-> Venca. 03.01.14 22:52:22: jo, ale aktuálně nejsou ještě vyrobený.
Ale obecne hrabat se v zadku nemá úplně moc velkej význam. Co ti na slalomu dělá zadek ovlivňuješ hlavně předkem.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Podvozek na slalom
Dobrá pojďme do toho trošku konkrétněji, dělá někdo pružiny na zadek co by byly trochu adekvátní tomu co je vepředu? Všude prodávaj jen na vlečku...
proti hrabání vnitřního kola je nejlepší mít samosvor :)
-> Venca.: Přetáčivost ti zadní stabík ještě zhorší.
-> Venca.: Stabilizátor vypadá takto. K těm podvěsům ti moc neřeknu sám to teď řešim.
-> Venca. 02.01.14 23:25:40: právě že u kyvky to na předním stabíku a zadní šířce celý stojí a padá :-)
-> Lock007: Máš někde víc o tom stabilizátoru, ani nevím že to někdo vyrábí? Podvěsy mam zkrácené, ale nevím jestli je to dostatečné, podle čeho to zkrátit aby to fungovalo? Zadní pružiny mínus jeden závit.
-> vhml: Z bráchovo, ale podvozek je z mýho :-) Vzadu jsem bohužel celkem limitovanej, tam už to o moc nerozšířím. Počkej ale silnější přední stabilizátor mi tu přetáčivost moc neomezí nebo? Co jezdíš ty na vašich autech jestli to není tajný?
-> Venca. 02.01.14 23:06:05: budeš to dělat na svý, nebo zdědíš bráchovo?
Základ je co nejsilnější přední stabík a co největší šířka zadní nápravy.
Základ je co nejsilnější přední stabík a co největší šířka zadní nápravy.
Ahoj. Zrovna řešim něco podobnýho na svojí stovce. Jdu taky cestou úzkých náprav. Tlumiče mam přitvrzené série a stabilizátor v předu dávam 20mm. Zadní stabilizátor mam taky v plánu, ale tohle řešení z odkazu se mi moc nezamlouvá zrovna na slalom to asi moc fungovat nebude. Volil bych zadní stabilizátor jaký vyrábí třeba p. Svozil tzn. který má rozloženou sílu po celé délce ramen. O kolik si uřezal ty zadní pružiny ? Podvěsy nápravy máš zkrácené ?
Ahoj, právě řeším podvozek na své škoda 100, rád bych ,aby se zlepšili vlastnosti při slalomu, tzn. na rovném letištním povrchu. Nyní je to na autě osazeno následující - tlumiče HP racing verze se silnými pístnicemi, přední pružiny volná délka - 220mm , síla pružiny -72kg, zadní pružiny zkrácená série, stabilizátor 18 mm, úzké nápravy.
Na rallye je to takto ok, ale na slalomu se auto stále dost naklání, je až moc přetáčivé a často při výjezdů ze zatáček hrabe vnitřní zadní kolo. Předpokládám, že na obě disciplíny nelze použít stejnej podvozek a že pružiny, tlumiče a stabilizátory asi bude nutné měnit.
Máte někdo vyzkoušeno co by pro tohle bylo nejlepší? Jsou tyhle tlumiče na slalom ok nebo co místo nich použít hodně přitvrzené série, máte někdo porovnání? Co takhle stabilizátor dozadu? Tady jsem našel nějakej návod www.skoda110r.cz/article. php?id=702 . Jaké pružiny použít?
Rád bych zachoval vzadu kyvku, jinou nápravu se mi tam už letos dávat nechce, to možná až příští rok :-)
Předem díky za rady a plodnou diskuzi
Na rallye je to takto ok, ale na slalomu se auto stále dost naklání, je až moc přetáčivé a často při výjezdů ze zatáček hrabe vnitřní zadní kolo. Předpokládám, že na obě disciplíny nelze použít stejnej podvozek a že pružiny, tlumiče a stabilizátory asi bude nutné měnit.
Máte někdo vyzkoušeno co by pro tohle bylo nejlepší? Jsou tyhle tlumiče na slalom ok nebo co místo nich použít hodně přitvrzené série, máte někdo porovnání? Co takhle stabilizátor dozadu? Tady jsem našel nějakej návod www.skoda110r.cz/article. php?id=702 . Jaké pružiny použít?
Rád bych zachoval vzadu kyvku, jinou nápravu se mi tam už letos dávat nechce, to možná až příští rok :-)
Předem díky za rady a plodnou diskuzi
