predelani kyvky za vlecku

prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 23.10.2005 do 06.12.2012, založil/a COKAPIK
řadit dle data
22:33:39
06.12.2012
stepan
-> koště: Hodně štěstí, budeš ho potřebovat.
22:24:03
06.12.2012
koště
-> stepan: Tak teď už zbejvá sehnat nějaký to plesnivý grade.
22:13:13
06.12.2012
minno
-> koště: Ani ho vidieť zo spodu nemusíš. Je to jednoduché: skrz šikmé ramená je za potreby nízky kastlík baterky, skrz dlhšiu 5q prevodovku je potrebné vybratie v stredovom tuneli a nádrž s vybratím, a plus potrebuješ vymeniť všetko ostatné čo tu už spomenuté bolo. A čiže minimálne ešte hrdlo nádrže; trubky na vodu zrejme nebudeš musieť meniť ak chceš vlečku s 4q.



Jedno upozornenie, ak chceš dávať širokú vlečku a k tomu 4q, musíš použiť priečku prevodovky určenú pre 5q, nakoľko sú odlišné a priečka z časti určuje rozchod a postavenie nápravy. Držiaky prevodovky použiješ ale z 4q vlečky.
22:05:46
06.12.2012
stepan
-> koště: Tak v tom případě stačí jen snížit kastlík na baterku a použít vlečkový hrdlo nádrže.
upraveno 2x, naposled 06.12.2012 22:06:40
22:00:25
06.12.2012
koště
-> stepan: O 5Q nějak nestojim, ale pokud se nemílim tak garde má taky vlečku se 4Q a kastli zespoda stejnou jako ouža sedan. Ovšem nevim to jistě. Garde sem zespoda nikdy neviděl.
21:38:50
06.12.2012
stepan
-> koště: Žádnej zásadní problém, jenom nižší kastlík, tunel na 5q, a pak už jen vyměnit trubky na vodu, hrdlo nádrže, nádrž, všechno tam naskládáš a je to.
upraveno 1x, naposled 06.12.2012 21:39:02
21:34:17
06.12.2012
koště
Když to tu téma je tak se taky zeptám: Jakpa by to šlo s vlečkou na užovku?? Mam něco s převodovkou, takže sem se rozhod pro razatní řešení.
19:38:36
06.12.2012
MATTESS
-> Antony: tak tak, navíc "návody" tu jsou, stačí pohledat
19:36:35
06.12.2012
Antony - zrušená registrace
-> Honzek: Anebo podložit pružiny v domku . .
14:49:07
06.12.2012
Honzek
-> stepan: ne to fakt nechci, jinak bych se přece neptal 6 takže sehnat nové pružiny, dobrá tedy 5
11:46:38
06.12.2012
afro100
-> stepan: alebo pruziny z prvych 105/120 do r.v.78 su kyvkove a su o nieco dlhsie nez emka
11:45:11
06.12.2012
stepan
-> Honzek: A nejjednodušší způsob jak to vzadu zvednout je koupit nový neunavený pružiny.
11:44:21
06.12.2012
stepan
-> Honzek: Tak jako jde to, jestli se chceš zabít tak proč ne.
upraveno 1x, naposled 06.12.2012 11:45:30
07:20:15
06.12.2012
Honzek
Zdravím. měl bych takový blbý dotaz, zda-li je možné dát pružiny a tlumiče z Rapida (čili z vlečky) na škodu 105L (kyvadlové nápravy) a nebo pokud by jste měl někdo nápad, jak zvednout zadní část auta. předem děkuji 6
19:05:31
23.10.2005
COKAPIK
hm tak to vyztuzeni tech ramen to udelam to by nemel byt problem jen k tem pruzinam takze je jedno jaky typ auta treba proste jen uzovka do roku 1979 ale to si necham jako zalozni reseni napred zkusim sehnat tvrdsi pruziny a vyssi treba od sakyho....zatim teda moc diky za pripominky
17:54:24
23.10.2005
petr s
-> Petr Miklík: Rapid je proti temu měká pružina
17:44:46
23.10.2005
petr s
-> Petr Miklík: nejlépe to poznáš když je to na autě úzká karoserie do roku 1979 na autě to pořádně neuděláš ale pokud nehneš kostkou v rameni tak se ti geometrie nezmění ale mů žeš si změřit vzdálenost od stědu poloosy po něco a pak si to zkontrolovat.
17:36:10
23.10.2005
petr s
17:33:46
23.10.2005
petr s
17:32:27
23.10.2005
COKAPIK
takze si treba koupim u sakyho sadu na podelne ramena ktera stoji myslim 300Kc a navarim ji na ty ramena a tot vse?a jeste jeden dotaz da se to varit myslite i primo na aute?abych nemusel zase znova na geomku potom
17:27:20
23.10.2005
COKAPIK
myslis ze kdyz vyztuzim ramena na kyvce jen ze to pomuze?jak mam poznat ale ktere pruziny jsou ze starsiho vozu?jake jsou treba na rapidu?
17:21:40
23.10.2005
petr s
-> Petr Miklík: pružiny z prvních 120 vyztužit ramena a na stejných kolech je to jak koza
17:16:27
23.10.2005
COKAPIK
me ani tak nejde o acka me jede spis o zviseni zadku....jo geomtrii mam novou
16:21:02
23.10.2005
petr s
-> pavlas: Takže úplně obráceně
16:16:45
23.10.2005
pavlas
-> ps: Samozřejmě se nechci hádat a rád si nechám poradit. Ale jestli myslíš šavle, tak jejich ohnutím na krut se odklon nezmění, protože buben svírá s trubkou polonápravy stabilně pravý úhel a jejich případné ohnutí spojené s vybočením do stran vyvolá nikoli změnu odklonu, ale změnu zbíhavosti.
16:11:10
23.10.2005
petr s
-> Petr Miklík: když jsi mněnil ramena nechal jsi udělat geometrii?
16:08:47
23.10.2005
COKAPIK
no jo no tak bych koupil i ty tlumice protoze me nestvou ty acka me stve to ze dru casto tou prickou o neco...z ceho si je tam daval?
16:06:48
23.10.2005
pavlas
-> Petr Miklík: Já jsem u sebe zkoušel delší a tvrdší pružiny (na kyvadlovce) a zase mi to uskakovalo v zatáčkách. Asi by to chtělo i tvrdší tlumiče. Tak jsem se nakonec s mírnejma áčkama smířil.
16:06:03
23.10.2005
COKAPIK
ale ja si mylsim ze nej problem je v tom ze mam nizke gumy a meky podvozek tudiz asi tak vymenit ty pruziny za nake spesl
16:05:52
23.10.2005
petr s
-> Petr Miklík: TO bys musel sehnat pružiny s prvních 120 do roku 1979
16:03:17
23.10.2005
petr s
-> pavlas: Na kyvce se ohýbají také podélné ramena
16:01:58
23.10.2005
COKAPIK
Jo silentbloky motoru jsou taky novy.....stary jsou jen silentbloky na prevodovce nebo co to je
16:01:16
23.10.2005
COKAPIK
no velkou tubu tam mam ale ta vazi tak 5kilo kdyz moc....a ramena mam funglovky.Leda ze bych koupil pruziny co budou treba o dva caky delsi a jeste tvrdsi to by slo ne?
16:00:15
23.10.2005
pavlas
-> Petr Miklík: Někdy trochu pomůže výměna silentbloků motoru.
15:58:10
23.10.2005
pavlas
-> ps: Ohlá ramena by to byly u vlečky. On má zatím kyvadlovku.
15:56:15
23.10.2005
petr s
-> Petr Miklík: Tak to máš ohlé ramena
15:55:16
23.10.2005
kuko
-> Petr Miklík:

acka mozes mat aj vtedy ak mas volaco pod zadnymi sedadlami, napriklad nejaku velku tubu, aj to spravi 1cm4

-odskusane-
15:52:43
23.10.2005
COKAPIK
pavlas....ja vim ale nejhorsi je ze pruziny mam taky nove a s dokonce i 1cm podlozku pod hrncema a stale jsou mirne acka
15:49:50
23.10.2005
pavlas
-> Petr Miklík: Zvednutí docílíš hlavně výměnou pružin. Ale když to přeženeš, tak u kyvadlovky docílíš toho, že budeš mít vzadu "véčka".
15:48:42
23.10.2005
COKAPIK
jo jinak ,,mylit se,, ma byt tvrde pardon
15:46:03
23.10.2005
pavlas
Moje minulá odpověď se týkala dotazu na převodovku
15:45:09
23.10.2005
pavlas
-> Petr Miklík: Přesně tak
15:44:50
23.10.2005
COKAPIK
ptam se hlavne proto ze mi auto porad trochu sedi a kdyz mam ty kola a pneu co mam tak casto dru prickou prevodovky a pritom mam nove vsechny ramena,silentbloky na ramenach dokonce i levou polosu s bubnem a nevim uz fakt jak ten zadek dat vys proto se ptam jesi je moznost dat tam treba vlecku jesi to muze pomoci
15:42:26
23.10.2005
COKAPIK
no asi v tom ze vlecka ma ozubeny ty polosy jakoby a na kyvce jsou misto toho tisicihranu dva kameny..nebo se milim?
15:39:23
23.10.2005
milan444
v čem je problém že nejde použít převodovku z kyvky na vlečku.
15:34:51
23.10.2005
pavlas
Vlečka líp sedí, auto je tišší díky jinému uložení argegátů, hůř se do ní schánějí díly a bez vystužení se ráda ohybá a dělá "áčka" ze zední nápravy. Při přestavbě z kyvky na vlečku a naopak musíš vyměnit převodovku, a komplet ramena i s poloosama a bubnama, dále musíš mít eMkovou kastli (baterku nezapuštěnou) a mění se i hrdlo benz. nádrže.. Pak ještě jiný tlumiče, pružiny a hrnce nad nima.
15:27:12
23.10.2005
COKAPIK
Chcu se zeptat v cem je lepsi vlecka nez kyvka a jestli je problem v predelani...a treba asi nepredelam prevodovku z kyvky na vlecku ze?
Extreme Tyres