7" - 3.9
9" - 4.2
-> Bucin: To určitě nebude 4x 130 ani 4 x jiná rozteč, protože ty kola drží jedna matka... Jinak i kdyby to bylo 4 x 100, tak nevím proč podložky? Já kdybych neupravoval rozchod, tak je nemám na autě vůbec a mám taky 4 x 100mm kola.
ti asi nebudou s roztečí 4x130
tudíž ke kolu připočti podložky
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)